Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9185
    • Best 3
    • Groups 0

    g60

    @g60

    2
    Reputation
    11
    Profile views
    9185
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location 日本国

    g60 Unfollow Follow

    Best posts made by g60

    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης kalmik έγραψε:

      Mε κίνδυνο να χσρακτηριστώ ρομαντικός, όλο και κάποιος τίμιος έλληνας θα υπάρχει... Που να θέλει να βγάλει χρήματα Ο.Κ. αλλά χωρίς να παραβεί το μισό ποινικό κώδικα.

      Πλην ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ εξαιρέσεων αν βρεις αμάξι από μαντρά που να μην έχει πειραγμένα τα km εγώ κάτσω να με γ@μήσει όλο το φόρουμ.
      Αυτοκίνητα με 300 και 400 000km πωλούνται με 90 000km κι ο ψαγμένος σούπερ ντούπερ μπανανίας βρίζει τον κατασκευαστή γιατί στα 100 000km έβγαλε σασμάν ή μοτέρ.
      Ρε δε γινόμαστε άνθρωποι και δε μας φταίνε τελικά ούτε οι Γερμανοί ούτε τα ούφο.

      Οποιος μιλάει ορθα κοφτά και τίμια τον έφαγε το λόμπι,επιτυχημένος επιχειρηματίας,μηχανικός κοκ είναι αυτός που ΚΟΝΟΜΑΕΙ και γαμεί τον κόσμο,αυτά είναι τα πρότυπα του μπανανία γι αυτό σαπίσατε τον κλάδο μας αληταράδες.....τεσπά αυτοκίνητο από χέρι και με επιφυλαξη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      g60
    • RE: κοστος κλειδαριας τιμονιου-μιζας

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Πριν πολλα χρονια αλλαξα τετοιο διακοπτη σε μιτσουμπισι L300........θα εχουν περασει πανω απο 13 χρονια απο τοτε.

      Αυτό Βασιλάκη μου έχει γίνει κατσαρόλες tefal τώρα,είναι στη φάση της μετενσάρκωσης κι εκτελεί χρέη μαγειρικής......να ήξερες ποσες γυναίκες έσωσε ο μήτσος σου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
      1)glader service κάθε 100.000 χλμ..
      2)Διάρκεια κινητήρα G60 500.000 χλμ. +
      3)Τα παρακάτω αναφερόμενα νούμερα, είναι σε μίλια, δηλαδή επί 1,6 για να γίνουν χλμ..

      'engines will last for much longer than 200k. I have a customer that has about 320k on the original engine without even having the head removed for its whole life (yes, he is the original owner). Superchargers should be rebuilt every time the timing belt is done; or every 60k yeah they might last longer than that, but they will do their damage internally if its not done until the charger starts making noise..'

      Η ύπερθεν σχετική, (από Καναδό μηχανικό G60), επιβεβαιώνεται και από δικές μου παρατηρήσεις του παρελθόντος...

      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:JoJ3F6FtJTgJ:forums.vwvortex.com/showthread.php%3F3416465-average-life-of-a-g60+engine+g60+life+span&cd=6&hl=el&ct=clnk&gl=gr

      *Υ.Γ. Καλά ρε παιδιά, ο 'ΙΚΕ' είναι ο Κώστας ο Καββαθάς;

      Εαν ναι υποβάλλω τα σέβη μου...*

      Bρε γράψτους στα @@@@@@ σου που κάθεσαι κι ασχολείσαι με τον κάθε κομπλεξικό ανίδεο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      g60

    Latest posts made by g60

    • RE: MERCEDES 200E TOY 1993 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Ο χρήστης vaggelis1234 έγραψε:
      ΟΚ , από τις απαντήσεις καταλαβαίνω ότι επι της ουσίας δεν υπαρχει κατι για να βελτιωθει η κατανάλωση. Το υγραέριο αποκλείστηκε και αν δεν με πληροφόρησαν λάθος δεν μπορώ να αλλάξω τον κινητήρα με καποιον κινητήρα diesel για λόγους νομοθεσίας (αν επιτρεπόταν κάτι τέτοιο θα το αντεχα οικονομικά να το κάνω).
      Τα περί οικονομικής οδήγησης είναι γνωστά σε όλους, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να τα εφαρμόσεις. Για τα 7 lt/100km επιμένω οτι είναι ανεφικτο με ταχύτητες μεχρι 120 για ένα αυτοκίνητο τέτοιου βάρους.

      Aν το πουλησεις πόσα λεφτά πιάνει?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: MERCEDES 200E TOY 1993 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Το πουλάς και παίρνεις C3 diesel,mercedes με 6lt/100km δε γίνεται.
      Ψάχνετε λύσεις ανέφικτες και ουτοπικές.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: MERCEDES 200E TOY 1993 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Ο χρήστης vaggelis1234 έγραψε:
      Για αρχή να πω ότι είναι η πρωτη που γράφω στο forum των 4Τ.
      O προβληματισμος μου έχει να κάνει με το παραπάνω αυτοκίνητο που έφτασε στα χέρια μου σαν δώρο από τον πεθερό μου. Είναι αχρησιμοποίητο (43.000 χλμ), το είχε αγοράσει καινούργιο από Γερμανία και το είχε στο γκαραζ για 17 χρόνια . Του έκανε μόνο τα service και το έβγαζε 2-3 φορές το χρόνο. Επειδή το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό στο δρομο, για τα γουστα μου και επειδή κάνω πολλά χιλιομετρα , ψαχνομαι να το κάνω πιο οικονομικό απο αποψη κατανάλωσης. Μου είπαν ότι το υγραέριο δεν θα είναι αποδοτικο (δεν είναι injection ο κινητήρας) και ότι δεν μπορώ να βάλω diesel κινητήρα (λόγω υπάρχουσας νομοθεσίας ?), οπότε είμαι σε αδιέξοδο.
      Περιμένω να ακούσω καμιά ιδέα...

      Το αυτοκίνητο πρέπει να φοράει το ηλεκτρομηχανικό σύστημα ψεκασμού ΚΕ Μotronic,οπότε ξέχνα το υγραέριο ακόμα κι ως σκέψη.
      Εδώ το 99% δεν ξέρει να κάνει διάγνωση και επισκευή σε Κ/ΚΕ θα του βάλουν και γκάζι χωρια που θα καταστρέψεις τον κινητήρα.....
      Ασε το αμάξι ως έχει,τα μεταξωτα βρακιά θέλουν και κώλους....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: Μηχανικό πρόβλημα σε 206. Κάθε άποψη δεκτή!

      Και πολύ καλά κάνε ο δείκτης σου

      Aντε πες μου εσυ τώρα τι να εξηγήσεις......
      Tragik ρεεεεεε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης sv2 έγραψε:

      Δεν έχω εμπιστοσύνη σε καμμία μετατροπή.Αν αποφασίσω να κάψω υγραέριο θα αγοράσω αυτοκίνητο που έχει εργοστασιακή εγκατάσταση.Οχι σαν τα Subaru που την τοποθετέι η εδώ αντιπροσωπεία.
      Φίλος που έχει συνεργείο βλέπω τι γίνεται με τις βαλβίδες και τα κεφαλάρια......

      Πέστα ρε φίλε να αγιάσει το στόμα σου.....αυτό το πόστ πρέπει να επισημανθεί για λόγους ενημέρωσης και ασφαλείας.
      Αμα θα μπω μέσα θα τους κάνω κόσκινο και θα τους ενοχλεί ο τρόπος αλλά όχι η λαμογιά και η αρπαχτή, δεν αντέχω άλλο όμως ,ας τα λένε οι πελάτες.....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: Fiat Stilo 1.6-"ASR Failure,Loose Connection"

      Aυτά να τα βλέπει η πλέμπα που νομίζει ότι με ένα διαγνωστικό πήρε πτυχίο χάρβαλντ και γαμάει τον κόσμο.
      Προφανώς και δεν απευθύνομαι στους άνω προβληματιζόμενους αλλά σ αυτούς που κυνηγάνε τα λάδια με το σεντ κι άλλες κακομοιριές.
      Αμα έχετε αρχίδια βρείτε το πρόβλημα,και πρακτικά ξέρετε τι σημαίνει αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις και ειδικά με κομπλεξικούς και ημιμαθείς πελάτες εε?
      Κατέβασμα τα νεφρά επί τόπου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Δεν ξανασχολούμαι.....κακώς που είπα κι όλας ότι είπα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Επρεπε να αλλάξεις και ωστήρια τότε.
      Αλλος μαλάκας ο μηχανικός τσομπαναραίος,βάλε 20/50 μέσανα μπαλώσεις το πρόβλημα!!
      ΡΕ ΠΑΡΣΙΜΟ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ οι τυχωδιόκτες εμπειροτέχνες που έμαθαν μια δουλειά μόνο και μόνο από αγγαρεία για τα προς το ζην.
      Ο συμπλέκτης σου δεν τρίζει απ τις αντλίες άσχετα αν πρέπει να αλλαχτούν τα υγρά.
      Αν τον ακούς απ το χώρο της καμπίνας θέλι λίπανση η πεταλιέρα,αν απ το χώρο του κινητήρα στα σημεία τριβής της αντλίας με το δίχαλο του ωθηστικού ρουλεμάν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:

      δε το ξερα οτι θα δημιουργησει προβλημα..μετα εμαθα οτι με αυτη τη κινηση προκληθηκε φθορα στα ωστηρια...

      Και τι σκατά διαβάζετε εδώ μέσα,τους teamηδες?
      Αλλαξε λάδια ΑΜΕΣΑ,θα τη σκαπουλάρεις?

      οσον αφορα το θεμα με το πενταλ του συμπλεκτη γνωριζεις κατι?

      Ποιό θέμα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:

      Ποιός σε είπε ρε μαλάκα να βέλεις 20/50?

      ενα μηχανικος..

      Eνας τι?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g60
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr