-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Καλημέρα σε όλους - γνωρίζουμε ποιός είναι ο ΟΕΜ προμηθευτής της VOLVO για αμορτισέρ?? Ετοιμάζομαι για αλλαγή και θα ήθελα να τον προτιμήσω, αποφεύγοντας βέβαια την αντιπροσωπεία για μια τετράδα 'Volvo' που θα μου ξήλωνε την τσέπη...κάτι έχω ακούσει οτι είναι η SACHS αλλά ήθελα την επιβεβαίωση των ειδικών του forum - thanx!
Μαλλον Monroe ειναι
Monroe??? Μπλιάχχχ....
Εν πάσει περιπτώσει, τι προτείνουμε για το S40?? Από τους 2 μήνες που είμαι μαζί του, θεωρώ οτι είναι 'μαλακά' στημένο από κατασκευής οπότε θα ήθελα ενα κλικ πιο 'σφιχτό' αμορτισέρ, χωρίς φυσικά να αναφέρομαι σε...performance οδηγικό στυλ με τον ταπεινό μου 1600άρη ή εν ψυχρώ εκτέλεση της άνεσης για χάρη του....
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το S40 τι λεει απο χωρους σε σχεση με μια C class?? Το μονο πλεονεκτημα (αν εξαιρεσεις οτι το μοτερ ειναι γαλλικο ) ειναι ο 1600ρης κινητηρας πετρελαιου
Σε σχεση με την τωρινη ή την δικια σου? Γενικα αν και C-Seg σε εσωτερικες διαστασεις ειναι οσο και τα μεγαλυτερα D-Seg, αλλα απο χωρο αποσκευων εχει αρκετα μικροτερο...
Το μοτερ στο οποιο αναφερεσαι ειναι PSA-Ford, και φτιαχνετε στο Skovde στο εργοστασιο της Volvo....Οσο καλη και να ειναι η τιμη, γιατι να παρεις ενα αυτοκινητο του οποιου η παραγωγη εχει σχεδον σταματησει (εδω και ενα χρονο διατιθεται με συγκεκριμενα μοτερ-μονο τα μικρα), και ειδικα για τη χρηση που το θες?Με της δικιας μου φυσικα . Μου περναει απο το μυαλο ενα S40 1.6 Drive μονο και μονο λογω κυβικων. Τωρα πλεον που μετακομισα απο Αθηνα δεν νομιζω να μου πολυχρειαζεται το πορτ παγκαζ τοσο οσο πριν που ανεβοκατεβαινα Αθηνα-Αγρινιο-χωριο.
Σε σχεση με τη δικια σου εσωτερικα ειναι ισοδυναμο, αν οχι μεγαλυτερο, εκτος ισως απο το πλατος πισω..Παντως στους καροδρομους που πας, ουτε αυτο που εχεις ουτε αυτο που σκεφτεσαι κανει...
-
Ο χρήστης dbalgr έγραψε:
Καλημέρα σε όλους - γνωρίζουμε ποιός είναι ο ΟΕΜ προμηθευτής της VOLVO για αμορτισέρ?? Ετοιμάζομαι για αλλαγή και θα ήθελα να τον προτιμήσω, αποφεύγοντας βέβαια την αντιπροσωπεία για μια τετράδα 'Volvo' που θα μου ξήλωνε την τσέπη...κάτι έχω ακούσει οτι είναι η SACHS αλλά ήθελα την επιβεβαίωση των ειδικών του forum - thanx!
Μαλλον Monroe ειναι
Monroe??? Μπλιάχχχ....
Εν πάσει περιπτώσει, τι προτείνουμε για το S40?? Από τους 2 μήνες που είμαι μαζί του, θεωρώ οτι είναι 'μαλακά' στημένο από κατασκευής οπότε θα ήθελα ενα κλικ πιο 'σφιχτό' αμορτισέρ, χωρίς φυσικά να αναφέρομαι σε...performance οδηγικό στυλ με τον ταπεινό μου 1600άρη ή εν ψυχρώ εκτέλεση της άνεσης για χάρη του....
Τα ΟΕΜ καλα ειναι...πιο safe λυση ειναι η dynamic αναρτηση της Volvo...Οταν το πηρες δεν σου το ανεφερε καν ο πωλητης οτι υπαρχει σαν επιλογη, και μαλιστα με σχετικα μικρη χρεωση?
-
Mια χαρα παει η Μερκ σε κατι χωμτοδρομους-ρεματακια-λιμνουλες και οτι βρισκεις στην εξοχη
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τα ΟΕΜ καλα ειναι...πιο safe λυση ειναι η dynamic αναρτηση της Volvo...Οταν το πηρες δεν σου το ανεφερε καν ο πωλητης οτι υπαρχει σαν επιλογη, και μαλιστα με σχετικα μικρη χρεωση?Sorry μάλλον δεν το τόνισα επαρκώς...το έχω εδω και δυο μήνες, οπότε ως μοντέλο 2006 είναι μεταχειρισμένο...
Προτείνεις λοιπόν να παω σε έναν έμπορο και να κινηθώ για Monroe? (πχ εκείνα τα Sensatrac?) -
Ο χρήστης dbalgr έγραψε:
Τα ΟΕΜ καλα ειναι...πιο safe λυση ειναι η dynamic αναρτηση της Volvo...Οταν το πηρες δεν σου το ανεφερε καν ο πωλητης οτι υπαρχει σαν επιλογη, και μαλιστα με σχετικα μικρη χρεωση?
Sorry μάλλον δεν το τόνισα επαρκώς...το έχω εδω και δυο μήνες, οπότε ως μοντέλο 2006 είναι μεταχειρισμένο...
Προτείνεις λοιπόν να παω σε έναν έμπορο και να κινηθώ για Monroe? (πχ εκείνα τα Sensatrac?)Οχι...απο after δεν ξερω τι παιζει..απλα σαν επιλογη μπορεις να δεις σε μια αντιπροσωπεια τι χρειαζεται για να γινει απο comfort, dynamic..συνηθως θελει αμορτισερ, ελατηρια, αντιστρεπτικες και μπαρα θολων...σαν κοστος αν και με τους κωδικους που θα σου δωσουν μπορεις βρεις τα πραγματα πιο φθηνα απο εξωτερικο (στελε με το VIN σου μια ερωτηση στο volvopartshop.co.uk, θα ξερουν να σου πουν), σιγουρα θα ειναι αρκετα τσιμπημενο, το αποτελεσμα ομως θα ειναι πιο ομοιογενες.
-
Έχει οδηγήσει κανείς S60/V60 καινούρια;
Έψαξα λίγο στο forum αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έχει οδηγήσει κανείς S60/V60 καινούρια;
Έψαξα λίγο στο forum αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό.Ask me
-
@meco, νομίζω είχε γράψει ένα πολύ καλό review o popolaros, που γενικά συμφωνούσα ....
-
Ο χρήστης apopol έγραψε:
Έχει οδηγήσει κανείς S60/V60 καινούρια;
Έψαξα λίγο στο forum αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό.Ask me
Τι εννοείς; Αν έχεις κάτι να πεις πες το.
@meco, νομίζω είχε γράψει ένα πολύ καλό review o popolaros, που γενικά συμφωνούσα ....
ok, θα το αναζητήσω.
-
έχοντας το οδηγήσει για λίγο .... μου έδωσε την αίσθηση, πιο πολυτελής κύλισης / κίνησης από την Cclass, ενώ με 170χαω στο κοντέρ νομίζεις ότι πας το πολύ με 80-100. Δεν μου άρεσε το τιμόνι/ μπορεί να ήταν και από τις 18ρες που φόραγε ... ενώ εργονομικά δεν νομίζω ότι φτάνει τους γερμανούς της bmw.
-
προσωπικα θα απαιτουσα να οδηγησω ενα με την ηλεκτρονικη αναρτηση....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
προσωπικα θα απαιτουσα να οδηγησω ενα με την ηλεκτρονικη αναρτηση....Να δω ποιός θα την πληρώσεις στην αντικατάσταση όμως Ποπ...
-
Mε τι μούτρα θα απαιτήσεις ρε;
-
Εχω το S60 T3 για περίπου 3 εβδομάδες.
Σαν ποιότητα κύλισης θα έλεγα οτι είναι πάρα πολύ καλή, δεν μπορώ να έχω γνωμη για merc C Class, bmw 3, audi A4 γιατί δεν τις έχω οδηγήσει. Σε συγκριση με Ford Mondeo, Citroen C5, Opel insignia κτλ. είναι σαφώς καλυτερη αν και δεν νομίζω οτι συγκρινεται με αυτα αλλά με merc, bmw κτλ. Η αναρτησεις θα ελεγα αρκετά ανετες. Τα φρένα πολύ καλά επίσης.
Στο ταξίδι πράγματι πηγαίνεις με 170-180 και δεν το καταλαβαίνεις..νομίζεις ότι πας με 100. Επίσης έχει καλή πλευρική στήριξη στα κάθισματα και δεν σε κουράζει ( δεν έκανα ακόμα κάποιο μεγάλο ταξίδι για να έχω καλή γνώμη).
Επίσης πολύ καλη ηχομόνωση, δεν ακους τίποτα και ας πηγαίνεις με 170..
Το dstc (esp) απενεργοποιηται από το μενού αλλά την επόμενη φορά που θα ξεκινήσεις ενεργοποιήται πάλι. Το ίδιο συμβαίνει και με το City Safety. Το start/stop σου σπάει λίγο τα @@ αλλά το ενεργοποιείς/ απενεργοποιείς από κουμπί στην κονσόλα.Εργονομικά είναι μια χαρά, το συνηθίζεις εύκολα, με εξαίρεση το ηλεκτρικό χειρόφρενο που θέλεις λίγο χρόνο για να το συνηθίσεις. Η θέση οδήγησης έχει αρκετές ρυθμίσεις και βρίσκεις εύκολα αυτή που σου ταιριάζει. Ορατότητα πίσω δεν έχει καλη και θεωρώ απαραίτητους τους αισθητήρες παρκαρίσματος.
Το τιμόνι μου φαίνεται μια χαρά, και μπορείς να ρυθμίσεις και την υποβοήθηση απο το μενου, έχει 3 επιλογές. Δεν γίνεται εν κίνηση όμως..
Το κιβώτιο φαινεται να έχει μεγάλες σχέσεις, ενώ ο κινητήρας έχει αρκετά καλή ροπή και'αρπάζει' γρήγορα.
Η κατανάλωση δεν πέφτει στην πόλη κάτω από τα 8,6 lt /100km, ενώ στην εθνική με 6η και 160 km/h πέφτει και στα 7.. Να σου πω όμως ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ούτε 1000 km ακόμα.
Από εξοπλισμό είναι αρκετά πλούσιο (εκδοσή momentum) - δεν θα ήθελες να ξέρεις πόσο κοστίζει ένα A4 ή μια bmw με αυτόν τον εξοπλισμό..
Σε εσωτερικούς χώρους είναι αρκετά ευρύχωρο, και έχει αρκετά καλά υλικά. Μελανό σημείο το πορτμπαγκάζ, 380 lt, θεωρώ ότι για τριμελή οικογένεια είναι επαρκές, μήκος έχει σχεδόν 1m αλλά δεν έχει μεγάλο ύψος..για 3 ατομα ειναι καλό.
Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι άλλο στη διάθεση σου.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έχει οδηγήσει κανείς S60/V60 καινούρια;
Έψαξα λίγο στο forum αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό.Εγώ το 2,0Τ με pawershift εδώ: viewtopic.php?f=15&t=13498&start=615
Στις επόμενες σελίδες του ίδιου τόπικ υπάρχουν οι εντυπώσεις και άλλων μελών του φόρουμ που οδήγησαν το αυτοκίνητο.
Διευκρίνηση 0 2,0Τ (203 hp) έχει καταργηθεί για το εν λόγω μοντέλο, πλέον υπάρχει ο Τ4 (180hp) στην θέση του. -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Mια χαρα παει η Μερκ σε κατι χωμτοδρομους-ρεματακια-λιμνουλες και οτι βρισκεις στην εξοχηΕγώ λέω μια και είσαι βουκολικός τύπος και περνάς απο τέτοια κόλπα να πάρεις ένα μικρό 4x4 (όχι αυτό που νομίζεις ότι σκέφτομαι) με ποιοτικό εσωτερικό καλούς χώρους κλπ και να καλυφθείς μια και καλή
Θα μπορούσε βέβαια και κάποιο 4x2 υπερυψωμένο.Λύσεις υπάρχουν και μάλιστα πολλές -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Mια χαρα παει η Μερκ σε κατι χωμτοδρομους-ρεματακια-λιμνουλες και οτι βρισκεις στην εξοχη
Εγώ λέω μια και είσαι βουκολικός τύπος και περνάς απο τέτοια κόλπα να πάρεις ένα μικρό 4x4 (όχι αυτό που νομίζεις ότι σκέφτομαι) με ποιοτικό εσωτερικό καλούς χώρους κλπ και να καλυφθείς μια και καλή
Θα μπορούσε βέβαια και κάποιο 4x2 υπερυψωμένο.Λύσεις υπάρχουν και μάλιστα πολλέςΟντως ενα GLK 220CDI ειναι οτι πρεπει.
-
Ευχαριστώ πολύ georgosk και apopol.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@meco, νομίζω είχε γράψει ένα πολύ καλό review o popolaros, που γενικά συμφωνούσα ....Στο volvoclub.gr και συγκεκριμένα εδώ: http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic ... 119#p10119
VOLVO FORUM