-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Εδω γραφει και τις τιμες http://www.renault.com.gr/discover/offers.html , μετα απο την προσφορα η και την αποσυρση, αν σας τη βαζει ο αντιπροσωπος..
Επισης πολυ καλη λυση, αλλα καπως ακριβη το scenic με τον νεο κινητηρα 1,6dCi με 130 ιππους και μεγαλη ροπη, η με τον 1,5dCi 110 οπως το megane, αλλα με τσιμπημενες τιμες..τα renault είναι πολύ δελεαστικά.. δεν ξέρω γιατί δεν τα έχουμε τόσο μπροστά, ίσως λόγω παράδοσης toyota στην οικογένεια.. You know! το ελληνικό οικογενειακό κόμπλεξ με τα ιαπωνικά!
ένα test drive βέβαια θα μας πείσει..ο κινητήρας diesel της renault κατά τη γνώμη σας είναι πολύ μπροστά σε σχέση π.χ. με τη peugeot (έχει 5άρι κιβώτιο νομίζω) ; αν είχατε και κανένα σοβαρό λινκ για μελέτη θα ήμουν
και τι θα προτείνατε scenic ή grand scenic?
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Το Qashqai ρε παιδιά με το ζόρι παίρνει 2 καρεκλάκια πίσω, τι του λέτε του ανθρώπου;πολλές φορές βάζουμε τη μεγάλη μπροστά με απενεργοποιημένο τον αερόσακο γιατί ζαλίζεται πολύ στο αυτοκίνητο και με αυτόν τον τρόπο μέχρι τώρα έχουμε βρει λύση..
οπότε πίσω κάθεται ο ένας από τους 2 μας, αναλογα ποιος έχει όρεξη να οδηγήσειαλλά και πάλι στα ίδια καταλήγουμε, πρέπει πίσω ο χώρος να είναι άνετος και όχι μίζερος.. νομίζω θα τα καταφέρουμε να πάμε απόψε ξανά στις αντιπροσωπείες όλοι μαζί -και οι 5- και ελπίζω να βγάλουμε κάποια άκρη..
το θέμα επίσης είναι πως το αυτοκίνητο πέρα από την οικογένεια πρέπει καθημερινά να μας βγάζει ασπροπρόσωπους (ασφαλείς και κερδισμένους) στα 70 χλμ προς τη δουλειά που κάνουμε.. εκεί τα παιδιά δεν είναι μαζί..
-
6αρι κιβωτιο εχουν και το megane και το scenic, το οποιο ειναι οτι πρεπει για πετρελαιοκινητηρα.
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το grand scenic ειναι πολυ πιο ομορφο απο το κοντο, αλλα αν δε σας ενδιαφερουν οι επιπλεον χωροι, κριμα τα παραπανω λεφτα που θα δωσετε.
Γενικα ο 1,6dCi ειναι ισως ο πιο συγχρονος πετρελαιοκινητηρας στην αγορα.. Στα κυβικα του σιγουρα.. Εδω ενα βιντεακι παρουσιασης http://www.youtube.com/watch?v=qKBHpn4iXmI
Δυο ατομα στο φορουμ εχουν αποκτησει ηδη το scenic με το συγκεκριμενο κινητηρα, εδω ειναι καποιες παρατηρησεις απο τη συμβιωση τους μαζι του viewtopic.php?f=15&t=21230&p=2344771&hilit=scenic+MK3#p2344771 -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
6αρι κιβωτιο εχουν και το megane και το scenic, το οποιο ειναι οτι πρεπει για πετρελαιοκινητηρα.
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το grand scenic ειναι πολυ πιο ομορφο απο το κοντο, αλλα αν δε σας ενδιαφερουν οι επιπλεον χωροι, κριμα τα παραπανω λεφτα που θα δωσετε.
Γενικα ο 1,6dCi ειναι ισως ο πιο συγχρονος πετρελαιοκινητηρας στην αγορα.. Στα κυβικα του σιγουρα.. Εδω ενα βιντεακι παρουσιασης http://www.youtube.com/watch?v=qKBHpn4iXmI
Δυο ατομα στο φορουμ εχουν αποκτησει ηδη το scenic με το συγκεκριμενο κινητηρα, εδω ειναι καποιες παρατηρησεις απο τη συμβιωση τους μαζι του http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=21230&p=2344771&hilit=scenic+MK3#p2344771Ευχαριστώ πολύ!
Ο diesel του πεζώ πρέπει να είναι με 5άρι είναι έτσι;
-
Ο χρήστης marikyr έγραψε:
Το Qashqai ρε παιδιά με το ζόρι παίρνει 2 καρεκλάκια πίσω, τι του λέτε του ανθρώπου;
πολλές φορές βάζουμε τη μεγάλη μπροστά με απενεργοποιημένο τον αερόσακο γιατί ζαλίζεται πολύ στο αυτοκίνητο και με αυτόν τον τρόπο μέχρι τώρα έχουμε βρει λύση..
οπότε πίσω κάθεται ο ένας από τους 2 μας, αναλογα ποιος έχει όρεξη να οδηγήσειαλλά και πάλι στα ίδια καταλήγουμε, πρέπει πίσω ο χώρος να είναι άνετος και όχι μίζερος.. νομίζω θα τα καταφέρουμε να πάμε απόψε ξανά στις αντιπροσωπείες όλοι μαζί -και οι 5- και ελπίζω να βγάλουμε κάποια άκρη..
το θέμα επίσης είναι πως το αυτοκίνητο πέρα από την οικογένεια πρέπει καθημερινά να μας βγάζει ασπροπρόσωπους (ασφαλείς και κερδισμένους) στα 70 χλμ προς τη δουλειά που κάνουμε.. εκεί τα παιδιά δεν είναι μαζί..
Πηγαίντε να κάτσετε πίσω στο passat (που είναι από τα πιο μεγάλα μεσαία πίσω και όχι μικρομεσαία) και καπάκι μετά μπείτε πίσω στο touran και θα καταλάβεις ποιας κατηγορίας είναι το αυτοκίνητο που πρέπει να πάρετε.
Δειλήμματα μεταξύ πιο μεγάλων και μικρομεσαίων πολυμορφικών μην έχεις: όσο πιο πολύ το μέγεθος, τόσο πιο μεγάλο το βάρος / κατανάλωση / τιμή απόκτησης / συντήρηση / απόσταση φρεναρίσματος / χειρότερη οδική συμπεριφορά κλπ, κλπ
-
Το Πασσάτ δεν είναι που πίσω έχει τούνελ μετάδοσης και τεμπέλη με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να κάτσει τρίτος?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το Πασσάτ δεν είναι που πίσω έχει τούνελ μετάδοσης και τεμπέλη με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να κάτσει τρίτος?Όλα τα μικρομεσαία, μεσαία λίγο πολύ έχουν τούνελ μετάδοσης και τεμπέλη στο πίσω κάθισμα αλλά εκτός ελάχιστων (C5, 508) εξαιρέσεων κουτσά - στραβά κάθεται 3ος.
-
Αντίθετα από τον Rafi μεταξύ Scenic Grand Scenic προτιμώ το κοντό. Το βρίσκω με διαφορά πιο όμορφο και πρωτότυπο. Βέβαια η επιλογή ανάμεσα στα 2 είναι θέμα αναγκών σε χώρους. Το 2ο μεταφέρει όλο το σπιτικό. Και βέβαια αν αντέχει κάποιος την οικονομική διαφορά.
-
Από όλα αυτά χωροταξικά μου αρέσει περισσότερο το picaso αλλά θα έτρωγε μαύρο γαι 2 λόγους .
α) δεν έχει τον νέο πετρελαίου με τα 130hp όπως η Renault.
b) Αν το πάρεις στα 1,6Thp είσαι υποχρεωμένος να φας στην μάπα το MCP κιβώτιο.C-max ? ή Grand C-Max τι λέει χωράει 3 πίσω ?
Εγώ θα το προτιμούσα από όλα τα άλλα . Μου δίνει μια αίσθηση σιγουριάς.
έχει και την αντιαλλεργική πιστοποίησηΑλλιώς Scenic φυσικά το 1.6Dci . με τα 130hp.
-
Ο χρήστης marikyr έγραψε:
και τι θα προτείνατε scenic ή grand scenic?
GRAND! Με 3 παιδιά, είναι πιστεύω must. Με τον 1,6dci 130ps λογικά θα πετάει (τηρουμένων των αναλογιών). Μόνο μειονέκτημα κατ' εμέ η σχετικά σκληρή ανάρτηση (όχι δυσάρεστη, αλλά θα την ήθελα πιο μαλακή για πολυμορφικό) και το τελείως γιούχου τιμόνι με μηδενική αίσθηση (αλλά σε πολυμορφικό who cares)
Για το 308 δεν ξέρω αν θα χωράνε στο πίσω κάθισμα 3 παιδικά καθισματάκια...
Επιβάλλεται πάντως test - καθισματάκια για να δείτε αν χωράνε και τα 3...
Για το C-max έχω μία επιφύλαξη για το πλάτος του χώρου αποσκευών...
-
Πλαίσιό, τιμόνι, συμπεριφορά, Υπερέχει από τα άλλα . Έχω την εντύπωση από μικρή βόλτα σαν συνεπιβάτης ότι έχει και καλύτερη κύλιση .
Αλλά αν δεν χωράει πάσο . -
Πριν από 1 χρόνο είχα ξεκινήσει τις αναζητήσεις μου για παρόμοιες απαιτήσεις.
Έκανα λοιπόν test drive σε Nissan Qashqai, Skoda Yeti, Peugeot 3008, Ford C-Max, Renault Scenic και Opel Meriva.
Μόνο όταν τα είδα όλα, κατάλαβα ότι το Meriva υπερτερούσε σε εσωτερική άνεση (top για τις ανάγκες μου), οικονομικούς κινητήρες, χαμηλές εκπομπές, τέλη κυκλοφορίας και τιμή.
Πορτ μπαγκαζ 400 λ. μήκος 4,30 και οικογενειακή κατεύθυνση σε όλα του. 3 παιδιά έχουν γήπεδο πίσω, ψηλή θέση οδήγησης.
Μεγαλύτερο μεταξόνιο από qashqai και yeti προφανώς λόγω πολυμορφικότητας που του δίνει πιο άνετο εσωτερικό για τους επιβάτες. 10άδες έξυπνοι χώροι.
Νομίζω ότι ο κινητήρας 1,4 turbo 140hp που έχει και το insignia τώρα πια είναι από τους κορυφαίους στα ζητούμενα της εποχής. Πετρέλαιο μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Δεν ξέρω ποιος κάνει σήμερα!Βέβαια ο καθένας με τα γούστα του και τις απαιτήσεις του. Παίζει ρόλο και τι θεωρεί ο καθένας αισθητικά ωραίο, πράγμα που στο Meriva είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
**
Πηγαίντε να κάτσετε πίσω στο passat (που είναι από τα πιο μεγάλα μεσαία πίσω και όχι μικρομεσαία) και καπάκι μετά μπείτε πίσω στο touran και θα καταλάβεις ποιας κατηγορίας είναι το αυτοκίνητο που πρέπει να πάρετε. **τι εννοείς με αυτό;
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Αντίθετα από τον Rafi μεταξύ Scenic Grand Scenic προτιμώ το κοντό. Το βρίσκω με διαφορά πιο όμορφο και πρωτότυπο. Βέβαια η επιλογή ανάμεσα στα 2 είναι θέμα αναγκών σε χώρους. Το 2ο μεταφέρει όλο το σπιτικό. Και βέβαια αν αντέχει κάποιος την οικονομική διαφορά.επειδή το αυτοκίνητο βασικά θα χρησιμοποιείται για τη μετακίνηση στη δουλειά και όχι μόνο σε ταξίδια και μετακινήσεις με τα παιδιά τόσο, νομίζω ότι το scenic και τα παρόμοια του θα είναι ικανοποιητικά σε χώρους..
αυτό που είναι για εμάς πρώτο κριτήριο είναι η κατά το δυνατόν οικονομία και η ασφαλής καθημερινή μεταφορά στη δουλειά μας..
2ο κριτήριο είναι να μας χωράει όλους με τα πάντα μέσα! -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
GRAND! Με 3 παιδιά, είναι πιστεύω must. Με τον 1,6dci 130ps λογικά θα πετάει (τηρουμένων των αναλογιών). Μόνο μειονέκτημα κατ' εμέ η σχετικά σκληρή ανάρτηση (όχι δυσάρεστη, αλλά θα την ήθελα πιο μαλακή για πολυμορφικό) και το τελείως γιούχου τιμόνι με μηδενική αίσθηση (αλλά σε πολυμορφικό who cares)
..αυτό τώρα τι είναι;
πολύ σοβαρό στοιχείο... το θέμα έιναι και πάλι ότι το αυτοκίνητο δε θα είναι για τα ταξίδια της οικογένειας και δεν υπάρχει άλλο για να βγάζει την καθημερινή λάντζα..
οι επαρχιακοί δρόμοι εδώ είναι δύσκολοι, με πολλές στροφές και κακοσυντηρημένοι και αυτός είναι από τους λόγους ότι ούτε η corolla στη δύσκολη κατάσταση κατάφερε να σταθεί στο ύφος της
οπότε κάθε τέτοια λεπτομέρεια παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο στην απόφαση μας!
-
Ο χρήστης nikgl έγραψε:
Πριν από 1 χρόνο είχα ξεκινήσει τις αναζητήσεις μου για παρόμοιες απαιτήσεις.
Έκανα λοιπόν test drive σε Nissan Qashqai, Skoda Yeti, Peugeot 3008, Ford C-Max, Renault Scenic και Opel Meriva.
Μόνο όταν τα είδα όλα, κατάλαβα ότι το Meriva υπερτερούσε σε εσωτερική άνεση (top για τις ανάγκες μου), οικονομικούς κινητήρες, χαμηλές εκπομπές, τέλη κυκλοφορίας και τιμή.
Πορτ μπαγκαζ 400 λ. μήκος 4,30 και οικογενειακή κατεύθυνση σε όλα του. 3 παιδιά έχουν γήπεδο πίσω, ψηλή θέση οδήγησης.
Μεγαλύτερο μεταξόνιο από qashqai και yeti προφανώς λόγω πολυμορφικότητας που του δίνει πιο άνετο εσωτερικό για τους επιβάτες. 10άδες έξυπνοι χώροι.
Νομίζω ότι ο κινητήρας 1,4 turbo 140hp που έχει και το insignia τώρα πια είναι από τους κορυφαίους στα ζητούμενα της εποχής. Πετρέλαιο μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Δεν ξέρω ποιος κάνει σήμερα!Βέβαια ο καθένας με τα γούστα του και τις απαιτήσεις του. Παίζει ρόλο και τι θεωρεί ο καθένας αισθητικά ωραίο, πράγμα που στο Meriva είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
το μερίβα το έχουμε οδηγήσει και απορρίπτεται..
δυστυχώς γιατί πραγματικά και εμένα μου αρέσει πολύ εξωτερικά.. -
Ως προς το τιμόνι του Scenic είναι ότι έχει ελαφριά αίσθηση όπως στα περισσότερα Renault. Στη πόλη είναι λατρεία γιατί οι μανούβρες γίνονται παιχνιδάκι, απλά σε μεγάλες ταχύτητες (>140) θα ήθελες να είναι λίγο βαρύτερο. Σε καμία περίπτωση δεν στερείται ασφάλειας, ίσα ίσα τα Renault είναι πρωτοπόρα στο τομέα αυτό τη τελευταία δεκαετία+. Στο πάτημα το πλαίσιο φαίνεται ότι βαστάει μια χαρά.
-
Η πρωτοπορία στην παθητική ασφάλεια είναι άσχετη με την ενεργητική. Δεν λέω ότι τα Ρενώ είναι επισφαλή, αλλά μην συγχέουμε διαφορετικές έννοιες. Επίσης, αν οδηγήσεις ένα άλλο αυτοκίνητο με καλό τιμόνι (π.χ. Ford), η διαφορά είναι εμφανέστατη σε σχέση με τα περισσότερα Ρενώ...
-
Εννοείται ότι άλλο η ενργητική & άλλο η παθητική. Η παθητική είναι δεδομένη. Στην ενργητική δεν νομίζω ότι κάποιο σύγχρονο renault υστερεί.
Ως προς το τιμόνι: στο Megane iii που έχω οδηγήσει το τιμόνι έχει την ίδια ελαφριά αίσθηση που έχει και το δικό μου Α3. Βέβαια κ το A3 σε αυτό το τομέα υστερεί. Δεν ξέρω αν την ίδια αίσθηση έχει και στο scenic όπως στο Megane, αλλά δεν φαντάζομαι να έχουν μεγάλες διαφορές.
-
Ο χρήστης marikyr έγραψε:
GRAND! Με 3 παιδιά, είναι πιστεύω must. Με τον 1,6dci 130ps λογικά θα πετάει (τηρουμένων των αναλογιών). Μόνο μειονέκτημα κατ' εμέ η σχετικά σκληρή ανάρτηση (όχι δυσάρεστη, αλλά θα την ήθελα πιο μαλακή για πολυμορφικό) και το τελείως γιούχου τιμόνι με μηδενική αίσθηση (αλλά σε πολυμορφικό who cares)
..αυτό τώρα τι είναι;
Το τιμόνι είναι απαράδεκτα ελαφρύ (ακόμα και για παρκάρισμα) και από αίσθηση το απόλυτο μηδέν (ναι, έχω οδηγήσει). Συνηθίζεται βέβαια (και το τιμόνι στο playstation μαθαίνεται εν τέλει...), αλλά δεν παύει να είναι ένα μεγάλο μείον στο κατά τ' άλλα καλό αμάξι.
Το τιμόνι του Α3 μπροστά στου Scenic είναι εγκυκλοπαίδεια πληροφόρησης και αίσθησης... Για το απλό megane δεν ξέρω, δεν έχω οδηγήσει.
Επειδή όμως πρόκειται για πολυμορφικό, προσωπικά δεν θα κολλούσα εκεί...
προτάσεις για αγορά οικογενειακού!