-
To Leon 1.6 TDI ecomotive στοιχίζει γύρω στα 19Κ€ με το κλειδί στο χέρι, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση από όλα τα αυτοκίνητα που προαναφέρατε. Σε σύγκριση με το Golf βέβαια υστερεί στην ποιότητα του εσωτερικού, οπότε είναι εν μέρη πισωγύρισμα, αλλά με γνώμονα την οικονομία θεωρώ πως δεν υπάρχει καλύτερη λύση.
-
Για να κερδίσεις πολλά, ήτοι να βάλεις υγραέριο στο ΥΠΑΡΧΟΝ αμάξι, πρέπει να αποδεχτείς και τα σχετικά ρίσκα. Αλλιώς άμα δεν θες ρίσκα (λέμε τώρα), πας π.χ. σε ένα Σιτροέν C5 ντίζελ που προαναφέρθηκε για να έχεις και παραπάνω χώρους.
Όπως είπα και στο αρχικό μου ποστ, δεν θα κερδίσεις για τα επόμενα 3 χρόνια, είναι τέτοιο το σφάξιμο που θα φας για να δώσεις σήμερα στην αγορά ένα αμάξι σχεδόν καινούργιο και ακριβοπληρωμένο, και τόσο το επιπλέον κεφάλαιο που θα διαθέσεις για να πας σε ένα μεγάλο ολοκαίνουργιο ντίζελ, που τελικά μάλλον χάνεις δεν κερδίζεις.
Απλή αριθμητική, αλλά επειδή είναι τόσο απλή σχεδόν όλοι κάνουν λάθος.Τζίζους, προκαθορισμένα δρομολόγια στην εθνική μήκους 75.000 χλμ. θα εκτελέσει το αυτοκίνητο για τα επόμενα 3 χρόνια, δεν είναι και τόσα πολλά. Και στο κέρδος να βγει, μάλλον κάποια ψωροευρώ θα είναι αυτά, πολύ φασαρία για το τίποτα ας μην ξεχνάμε ότι ο ερωτών δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος με την Γκόλφω του.ΥΓ. Το Λεόν έχει τους ίδιους χώρους με τη Γκόλφω νομίζω. Σε κοστολόγια κερδίζεις ψιλοπράματα (διάβαζε παραπάνω), και σε χώρους είσαι στα ίδια. Σχεδόν μηδέν στο πηλίκον δηλαδής.
-
Αν μιλαμε για σφαιρικη αποψη οικονομιας, εχεις 100% δικιο στο γεγονος οτι ξεπουλωντας το υπαρχον αμαξι για να παρει καινουργιο, στην ουσια δεν κανει καθολου οικονομια με βαση παντα και τα χιλιομετρα που εχει σκοπο να κανει.Απο αυτη την αποψη συμφωνω οτι ειναι τρελα να δωσει το γκολφ αλλα ο φιλος ξεκινησε λεγοντας οτι ειναι αποφασισμενος να το αλλαξει και θελει γνωμη στο τι να επιλεξει.
Ελπιζω να μην τιθεται θεμα παρεληγησης dstou. -
Σιγά μην παρεξηγηθούμε για το αμάξι τρίτου, που ούτε καν γνωρίζουμε, ούτε θίξαμε.
-
Οικογενειακό πετρέλαιο ε?
Μέχρι 20000?
Renault Fluence δαγκωτό -
φίλε εγώ ψήνομαι για το volvo 1.6d drive start/stop μέχρι τέλος της εβδομάδος θα πάω στην αντιπροσωπεία για ερωτήσεις γιατί πρέπει να ξεφορτωθώ και το peugeot 3008. 99gr CO2 0 τέλη κυκλοφορίας χαμηλή κατανάλωση πιστεύω είναι οτι καλλίτερο για την τρέχουσα περίοδο. Α και εγώ Μπράλο ανεβαίνω από Βόλο για Ναύπακτο.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Οικογενειακό πετρέλαιο ε?
Μέχρι 20000?
Renault Fluence δαγκωτόΔεν έχει όμως πολύ καλύτερους χώρους απ το Γκόλφ, που ψάχνει ο φίλος.
-
Ο χρήστης dennis1 έγραψε:
φίλε εγώ ψήνομαι για το volvo 1.6d drive start/stop μέχρι τέλος της εβδομάδος θα πάω στην αντιπροσωπεία για ερωτήσεις γιατί πρέπει να ξεφορτωθώ και το peugeot 3008. 99gr CO2 0 τέλη κυκλοφορίας χαμηλή κατανάλωση πιστεύω είναι οτι καλλίτερο για την τρέχουσα περίοδο. Α και εγώ Μπράλο ανεβαίνω από Βόλο για Ναύπακτο.Δεν ξέρω αν αξίζει τα 800 Ευρώ της διαφοράς σε σχέση με την έκδοση χωρίς s&s, καθώς με τα σημερινά δεδομένα, θα αποσβέσεις την διαφορά σε 9 χρόνια μέσω των τελών. Άσε που ως τότε μπορεί το όριο να είναι στα 90 γρ. και έτσι να πληρώνεις κι εσύ τέλη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ξέρω αν αξοίζει τα 800 Ευρώ της διαφοράς σε σχέση με την έκδοση χωρίς s&s, καθώς με τα σημερινά δεδομένα, θα αποσβέσεις την διαφορά σε 9 χρόνια μέσω των τελών. Άσε που ως τότε μπορεί το όριο να είναι στα 90 γρ. και έτσι να πληρώνεις κι εσύ τέλη.
Την ίδια σκέψη έκανε κι ο φίλος μου και το παρήγγειλε χωρίς το s&s, κι ας πληρώνει (λίγα) τέλη κυκλοφορίας.. Το κάτω από 100γρ το βλέπω να κατεβαίνει ως όριο σύντομα, όταν δουν ότι δε τους βγαίνουν τα κουκιά (ξανά)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
φίλε εγώ ψήνομαι για το volvo 1.6d drive start/stop μέχρι τέλος της εβδομάδος θα πάω στην αντιπροσωπεία για ερωτήσεις γιατί πρέπει να ξεφορτωθώ και το peugeot 3008. 99gr CO2 0 τέλη κυκλοφορίας χαμηλή κατανάλωση πιστεύω είναι οτι καλλίτερο για την τρέχουσα περίοδο. Α και εγώ Μπράλο ανεβαίνω από Βόλο για Ναύπακτο.
Δεν ξέρω αν αξοίζει τα 800 Ευρώ της διαφοράς σε σχέση με την έκδοση χωρίς s&s, καθώς με τα σημερινά δεδομένα, θα αποσβέσεις την διαφορά σε 9 χρόνια μέσω των τελών. Άσε που ως τότε μπορεί το όριο να είναι στα 90 γρ. και έτσι να πληρώνεις κι εσύ τέλη.
ίσως έχεις δίκιο αλλά πρέπει να υπολογίσεις και την διαφορά της κατανάλωσης εντός πόλης που σίγουρα δεν είναι τεράστια αλλά αφού υπάρχει και αυτή η επιλογή!!!
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Δεν ξέρω αν αξοίζει τα 800 Ευρώ της διαφοράς σε σχέση με την έκδοση χωρίς s&s, καθώς με τα σημερινά δεδομένα, θα αποσβέσεις την διαφορά σε 9 χρόνια μέσω των τελών. Άσε που ως τότε μπορεί το όριο να είναι στα 90 γρ. και έτσι να πληρώνεις κι εσύ τέλη.
Την ίδια σκέψη έκανε κι ο φίλος μου και το παρήγγειλε χωρίς το s&s, κι ας πληρώνει (λίγα) τέλη κυκλοφορίας.. Το κάτω από 100γρ το βλέπω να κατεβαίνει ως όριο σύντομα, όταν δουν ότι δε τους βγαίνουν τα κουκιά (ξανά)
έχεις τελική τιμή αυτ/του με το κλειδί στο χέρι από τον φίλο σου?
-
Ο χρήστης dennis1 έγραψε:
έχεις τελική τιμή αυτ/του με το κλειδί στο χέρι από τον φίλο σου?
Ναι, το πήρε σε λευκό, στην απλή εξοπλιστικά έκδοση, με όφελος διπλής απόσυρσης, και τελική τιμή λίγο πάνω από 19,000ε, δε θυμάμαι το ακριβές ποσό. Δε παρέλαβε ακόμη, μέσα στο Δεκέμβριο έρχεται και θα βγάλει πινακίδες με το νέο έτος για να γλυτώσει και τα τέλη.
Αυτόν δεν τον ενδιέφερε η κατανάλωση εντός πόλης γιατί θα το χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά εκτός πόλης .
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
έχεις τελική τιμή αυτ/του με το κλειδί στο χέρι από τον φίλο σου?
Ναι, το πήρε σε λευκό, στην απλή εξοπλιστικά έκδοση, με όφελος διπλής απόσυρσης, και τελική τιμή λίγο πάνω από 19,000ε, δε θυμάμαι το ακριβές ποσό. Δε παρέλαβε ακόμη, μέσα στο Δεκέμβριο έρχεται και θα βγάλει πινακίδες με το νέο έτος για να γλυτώσει και τα τέλη.
Αυτόν δεν τον ενδιέφερε η κατανάλωση εντός πόλης γιατί θα το χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά εκτός πόλης .
ευχαριστώ αν είναι αυτή η τιμή ψήνομαι ακόμα πιο πολύ.
-
Όλα τα λύσατε, δεν διευκρινίσατε όμως μοντέλο... C30, S40 ή V50?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλα τα λύσατε, δεν διευκρινίσατε όμως μοντέλο... C30, S40 ή V50?ελπιζω να μιλαμε για s40
-
Ο χρήστης dennis1 έγραψε:
Όλα τα λύσατε, δεν διευκρινίσατε όμως μοντέλο... C30, S40 ή V50?
ελπιζω να μιλαμε για s40
Ναι για s40..
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Όλα τα λύσατε, δεν διευκρινίσατε όμως μοντέλο... C30, S40 ή V50?
ελπιζω να μιλαμε για s40
Ναι για s40..
ουφ
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Οικογενειακό πετρέλαιο ε?
Μέχρι 20000?
Renault Fluence δαγκωτόΔεν έχει όμως πολύ καλύτερους χώρους απ το Γκόλφ, που ψάχνει ο φίλος.
Ποιος ήρθε?
Έχει 530 λίτρα πόρτ μπαγκάζ το Golf και άνετους χώρους για 5 ενηλίκους το Golf? (για χώρους για τους πίσω είναι κοντά με το Fluence λόγω και μεταξονιου να είναι λίγο καλύτερο αλλα χώρο αποσκευών δεν νομιζω )
Και μην ακούσω ότι το S40 έχει καλύτερους χώρους απο το Fluence γιατί πραγματικά θα αρχίσω να αναρωτιέμαι αν βλέπω ή αν αισθάνομαι καλα -
Το s40 ήταν άσχετο στην κουβέντα, δε προτάθηκε στον φίλο. Άν είχα μικρομεσαίο και δε μου φτάνανε οι χώροι, δε νομίζω πως θα πήγαινα στο ίδιο segment πάλι (προσωπικά). Δε νομίζω δηλαδή ότι θα δεί καμια σημαντική διαφορά χώρων μεταξύ fluence και golf. Εντάξει, έχει μεγαλύτερο πορτπαγκάζ, αλλά αν θέλει πραγματικά καλούς χώρους, θα πρότεινα να πήγαινε σε station wagon.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Το s40 ήταν άσχετο στην κουβέντα, δε προτάθηκε στον φίλο. Άν είχα μικρομεσαίο και δε μου φτάνανε οι χώροι, δε νομίζω πως θα πήγαινα στο ίδιο segment πάλι (προσωπικά). Δε νομίζω δηλαδή ότι θα δεί καμια σημαντική διαφορά χώρων μεταξύ fluence και golf. Εντάξει, έχει μεγαλύτερο πορτπαγκάζ, αλλά αν θέλει πραγματικά καλούς χώρους, θα πρότεινα να πήγαινε σε station wagon.Δημήτρη υπάρχει διαφορά και σημαντική ειδικά όσον αφορά τις αποσκευές αλλα και γενικά την ευρυχωρία στην καμπίνα
Είναι αντίστοιχη η δυναμικότητα ενός μικρομεσαίου sedan με ένα station της ίδιας κατηγορίας
Οικογενειακό, πετρέλαιο & γύρω στα 20000ευρώ!!