Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Και στο εξωτερικο που λες δεν πληρωνεις απαραιτητα, εξαρταται απο την φερεγγυοτητα που εχεις. Μπορει να δωσεις μια προκαταβολη, μπορει και να μην δωσεις τιποτα. Ολα εξαρτωνται απο τι πελατης εισαι, φερεγγυος ή οχι!
Η ιδια η χωρα μας έχει χασει την φερεγγυότητα της διοτι έχει μια 10ετία και που η Ιταλία, η Γαλλία και το Βελγιο τουλαχιστον ήθελαν προπληρωμή με την παραγγελία και πριν καν το φορτωμα της και την παραδοση της! Και μιλάω για εμπορική σχέση ετών (και με προσωπική γνωριμία) με άψογη οικονομική συναλλαγη και σε μεγάλες ποσοτητες.
Ακυρη η προσωποποιηση του πελάτη και η φερεγγυότητα του ή μη!Στη Renault δελτίο παραγγελίας δεν υπάρχει, όπως και στις περισσότερες εταιρείες. Οι παραγγελίες γίνονται μέσα από ένα ειδικό online σύστημα μέσα από το οποίο παρακολουθείται η όλη διαδικασία, από το πότε μπαίνει σε διαδικασία παραγωγής μέχρι το πότε έφτασε τελωνείο.
Τώρα σχετικά με τα Megane facelift έγινε το εξής. Για να δεχτεί παραγγελία το σύστημα από Ελλάδα πρέπει να ξεκλειδώσει η παραγγελιοληψία από το εργοστάσιο. Και επειδή μπορεί σε κάποιες χώρες να υπάρχει αυξημένη ζήτηση αντί πχ να ξεκλειδώσει 15 Μαρτίου θα ξεκλειδώσει 15 Μάιου. Οι ημερομηνίες τυχαίες.Σωστά! Με το ίδιο συστημα ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΟ λειτουργούν ο Θεοχαρακης, o Σαρακακης και ο Σφακιανακης. Μέσω δικτύου απο το εργοστασιο ως τις αποθηκες τους και οι παραγγελιοληψίες ξεκινούν απο το εργοστασιο και οχι απο τον εισαγωγέα!
Επειδή είμαι στο κλάδο του φαρμάκου,τουλάχιστον στο συγκεκριμένο κλάδο παίζει ακόμα ρόλο η φερεγγυότητα και αναλόγως πληρώνεις τους προμηθευτές από το εξωτερικό! Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι το εξής: είμαι ιδιώτης και πάω σε μια αντιπροσωπεία και παραγγελνω ένα αυτοκίνητο, δεν μπορω να απαιτήσεων να μου δώσουν μετά από μερικές μέρες ένα αποδεικτικό ότι όντως εγινε η παραγγελία;;;