Για να κερδίσεις πολλά, ήτοι να βάλεις υγραέριο στο ΥΠΑΡΧΟΝ αμάξι, πρέπει να αποδεχτείς και τα σχετικά ρίσκα. Αλλιώς άμα δεν θες ρίσκα (λέμε τώρα), πας π.χ. σε ένα Σιτροέν C5 ντίζελ που προαναφέρθηκε για να έχεις και παραπάνω χώρους.
Όπως είπα και στο αρχικό μου ποστ, δεν θα κερδίσεις για τα επόμενα 3 χρόνια, είναι τέτοιο το σφάξιμο που θα φας για να δώσεις σήμερα στην αγορά ένα αμάξι σχεδόν καινούργιο και ακριβοπληρωμένο, και τόσο το επιπλέον κεφάλαιο που θα διαθέσεις για να πας σε ένα μεγάλο ολοκαίνουργιο ντίζελ, που τελικά μάλλον χάνεις δεν κερδίζεις.
Απλή αριθμητική, αλλά επειδή είναι τόσο απλή σχεδόν όλοι κάνουν λάθος.Τζίζους, προκαθορισμένα δρομολόγια στην εθνική μήκους 75.000 χλμ. θα εκτελέσει το αυτοκίνητο για τα επόμενα 3 χρόνια, δεν είναι και τόσα πολλά. Και στο κέρδος να βγει, μάλλον κάποια ψωροευρώ θα είναι αυτά, πολύ φασαρία για το τίποτα ας μην ξεχνάμε ότι ο ερωτών δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος με την Γκόλφω του.
ΥΓ. Το Λεόν έχει τους ίδιους χώρους με τη Γκόλφω νομίζω. Σε κοστολόγια κερδίζεις ψιλοπράματα (διάβαζε παραπάνω), και σε χώρους είσαι στα ίδια. Σχεδόν μηδέν στο πηλίκον δηλαδής.