-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εμένα βέβαια με ξένισε στην αρχή...αλλά μετά τρελάθηκα!!!
Kλασσική εμφάνιση Μπανγκλοειδούς συνδρόμου!
Μην ανησυχείς,συμβαίνει σε πολλούς!Το έχω περάσει και εγώ στη μορφή Ζ4,5 (εκεί το πέρασα βαριά),και λιγότερο 1!
Δεν το έχω περάσει ακόμη,στη μορφή 6 και 7 -
Νίκο εγω το πέρασα και με την 6 και με την 5!!!
-
Αααααα, παιδιά μην μου προσβάλλετε την 5 και την 6 σχεδιαστικά (μου αρέσουν πολύ τι να κάνω ??)
-
Εμένα πάντως η Ζ4 μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που την είδα! Και φυσικά παραμένει το αγαπημένο μου ρόουντστερ.
Η 5 μου φαίνεται αποδεκτή ενώ οι 6άρες δεν με έχουν ψαρώσει όπως περίμενα. -
εγω γουσταρο τρελα την 5αρα
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Εσενα μπορει να σου αρεσει το νεο golf που ειναι αντιγραφη του προηγουμενου.Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.Οταν μου βρεις εστω και ενα περιοδικο που να θεωρει τουλαχιστον αποδεκτο το σχημα της σειρας 1 τοτε δεν θα πω κουβεντα.θα αναφερω μονο την ατακα του clarkson..it looks lika a fat elephant has sat on it!Δε μου πολυαρέσει το καινούριο golf προτιμώ τα 1,2 και 4.
Πολύ τραβηγμένη η ατάκα του Clarkson.
Για μένα η σειρά 1 είναι ωραίο αυτοκίνητο και σαν πιο φρέσκο σχήμα, τη θεωρώ το ομορφότερο μικρομεσαίο αυτή τη στιγμή, μαζί με το Α3. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πολύ τραβηγμένη η ατάκα του Clarkson.
Την γνώμη του είπε ο άνθρωπος! Σε άλλους θυμίζει παπούτσι, σε άλλους 'πόκεμον' , σε άλλους μοιάζει με τρακαρισμένο σε άλλους όπως ο κ. Clarkson σαν να έχει κάτσει πάνω του ελέφαντας. Σε όλους κάτι θυμίζει. Πάντος η αλήθεια είναι οτι είναι ξεχωριστό. Και μπορεί στο τέλος να συνηθίσουμε την αισθητική του και να μην γελάμε οταν το βλέπουμε.
Πάντος παρόλο που η ομορφιά είναι υποκειμενική υπάρχουν και ορισμένες ακραίες καταστάσεις που όπως και να το κάνουμε γίνεται αντικειμενική. Μπορεί πχ κάποιος να πει κακάσχημη την Μόνικα Μπελούτσι? Μπορεί κάποιος να πεί οτι ήταν κουκλάρα η συγχωρεμένη Σαπφώ Νοταρά? Κάπου στην άκρη νομίζω οτι ανήκει και η καινούρια BMW 1. Η αλήθεια είναι οτι τα πρότυπα που έχουμε ,το περιβάλλον που ζούμε,τα βιώματά και η παιδεία με την ευρεία έννοια που έχουμε, καθορίζουν και τα αισθητικά μας κριτήρια. Μέχρι πάντος να αναβαθμιστεί η δική μου αισθητική μου θα το θεωρώ άσχημο αυτοκίνητο την σειρά 1. -
Περι αισθητικής και περι ορέξεως... κολοκυθόπιτα.
Περι χώρων... ευθύνεται η εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα αφού το μεταξόνιο όπως είπαν οι 4Τ είναι τεράστιο.
Περι τιμής... η advantage ειναι με κλειδί 2500Ε φθηνότερη από το Α3 (24900 και 27395 αντίστοιχα). -
Ο CHRIS BANGLE ΑΝΟΙΞΕ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ BMW ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο DA SILVA ME THN ALFA. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ALFISTI ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΩ ΟΙ ΜΠΕΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΝΣ ΤΗΣ ΒΜW ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΟΝΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ PUNTO 1 & 3 ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΥΜΕΝΑ ΑΦΟΥ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
Η 1 ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΠΩΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ -
υπάρχουν αυτοκίνητα που το σχέδιό τους δεν καταλήγει 'παρωχημένο' όπως λες.
πχ:
-το διαχρονικό σχήμα της 3άρας BMW, που ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει πολύ για αρκετά χρόνια.-η διαχρονική ομορφιά της 156, που κυκλοφορεί τόσα χρόνια και όμως άνετα θα μπορούσε να έχει σχειδαστεί και σήμερα.
-Porsche 911 (χωρίς σχόλια...)
η '1' μπορεί να το πετύχει αυτό άραγε?
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
υπάρχουν αυτοκίνητα που το σχέδιό τους δεν καταλήγει 'παρωχημένο' όπως λες.πχ:
-το διαχρονικό σχήμα της 3άρας BMW, που ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει πολύ για αρκετά χρόνια.ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΤΟΜΑ
-η διαχρονική ομορφιά της 156, που κυκλοφορεί τόσα χρόνια και όμως άνετα θα μπορούσε να έχει σχειδαστεί και σήμερα.
DA SILVA ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ
-Porsche 911 (χωρίς σχόλια...)
Η PORSCHE EINAI ICON CAR KAI ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΣΤΡΟΓΚΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΚΜΕΣ ΚΑΙ ΓΩΝΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΥΛΕΣ..... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΡΕΣΚΑΡΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΠΑΛΙΑ Μ1 ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ 1 ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ Η Μ ΕΚΔΟΣΗ.
ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ...η '1' μπορεί να το πετύχει αυτό άραγε?
ΕΙΠΑΜΕ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.....ΜΙΚΕ
-
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ.
ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ κτλ....
ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΟ Η ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. -
Να ήδη forum για κατόχους BMW1:
http://www.babybmw.net/index.phpΘα μάθετε τις απόψεις τους, την πρώτη ανάκληση (κακές κολλήσεις στον διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων) ακόμα και τις πρώτες ιδέες για μοντίφες.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Πολύ τραβηγμένη η ατάκα του Clarkson.
Πάντος παρόλο που η ομορφιά είναι υποκειμενική υπάρχουν και ορισμένες ακραίες καταστάσεις που όπως και να το κάνουμε γίνεται αντικειμενική. Μπορεί πχ κάποιος να πει κακάσχημη την Μόνικα Μπελούτσι? Μπορεί κάποιος να πεί οτι ήταν κουκλάρα η συγχωρεμένη Σαπφώ Νοταρά? Κάπου στην άκρη νομίζω οτι ανήκει και η καινούρια BMW 1.
Αυτο λέω και εγώ αλλά η σειρά 1 δεν είναι σίγουρα στα άκρα!!!
Έλεος που λέει και ο Παύλος (pavlos23). -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Να ήδη forum για κατόχους BMW1:
http://www.babybmw.net/index.phpΘα μάθετε τις απόψεις τους, την πρώτη ανάκληση (κακές κολλήσεις στον διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων) ακόμα και τις πρώτες ιδέες για μοντίφες.
Καινούριο αμάξι, και να κάνει ανακλήσεις, ιδίως με το όνομα BMW, εμένα συγχωρήστε με αλλά, δεν θα μου άρεσε αν ήμουν υποψήφιος αγοραστής.
Ταπεινή μου γνώμη. -
Ο χρήστης mikeann έγραψε:
Ο CHRIS BANGLE ΑΝΟΙΞΕ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ BMW ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο DA SILVA ME THN ALFA. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ALFISTI ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΩ ΟΙ ΜΠΕΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΝΣ ΤΗΣ ΒΜW ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ.
**ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΟΝΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ PUNTO 1 & 3 ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΥΜΕΝΑ ΑΦΟΥ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;**Η 1 ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΠΩΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙΠέρα απο τα αυτοκίνητα που αναφέρει ο Krusenstern να σημειώσω και τα Ford Ka και Focus τα οποία αποδείχτηκε οτι ήταν αρκετά μπροστά σε σχεδιασμό και σύλληψη απο τους δημιουργούς τους. Δείτε πόσο σύγχρονο φαίνεται ακόμη και σήμερα 8 χρόνια μετά τη πρώτη κυκλοφορία του το ka αλλά και πότε άρχισε να βρίσκεται το focus στη κορυφή των πωλήσεων,2-3 χρόνια μετά και αυτού του οντέλου τη πρώτη κυκλοφορία. Να σημπληρώσω επίσης τα Yaris, Golf IV,206...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πολύ τραβηγμένη η ατάκα του Clarkson.
Πάντος παρόλο που η ομορφιά είναι υποκειμενική υπάρχουν και ορισμένες ακραίες καταστάσεις που όπως και να το κάνουμε γίνεται αντικειμενική. Μπορεί πχ κάποιος να πει κακάσχημη την Μόνικα Μπελούτσι? Μπορεί κάποιος να πεί οτι ήταν κουκλάρα η συγχωρεμένη Σαπφώ Νοταρά? Κάπου στην άκρη νομίζω οτι ανήκει και η καινούρια BMW 1.
Αυτο λέω και εγώ αλλά η σειρά 1 δεν είναι σίγουρα στα άκρα!!!
Έλεος που λέει και ο Παύλος (pavlos23).Θα συμφωνήσω με τον Μιχάλη. Δε τη βρίσκω πανέμορφη αλλά αρκετά ενδιαφέρουσα ως σχέδιο ειδικά το μπροστινό και πλαϊνό μέρος. Μου αρέσει γενικότερα αλλά θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερη. Αυτή ελπίζω να είναι η 3θυρη ή η coupe.
-
Προσωπικά, η 1 μου αρέσει πολύ. Ιδίως από το πλάι - ακόμα και με τις μαμά αναρτήσεις - φαίνεται εξαιρετικά δυναμική. Ενώ η 147 που λένε κάποιοι, αν δεν τη χαμηλώσεις φαίνεται σαν.. τζιπάκι - έστω, κατ' αναλογία..
Και εντάξει, κάποιοι 'κουνιέστε' τώρα, όταν όμως βγει η Μ, θα μαζέυουμε σαγόνια..
Γιατί την ομορφιά αυτού του αυτοκινήτου την καταλαβαίνεις από τη θέση του οδηγού..
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Ο CHRIS BANGLE ΑΝΟΙΞΕ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ BMW ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο DA SILVA ME THN ALFA. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ALFISTI ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΩ ΟΙ ΜΠΕΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΝΣ ΤΗΣ ΒΜW ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ.
**ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΟΝΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ PUNTO 1 & 3 ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΥΜΕΝΑ ΑΦΟΥ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;**Η 1 ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΠΩΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙΠέρα απο τα αυτοκίνητα που αναφέρει ο Krusenstern να σημειώσω και τα Ford Ka και Focus τα οποία αποδείχτηκε οτι ήταν αρκετά μπροστά σε σχεδιασμό και σύλληψη απο τους δημιουργούς τους. Δείτε πόσο σύγχρονο φαίνεται ακόμη και σήμερα 8 χρόνια μετά τη πρώτη κυκλοφορία του το ka αλλά και πότε άρχισε να βρίσκεται το focus στη κορυφή των πωλήσεων,2-3 χρόνια μετά και αυτού του οντέλου τη πρώτη κυκλοφορία. Να σημπληρώσω επίσης τα Yaris, Golf IV,206...
AN ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ FOCUS KAI TO KA ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΛΟΥΣΕΙ ΣΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΘΗΝΗΝΕ ΚΑΠΩΣ ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΗΓΗΘΩ ΚΙΟΛΑΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ YARIS ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΛΙΒΔΙΝ ΚΑΘΕ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΟ GOLF IV ΤΩΡΑ ΤΟ ΦΑΙΡΝΕΙΣ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ Η ΩΡΑΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ SORRY!!!
TO 206 EINAI ENA ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΗΤΑΝ Η ΣΦΥΓΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 206 ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ BEST SELLER. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ PEGEUOT ΛΟΙΠΟΝ
-
Ο χρήστης mikeann έγραψε:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ YARIS ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΛΙΒΔΙΝ ΚΑΘΕ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ.το Γιάρις κυκλοφορεί σχεδόν απαράλλακτο (μόνο τα φώτα άλλαξαν ελάχιστα), εδώ και σχεδόν 6 χρόνια
Σπύρος
ΥΓ: το Caps Lock... πάτα το Caps Lock!!!
Σχόλια για την BMW Σειρά 1