-
οχι. για 3/4.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κοιτα και την c5 με τον 1.6 hdi και την υδροπνευματικη που θα κανει το Πατρα-Θεσσαλονικη πολυ πιο ατσαλακωτα....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ
Έχει τιμή καταλόγου σχεδόν ...27 χιλιάρικα ...
-
Θα ναι σιγουρα πολυ πιο κατω οταν πας στην αντιπροσωπεια..green bonus και αποσυρση και εκπτωση κτλπ.. και νταξ δεν ειναι και yeti αυτο...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Κοιτα και την c5 με τον 1.6 hdi και την υδροπνευματικη που θα κανει το Πατρα-Θεσσαλονικη πολυ πιο ατσαλακωτα....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ
Έχει τιμή καταλόγου σχεδόν ...27 χιλιάρικα ...
Ενας λόγος παραπάνω να πάρει μερκ ή vag,μην πετάξει τσάμπα τα λεφτά του ο άνθρωπος
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κοιτα και την c5 με τον 1.6 hdi και την υδροπνευματικη που θα κανει το Πατρα-Θεσσαλονικη πολυ πιο ατσαλακωτα....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ
Έχει τιμή καταλόγου σχεδόν ...27 χιλιάρικα ...
Ενας λόγος παραπάνω να πάρει μερκ ή vag,μην πετάξει τσάμπα τα λεφτά του ο άνθρωπος
αν η μπηχτη παει για μενα, ειχα ενα σαξακι 7,5 χρονια και δεν το αλλαζα για κανενα πολο/ιμπιζα/φαμπια.
αν αμφιβαλλεις οτι η οκταβια ειναι ενα ολοκληρωμενο οικογενειακο αυτοκινητο(εξου και το 'για μια ζωη'), δικαιωμα σου.
σιγουρα δεν ειναι το μονο. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
αν αμφιβαλλεις οτι η οκταβια ειναι ενα ολοκληρωμενο οικογενειακο αυτοκινητο(εξου και το 'για μια ζωη'), δικαιωμα σου.
Ο μισος ανταγωνισμος ειναι περισσοτερο ολοκληρωμενος... Αλλωστε δε μιλαμε για ενα καθαροαιμο seg D αλλα ενα seg C με κωλο..
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Κοιτα και την c5 με τον 1.6 hdi και την υδροπνευματικη που θα κανει το Πατρα-Θεσσαλονικη πολυ πιο ατσαλακωτα....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ
Έχει τιμή καταλόγου σχεδόν ...27 χιλιάρικα ...
Ενας λόγος παραπάνω να πάρει μερκ ή vag,μην πετάξει τσάμπα τα λεφτά του ο άνθρωπος
αν η μπηχτη παει για μενα, ειχα ενα σαξακι 7,5 χρονια και δεν το αλλαζα για κανενα πολο/ιμπιζα/φαμπια.
αν αμφιβαλλεις οτι η οκταβια ειναι ενα ολοκληρωμενο οικογενειακο αυτοκινητο(εξου και το 'για μια ζωη'), δικαιωμα σου.
σιγουρα δεν ειναι το μονο.To octavia το έχω οδηγήσει(κι όχι μόνο ),ομολογώ ότι είναι καλό αυτοκίνητο.
Οδήγησε όμως και την C5 κι έλα να μου πεις αν στο συγκεκριμένο δίλημα όχι μόνο θα ξαναγυρνούσες στην αντιπροσωπεία της skoda αλλά αν θα κατέβαινες απ το αμάξι
Απλά κανένα σημείο σύγκρισης. -
Lee Iacocca
Ο μέσος αμερικανός είναι πρόθμος να ξοδέψει αρκετά χρήματα προκειμένου να κάνει οικονομία -
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Τελικά αποφάσισα για yeti 1.6 greenline & Volvo V50 1.6, αν κ αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.
Θα τα δοκιμάσω κ τα 2 κ μετά θα παρθεί η όποια απόφαση.
Στα + του V50 to 6τάχυτο κιβώτιο, οι 116 ίπποι έναντι 106 του Yeti και τα 20858 με το κλειδί στο χέρι (χωρίς μεταλλικό χρώμα βέβαια)Καλημέρα σε όλους. Μεταξύ των δύο θεωρώ πως η καλύτερη λύση είναι το volvo (ιδανικό για την χρήση που θα του κάνεις, 6άρι κιβώτιο και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας), αν και από χώρους δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Προσωπικά, δεν θα απέρριπτα και το astra sports tourer, με τον βελτιωμένο 1700άρι κινητήρα (130hp, 6άρι κιβώτιο, επίσης μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Δεν προλαβαίνεις όμως την απόσυρση με αυτό και ως εκ τούτου θα πάει ψηλά το 'μαλλί'... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κοιτα και την c5 με τον 1.6 hdi και την υδροπνευματικη που θα κανει το Πατρα-Θεσσαλονικη πολυ πιο ατσαλακωτα....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΤΟ
Έχει τιμή καταλόγου σχεδόν ...27 χιλιάρικα ...
Ενας λόγος παραπάνω να πάρει μερκ ή vag,μην πετάξει τσάμπα τα λεφτά του ο άνθρωπος
αν η μπηχτη παει για μενα, ειχα ενα σαξακι 7,5 χρονια και δεν το αλλαζα για κανενα πολο/ιμπιζα/φαμπια.
αν αμφιβαλλεις οτι η οκταβια ειναι ενα ολοκληρωμενο οικογενειακο αυτοκινητο(εξου και το 'για μια ζωη'), δικαιωμα σου.
σιγουρα δεν ειναι το μονο.To octavia το έχω οδηγήσει(κι όχι μόνο ),ομολογώ ότι είναι καλό αυτοκίνητο.
Οδήγησε όμως και την C5 κι έλα να μου πεις αν στο συγκεκριμένο δίλημα όχι μόνο θα ξαναγυρνούσες στην αντιπροσωπεία της skoda αλλά αν θα κατέβαινες απ το αμάξι
Απλά κανένα σημείο σύγκρισης.Μέτριο είναι to octavia και μην χρυσώνουμε το χάπι.
Η C5 thp αν θυμάμαι καλά βγαίνει στα 20-21.000 χιλιάρικα πρόσφατα πήρε γνωστός μου προσφορά για την 4πορτη στην έκδοση prestige. Για την Hdi ambiance το κόβω στην ίδια τιμή . Έχουν και τα δύο αρχικό 25,500 .
Ερώτηση : Με τόσο μεγάλο και χαοτικό πορτμπαγκάζ του C5 εξακολουθείς να θέλεις Tourer ? -
Φίλος μου πριν 1 εβδομάδα παρέλαβε ένα ολοκαίνουριο Volvo S40 1.6 D2 (με το νέο μοτέρ των 115 ίππων & 6άρι κιβώτιο). Έκδοση Kinetik, λευκό, με εργοστασιακά xenon & parking assist. Τελική τιμή: 19.500€, το V50 θα κοστίζει λίγο παραπάνω. Τώρα κάνουν καλές εκπτώσεις στα Volvo. Αν & παλιό σχετικά μοντέλο, θα έχει λύσει κάθε λογής παιδικές ασθένειες. Στιβαρό πλαίσιο, ανάρτηση από Focus II, πολύ άνετο, εξαιρετικά ποιοτικό & ωραίο σχέδιο μέσα έξω. Αυτή τη στιγμή ίσως το καλύτερο value 4 money.
-
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Τελικά αποφάσισα για yeti 1.6 greenline & Volvo V50 1.6, αν κ αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.
Θα τα δοκιμάσω κ τα 2 κ μετά θα παρθεί η όποια απόφαση.
Στα + του V50 to 6τάχυτο κιβώτιο, οι 116 ίπποι έναντι 106 του Yeti και τα 20858 με το κλειδί στο χέρι (χωρίς μεταλλικό χρώμα βέβαια)Συγχώρεσέ μου τον γέλωτα αλλά τα δύο αυτοκίνητα δεν συναντιούνται πουθενά. Εννοείται ότι για την δουλειά που το θέλεις, το Βόβλο είναι έτη φωτός μπροστά! Και μη ξεχνάμε ότι έχει πάτωμα Φόκους όπως λέει εκλεκτός συμφορουμίτης!
-
Μια απορία ... το V50 παραγεται ακόμα? Γιατί έχω την εντυπωση πως τα S40/V50 σταματησαν πλέον?
-
έχουν κοπεί, οι εκδόσεις 1.8 και η manual T5. DriveV50 1,6diesel με 99Co2 θα είναι αυτό που θα πουλήσει τρελά ..... ειδικά τώρα με την απελευθέρωση του diesel.
-
Καλημερα και απο μενα. Ο φιλος ειπε οτι θελει χωρους για να κουβαλαει χιλια δυο πραγματα εκτος απο βαλιτσες και ρουχα.
Ρωταω λοιπον ολους εσας που του προτεινεται τετραπορτα(fluence,C5,jetta,superb κλπ κλπ, αν θελει ο χριστιανιος να μεταφερει ενα ποδηλατο, που θα το βαλει???πανω στο κεφαλι του?????
Φιλε παρε station wagon ή πολυμορφικο. Εζησα στην ιταλια 14 χρονια και μπορω να σου πω οτι ειναι σουπερ βολικα αυτοκινητα και φορτωνεις οτι θελεις!!!
Αν σου αρεσει κοιτα το C3 picasso 1.6 hdi 110hp exclusive που με τις εκπτωσεις ερχεται στα 18.500 και με την εταζιερα συκωμενη εχει γυρω στα 600λιτρα χωρο και το C4 picasso 1.6 hdi στη βασικη(αλλα οχι φτωχη εκδοση) με τις εκπτωσεις στα 22.000€.
Παντως αν θες χωρους, κανενα 4πορτο οσο μεγαλο πορτμπαγκαζ και να εχει δεν θα σου προσφερει τους χωρους ενος station ή ενος πολυμορφικου!!! -
Ερώτηση : Με τόσο μεγάλο και χαοτικό πορτμπαγκάζ του C5 εξακολουθείς να θέλεις Tourer ?
Ερωτηση : Ενα ποδηλατο που θα το βαλει σε ενα τοσο μεγαλο και χαοτικο πορτμπαγκαζ στο C5???
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Παντως αν θες χωρους, κανενα 4πορτο οσο μεγαλο πορτμπαγκαζ και να εχει δεν θα σου προσφερει τους χωρους ενος station ή ενος πολυμορφικου!!!
Απολύτως σωστός. Τους χώρους & την πρακτικότητα ενός station wagon ή ενός πολυμορφικού δεν τις βρίσκουμε αλλού. Στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, άλλωστε, τέτοια κυκλοφορούν σε πολύ υψηλό ποσοστό.
Εκ πείρας, με το οικογενειακό μας Fabia Reflex του 2003 έχουμε κάνει απίστευτα φορτώματα με χαρακτηριστική ευκολία (μετακομίσεις, διακοπές, ταξίδια), παρά το ότι έχει κόμπακτ διαστάεις (μήκος 4,23 μέτρα, 420 λίτρα χώρος αποσκευών).
Μετά το V50, καλές εναλλακτικές είναι τα Megane Estate Energy dCi & Scenic (ειδικά με τον νέο 1.6 dCi). -
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Παντως αν θες χωρους, κανενα 4πορτο οσο μεγαλο πορτμπαγκαζ και να εχει δεν θα σου προσφερει τους χωρους ενος station ή ενος πολυμορφικου!!!
Απολύτως σωστός. Τους χώρους & την πρακτικότητα ενός station wagon ή ενός πολυμορφικού δεν τις βρίσκουμε αλλού. Στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, άλλωστε, τέτοια κυκλοφορούν σε πολύ υψηλό ποσοστό.
Εκ πείρας, με το οικογενειακό μας Fabia Reflex του 2003 έχουμε κάνει απίστευτα φορτώματα με χαρακτηριστική ευκολία (μετακομίσεις, διακοπές, ταξίδια), παρά το ότι έχει κόμπακτ διαστάεις (μήκος 4,23 μέτρα, 420 λίτρα χώρος αποσκευών).
Μετά το V50, καλές εναλλακτικές είναι τα Megane Estate Energy dCi & Scenic (ειδικά με τον νέο 1.6 dCi).Σουπερ σωστος!!!!!
Οι χωροι φαινονται τη στιγμη που συκωνεις την εταζιερα και τα 420 λιτρα γινονται 700!!!!!!! πραγμα που στα 4πορτα οσο μεγαλο πορτμπαζ και να εχουν δεν γινεται!!! -
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Καλημερα και απο μενα. Ο φιλος ειπε οτι θελει χωρους για να κουβαλαει χιλια δυο πραγματα εκτος απο βαλιτσες και ρουχα.
Ρωταω λοιπον ολους εσας που του προτεινεται τετραπορτα(fluence,C5,jetta,superb κλπ κλπ, αν θελει ο χριστιανιος να μεταφερει ενα ποδηλατο, που θα το βαλει???πανω στο κεφαλι του?????
Φιλε παρε station wagon ή πολυμορφικο. Εζησα στην ιταλια 14 χρονια και μπορω να σου πω οτι ειναι σουπερ βολικα αυτοκινητα και φορτωνεις οτι θελεις!!!
Αν σου αρεσει κοιτα το C3 picasso 1.6 hdi 110hp exclusive που με τις εκπτωσεις ερχεται στα 18.500 και με την εταζιερα συκωμενη εχει γυρω στα 600λιτρα χωρο και το C4 picasso 1.6 hdi στη βασικη(αλλα οχι φτωχη εκδοση) με τις εκπτωσεις στα 22.000€.
Παντως αν θες χωρους, κανενα 4πορτο οσο μεγαλο πορτμπαγκαζ και να εχει δεν θα σου προσφερει τους χωρους ενος station ή ενος πολυμορφικου!!!Κι εσύ όμως φαίνεται να διάβασες μόνο το μισό ποστ του ανθρώπου! Διάβασες για τους χώρους αλλά δεν διάβασες ότι θα κάνει συχνότατα μακρινά ταξίδια. Μόνο έτσι εξηγείται το ότι πρότεινες C3 για ταξίδι Πάτρας-Θεσσαλονίκης...
Η καλύτερη λύση είναι ένα μεσαίο station και η πρότασή μου για V50 ισχύει ακόμα.
-
Θες να πεις οτι με το c3 picasso δεν το κανεις ανετα και αξιοπιστα το ταξιδι πατρα-θασσαλονικη?
Τι περισσοτερο θα του δωσει το V50?
Οικογενειακό, πετρέλαιο & γύρω στα 20000ευρώ!!