-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μπα. είναι συνηθισμένη πρακτική των μαντράδων να κάνουν ανταλλαγές αυτοκινήτων μεταξύ τους
Συντεχνιες μ αλλα λογια και εδω....γι αυτο στη συνειδηση του κοσμου ειναι απ τις πλεον αναξιοπιστες φαρες επαγγελματιων
Και το κακο στις ανταλλαγες ειναι...;
ότι δεν ξέρουν τίποτα για τον ιστορικό του αυτοκινήτου, ούτε έχουν δει τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, αλλά αυτό δεν τους εμποδίζει να λένε 'πελάτη μου είναι, γιατρού'
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και το κακο στις ανταλλαγες ειναι...;
Oτι κατα τη μεταφορα μειωνονται τα χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Μπα. είναι συνηθισμένη πρακτική των μαντράδων να κάνουν ανταλλαγές αυτοκινήτων μεταξύ τους
Συντεχνιες μ αλλα λογια και εδω....γι αυτο στη συνειδηση του κοσμου ειναι απ τις πλεον αναξιοπιστες φαρες επαγγελματιων
Και το κακο στις ανταλλαγες ειναι...;
Γενικά καμία .
Στην συγκεκριμένη είναι ΑΠΑΤΗ .Συμφωνείς ?
Η αλλαγη χλμ φυσικα και ειναι απατη,εγω για τις ανταλλαγες ρωτησα.
-
Μήπως το μετέφεραν με την όπισθεν?
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Και το κακο στις ανταλλαγες ειναι...;
Oτι κατα τη μεταφορα μειωνονται τα χιλιομετρα.
Μήπως το μετέφεραν με την όπισθεν?
-
Εκτίμηση αξίας μεταχειρισμένων:
http://www.autoscan.gr/ -
Εγω σκεφτομαι να δωσω το δικο μου κανενα 9αρι..φιεστα στ-compressor-340hp.θα βρεθει να το παρει κανεις η μπα;;
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
καλημέρα σε όλους.
Ήθελα να ρωτήσω τους εδώ γνώστες τι θα έδιναν για ένα mazda 6 1800 clima του 2007 ατρακάριστο με 6000 χλμ από ιδιώτη.ευχαριστώ
-
Πως εξηγείς τα τόσα λίγα χλμ σε 4 χρόνια? ή ήθελες να γράψεις 60.000?
-
Ενδιαφέρον άρθρο για τις τιμές των μεταχείρων. Αν και αναφέρεται σε Ούσα, μερικά πράγματα είναι περίπου ίδια με εδώ.
http://www.autoblog.com/2011/11/16/kbb-2012-best-resale-value-awards-dominated-by-toyota/
-
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Πως εξηγείς τα τόσα λίγα χλμ σε 4 χρόνια? ή ήθελες να γράψεις 60.000?Γνωριζω προσωπικα ανθρωπο που αγορασε αυτοκινητο με 100.000km το 2008 και τωρα ποου μιλαμε εχει 107.000km..
-
ειναι πολυ πανω απο 110 ετων?
-
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Σε λίγο θα τις δίνουν μαζί με τα γαριδάκια...Εντάξει. Πόσο έπρεπε να κάνει ένα αυτοκίνητο 10 σχεδόν 11 ετών με 165Κχλμ που όσο και να 'ναι του φαίνονται; Βάλε σε όλα αυτά και το 1200άρι νομίζω για τα τέλη κυκλοφορίας και καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι είναι μάλλον ακριβό.
-
Ποιο 1200άρι; Για διχίλιαρο την κόβω τη δουλειά μαζί με την έκτακτη εισφορά. Ακριβό πάντως δεν είναι, μπορείς να δεις σε τι τιμές παίζουν οι υπόλοιπες Ε46. Και να μην ξεχνάμε ότι καινούρια κόστιζε πάνω από 80 χιλιάρικα...
-
Συμφωνα με την αρχικη του τιμη ειναι πανφθηνο αλλα αυτο εξαιτιας του υψηλου κοστους συντηρησης ετσι οπως τα καταφεραν.
-
Έτσι , έτσι , γιατί όλοι ξέρουν ότι τα Γερμανικά αυτοκίνητα διατηρούν την μεταπωλητική τους αξία (κατά το δεν είναι Golf)
-
Ρίξε τα τέλη στα 400€ που ήταν πριν λίγα χρόνια(χωρίς έκτακτες εισφορές), ρίξε και την βενζίνη κάτω από 70cents που είχε, και να δεις πόσο θα πάει η τιμή του.
Δεν αξίζει να αγοράζεις τίποτα στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ποιο 1200άρι; Για διχίλιαρο την κόβω τη δουλειά μαζί με την έκτακτη εισφορά. Ακριβό πάντως δεν είναι, μπορείς να δεις σε τι τιμές παίζουν οι υπόλοιπες Ε46. Και να μην ξεχνάμε ότι καινούρια κόστιζε πάνω από 80 χιλιάρικα...Είναι πάνω από 10 ετών οπότε δε νομίζω να 'χρεώνεται' έκτακτη εισφορά.
Από εκεί και μετά σύμφωνοι στο σχόλιο για την αρχική αξία.
Αυτοκίνητο είναι όμως δεν είναι διαμέρισμα και με δεδομένη τη 10ετία και τα πολλά χιλιόμετρα, τα οποία συνεπάγονται πολλές και διάφορες βλάβες, και τα 12Κ€ μου φαίνονται πάρα πολλά.thess-hjke δεν έχει να κάνει γερμανικό ή γαλλικό ή γιαπωνέζικο. Τα ακριβά αυτοκίνητο χάνουν πολύ πιο εύκολα την αξία τους με το πέρασμα των χρόνων. Νομίζεις ένα 607, μία C6 ή μία 159 κρατάνε καλύτερα τις τιμές τους; Επιπλέον μια 520του 2005 δεν έχει και τόσο μεγάλη διαφορά στη τιμή από ένα Golf GTi (δίλιτρα και τα δύο) αν αναλογιστείς τη διαφορά στη τιμή που είχαν σαν καινούρια (Τα 20Κ€ έγιναν 5Κ€)
Τιμες μεταχειρισμενων