-
ΛΟΛ
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για τα diesel αλλά ένα τέτοιο δε θα με χάλαγε καθόλου.Το 3.0 BiTDI, ε... των 313 ίππων, 650Nm ροπής, 0-62mph σε 5.3 secs και 6,4lt/100 μικτής κατανάλωσης
Ενα τετοιο ειχε ερθει το καλοκαιρι στο πρατηριο .Διευθυντης της continental στην Γερμανια ο οδηγος,καπου εχω και την καρτα που μου αφησε.
-
Τυχαινει στην εταιρεία που εργαζομαι να υπαρχει ενα τσεροκι αυτοματο του 2007 αν θυμαμαι καλα.
Τεχνολογια μοτερ στο μεσο οροΑπο συμπεριφορά απεναντι του, μαλε βρασε γιατι το οδηγουν ολοι οποτε καταλαβαινετε.. εχει και καμια 70αρια χιλιαδες χλμ.
Πετρελαιο παντα σε πρατηρια ΕΚΟ ανα την επικρατεια( οτι κι αν λεει αυτο ) λογω Euromat.
Σερβις παντα στην αντιπροσωπεια και στην ωρα τους ( τουλαχιστον..)
Δε καπνιζει καθολου..
Και δεν εχει βγαλει και καμια βλαβη που να σχετιζεται με το πετρελαιο... -
Ρε γαμώτο ήμουνα πεζός και βρέθηκα σε φανάρι που πρώτη γραμμή ήταν Avensis tαxi diesel δύο γενιές πίσω και δίπλα Getz.
Με το που φεύγουν το Diesel Avensis βγάζει μια μαυρίλα από πίσω που άρχισα να βήχω και εγώ και ο υπόλοιπος κόσμος που ήθελε να περάσει και έκανε και μία φασαρία που ακουγόταν σαν φορτηγό του 80s. Μου θύμησε κάτι άθλια μικρά μπλε λεωφορία που είχε παλιά το κέντρο της Αθήνας και άνετα πάθενες καρκίνο από πίσω τους. Σίγουρα Euro 2 - 3 άλλα και πάλι... Βέβαια άμα νομίζεται πως η Αθήνα είναι καθαρή και θα τη βρομίσουν τα diesel κάνετε λάθος. Δείτε το απορριματοφόρο που περνάει καθημερινά στο Περιστέρι και τα λέμε. Μιλάμε για Scania 1991 που ξυπνάει όσους κοιμούνται σε σπίτι χωρίς μόνωση. Και καθώς ουρλιάζει ο οδηγός για τα μόνιμα μες τη μέση παρκαρισμένα... -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δε καπνιζει καθολου..Γιατί πρώτο δεν είναι παλιό (περίμενε και θα δεις) και δεύτερο
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ Μ@ΛΑΚΑΣ ΝΑ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.Σχεδόν όλα τα καινούρια πετρελαιοκίνητα SUV που βλέπω βγάζουν μαύρους καπνούς μόλις ο οδηγός αγγίξει το γκάζι.
-
Αληθινή ιστορία. Γνωστός τσίπαρε το ντιζελοκίνητο γκραντ τσερόκι.
-
το γκάλοπ των 4Τ μέχρι τώρα αντικατοπτρίζει αυτό που υπάρχει εκεί έξω.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το γκάλοπ των 4Τ μέχρι τώρα αντικατοπτρίζει αυτό που υπάρχει εκεί έξω.Πολύ λογικό... Άλλωστε, πιστεύω ότι είναι λίγοι οι καταναλωτές εντός Αθήνας-Θεσσαλονίκης που είχαν σκοπό να αγοράσουν κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν το έκαναν, γιατί δεν μπορούσαν να πάρουν την diesel έκδοσή του. Πόσοι είναι αυτοί που ήθελαν να πάρουν π.χ. toyota rav4, audi a4, opel corsa κ.λπ., αλλά δεν το έκαναν γιατί ήθελαν το diesel; Μήπως τελικά το αγόρασαν, αλλά βενζινοκίνητο; Μάλλον. Άρα η πολυαναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων λόγω της απελευθέρωσης θα κυμανθεί κατά την άποψη μου σε ποσοστά που δεν θα αλλάξουν κάτι στην αγορά...
-
54% ΔΕΝ θα αγορασουν αυτοκινητο, τουλαχιστον οχι άμεσα.
το θεμα ειναι οτι απο αυτούς που προτίθεντε να αγοράσουν (το υπόλοιπο 46% δηλαδη),
το 9,5% θα ηθελε βενζινοκινητο, ενω το 37% πετρελαιοκινητο.Στο 'ζουμι' τωρα:
Απο τους εν δυνάμει αγοραστές
20,5% θέλουν βενζίνη
και το 79,5% πετρέλαιοΟσο αξιοπιστη βεβαια μπορεί να ειναι μια τετοια δημοσκόπηση...
-
Δεν είναι 100% αξιόπιστη για πολλούς λόγους. Εκτός από τις πολλές μεταβλητές, δεν γνωρίζουν οι ερωτώμενοι τα περισσότερα πετρελαιοκίνητα της αγοράς, για τον απλούστατο λόγο ότι πολλά από αυτά δεν εισάγονται κανονικά. Έτσι όταν πάνε στο ταμείο και ανακαλύψουν σε πλείστες των περιπτώσεων πόσα κυβικά είναι το πετρελαιοκίνητο που θα ήθελαν, και κυρίως πόσο κάνει κάποιοι θα στρίψουν δια του αρραβώνος.
Η αγορά δεν έχει ωριμάσει ακόμη, και οι απαντήσεις σε τέτοια γκάλοπ είναι σίγουρα σε μεγάλο βαθμό παρορμητικές. Το σίγουρο είναι ότι το πετρέλαιο έχει ρεύμα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν είναι 100% αξιόπιστη για πολλούς λόγους. Εκτός από τις πολλές μεταβλητές, δεν γνωρίζουν οι ερωτώμενοι τα περισσότερα πετρελαιοκίνητα της αγοράς, για τον απλούστατο λόγο ότι πολλά από αυτά δεν εισάγονται κανονικά. Έτσι όταν πάνε στο ταμείο και ανακαλύψουν σε πλείστες των περιπτώσεων πόσα κυβικά είναι το πετρελαιοκίνητο που θα ήθελαν, και κυρίως πόσο κάνει κάποιοι θα στρίψουν δια του αρραβώνος.
Η αγορά δεν έχει ωριμάσει ακόμη, και οι απαντήσεις σε τέτοια γκάλοπ είναι σίγουρα σε μεγάλο βαθμό παρορμητικές. Το σίγουρο είναι ότι το πετρέλαιο έχει ρεύμα.Άρα μήπως απλά θα έχουμε μία μεταβολή των ποσοστών πωλήσεων μεταξύ βενζινοκίνητων-πετρελαιοκίνητων και όχι άυξηση του αριθμού των ταξινομήσεων;
-
Ε, φυσικα! Λογικο δεν ειναι...
Η πιτα των πωλησεων ειναι δεδομενη και εχει συρικνωθει σημαντικα!
Το λογικο επακολουθο ειναι η μειωση της αγορας των βενζινοκινητων σε αντιθεση με την αυξηση των diesel...
Ο συνολικος τους αριθμος ομως θα παραμεινει ιδιος! -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Ε, φυσικα! Λογικο δεν ειναι...
Η πιτα των πωλησεων ειναι δεδομενη και εχει συρικνωθει σημαντικα!
Το λογικο επακολουθο ειναι η μειωση της αγορας των βενζινοκινητων σε αντιθεση με την αυξηση των diesel...
Ο συνολικος τους αριθμος ομως θα παραμεινει ιδιος!ακριβως αυτο πιστευω κι εγω.
βεβαια, υπαρχει ακομα μια παραμετρος.
Η δημοσκόπηση εγινε σε ιστότοπο περιοδικου αυτοκινητων, οποτε οσοι μπαινουν ειναι λιγο πολυ υποψιασμενοι κι αλλοι μπαινουν για να ενημερωθουν ενω ψαχνουν γενικώς να παρουν αυτοκινητο.Θα ηταν ιδια τα αποτελέσματα και τα ποσοστα αν πχ γινοταν η δημοσκόπηση στο in.gr;
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Δείτε το απορριματοφόρο που περνάει καθημερινά στο Περιστέρι και τα λέμε. Μιλάμε για Scania 1991 που ξυπνάει όσους κοιμούνται σε σπίτι χωρίς μόνωση. Και καθώς ουρλιάζει ο οδηγός για τα μόνιμα μες τη μέση παρκαρισμένα...Εχουμε τοσο παλια σκουπιδιαρικα στο Περιστερι?
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Δείτε το απορριματοφόρο που περνάει καθημερινά στο Περιστέρι και τα λέμε. Μιλάμε για Scania 1991 που ξυπνάει όσους κοιμούνται σε σπίτι χωρίς μόνωση. Και καθώς ουρλιάζει ο οδηγός για τα μόνιμα μες τη μέση παρκαρισμένα...
Εχουμε τοσο παλια σκουπιδιαρικα στο Περιστερι?
Ναι. Έχω δει ένα Scania του 91 ,Scania του 93, Scania του 94, Steyr του 99 και ένα Volvo του 04-05 νομίζω άλλα είναι και άλλα πολλά κατα κύριο λόγο πριν το 2000.
Τώρα για το θέμα νομίζω ότι τα πετρελαιοκίνητα θα αυξήσουν τις πωλήσεις των οχημάτων άλλα θα πέσουν από το γεγονός ότι σταματά η απόσυρση και έτσι επιστρέφουμε στα ίδια επίπεδα. Τις πιάνει ο Ιανουάριος του 2012 τις ταξινομήσεις του Ιανουαρίου του 2011;
Σίγουρα θα πάρουν μερίδιο από τα βενζινοκίνητα για πολλούς λόγους. Το έχουμε και αποθημένο οι Αθηναίοι πια. So many years -
Πάρτε πάρτε... και κάντε και ασφάλειες ασθενείας!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δε καπνιζει καθολου..
Γιατί πρώτο δεν είναι παλιό (περίμενε και θα δεις) και δεύτερο
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ Μ@ΛΑΚΑΣ ΝΑ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.Σχεδόν όλα τα καινούρια πετρελαιοκίνητα SUV που βλέπω βγάζουν μαύρους καπνούς μόλις ο οδηγός αγγίξει το γκάζι.
δηλαδη τα τοσα βελτιωμενα αυτοκινητα που κυκλοφορουν με βενζινη επειδη δεν βγαζουν μαυρο καπνο ειναι οκ? εαν ναι τοτε να τους (μας) εκτελεσουμε ολους.
πιστευω ανετα οτι το subaru μου πεταει απο πισω απιστευτους ρυπους σε σχεση με το yaris ακομα και εαν ειχε chip φορεμενο.
-
Θέλω να δω τα μούτρα τους, όταν σαν μεγάλο-άσχετοι, έχοντας αγοράσει πετρέλαιο για οικονομία, θα πηγαίνουν να βάλουν υγραεριο για περισσότεροι οικονομία!
Χα! Ως γνωστών πληρώνουμε πολλα για να κάνουμε οικονομία. -
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
πιστευω ανετα οτι το subaru μου πεταει απο πισω απιστευτους ρυπους σε σχεση με το yaris ακομα και εαν ειχε chip φορεμενο.Σίγουρα πετάει απείρως λιγότερα βλαβερά για τον άνθρωπο και τα άλλα ζωα μικροσωματίδια και NOx. CO2 πολύ παραπάνω αλλά αυτό είναι αδρανές αέριο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
πιστευω ανετα οτι το subaru μου πεταει απο πισω απιστευτους ρυπους σε σχεση με το yaris ακομα και εαν ειχε chip φορεμενο.
Σίγουρα πετάει απείρως λιγότερα βλαβερά για τον άνθρωπο και τα άλλα ζωα μικροσωματίδια και NOx. CO2 πολύ παραπάνω αλλά αυτό είναι αδρανές αέριο...
να πω μια μικρη λεπτομερεια. βελτιωμενα αυτοκινητα ακομα και με καταλυτη, στην σανιδα περνανε τα παντα. ο καταλυτης γινεται διακοσμητικος
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;