-
Γράφω αυτό το θέμα με αφορμή την υπόθεση Παπαχρόνη , που πλέον είναι ελεύθερος .
Ποια είναι η άποψη σας για τους επαχθείς εγκληματίες τύπου Παπαχρόνη ,Δουρή ,Φρατζή και άλλοι όμοιοι τους, που το ποινικό μας σύστημα σε 15-20 χρόνια τους επιτρέπει να κυκλοφορούν ελεύθεροι σαν κύριοι???
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της θανατικής ποινής για τέτοιου είδους εγκλήματα, και πιστεύω ότι θα λειτουργούσε αποτρεπτικά και παραδειγματικά για όλους τους εν δυνάμει αποτρόπαιους εγκληματίες.
Προσοχή δεν μιλώ για κάθε είδους έγκλημα κατά ανθρώπινης ζωής αλλά για αυτού του είδους τα εγκλήματα τα οποία είναι επαχθεί αποτρόπαια και χωρίς λογικό κίνητρο
-
Γράφω αυτό το θέμα με αφορμή την υπόθεση Παπαχρόνη , που πλέον είναι ελεύθερος .
Ποια είναι η άποψη σας για τους επαχθείς εγκληματίες τύπου Παπαχρόνη ,Δουρή ,Φρατζή και άλλοι όμοιοι τους, που το ποινικό μας σύστημα σε 15-20 χρόνια τους επιτρέπει να κυκλοφορούν ελεύθεροι σαν κύριοι???
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της θανατικής ποινής για τέτοιου είδους εγκλήματα, και πιστεύω ότι θα λειτουργούσε αποτρεπτικά και παραδειγματικά για όλους τους εν δυνάμει αποτρόπαιους εγκληματίες.
Προσοχή δεν μιλώ για κάθε είδους έγκλημα κατά ανθρώπινης ζωής αλλά για αυτού του είδους τα εγκλήματα τα οποία είναι επαχθεί αποτρόπαια και χωρίς λογικό κίνητρο
-
Γράφω αυτό το θέμα με αφορμή την υπόθεση Παπαχρόνη , που πλέον είναι ελεύθερος .
Ποια είναι η άποψη σας για τους επαχθείς εγκληματίες τύπου Παπαχρόνη ,Δουρή ,Φρατζή και άλλοι όμοιοι τους, που το ποινικό μας σύστημα σε 15-20 χρόνια τους επιτρέπει να κυκλοφορούν ελεύθεροι σαν κύριοι???
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της θανατικής ποινής για τέτοιου είδους εγκλήματα, και πιστεύω ότι θα λειτουργούσε αποτρεπτικά και παραδειγματικά για όλους τους εν δυνάμει αποτρόπαιους εγκληματίες.
Προσοχή δεν μιλώ για κάθε είδους έγκλημα κατά ανθρώπινης ζωής αλλά για αυτού του είδους τα εγκλήματα τα οποία είναι επαχθεί αποτρόπαια και χωρίς λογικό κίνητρο
-
ΚΑΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!!!
Θεωρώ αδιανόητη την θανατική ποινή στον σύγχρονο κόσμο και ιδίως σε μία δημοκρατία. Όπως κι αν την αιτιολογήσουμε είναι στυγνή ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ!!!
Εξάλλου, μία δημοκρατία (και ένας λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος) ΔΕΝ τιμωρεί, αλλά ΣΩΦΡΟΝΙΖΕΙ... Ο στόχος δεν είναι η τιμωρία, αλλά το να δει ο εγκληματίας που έχει κάνει λάθος, γιατί αυτό που έκανε ήταν λάθος και γιατί δεν πρέπει να το ξανακάνει. Και να μην το ξανακάνει. Ο στόχος είναι δηλαδή να γίνει κάποιος καλύτερος άνθρωπος.
Το αν το πετυχαίνει είναι μια άλλη κουβέντα (μεγάλη και πονεμένη), αλλά τα χάλια του σωφρονιστικού μας συστήματος ΔΕΝ επιτρέπουν και ΔΕΝ δικαιολογούν σε καμία περίπτωση την ΚΡΑΤΙΚΗ δολοφονία πολιτών. Με την ίδια λογική, επειδή οι δρόμοι μας είναι χάλια θα πρέπει να σπάσουμε τα αυτοκίνητά μας... (δεν είναι καθόλου άσχετο το παράδειγμα... Αν επειδή το σωφρονιστικό σύστημα είναι χάλια πρέπει να δολοφονήσουμε κάποιους ανθρώπους, θα πρέπει με την ίδια λογική επειδή οι δρόμοι μας είναι νταμάρια να σπάσουμε τα αυτοκίνητά μας...)
Εξάλλου σκεφτείτε και την περίπτωση δικαστικής πλάνης. Εάν εκτελεστεί η ποινή και μετά αποδειχθεί ότι ο άνθρωπος ήταν αθώος, τι μπορούμε να πούμε ως κοινωνία;;; Ε, εντάξει μωρέ... Συγνώμη, λάθος...
Θα αποζημιώσουμε το θύμα;;; Ναι, στον άλλον κόσμο...Α, και το για το αν η θανατική ποινή μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά, δείτε ότι όπου εφαρμόζεται δεν υπάρχει μείωση της εγκληματικότητας...
Οι λόγοι που οδηγούν κάποιον στο να διαπράξει ένα τόσο ειδεχθές έγκλημα ΔΕΝ έχουν καμιά σχέση με την ενδεχόμενη τιμωρία. Γι' αυτό και η θανατική ποινή ΔΕΝ αποτρέπει κάποιον που σχεδιάζει να πραγματοποιήσει ένα τέτοιο έγκλημα...Σημ: GFON συγνώμη για το έντονο ύφος, δεν θέλω να γίνω εριστικός! Κουβέντα κάνουμε... Απλά μερικά θέματα με 'ανάβουν'!!!
-
KATA! Σε κάθε περίπτωση.
Η κοινωνία ΔΕΝ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ!
Τιμωρεί, σωφρονίζει και ΕΠΑΝΕΝΤΑΣΣΕΙ!
(Τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε!) -
Ε, ναι, θα συμφωνήσω με τον markvag. Η θανατική ποινή χρησιμοποιήθηκε για να εξευμενίσει τον όχλο, τα θύματα και τους εξοργισμένους οικείους τους. Αν κάνει μεγάλο κακό κάποιος σ'εμένα ή σε κοντινό μου πρόσωπο θα ψάχνω για καραμπίνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει κάποιος να μου δώσει μία ή να κάνει τη 'δουλειά' αντί για 'μένα. Ένα δημοκρατικό κράτος μόνο σε πολύ ακραίες περιπτώσεις έχει (και μόνο αυτό πρέπει να έχει) το δικαίωμα προσβολής του αγαθού της ζωής (πχ σε πόλεμο, οπότε και η αφαίρεση κάποιων ζωών γίνεται για να προστατευτούν άλλες κι όχι για λόγους εκδίκησης ή 'τιμωρίας').
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
....Σημ: GFON συγνώμη για το έντονο ύφος, δεν θέλω να γίνω εριστικός! Κουβέντα κάνουμε... Απλά μερικά θέματα με 'ανάβουν'!!!
No problem... δεν ειμαι απο αυτους που τα παιρνουν προσωπικα , εξαλλου οπως ειπες, κουβεντα κανουμε και δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνουμε.
Στο θεμα τωρα.... η περιπτωση δικαστικής πλανης ειναι ενα μεγιστο θεμα και για μενα το πιο αποτρεπτικό.
Ισως ομως θα μπορουσε να βρεθουν δικλειδες ασφαλειας οπως να γινεται μετα απο καποια χρονια και οχι εν βρασμό ψυχής , να εφαρμοζεται μονο για ολοφανερα και ομολογουμενα εγκληματα (εξαλλου στην Ελλαδα δεν εχω ακουσει ποτε περιπτωση δικαστικής πλανης σε αυτου του ειδους τα εγκληματα).Στο θεμα του σωφρονισμου, δεν ξερω κατα ποσο αυτοι οι εγκληματιες ΠΡΕΠΕΙ να ξαναενταχθουν στην κοινωνια....
Αυτό περί κρατικής δολοφονιας θα μπορουσε καποιος να το δει ετσι αλλα, και ικανοποιηση ως περι δικαιου αισθημα της κοινωνιας που ειναι και ο λογος υπαρξης της δικαιοσυνης, διαλεγεις και παιρνεις.
-
Oταν λέμε ισόβια να ενοούμε ισόβια . σκεφτήτε πως αισθάνονται οι συγγενείς των θυμάτων του παπαχρόνη . ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΊ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ . Αν μη τι άλλο υπάρχει η πιθανότητα να παρει το όπλο καποιος από τους συγγενείς και να έχουμε νέο μακελειό . Και μετά ο κάθε έξυπνος θα σκέφτεται , κάνω ότι θέλω και σε 15-20 χρόνια είμαι ελέυθερος
-
Δικαστική πλάνη για θανατική ποινή ? Το παράδειγμα του Σωκράτη σου κάνει ?
Θέλεις και άλλα ? Ηταν όντως ο Πρωτοπαπαδάκης και ο Γούναρης υπεύθυνοι για τη Μικρασιατική καταστροφή ? Ηταν όντως ο Μπελογιάννης και ο Πλουμπίδης κατάσκοποι ?
Συμφωνώ με τον markvag και τον gvala. Η θανατική ποινή είναι ειδεχθέστερη του όποιου εγκλήματος κατά της ζωής γιατί είναι δολοφονία που γίνεται εν ψυχρώ όχι από δράστη με τη δική του διαταραγμένη προσωπικότητα αλλά από οργανωμένη και άρα εξ΄ ορισμού (θεωρητικά) δίκαιη και πολιτισμένη κοινωνία.
Στην Ελλάδα έχει καταργηθεί και επίσημα η θανατική ποινή, συνεπώς η επιλογή 'καλά είναι και έτσι' της ψηφοφορίας δεν έχει νόημα.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
....Σημ: GFON συγνώμη για το έντονο ύφος, δεν θέλω να γίνω εριστικός! Κουβέντα κάνουμε... Απλά μερικά θέματα με 'ανάβουν'!!!
No problem... δεν ειμαι απο αυτους που τα παιρνουν προσωπικα , εξαλλου οπως ειπες, κουβεντα κανουμε και δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνουμε.
Στο θεμα του σωφρονισμου, δεν ξερω κατα ποσο αυτοι οι εγκληματιες ΠΡΕΠΕΙ να ξαναενταχθουν στην κοινωνια....
Όλοι έχουν θέση σε μία κοινωνία... Εφόσον σωφρονιστούν! Για τις περιπτώσεις άρρωστων ανθρώπων (πχ Σεχίδης), να θεραπευτούν.
Αυτό περί κρατικής δολοφονιας θα μπορουσε καποιος να το δει ετσι αλλα, και ικανοποιηση ως περι δικαιου αισθημα της κοινωνιας που ειναι και ο λογος υπαρξης της δικαιοσυνης, διαλεγεις και παιρνεις.
Κατ' εμέ η ο λόγος ύπαρξης της δικαιοσύνης είναι η εφαρμογή των κανόνων που επιτρέπουν την κοινωνία μας να υπάρχει!
Ο σωφρονισμός των εγκληματιών είναι έργο του σωφρονιστικού συστήματος (και εδώ έχουμε σοβαρό πρόβλημα... )
Το περί δικαίου αίσθημα είναι κάτι αρκετά αφηρημένο... Πως ορίζεται και από ποιους;
Πχ, πολλοί ήθελαν να λιντσάρουν τον Σεχίδη, ο οποίος όμως ΔΕΝ είναι εγκληματίας. Είναι άρρωστος και αυτό είναι εύκολο να το δει κάποιος... -
κατά! σε κάθε περίπτωση. Σκοτώνω το φονιά=γίνομαι κι εγώ φονιάς.. Το σοφρωνιστικό σύστημα δεν θα το σχολιάσω...
Σπύρος
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δικαστική πλάνη για θανατική ποινή ? Το παράδειγμα του Σωκράτη σου κάνει ?Πηγες πολυ πισω, δεν εχει νοημα , μιλαμε για την Ελλαδα του 2000
Θέλεις και άλλα ? Ηταν όντως ο Πρωτοπαπαδάκης και ο Γούναρης υπεύθυνοι για τη Μικρασιατική καταστροφή ? Ηταν όντως ο Μπελογιάννης και ο Πλουμπίδης κατάσκοποι ?
Αυτο αφορουσε πολιτικη, και οχι εγκληματα του κοινου ποινικου κωδικα, εξαλλου αναφερθηκα τι ειδους εγκληματα εννοώ
Συμφωνώ με τον markvag και τον gvala. Η θανατική ποινή είναι ειδεχθέστερη του όποιου εγκλήματος κατά της ζωής γιατί είναι δολοφονία που γίνεται εν ψυχρώ όχι από δράστη με τη δική του διαταραγμένη προσωπικότητα αλλά από οργανωμένη και άρα εξ΄ ορισμού (θεωρητικά) δίκαιη και πολιτισμένη κοινωνία.
ΟΚ, δεκτό
Στην Ελλάδα έχει καταργηθεί και επίσημα η θανατική ποινή, συνεπώς η επιλογή 'καλά είναι και έτσι' της ψηφοφορίας δεν έχει νόημα.
Εννοώ οπως λειτουργεί σημερα το συστημα , με τα οποια θετικα΄/αρνητικά
-
ΟΧΙ!
Δε νομίζω να χρειάζονται επιχειρήματα... -
Κατ'αρχήν βλέπω ότι υπάρχουν επιρροές από την ειδησιογραφία που τα κανάλια (περίπτωση Παπαχρόνη χθες), κάνουν ολόκληρα και τεράστια θέματα 15 και 20 λεπτών, πράγμα που δεν θα έπρεπε. Ας μην το μάθαινε κανείς ότι βγήκε, τι θα γινόταν? Τίποτε απολύτως. Θα πήγαινε ήσυχος στο σπίτι του και θα ήταν ένας πολίτης σαν όλους μας. Τώρα είναι δακτυλοδεικτούμενος.
Κατά δευτερον, να πω ότι εμείς στην Κρήτη θέλουμε να βγαίνει γρήγορα ο φονιάς για να υπάρχει εκδίκηση. Οφθαλμόν αντί οθφαλμού (το σκέφτηκαν άλλοι πριν από μένα ).
Πέρα από την πλάκα είμαι ΚΑΤΑ χωρίς σχόλια. Τα είπαν όλα παραπάνω. Το σωφρονιστικο σύστημα μπάζει από πολλές πλευρές και θέλει γκρέμισμα αφού είναι ένας μεγάλος βόθρος που κανείς δεν θέλει να τον αγγίζει. συμφέροντα τεράστια, διακίνηση ναρκωτικών, εκβιασμοί κλπ. Δεν έχει όμως καμία σχέση με το θέμα της ποινής σε θάνατο. Σκοπός είναι μετά την αποφυλάκινηση ο ισοβίτης να είναι έτοιμος και παραγωγικός. Ο σωφρονισμός πρέπει να έχει την μορφή της εκπαίδευσης και της εξιδικευσης.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Δικαστική πλάνη για θανατική ποινή ? Το παράδειγμα του Σωκράτη σου κάνει ?
Πηγες πολυ πισω, δεν εχει νοημα , μιλαμε για την Ελλαδα του 2000
Στην Ελλάδα του 2000 έχει καταργηθεί η θανατική ποινή. Οπότε πρέπει να πάμε πιο πίσω. Το 1972 έγινε η τελευταία εκτέλεση.
(Και ΙΜΗΟ το παράδειγμα του Σωκράτη αρκεί για να δείξει τον παραλογισμό της θανατικής ποινής στο σύνολό της)
Θέλεις και άλλα ? Ηταν όντως ο Πρωτοπαπαδάκης και ο Γούναρης υπεύθυνοι για τη Μικρασιατική καταστροφή ? Ηταν όντως ο Μπελογιάννης και ο Πλουμπίδης κατάσκοποι ?
Αυτο αφορουσε πολιτικη, και οχι εγκληματα του κοινου ποινικου κωδικα, εξαλλου αναφερθηκα τι ειδους εγκληματα εννοώ
Και επειδή αφορούσε πολιτική ήταν λιγότερο δικαστική πλάνη ? (ή για την ακρίβεια εκτέλεση κατά παραγγελία για εκπλήρωση σκοπών άλλων από την απόδοση δικαιοσύνης) Πέθαναν λιγότερο οι άνθρωποι αυτοί ?
-
KATA τής θανατικής ποινής φυσικά,διότι είναι μία ποινή μή αναστρέψιμη,οπότε η μία φορά στό εκατομμύριο πού θά αποδειχτεί λάθος....
-
Δεν το συζητώ καν. Φυσικά και είμαι κατά της θανατικής ποινής. Αυτό που με βγάζει όμως από τα ρούχα μου είναι η μετατροπή των ποινών με αποτέλεσμα άνθρωποι που έχουν διαπράξει σοβαρά εγκλήματα να είναι ελεύθεροι μετά από μερικά χρόνια. Να δίνονται σωστές ποινές από τα δικαστήρια και οι ποινές να εξαντλούνται αυτό πιστεύω είναι το ποιο δίκαιο και δεν θα δημιουργούνταν αντιδράσεις από τον κόσμο.
Για το σωφρονιστικό μας σύστημα δεν θα κάνω σχόλια γιατί απλά δεν σωφρονίζει αντιθέτως εκκολάπτει ανθρώπους με παραβατική συμπεριφορά. Άσε βέβαια το τι γίνεται με τα ναρκωτικά!!! -
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, ειδικά με τον markvag.
Επίσης σας συμβουλεύω να δείτε και την ταινία 'Χορεύοντας στο σκοτάδι' (ξέρετε, αυτή με την Bjork). Είναι φοβερή ταινία.
Τώρα σε ό,τι αφορά την κονωνία μας, αυτό που θέλω να πω είναι ότι πολλές φορές κάποιος γίνεται ένοχος ειδεχθών εγκλημάτων, με την σιωπηλή συνενοχή όλων μας.
Όλα έχουν έναν λόγο που γίνονται. Υπάρχουν λόγοι που οι κακές πλευρές ενός ανθρώπου υπερνίκησαν τις καλές του και έγινε ό,τι έγινε.
Επίσης εμείς δεν είμαστε θεοί, ώστε να αφαιρούμε ζωές. Γιατί εμείς που το κάνουμε, κρύβουμε και το καλό και το κακό μέσα μας. Μόνο αν είσαι Θεός μπορείς να αφαιρέσεις ζωή.
Όλες οι ποινές πρέπει να έχουν σοφρωνιστικό χαρακτήρα και όχι εκδικητικό. -
Δυστυχώς εγώ θα είμαι λιγάκι πιό απόλυτος
Εγώ είμαι υπέρ της θανατικής εκτέλεσης μόνο όταν ο δράστης πιάνεται επ'αυτοφόρω και θεωρείται το αυτονόητο στις εξης περιπτώσεις όπως βιαστές, δολοφόνοι, εμπρηστές δασών, έμποροι ναρκωτικών
No mercy για ανθρωπόμορφα κτήνη (ίσως και η λέξη κτήνη 'προσβάλει' τα ζώα που δεν μας φταίνε σε τίποτα)
Είπα μπορεί να φαίνομαι λίγο απόλυτος και ακραίος αλλά βαρέθηκα να βλέπω να εκμεταλλεύονται διάφοροι την ελευθερία που τους δίνεται και να κάνουν ότι θέλουν στο όνομα της 'δημοκρατίας'.
-
Εγώ ρε παιδιά, είμαι υπέρ της θανατικής ποινής, για πολύ συγκεκριμένες και λίγες φυσικά κατηγορίες εγκλημάτων. Πάρτε παράδειγμα τον Δουρή. Ένας άνθρωπος που κάνει αυτά τα αίσχη, σίγουρα δεν αξίζει να ζει! Και δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβει-μετανιώσει-συνετιστεί και εν πάση περιπτώσει, αν αυτός μετά που θα εκτίσει την ποινή του βγει ξανά και επαναλάβει την πράξη του; Κάποιου άλλου τα παιδιά θα είναι βέβαια τα θύματά του. Καλά του έκαναν που τον 'αυτοκτόνησαν' στη φυλακή! Αυτές οι περιπτώσεις αφορούν όντα που προσιδιάζουν περισσότερο στα ζώα και λιγότερο στους ανθρώπους, αν και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, δεν έχω ακούσει για ζώα που απλώς σκοτώνουν, χωρίς λόγο, όπως κάνουν οι άνθρωποι! Να μη μιλήσω για τους βιαστές... Μία από τα ίδια και εκεί!!! Λοιπόν, ότι και να λέτε περί σωφρωνισμού και αποστολής του συστήματος, το σέβομαι, αλλά εγώ εξακολουθώ να θέλω να καθαρίσει ο τόπος από τέτοια αποβράσματα. Ακόμα και μέσα στη φυλακή να ζούνε, πάλι δεν μ' αρέσει γιατί τους πληρώνουμε εμείς όλοι και δεν θα έπρεπε! Τώρα πείτε με αν θέλετε φασίστα ή ό,τι άλλο, αλλά πάλι εγώ τα ίδια θα πιστεύω!
Ευχαριστώ.
Θανατική ποινή ........