-
Το βρετανικό EVO έχει αφιέρωμα στα Q cars και έχει μαζέψει Opel Insignia OPC Estate, Skoda Octavia RS Estate, Audi S4, Jaguar XJ Supersport και BMW 550. Προφανώς είναι άλλα τα οικονομικά μεγέθη σε σχέση με την ελληνική αγορά...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το βρετανικό EVO έχει αφιέρωμα στα Q cars και έχει μαζέψει Opel Insignia OPC Estate, Skoda Octavia RS Estate, Audi S4, Jaguar XJ Supersport και BMW 550. Προφανώς είναι άλλα τα οικονομικά μεγέθη σε σχέση με την ελληνική αγορά...Μα αυτός ήταν πάντα ο ορισμός των Quiet Cars. Αν και δε νομίζω ότι μια Jag μπορεί ποτέ να περάσει σαν τέτοιο!
-
bihlas, μήπως έβαλες και ημισλίκ για τον ίδιο λόγο ;
Φαντάζομαι το διλιτρο του st φορούσε. Δεν το ξέρω όμως, όντως -
Είδα ΤΟ q-car σε μια αντιπροσωπεία πριν δυό χρόνια που είχα πάει για σέρβις. Ήταν ένα Rover 75 V8, με μοτέρ από Φορντ Μάσταγκ και ΠΙΣΩ κίνηση, ολόιδιο κατά τα άλλα με το δικό μου 75άρι που είναι μπροσθοκίνητο 1800άρι .
Μάλλον το απόλυτο Q-car της αγοράς, σίγουρα της ελληνικής μιας που κυκλοφοράει μόνο ένα, αυτό που είδα.
'Οχι απλώς ίδιο μέσα έξω με τον πληβείο αδερφό του, αλλά και με εντελώς άλλη διάταξη, στήσιμο, μοτέρ, και επιδόσεις για να κουφάνεις κόσμο και κοσμάκη.
Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες.Τα δύο ευρωσέντς μου παρακαλώ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είδα ΤΟ q-car σε μια αντιπροσωπεία πριν δυό χρόνια που είχα πάει για σέρβις. Ήταν ένα Rover 75 V8, με μοτέρ από Φορντ Μάσταγκ και ΠΙΣΩ κίνηση, ολόιδιο κατά τα άλλα με το δικό μου 75άρι που είναι μπροσθοκίνητο 1800άρι .
Μάλλον το απόλυτο Q-car της αγοράς, σίγουρα της ελληνικής μιας που κυκλοφοράει μόνο ένα, αυτό που είδα.
'Οχι απλώς ίδιο μέσα έξω με τον πληβείο αδερφό του, αλλά και με εντελώς άλλη διάταξη, στήσιμο, μοτέρ, και επιδόσεις για να κουφάνεις κόσμο και κοσμάκη.
Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες.Τα δύο ευρωσέντς μου παρακαλώ.
Από ότι έγραφε το Evo πάντως ήταν μεγάλο μπουρδέλο. Και όχι και τόσο γρήγορο στην τελική με 260 άλογα και τεσσάρι αυτόματο παλαιάς κοπής!
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Στο lancia απλά θα καραφλιάσουν τα λάστιχα σε μια γρήγορη εκκίνηση, στο yugo θα κοπεί το σασί στη μέση -
Ε Ρόβερ ήταν αυτή, τι περίμενες. Το 1.800άρι , αλλά και τα V6, έπαιρναν γιαπωνέζικη αυτοματίκλα της Τζάτκο με 5 σχέσεις ήδη από το 1999 και με ρυθμίσεις για normal/sport/snow, ενώ για την προμετωπίδα τους διάλεξαν τεσσάρι αμερικάνικο στρέιτ φρομ δη '80ς.
Επίσης όταν πήρε το μοτέρ των 260 αλόγατων, η Φορντ αναβάθμισε αρκετά τον κλασσικό V8 της στα 315 αν δεν κάνω λάθος.
Παραμένει πάντως ΤΟ Q-car, από αυτά που μπορείς να εξιστορείς ακόμη και στα εγγόνια σου ότι κάποια μέρα αυτή η συρραφή ετερόκλητων εξαρτημάτων βγήκε στην παραγωγή ανατρέποντας κάθε λογική, και εσύ το πέτυχες κάπου. -
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Με αυτό το μοτέρ έχει πιο πολύ πλάκα ένα yugo ... Oxι πως με το λάντσια είναι άσχημα
Στο lancia απλά θα καραφλιάσουν τα λάστιχα σε μια γρήγορη εκκίνηση, στο yugo θα κοπεί το σασί στη μέση
Μπα, με λίγη προσοχή στην ανάρτηση, μια χαρά θα είναι. Ούτως ή άλλως υπάρχει το αδελφάκι Punto GT που έχει έτοιμες λύσεις.
πχ: http://revlimit.forumotion.net/t107-topic -
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Fliegender SargΑυτό είναι widow-maker, όχι Q-κάτι
-
Και Witwenmacher και Fliegender Sarg το λέγανε
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Fliegender SargΣωστά! Το α/φ με αγάπη στην απώλεια στήριξης! Διορθώνω: 'Ένα από τα πιο γρήγορα φέρετρα εδάφους στον κόσμο'.
-
Αν είχε σκοτωθεί κάποιο κοντινό σου πρόσωπο με αυτό στο καθήκον του να υπερασπίσει την ελευθερία μας να δω αν θα γελούσες έτσι
-
Αν σκοτώθηκε δικό σου, με συγχωρείς για την απρέπεια μου...
-
Συλλυπητήρια ΙΚΕ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Με αυτό το μοτέρ έχει πιο πολύ πλάκα ένα yugo ... Oxι πως με το λάντσια είναι άσχημα
Στο lancia απλά θα καραφλιάσουν τα λάστιχα σε μια γρήγορη εκκίνηση, στο yugo θα κοπεί το σασί στη μέση
Μπα, με λίγη προσοχή στην ανάρτηση, μια χαρά θα είναι. Ούτως ή άλλως υπάρχει το αδελφάκι Punto GT που έχει έτοιμες λύσεις.
πχ: http://revlimit.forumotion.net/t107-topicΧα χα χα το ξερω το παιδι.Πιστεψε μονο Q car δεν ειναι , ακουγεται απο 2 τετραγωνα πριν , ειναι σαυρα , εχει αλλα φρενα κλπ κλπ.
Το δικο μου ειναι αρκετα καλο Q car θα ελεγα.Εμφανισιακα ειναι εντελως μαμα και εντελως αθορυβο , ακομα και το τελικο ειναι το ιδιο.ΣΕ οποιον εχω πει οτι ειναι 210 αλογα δεν το πιστευει χα χα χα πολυ γελιο...Γαμωτο εχει 17αρες ζαντες και ισως ψηλιαστει καποιος οτι κατι παιζει.Θα παω να του βαλω 15αρες- θα κερδισει κιολλας κατι σε σχεση με τις θεοβαρες 17αρες χα χα χα
Επισης ενα απο τα γνωστοτερα Q cars της εποχης μας ειναι το Golf 1,4 TSi 140.Εμφανισιακα αντε να εχουν καμια 16αρα ζαντα και με ενα προγραμμα μονο πανε στα 230 αλογα.
Υπαρχει στην αθηνα ενα που εμφανισιακα ειναι εντελως μαμα-μονο τελικο- και ειναι 290 αλογα(φοραει Φτερωτη τουρμπινας απο Κ04) ε ρε γελια που θα εχει ριξει στα φαναρια χα χα χα χα χα χα -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Επισης ενα απο τα γνωστοτερα Q cars της εποχης μας ειναι το Golf 1,4 TSi 140.Εμφανισιακα αντε να εχουν καμια 16αρα ζαντα και με ενα προγραμμα μονο πανε στα 230 αλογα.
Υπαρχει στην αθηνα ενα που εμφανισιακα ειναι εντελως μαμα-μονο τελικο- και ειναι 290 αλογα(φοραει Φτερωτη τουρμπινας απο Κ04) ε ρε γελια που θα εχει ριξει στα φαναρια χα χα χα χα χα χαviewtopic.php?p=2375893#p2375893
-
Εχεις πνευματικα δικαιωματα για τα Post σου?
Q Cars