Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Με αυτό το μοτέρ έχει πιο πολύ πλάκα ένα yugo ... Oxι πως με το λάντσια είναι άσχημα
Στο lancia απλά θα καραφλιάσουν τα λάστιχα σε μια γρήγορη εκκίνηση, στο yugo θα κοπεί το σασί στη μέση
Μπα, με λίγη προσοχή στην ανάρτηση, μια χαρά θα είναι. Ούτως ή άλλως υπάρχει το αδελφάκι Punto GT που έχει έτοιμες λύσεις.
πχ: http://revlimit.forumotion.net/t107-topic
Χα χα χα το ξερω το παιδι.Πιστεψε μονο Q car δεν ειναι , ακουγεται απο 2 τετραγωνα πριν , ειναι σαυρα , εχει αλλα φρενα κλπ κλπ.
Το δικο μου ειναι αρκετα καλο Q car θα ελεγα.Εμφανισιακα ειναι εντελως μαμα και εντελως αθορυβο , ακομα και το τελικο ειναι το ιδιο.ΣΕ οποιον εχω πει οτι ειναι 210 αλογα δεν το πιστευει χα χα χα πολυ γελιο...Γαμωτο εχει 17αρες ζαντες και ισως ψηλιαστει καποιος οτι κατι παιζει.Θα παω να του βαλω 15αρες- θα κερδισει κιολλας κατι σε σχεση με τις θεοβαρες 17αρες χα χα χα
Επισης ενα απο τα γνωστοτερα Q cars της εποχης μας ειναι το Golf 1,4 TSi 140.Εμφανισιακα αντε να εχουν καμια 16αρα ζαντα και με ενα προγραμμα μονο πανε στα 230 αλογα.
Υπαρχει στην αθηνα ενα που εμφανισιακα ειναι εντελως μαμα-μονο τελικο- και ειναι 290 αλογα(φοραει Φτερωτη τουρμπινας απο Κ04) ε ρε γελια που θα εχει ριξει στα φαναρια χα χα χα χα χα χα