-
Ερώτηση:
Opel corsa a 1.0 Μοντέλο του 1990.
Κάνει ένα θόρυβο σαν 'κλάκ' όταν τσουλάει είτε έχει κουμπωμένη ταχύτητα είτε όχι.(Χωρίς ταχύτητα πάνω νομίζω ότι ακούγεται ποιό έντονα).
Αυτό το κάνει εαν έχεις το τιμόνι στο κέντρο και προς τα δεξιά, αν είναι στραμμένο προς την άλλη πλευρά(οδηγού) δεν το κάνει ή το κάνει τόσο ανεπαίσθητα που δεν ακούγεται.
Αν πατήσεις φρένο σταματάει να το κάνει, και με το που το αφήνεις ξεκινάει και πάλι ο θόρυβος.
Τέλος δεν ξέρω εαν έχει σχέση με τα παραπάνω, στις αλλαγές π.χ απο 1η σε 2α η και απο 2α σε 3η, ακούγεται πάλι ένα κλάκ μία φορά με το που αφήσεις τον συμπλέκτη.Σημείωση: Εχω ήδη αλλάξει μπιλιοφόρο εξωτερικό στην μεριά του συνοδηγού.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οι όμορφοι μύθοι όμορφα καίγονται.Τώρα με χάλασες τελείως. Τι κακό έχει η ματσόλα δηλαδή; Και το σφυροκάλεμο;
-
Μια χαρά εργαλεία είναι, το ποστ του kingstonian ήταν γεμάτο μύθους.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ερώτηση:
Opel corsa a 1.0 Μοντέλο του 1990.
Κάνει ένα θόρυβο σαν 'κλάκ' όταν τσουλάει είτε έχει κουμπωμένη ταχύτητα είτε όχι.(Χωρίς ταχύτητα πάνω νομίζω ότι ακούγεται ποιό έντονα).
Αυτό το κάνει εαν έχεις το τιμόνι στο κέντρο και προς τα δεξιά, αν είναι στραμμένο προς την άλλη πλευρά(οδηγού) δεν το κάνει ή το κάνει τόσο ανεπαίσθητα που δεν ακούγεται.
Αν πατήσεις φρένο σταματάει να το κάνει, και με το που το αφήνεις ξεκινάει και πάλι ο θόρυβος.
Τέλος δεν ξέρω εαν έχει σχέση με τα παραπάνω, στις αλλαγές π.χ απο 1η σε 2α η και απο 2α σε 3η, ακούγεται πάλι ένα κλάκ μία φορά με το που αφήσεις τον συμπλέκτη.Σημείωση: Εχω ήδη αλλάξει μπιλιοφόρο εξωτερικό στην μεριά του συνοδηγού.
Ετσι που τα περιγραφεις μοιαζει για αριστερο μπιλιοφορο.Δοκιμασε να κουνησεις με τα χερια τον αριστερο μπροστα τροχο και παιξε το τιμονι σταματημενος απο τερμα σε τερμα και πες μας τι παρατηρεις.
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Ερώτηση:
Opel corsa a 1.0 Μοντέλο του 1990.
Κάνει ένα θόρυβο σαν 'κλάκ' όταν τσουλάει είτε έχει κουμπωμένη ταχύτητα είτε όχι.(Χωρίς ταχύτητα πάνω νομίζω ότι ακούγεται ποιό έντονα).
Αυτό το κάνει εαν έχεις το τιμόνι στο κέντρο και προς τα δεξιά, αν είναι στραμμένο προς την άλλη πλευρά(οδηγού) δεν το κάνει ή το κάνει τόσο ανεπαίσθητα που δεν ακούγεται.
Αν πατήσεις φρένο σταματάει να το κάνει, και με το που το αφήνεις ξεκινάει και πάλι ο θόρυβος.
Τέλος δεν ξέρω εαν έχει σχέση με τα παραπάνω, στις αλλαγές π.χ απο 1η σε 2α η και απο 2α σε 3η, ακούγεται πάλι ένα κλάκ μία φορά με το που αφήσεις τον συμπλέκτη.Σημείωση: Εχω ήδη αλλάξει μπιλιοφόρο εξωτερικό στην μεριά του συνοδηγού.
Ετσι που τα περιγραφεις μοιαζει για αριστερο μπιλιοφορο.Δοκιμασε να κουνησεις με τα χερια τον αριστερο μπροστα τροχο και παιξε το τιμονι σταματημενος απο τερμα σε τερμα και πες μας τι παρατηρεις.
Θα το δοκιμάσω και βλέπουμε.
-
Την ίδια στάθμη έχει, και κρύο και ζεστό;
Γιατί να μην πάρεις το και να συμπληρώσεις; -
Τι σωστή στάθμη την μετράς εννοειται με κρύο κινητήρα.
Οσο για το συμπλήρωμα μην σκας πάνε σε ένα βενζινάδικο και πάρε ένα μονολιτρο παραφλού ή αλλιως στα ελληνικά αντιψυκτικό-αντιθερμικό. -
Αν το πρωί είναι στο ΜΙΝ ή πιο πάνω, δεν χρειάζεται να συμπληρώσεις γιατί όταν ζεσταθεί θα ανέβει η στάθμη.
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι βρήκες ΟΛΟΙΔΙΟ αντιπηκτικό τότε συμπλήρωσε με νερό, έτσι κι αλλιώς η ποσότητα που θέλεις να βάλεις είναι πολύ μικρή.Λάδια στη μηχανή συμπληρώνεις με ότι βρεις, το αντιπηκτικό πρέπει να είναι ίδιου τύπου.
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Κατι ακόμα, επειδη δεν είμαι 100% σιγουρος για το ΜΑΧ (αλλα ειμαι σιγουρος οτι θελει συμπληρωμα), αν βαλω λιγο παραπανω εχω πρόβλημα??Απιονισμενο νερο βαλε που ειναι συστατικο ολων των ειδων αντιψυκτικων.Τα κοινος λεγομενα παραφλου το εχουν εντος της συνθεσης τους και στα υπολοιπα αντιψυκτικα το προσθετεις εσυ για να πετυχεις τον ιδανικο βαθμο θερμοκρασιας.Θεωρητικα εχει καποιο προβλημα η υπερβαση της μεγιστης σταθμης γιατι αυξανεται η πιεση σε θερμοκρασια λειτουργειας.
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Κατι ακόμα, επειδη δεν είμαι 100% σιγουρος για το ΜΑΧ (αλλα ειμαι σιγουρος οτι θελει συμπληρωμα), αν βαλω λιγο παραπανω εχω πρόβλημα??Αν το φουλάρεις όταν είναι κρύο, όταν ζεσταθεί καλά το παραπανίσιο θα τρέξει έξω.
(και την άλλη μέρα το πρωί θα δεις τη στάθμη πάλι χαμηλά) -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Κοιτωντας τη σταθμη του ψυκτικου υγρου στο διαστολικο του ψυγειου, ειδα οτι θελει λιγο συμπληρωμα(περι τα 200ml). Το θεμα ειναι με ΤΙ??Να βαλω απλο απιονισμενο νερο ή να συμπληρωσω αντιψυκτικο υγρο αλλου τυπου απο αυτο που εχει μεσα? Στο βιβλιο οδηγιων λεει οτι το ψυκτικο που εχει μεσα θελει αλλαγη καθε 15 χρονια, ενω τα απλα απο το βενζιναδικο λενε καθε χρονο, κι ετσι φοβαμαι μην καταστρεψω το ηδη υπαρχον υγρο. Τι λέτε???
Ένα Μπομόμετρο θα μπορούσε να σου δόση απάντηση.
Εάν δεν γίνεται συχνά αυτό, συμπλήρωσε με σκέτο νεράκι απιονισμένο.
Α. -
Καλησπερα.
Γνωριζει καποιος καποιον καλο ταπετσερη στη Πατρα που μπορει να φτιαξει το δερμα στη στεφανη του τιμονιου?Εχω βρει στο Αιγιο αλλα δε φτιαχνει τις ακτινες.
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Κοιτωντας τη σταθμη του ψυκτικου υγρου στο διαστολικο του ψυγειου, ειδα οτι θελει λιγο συμπληρωμα(περι τα 200ml). Το θεμα ειναι με ΤΙ??Να βαλω απλο απιονισμενο νερο ή να συμπληρωσω αντιψυκτικο υγρο αλλου τυπου απο αυτο που εχει μεσα? Στο βιβλιο οδηγιων λεει οτι το ψυκτικο που εχει μεσα θελει αλλαγη καθε 15 χρονια, ενω τα απλα απο το βενζιναδικο λενε καθε χρονο, κι ετσι φοβαμαι μην καταστρεψω το ηδη υπαρχον υγρο. Τι λέτε???
Τί αμάξι?
-
Είναι κάτω από το ΜΙΝ; Αν ναι, τότε λίγο απιονισμένο νερό και είσαι εντάξει.
-
Σήμερα μετά απο 2ωρη οδήγηση εντός και εκτός πόλης βρίσκω επιτέλους να παρκάρω.Προσπαθώ αλλά επειδή είχε διπλοπαρκαρισμένο μπροστά-πίσω δεν μπορούσα να το βάλω καλά.Λέω θα τ αφήσω και θα το βάλω σε καμια ώρα καλύτερα που θα χει φύγει ο μπροστά διπλοπαρκαρισμένος.Σβήνω το αμάξι, βγαίνω και πάω να φύγω και ξαφνικά πετάγεται ό τυπάς που χει το μπροστινό διπλοπαρκαρισμένο και μ πε ότι φεύγει για να παρκάρω κι εγώ κανονικά.Πάω να ξαναβάλω μπρός γυρνάω το κλειδί προσπαθούσε αλλά δεν...Δεύτερη προσπάθεια μετά απο 3-4 δευτερόλεπτα παίρνει.Το παρκάρω κανονικά, το σβήνω ξαναβάζω μπρός πάλι μετά απο 3-4 δευτερόλεπτα παίρνει.Τί παίζει να συνέβη;Γενικά πάντα έπαιρνε με την πρώτη κατευθείαν.Μπαταρία που μας αφήνει σιγά-σιγά;Καμία σχέση;
-
Ακριβώς, μπαταρία.
-
Οταν ο θερμοστατης ειναι συνεχεια ανοιχτος τωρα το χειμωνα και αργει να πιασει θερμοκρασια η μηχανη, δημιουργει καποιο προβλημα? Ειναι επειγον?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Οταν ο θερμοστατης ειναι συνεχεια ανοιχτος τωρα το χειμωνα και αργει να πιασει θερμοκρασια η μηχανη, δημιουργει καποιο προβλημα? Ειναι επειγον?Δεν δημιουργει προβλημα παρα μονο αυτο που περιγραφεις, οτι δηλαδη αργει να ζεσταθει,
καποια αυτοκινητα οταν ο κινητηρας ειναι κρυος μικραινουν την διαδρομη του ψυκτικου υγρου μεχρι να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας, και οταν γινει αυτο τοτε ξανανοιγουν ολη την διαδρομη του κυκλωματος. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Οταν ο θερμοστατης ειναι συνεχεια ανοιχτος τωρα το χειμωνα και αργει να πιασει θερμοκρασια η μηχανη, δημιουργει καποιο προβλημα? Ειναι επειγον?
Δεν δημιουργει προβλημα παρα μονο αυτο που περιγραφεις, οτι δηλαδη αργει να ζεσταθει,
καποια αυτοκινητα οταν ο κινητηρας ειναι κρυος μικραινουν την διαδρομη του ψυκτικου υγρου μεχρι να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας, και οταν γινει αυτο τοτε ξανανοιγουν ολη την διαδρομη του κυκλωματος.Aρα λογικα υπαρχει μεγαλυτερη φθορα επειδη λειτουργει περισσοτερη ωρα κρυο?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Aρα λογικα υπαρχει μεγαλυτερη φθορα επειδη λειτουργει περισσοτερη ωρα κρυο?Φθορα υπαρχει οταν δεν εχει προλαβει να κυκλοφορησει το λαδι για να λιπανει την μηχανη, απο εκει και περα δεν υπαρχει καποιο προβλημα, σε τετοιες συνθηκες που ξεκιναμε χωρις ενα στοιχειωδες ζεσταμα ειναι πολυ χρησιμα τα λαδια με μικρο δεικτη w.
Γενικα φθορες υπαρχουν σε ολες τις ακραιες συνθηκες ειτε αυτες ειναι το πολυ κρυο ειτε η πολυ θερμοκρασια.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........