Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 489
    • 490
    • 113 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221831
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piii last edited by

      Ερώτηση:
      Opel corsa a 1.0 Μοντέλο του 1990.
      Κάνει ένα θόρυβο σαν 'κλάκ' όταν τσουλάει είτε έχει κουμπωμένη ταχύτητα είτε όχι.(Χωρίς ταχύτητα πάνω νομίζω ότι ακούγεται ποιό έντονα).
      Αυτό το κάνει εαν έχεις το τιμόνι στο κέντρο και προς τα δεξιά, αν είναι στραμμένο προς την άλλη πλευρά(οδηγού) δεν το κάνει ή το κάνει τόσο ανεπαίσθητα που δεν ακούγεται.
      Αν πατήσεις φρένο σταματάει να το κάνει, και με το που το αφήνεις ξεκινάει και πάλι ο θόρυβος.
      Τέλος δεν ξέρω εαν έχει σχέση με τα παραπάνω, στις αλλαγές π.χ απο 1η σε 2α η και απο 2α σε 3η, ακούγεται πάλι ένα κλάκ μία φορά με το που αφήσεις τον συμπλέκτη.

      Σημείωση: Εχω ήδη αλλάξει μπιλιοφόρο εξωτερικό στην μεριά του συνοδηγού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Οι όμορφοι μύθοι όμορφα καίγονται.

        Τώρα με χάλασες τελείως. Τι κακό έχει η ματσόλα δηλαδή; Και το σφυροκάλεμο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Μια χαρά εργαλεία είναι, το ποστ του kingstonian ήταν γεμάτο μύθους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panorg last edited by

            Ο χρήστης piii έγραψε:
            Ερώτηση:
            Opel corsa a 1.0 Μοντέλο του 1990.
            Κάνει ένα θόρυβο σαν 'κλάκ' όταν τσουλάει είτε έχει κουμπωμένη ταχύτητα είτε όχι.(Χωρίς ταχύτητα πάνω νομίζω ότι ακούγεται ποιό έντονα).
            Αυτό το κάνει εαν έχεις το τιμόνι στο κέντρο και προς τα δεξιά, αν είναι στραμμένο προς την άλλη πλευρά(οδηγού) δεν το κάνει ή το κάνει τόσο ανεπαίσθητα που δεν ακούγεται.
            Αν πατήσεις φρένο σταματάει να το κάνει, και με το που το αφήνεις ξεκινάει και πάλι ο θόρυβος.
            Τέλος δεν ξέρω εαν έχει σχέση με τα παραπάνω, στις αλλαγές π.χ απο 1η σε 2α η και απο 2α σε 3η, ακούγεται πάλι ένα κλάκ μία φορά με το που αφήσεις τον συμπλέκτη.

            Σημείωση: Εχω ήδη αλλάξει μπιλιοφόρο εξωτερικό στην μεριά του συνοδηγού.

            Ετσι που τα περιγραφεις μοιαζει για αριστερο μπιλιοφορο.Δοκιμασε να κουνησεις με τα χερια τον αριστερο μπροστα τροχο και παιξε το τιμονι σταματημενος απο τερμα σε τερμα και πες μας τι παρατηρεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              piii last edited by

              Ο χρήστης panorg έγραψε:

              Ερώτηση:
              Opel corsa a 1.0 Μοντέλο του 1990.
              Κάνει ένα θόρυβο σαν 'κλάκ' όταν τσουλάει είτε έχει κουμπωμένη ταχύτητα είτε όχι.(Χωρίς ταχύτητα πάνω νομίζω ότι ακούγεται ποιό έντονα).
              Αυτό το κάνει εαν έχεις το τιμόνι στο κέντρο και προς τα δεξιά, αν είναι στραμμένο προς την άλλη πλευρά(οδηγού) δεν το κάνει ή το κάνει τόσο ανεπαίσθητα που δεν ακούγεται.
              Αν πατήσεις φρένο σταματάει να το κάνει, και με το που το αφήνεις ξεκινάει και πάλι ο θόρυβος.
              Τέλος δεν ξέρω εαν έχει σχέση με τα παραπάνω, στις αλλαγές π.χ απο 1η σε 2α η και απο 2α σε 3η, ακούγεται πάλι ένα κλάκ μία φορά με το που αφήσεις τον συμπλέκτη.

              Σημείωση: Εχω ήδη αλλάξει μπιλιοφόρο εξωτερικό στην μεριά του συνοδηγού.

              Ετσι που τα περιγραφεις μοιαζει για αριστερο μπιλιοφορο.Δοκιμασε να κουνησεις με τα χερια τον αριστερο μπροστα τροχο και παιξε το τιμονι σταματημενος απο τερμα σε τερμα και πες μας τι παρατηρεις.

              Θα το δοκιμάσω και βλέπουμε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Την ίδια στάθμη έχει, και κρύο και ζεστό;
                Γιατί να μην πάρεις το και να συμπληρώσεις;

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tractioner last edited by

                  Τι σωστή στάθμη την μετράς εννοειται με κρύο κινητήρα.
                  Οσο για το συμπλήρωμα μην σκας πάνε σε ένα βενζινάδικο και πάρε ένα μονολιτρο παραφλού ή αλλιως στα ελληνικά αντιψυκτικό-αντιθερμικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Αν το πρωί είναι στο ΜΙΝ ή πιο πάνω, δεν χρειάζεται να συμπληρώσεις γιατί όταν ζεσταθεί θα ανέβει η στάθμη.
                    Αν δεν είσαι σίγουρος ότι βρήκες ΟΛΟΙΔΙΟ αντιπηκτικό τότε συμπλήρωσε με νερό, έτσι κι αλλιώς η ποσότητα που θέλεις να βάλεις είναι πολύ μικρή.

                    Λάδια στη μηχανή συμπληρώνεις με ότι βρεις, το αντιπηκτικό πρέπει να είναι ίδιου τύπου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panorg last edited by

                      Ο χρήστης ___ έγραψε:
                      Κατι ακόμα, επειδη δεν είμαι 100% σιγουρος για το ΜΑΧ (αλλα ειμαι σιγουρος οτι θελει συμπληρωμα), αν βαλω λιγο παραπανω εχω πρόβλημα??

                      Απιονισμενο νερο βαλε που ειναι συστατικο ολων των ειδων αντιψυκτικων.Τα κοινος λεγομενα παραφλου το εχουν εντος της συνθεσης τους και στα υπολοιπα αντιψυκτικα το προσθετεις εσυ για να πετυχεις τον ιδανικο βαθμο θερμοκρασιας.Θεωρητικα εχει καποιο προβλημα η υπερβαση της μεγιστης σταθμης γιατι αυξανεται η πιεση σε θερμοκρασια λειτουργειας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης ___ έγραψε:
                        Κατι ακόμα, επειδη δεν είμαι 100% σιγουρος για το ΜΑΧ (αλλα ειμαι σιγουρος οτι θελει συμπληρωμα), αν βαλω λιγο παραπανω εχω πρόβλημα??

                        Αν το φουλάρεις όταν είναι κρύο, όταν ζεσταθεί καλά το παραπανίσιο θα τρέξει έξω.
                        (και την άλλη μέρα το πρωί θα δεις τη στάθμη πάλι χαμηλά)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης ___ έγραψε:
                          Κοιτωντας τη σταθμη του ψυκτικου υγρου στο διαστολικο του ψυγειου, ειδα οτι θελει λιγο συμπληρωμα(περι τα 200ml). Το θεμα ειναι με ΤΙ??

                          Να βαλω απλο απιονισμενο νερο ή να συμπληρωσω αντιψυκτικο υγρο αλλου τυπου απο αυτο που εχει μεσα? Στο βιβλιο οδηγιων λεει οτι το ψυκτικο που εχει μεσα θελει αλλαγη καθε 15 χρονια, ενω τα απλα απο το βενζιναδικο λενε καθε χρονο, κι ετσι φοβαμαι μην καταστρεψω το ηδη υπαρχον υγρο. Τι λέτε???


                          Ένα Μπομόμετρο θα μπορούσε να σου δόση απάντηση.
                          Εάν δεν γίνεται συχνά αυτό, συμπλήρωσε με σκέτο νεράκι απιονισμένο.
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Καλησπερα.

                            Γνωριζει καποιος καποιον καλο ταπετσερη στη Πατρα που μπορει να φτιαξει το δερμα στη στεφανη του τιμονιου?Εχω βρει στο Αιγιο αλλα δε φτιαχνει τις ακτινες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης ___ έγραψε:
                              Κοιτωντας τη σταθμη του ψυκτικου υγρου στο διαστολικο του ψυγειου, ειδα οτι θελει λιγο συμπληρωμα(περι τα 200ml). Το θεμα ειναι με ΤΙ??

                              Να βαλω απλο απιονισμενο νερο ή να συμπληρωσω αντιψυκτικο υγρο αλλου τυπου απο αυτο που εχει μεσα? Στο βιβλιο οδηγιων λεει οτι το ψυκτικο που εχει μεσα θελει αλλαγη καθε 15 χρονια, ενω τα απλα απο το βενζιναδικο λενε καθε χρονο, κι ετσι φοβαμαι μην καταστρεψω το ηδη υπαρχον υγρο. Τι λέτε???

                              Τί αμάξι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Είναι κάτω από το ΜΙΝ; Αν ναι, τότε λίγο απιονισμένο νερό και είσαι εντάξει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fastmanakos last edited by

                                  Σήμερα μετά απο 2ωρη οδήγηση εντός και εκτός πόλης βρίσκω επιτέλους να παρκάρω.Προσπαθώ αλλά επειδή είχε διπλοπαρκαρισμένο μπροστά-πίσω δεν μπορούσα να το βάλω καλά.Λέω θα τ αφήσω και θα το βάλω σε καμια ώρα καλύτερα που θα χει φύγει ο μπροστά διπλοπαρκαρισμένος.Σβήνω το αμάξι, βγαίνω και πάω να φύγω και ξαφνικά πετάγεται ό τυπάς που χει το μπροστινό διπλοπαρκαρισμένο και μ πε ότι φεύγει για να παρκάρω κι εγώ κανονικά.Πάω να ξαναβάλω μπρός γυρνάω το κλειδί προσπαθούσε αλλά δεν...Δεύτερη προσπάθεια μετά απο 3-4 δευτερόλεπτα παίρνει.Το παρκάρω κανονικά, το σβήνω ξαναβάζω μπρός πάλι μετά απο 3-4 δευτερόλεπτα παίρνει.Τί παίζει να συνέβη;Γενικά πάντα έπαιρνε με την πρώτη κατευθείαν.Μπαταρία που μας αφήνει σιγά-σιγά;Καμία σχέση;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dodger last edited by

                                    Ακριβώς, μπαταρία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Οταν ο θερμοστατης ειναι συνεχεια ανοιχτος τωρα το χειμωνα και αργει να πιασει θερμοκρασια η μηχανη, δημιουργει καποιο προβλημα? Ειναι επειγον?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        p_george last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                                        Οταν ο θερμοστατης ειναι συνεχεια ανοιχτος τωρα το χειμωνα και αργει να πιασει θερμοκρασια η μηχανη, δημιουργει καποιο προβλημα? Ειναι επειγον?

                                        Δεν δημιουργει προβλημα παρα μονο αυτο που περιγραφεις, οτι δηλαδη αργει να ζεσταθει,
                                        καποια αυτοκινητα οταν ο κινητηρας ειναι κρυος μικραινουν την διαδρομη του ψυκτικου υγρου μεχρι να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας, και οταν γινει αυτο τοτε ξανανοιγουν ολη την διαδρομη του κυκλωματος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης p_george έγραψε:

                                          Οταν ο θερμοστατης ειναι συνεχεια ανοιχτος τωρα το χειμωνα και αργει να πιασει θερμοκρασια η μηχανη, δημιουργει καποιο προβλημα? Ειναι επειγον?

                                          Δεν δημιουργει προβλημα παρα μονο αυτο που περιγραφεις, οτι δηλαδη αργει να ζεσταθει,
                                          καποια αυτοκινητα οταν ο κινητηρας ειναι κρυος μικραινουν την διαδρομη του ψυκτικου υγρου μεχρι να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας, και οταν γινει αυτο τοτε ξανανοιγουν ολη την διαδρομη του κυκλωματος.

                                          Aρα λογικα υπαρχει μεγαλυτερη φθορα επειδη λειτουργει περισσοτερη ωρα κρυο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            p_george last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            Aρα λογικα υπαρχει μεγαλυτερη φθορα επειδη λειτουργει περισσοτερη ωρα κρυο?

                                            Φθορα υπαρχει οταν δεν εχει προλαβει να κυκλοφορησει το λαδι για να λιπανει την μηχανη, απο εκει και περα δεν υπαρχει καποιο προβλημα, σε τετοιες συνθηκες που ξεκιναμε χωρις ενα στοιχειωδες ζεσταμα ειναι πολυ χρησιμα τα λαδια με μικρο δεικτη w.
                                            Γενικα φθορες υπαρχουν σε ολες τις ακραιες συνθηκες ειτε αυτες ειναι το πολυ κρυο ειτε η πολυ θερμοκρασια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 113 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr