-
αυτό λέμε. Απλά ειναι η έκτη δόση που θα τους δωσω,... και δε ξέρω αν θα τη δώσω τελικά
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν μαλώνουμε εδώ για το αν πρέπει να πληρώσουμε όσοι εχουμε 2000 ή 1800.
Μαλώνουμε
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ..αυτο γραφω συνέχεια. Εκ των υστέρων ζητάνε 500 ευρω το χρόνο παραπάνω από την αρχική μας συμφωνία.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα.
Προσωπικά θα εντυπωσιαζόμουν αν πήγαινα να πάρω καινούργιο αμάξι Νοέμβριο μήνα και μου έλεγαν 'λοιπόν, για το σήμα της φετινής χρονιάς θα πληρώσετε τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, κι όχι και όλους τους προηγούμενους που δεν το κυκλοφορήσατε, γιατί αυτό θα ήταν άδικο'
+1
Θα εντυπωσιαζόμουν αν τα τέλη 'κυκλοφορίας' ήταν όντως κυκλοφορίας και προσαρμοζόντουσαν σύμφωνα με το μέσο όρο της ΕΕ (κι ας είναι άλλο το ύψος των μισθών, η ανεργία, κλπ).
Τι εννοείς μ΄ αυτό; Τι ακριβώς θα ΄θελες δλδ;
Θα εντυπωσιαζόμουν αν το τεκμήριο, εφόσον θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχει, προέκυπτε από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ και δεν ήταν ένα τελείως αυθαίρετο νούμερο που το αυξάνουν από τη μια χρονιά στην άλλη 40% γιατί έτσι τους βολεύει.
Δε δείχνει πολύ διαφορετικό από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ πάντως που πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένα για σέρβις.
Θα εντυπωσιαζόμουν αν συμφωνούσαν ότι είναι εντελώς ηλίθιο να χώσουν 'έκτακτη εισφορά' σε κάποιον που το αμάξι του δεν πιάνει ούτε 5 χιλιάρικα, με την αιτιολογία ότι 'έχει Χ ή Ψ κυβικά ο κινητήρας του'.
+1
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Θα εντυπωσιαζόμουν αν τα τέλη 'κυκλοφορίας' ήταν όντως κυκλοφορίας και προσαρμοζόντουσαν σύμφωνα με το μέσο όρο της ΕΕ (κι ας είναι άλλο το ύψος των μισθών, η ανεργία, κλπ).
Τι εννοείς μ΄ αυτό; Τι ακριβώς θα ΄θελες δλδ;
Εννοώ ότι έχουμε ξεφύγει.
Αν γνωρίζεις τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες καταλαβαίνεις τι εννοώ.Θα εντυπωσιαζόμουν αν το τεκμήριο, εφόσον θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχει, προέκυπτε από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ και δεν ήταν ένα τελείως αυθαίρετο νούμερο που το αυξάνουν από τη μια χρονιά στην άλλη 40% γιατί έτσι τους βολεύει.
Δε δείχνει πολύ διαφορετικό από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ πάντως που πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένα για σέρβις.
Αν ίσχυε αυτό που λες, ένα αμάξι με κινητήρα 2500cc θα κόστιζε στον ιδιοκτήτη του κατ' ελάχιστον (ασφάλεια, τέλη και βάλε και σέρβις σε εξουσιοδοτημένο μέσα αν θες) 13.300 ευρώ το χρόνο με βάση τα νέα τεκμήρια, ενώ αν είχε 1500cc παραπάνω θα του κόστιζε ΕΠΙΠΛΕΟΝ 16.500 ευρώ (=σύνολο 29.800 ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!!). Ούτε γι αστείο δεν ισχύουν τέτοια νούμερα.
Το ελάχιστο κόστος χρήσης για το δικό μου είναι κοντά στα 1500 ευρώ το χρόνο όλα μέσα, ούτε 5400 δεν είναι [τεκμήριο 2010] ούτε 8800 [τεκμήριο 2011, αυξημένο κατά 63% 'γιατί έτσι']. Αν ξόδευα 8800 για το αμάξι μου κάθε χρόνο, τώρα θα οδηγούσα πύραυλο εδάφους αέρος απ' τις μετατροπές που θα του είχα κάνει.
-
Εγω νομίζω ότι ειναι πολύ απλό να καταρριφθεί ότι ό,τι σου βάζουν εκ των υστέρων δε μπορεί να θεωρείται ως σοβαρό.
Ειναι τραγικό να θεωρούν ότι το μόνο που μετράει για το εισόδημα είναι το μακρύ σου αμάξι, Εχουμε γεμίσει βούλγαρους με bmw και audi που δουλεύουν οικοδομή. Ξέρετε γιατί. Γιατί αυτά τα αμάξια μετά τα 7-8 χρόνια είναι χωρίς σκουριές και λειτουργούν ικανοποιητικά γενικά. Τα αγοράζουν και έρχονται Ελλάδα να ζήσουν το μύθο τους. Και φυσικά χωρίς τεκμήριο
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Θα εντυπωσιαζόμουν αν τα τέλη 'κυκλοφορίας' ήταν όντως κυκλοφορίας και προσαρμοζόντουσαν σύμφωνα με το μέσο όρο της ΕΕ (κι ας είναι άλλο το ύψος των μισθών, η ανεργία, κλπ).
Τι εννοείς μ΄ αυτό; Τι ακριβώς θα ΄θελες δλδ;
Εννοώ ότι έχουμε ξεφύγει.
Αν γνωρίζεις τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες καταλαβαίνεις τι εννοώ.Θα εντυπωσιαζόμουν αν το τεκμήριο, εφόσον θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχει, προέκυπτε από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ και δεν ήταν ένα τελείως αυθαίρετο νούμερο που το αυξάνουν από τη μια χρονιά στην άλλη 40% γιατί έτσι τους βολεύει.
Δε δείχνει πολύ διαφορετικό από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ πάντως που πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένα για σέρβις.
Αν ίσχυε αυτό που λες, ένα αμάξι με κινητήρα 2500cc θα κόστιζε στον ιδιοκτήτη του κατ' ελάχιστον (ασφάλεια, τέλη και βάλε και σέρβις σε εξουσιοδοτημένο μέσα αν θες) 13.300 ευρώ το χρόνο με βάση τα νέα τεκμήρια, ενώ αν είχε 1500cc παραπάνω θα του κόστιζε ΕΠΙΠΛΕΟΝ 16.500 ευρώ (=σύνολο 29.800 ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!!). Ούτε γι αστείο δεν ισχύουν τέτοια νούμερα.
Το ελάχιστο κόστος χρήσης για το δικό μου είναι κοντά στα 1500 ευρώ το χρόνο όλα μέσα, ούτε 5400 δεν είναι [τεκμήριο 2010] ούτε 8800 [τεκμήριο 2011, αυξημένο κατά 63% 'γιατί έτσι']. Αν ξόδευα 8800 για το αμάξι μου κάθε χρόνο, τώρα θα οδηγούσα πύραυλο εδάφους αέρος απ' τις μετατροπές που θα του είχα κάνει.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι στο τεκμήριο συμπεριλαμβάνονται ΤΚ, ασφάλεια, ένα σέρβις και τα καύσιμα για 15.000χλμ το χρόνο (ή όποιον αυθαίρετο μέσο όρο έχουν βάλει). Αλλά και πάλι είναι άδικο γιατί για ένα θηριάκι >3000κ.εκ. με μέση κατανάλωση 15λ/100χλμ θα χρειαζόταν κανείς με €2/λίτρο τη βενζίνη περίπου €4500 για καύσιμα, συν ασφάλεια λέω τώρα 800 ευρώ συν ΤΚ 1000 ευρώ ας πούμε πολύ χοντρικά συν €1000 το σέρβις του, ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΑ ΖΟΡΙΑ €8000 όλα μέσα.
Βέβαια όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι ο κατέχων δεν έχει και μηχανάκι για τις καθημερινές του μετακινήσεις, ή άλλο όχημα, ή υγραεριοκίνητο που μειώνει δραματικά το κόστος καυσίμων, και ότι το κινεί κάθε μέρα (που δεν παίζει, ο περισσότερος κόσμος που έχει ένα 3λιτρο έχει κι ένα μικρό ή μένει κοντά στη δουλειά του και το έχει σαν weekend toy).
Γενικά βλέπετε ότι υπάρχουν τόσες διαφορετικές περιπτώσεις που το 'αντικειμενικό' του τεκμηρίου παύει να υφίσταται και πραγματικά η μόνη αντικειμενικότητα θα προέκυπτε μόνο τον συνυπολογισμό των τελών κυκλοφορίας και της ασφάλειας (και πάλι, αυτή μπορεί να είναι μόνο εξάμηνη π.χ. στην περίπτωση που κάποιος έχει ένα κάμπριο και το κυκλοφορεί μόνο το καλοκαίρι). Επίσης για να μην ξεχνιόμαστε, τα ΤΚ είναι φόρος και μετά σε φορολογεί με το τεκμήριο, συνυπολογίζοντας κάποιον φόρο που έχεις δώσει (ΤΚ), άρα επί της ουσίας σε φορολογεί πάνω στο φόρο Δηλαδή τι άλλο θέλει κανείς σαν επιχείρημα για να προσφύγει στο ΣτΕ; Και γιατί δεν το έχουμε κάνει ακόμα;
Ο παραλογισμός του 'τεκμηρίου' για την κατοχή οποιασδήποτε περιουσίας νομίζω ότι είναι σαφής. Νομίζω ότι θα έπρεπε να προσπαθήσουμε να πείσουμε την ομάδα των 'Φορολογούμενων' να ασχοληθεί και με το θέμα αυτό.
-
το θεμα τελη μπορει να γινει πολυ πιο περιπλοκο...
γιατι να πληρωνει περισσοτερο καποιος με 165 γρ-CO2 απο καποιον με 150gr που ο πρωτος το κινει ετησια 10.000 χλμ και ο αλλος 80.000;;;;
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
το θεμα τελη μπορει να γινει πολυ πιο περιπλοκο...γιατι να πληρωνει περισσοτερο καποιος με 165 γρ-CO2 απο καποιον με 150gr που ο πρωτος το κινει ετησια 10.000 χλμ και ο αλλος 80.000;;;;
Ελα ντε !!! Απλή λογική που λείπει από τους άσχετους.....
-
http://filologos10.wordpress.com/2011/1 ... %84%ce%bf/
Οφείλω να αντισταθώ για λόγους στοιχειώδους ευπρέπειας στον Υπουργό Οικονομικών -εν προκειμένω στον Βενιζέλο-
που βάζει 23% ΦΠΑ στην μπουγάτσα αν είναι αλμυρή και 13% αν είναι γλυκιά. Η μαλακία δεν είναι θεσμός, ούτε μπορεί πατρίδα μου να γίνει ο εκβιασμός, η τρομοκρατία, η καταστολή, ο παραλογισμός και η ανικανότης. Και η ντροπή. -
Εντός Νοεμβρίου ξεκινά η αποστολή ειδοποιητηρίων για τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ
http://www.inews.gr/1/entos-noemvriou-x ... on-ich.htm
-
Οι διανομείς των ΕΛΤΑ να ενταχθούν στα βαρέα. 'Επικίνδυνους' φακέλους θα φερνουν στα σπίτια!!!
-
Υπάρχει έκπτωση στα 5 ετίας και 10 ετίας και αν ναι πόσο % ?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Υπάρχει έκπτωση στα 5 ετίας και 10 ετίας και αν ναι πόσο % ?οχι στα τελη, μονο στην εκτακτη εισφορα
-
Δεν νομίζω Τάκη
-
-
Ελα ντε !!! Απλή λογική που λείπει από τους άσχετους.....
Δεν έχει μείνει και κάτι που να υπακοιύει στη λογική.
- Τέλη 'κυκλοφορίας'? Παράλογα υψηλά και με παράλογη βάση
- Τεκμήρια? Επίσης παράλογα υψηλά, χωρίς να έχουν την παραμικρή σχέση με το πραγματικό ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ
- Έκτακτη εισφορά?...
Για να καταλάβουμε που έχουμε φτάσει, αν το κράτος έχει δικαίωμα να πει το έτος **2011 ότι 'όποιος είχε το 2010 αυτοκίνητο με το τάδε χαρακτηριστικό αποφάσισα ότι πρέπει μου πληρώσει έκτακτη εισφορά όσα του πω εγώ' (αυτό αριβώς που κάνει τώρα, δηλαδή), τότε έχει κάθε δικαίωμα να πει του χρόνου, με την ίδια ακριβώς λογική, ότι π.χ. 'οποιος αγόρασε αυτοκίνητο το 2011 εκτός από όλους τους φόρους που πλήρωσε πρέπει να πληρώσει ως έκτακτη εισφορά το 5% ή το 10% ή το 20% (βασικά όσο θέλουν...) της αξίας του'. Ή ότι 'όποιος πήρε δίπλωμα το 2011 πρέπει να πληρώσει 'εισφορά διπλώματος' 500 ευρώ', κ.ο.κ. Αν έχει δικαίωμα το κράτος να αντιμετωπίζει τον πολίτη κατ' αυτό τον τρόπο, καλό είναι μαζί με το 'αν θες το τάδε θα πρέπει να μας δώσεις τόσα' ν' αρχίσουμε να συνηθίζουμε και το 'μας χρωστάς τόσα (όσα θέλουμε) επειδή το λέμε'.
-
το δανείστηκα απο γειτονικό τοπικο
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112493214
τι εννοεί ο ποιητής;
Παράλληλα τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας, η έκτακτη εισφορά που ευτυχώς ίσχυσε μόνο για πέρσι αλλά και η επιβολή απίστευτα υψηλών τεκμηρίων
επισης...
Αλλαγή της φορολογίας στα ΙΧ
Το θέμα αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης αλλά και του Φόρου Πολυτελείας εξετάζει η κυβέρνηση και σύμφωνα με πληροφορίες το τελικό σχέδιο αναμένεται να δημοσιευθεί το Νοέμβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο σύστημα θα είναι περισσότερο δίκαιο και θα απαγκριστρωθεί από τις εργοστασιακές αξίες καθώς θα λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές ρύπων αλλά και η αξία λιανικής. Ωστόσο αν αλλάξει το πολιτικό σκηνικό στη χώρα όλα τα παραπάνω θα υλοποιηθούν αρκετούς μήνες αργότερα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού πάλι θα περιμένει στο ακουστικό της...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
το δανείστηκα απο γειτονικό τοπικο
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112493214
τι εννοεί ο ποιητής;Παράλληλα τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας, η έκτακτη εισφορά που ευτυχώς ίσχυσε μόνο για πέρσι αλλά και η επιβολή απίστευτα υψηλών τεκμηρίων
επισης...
Αλλαγή της φορολογίας στα ΙΧ
Το θέμα αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης αλλά και του Φόρου Πολυτελείας εξετάζει η κυβέρνηση και σύμφωνα με πληροφορίες το τελικό σχέδιο αναμένεται να δημοσιευθεί το Νοέμβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο σύστημα θα είναι περισσότερο δίκαιο και θα απαγκριστρωθεί από τις εργοστασιακές αξίες καθώς θα λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές ρύπων αλλά και η αξία λιανικής. Ωστόσο αν αλλάξει το πολιτικό σκηνικό στη χώρα όλα τα παραπάνω θα υλοποιηθούν αρκετούς μήνες αργότερα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού πάλι θα περιμένει στο ακουστικό της...Καλά, για τα τέλη έχουμε 'ακούσει' ό,τι θες . Προ 4μήνου π.χ. στο autobild έγραφαν:
'Την επανεξέταση των τελών κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν πρόσφατα δρομολογεί το υπουργείο Οικονομικών, με την προσθήκη οικογενειακών κριτηρίων και παλαιότητας, προκειμένου να γίνουν δικαιότερα.
Ο στόχος της επανεξέτασης των ετήσιων τελών κυκλοφορίας είναι να μην εμφανίζονται «οριζόντια», προκειμένου να μην επιβαρύνει το ίδιο όλους ανεξαιρέτως τους ιδιοκτήτες. Στην πραγματικότητα δεν πρέπει να επιβαρύνονται το ίδιο δύο κάτοχοι αυτοκινήτων, 1.600 κυβικών παραδείγματος χάριν, που το ένα ταξινομήθηκε στη χρονιά που διανύουμε και το άλλο πριν από δέκα έτη.
Το δεύτερο κριτήριο που εξετάζεται είναι η οικογενειακή κατάσταση του κατόχου του οχήματος. Αν αυτός έχει δύο παιδιά, δε θα πληρώσει το ίδιο με έναν φορολογούμενο χωρίς παιδιά, ο οποίος έχει το ίδιου κυβισμού όχημα.'Μην βασίζεσαι σε τίποτε, όσο έχουμε ανεπάγγελτους κυβερνώντες !
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
το δανείστηκα απο γειτονικό τοπικοhttp://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112493214
τι εννοεί ο ποιητής;
Παράλληλα τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας, η έκτακτη εισφορά που ευτυχώς ίσχυσε μόνο για πέρσι αλλά και η επιβολή απίστευτα υψηλών τεκμηρίων
επισης...
Αλλαγή της φορολογίας στα ΙΧ
Το θέμα αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης αλλά και του Φόρου Πολυτελείας εξετάζει η κυβέρνηση και σύμφωνα με πληροφορίες το τελικό σχέδιο αναμένεται να δημοσιευθεί το Νοέμβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο σύστημα θα είναι περισσότερο δίκαιο και θα απαγκριστρωθεί από τις εργοστασιακές αξίες καθώς θα λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές ρύπων αλλά και η αξία λιανικής. Ωστόσο αν αλλάξει το πολιτικό σκηνικό στη χώρα όλα τα παραπάνω θα υλοποιηθούν αρκετούς μήνες αργότερα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού πάλι θα περιμένει στο ακουστικό της...
Αδυνατώ να καταλάβω πως ένα σύστημα που υπολογίζει τον φόρο που θα πληρώσεις σε μία αγορά γίνεται πιο δίκαιο όταν υπολογίζεται με βάση τις εκπομπές CO2.... Πιο 'πράσινο' ίσως, αλλά πιο δίκαιο πως;
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
..συν ασφάλεια λέω τώρα 800 ευρώ..800 ευρώ η ασφάλεια του 3-λιτρου; Εγώ γιατί πληρώνω 450 για το 1.4 12ετίας;
Τέλη κυκλοφορίας