-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Πάνο βάλε και καμμιά τελεία ρε
Ήταν ο οίστρος
Έλα μαν, σε πιάνω, κι εγώ θα έχανα τα λόγια μου με τέτοιο αμάξι...
+1700 κιλά!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάνο βάλε και καμμιά τελεία ρε
Ήταν ο οίστρος
Έλα μαν, σε πιάνω, κι εγώ θα έχανα τα λόγια μου με τέτοιο αμάξι...
+1700 κιλά!
Πάλι μ' αρέσει!
-
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ρε συ απο τεκμήριο τι παίζει με αυτά?
εγώ πιο πολύ τεκμήρια κλπ θα φοβόμουν παρά τέλη,καταναλώσεις ασφάλειες.
άντε να πείσεις τον έφορα που έχει βγει με το γιαταγάνι για εισπράξεις οτι την πήρες μόνο 11κ.Δεν ξέρω στα 2λτ είναι 5400 πάντως ίσως να ναι λίγο παραπάνω , για την εφορία δεν ξέρω λογικά και στο μεταχειρισμένο δεν κόβεις τιμολόγιο η κάποιο αποδικτικό που να φαίνεται πόσο το αγόρασες ;>Ειναι
αφου σου αρεσει τοσο πολυ και αντεχεις τα εξοδα του(οχι μονο τα σημερινα γιατι το κωλοκρατος σημερα σου λεει 10 και αυριο 15), τοτε προχωρα
εδώ είναι το πρόβλημα δεν ξέρω τι τέλη και έκτακτες εσφορές θα βγάλουν >>>>Πάνο βάλε και καμμιά τελεία ρε
Ήταν ο οίστρος
Έλα μαν, σε πιάνω, κι εγώ θα έχανα τα λόγια μου με τέτοιο αμάξι...
+1700 κιλά!
είναι τόσο ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
είναι τόσο ;
Εσύ γιατί πιστεύεις οτι δε σε εντυπωσίασαν τα 185 άλογα?
-
εδιτ
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δεν ξέρω στα 2λτ είναι 5400 πάντως ίσως να ναι λίγο παραπάνω , για την εφορία δεν ξέρω λογικά και στο μεταχειρισμένο δεν κόβεις τιμολόγιο η κάποιο αποδικτικό που να φαίνεται πόσο το αγόρασες ;νομιζω οτι κατα την μεταβιβαση στο ΚΕΠ κανει υπευθυνη δηλωση και ο πωλητης και ο αγοραστης, που αναγραφεται το ποσο, και μετα την δινεις στην εφορια οταν κανεις φορολογικη δηλωση
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Πάνο βάλε και καμμιά τελεία ρε
Ήταν ο οίστρος
Έλα μαν, σε πιάνω, κι εγώ θα έχανα τα λόγια μου με τέτοιο αμάξι...
Είναι το άτιμο με 18άρηδες σε μπλέ ηλεκτρίκ , καύλα αλλά και 2,2 κολοκράτος
Αν μπορείς να δίνεις ένα 2000αρο το χρόνο σε τέλη/έκτακτες εισφορές, τότε να το πάρεις. Και σου λέω 2Κ για να έχεις στο μυαλό σου το χειρότερο σενάριο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
-
Αν δεν έχεις το μετα να μην το πάρεις γιατι είναι αμαρτία να καταθέσεις μετα πινακίδες ή/και να το σκοτώνεις. Κι αυτός το σκοτώνει γιατι δε μπορει να το συντηρήσει.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αν δεν έχεις το μετα να μην το πάρεις γιατι είναι αμαρτία να καταθέσεις μετα πινακίδες ή/και να το σκοτώνεις. Κι αυτός το σκοτώνει γιατι δε μπορει να το συντηρήσει.Sent from my iPad 2 using Tapatalk
+1000
Σε οτι αφορα το μοτερ, δεν εχω προσωπικη επαφη, καποιοι οι Ιταλοφιλοι, μπορουν να τοποθετηθουν
επ' αυτου, αλλα νομιζω οτι με χρηση 100αρας (υπαρχουν καποιες, λιγες καλες 'φθηνες' 100αρες αμα ψαχτεις, σε διαφορα πρατηρια) ειδικα σε μοτερ οπως το συγκεκριμενο με υψηλη συμπιεση (11,3:1), πιστευω οτι θα δεις αισθητη διαφορα προς το καλυτερο...
Το βαρος παντως της 2.2 συμφωνα με την ζυγαρια των 4τροχων ειναι 1590κιλα.
Παραθετω και ολοκληρο το σχετικο αρθρο μεσω Link:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11109
Η μεση καταναλωση επισης, λογω αυξημενου βαρους, ειναι τσιμπημενη, 14,2λιτρα μεσης μετρησε το περιοδικο.
Παντως προκειται για ενα σπανιο, ομορφο coupe, με χαρακτηριστικα πολυτελους GT.
Αν εχεις υπολογισει το κοστος συντηρησης, την παραπανω καταναλωση, και τα γ@μισιατικα με τελη-εκτακτα κτλ, και 'μπορεις', αξιζει κατα την γνωμη μου η αγορα, εφοσον ειναι 'καθαρο' το αυτοκινητο... -
Θα έχεις τέλη 600 ευρώ, εισφορά λόγω κυβισμού 300, τεκμήριο είναι στα 6.000, και σε μια Εθνική ασφαλιστική κόβω 850-900 το χρόνο. Κατανάλωση πολύ λιγότερο από αυτή που 'γράφουν' τα περιοδικά, εκτός αν το οδηγείς συνέχεια πρώτη δευτέρα.
-
-
Ρε audipassion ειναι να παρεις 10 διαφορετικα αμαξια τα τελευταια 2 χρονια και τελικα μενεις με το φαβια... Με το καλο τι να πω...
-
Ο χρήστης sunset έγραψε:
Θα έχεις τέλη 660 ευρώ, εισφορά λόγω κυβισμού 440 ευρώ, τεκμήριο είναι στα 6.000, και σε μια Εθνική ασφαλιστική κόβω 600-650 το χρόνο. Κατανάλωση πολύ λιγότερο από αυτή που 'γράφουν' τα περιοδικά, εκτός αν το οδηγείς συνέχεια πρώτη δευτέρα.εκτός αν κάνω και εγώ λάθος , έγιναν οι σχετικές διορθώσεις , στα ποσά
τα τέλη είναι υπολογισμένα με το 2012. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ρε audipassion ειναι να παρεις 10 διαφορετικα αμαξια τα τελευταια 2 χρονια και τελικα μενεις με το φαβια... Με το καλο τι να πω...Ευχαριστώ και αντεύχομαι
-
Προσοχή στο τεκμήριο , για το 2012 είναι 10600e στα 2200 κ.ε .
-
...Grand Cherokee 3.0CRD. Μοντέλο 2011 ίδιο με αυτό.
Πραγματικά έχω μείνει έκπληκτος από το αμάξι και το πόσο πολύ αναβαθμισμένο είναι σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ποιότητα κύλισης εξαιρετική, πολύ καλό κλασσικό αυτόματο κιβώτιο που συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ, που με τα 50+ κιλάκια ροπής κάνουν το αμάξι να μοιάζει με τρακτέρ. Οκ φωτιά στην άσφαλτο δεν βάζει (απ' ότι είδα σήμερα 220 άλογα είναι) αλλά ένα 10μετρο φουσκωτό πρέπει να το τραβάει για πολύ πλάκα.
Το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι είναι όμορφο μέσα-έξω (μέσα είναι λίγο απλοϊκό αλλά από ποιότητα και συναρμολόγηση σκίζει), καλοφτιαγμένο και με υπερπλήρη εξοπλισμό. Το συγκεκριμένο είχε δέρματα, ηλεκτρικά καθίσματα, navi, ηλιοροφές, πολύ καλό ηχοσύστημα με καμιά 10αρια ηχεία και ξύλινες επενδύσεις. Χιλιόμετρα είχε αρκετά για την ηλικία του αλλά έδειχνε σαν καινούριο και μέσα δεν ακουγόταν τίποτα. Ούτε ο ενοχλητικός για πολλούς ήχος του diesel.
Οδηγικά δεν έβγαλα και πολλά συμπεράσματα στα 10-15χλμ που του έκανα αλλά τουλάχιστον είχε καλούτσικο τιμόνι και φαινομενικά καλά φρένα.
Γενικά πάντως μου φάνηκε εξαιρετική επιλογή που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αντίστοιχα Χ5, ML, Touareg και μάλιστα πρέπει να είναι και σε πολύ καλή τιμή (αναλογικά πάντα). Το αισθητικό κομμάτι το αφήνω κατά μέρους γιατί είναι εντελώς σχετικό, προσωπικά πάντως, μάλλον έγινε το δεύτερο αγαπημένο μου μεγάλο SUV μετά το RR Sport.
-
Εδώ και ένα μήνα οδηγώ το νέο μου αμάξι, μια Alfa Romeo Spider 1.8 Twin Spark του 1998 (μετά το πρώτο facelift). Το αμάξι το αγόρασα για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους, και για καθημερινή χρήση κράτησα το VW Golf 1.4 TSI (122) που ήδη είχα (μοντέλο 2010). Η Alfa είναι το κάτι άλλο...Ειλικρινά αν δεν ήταν τέτοιας ηλικίας και δεν την 'φοβόμουν' λιγάκι, το Golf αυτή τη στιγμή θα σάπιζε κάπου παρατημένο. Ασύγκριτη αίσθηση, πιλοτική θέση οδήγησης, ανυπέρβλητη ομορφιά και στύλ, θεϊκός ήχος και κράτημα από άλλο πλανήτη. Είναι ανατριχιαστικό το πόσο 'σπόρ' αίσθηση μπορεί να σου δίνει ένα αμάξι χωρίς να είναι ιδιαίτερα γρήγορο (περιττό να πω οτι το Golf έχει πολύ καλύτερο τράβηγμα και είναι αισθητά γρηγορότερο). Συγγνώμη αν ακούγομαι υπερβολικός αλλά είμαι ακόμα στη φάση του τυφλού έρωτα και ίσως να χάνω την αντικειμενικότητά μου. Αν δε ανοίξεις την κουκούλα (ναι, ναι είναι manual το σύστημα και λατρεύω τη διαδικασία) μιλάμε για άλλο αμάξι. Φυσικά το αμάξι τρίζει σαν τρελλό, έχει τρομερά σκληρές αναρτήσεις (ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενες μεν, σκληρές έτσι κι'αλλιώς δε) αλλά η αίσθηση συμμετοχικότητας που σου δίνει τα επισκιάζει όλα. Α, και για να μην το ξεχάσω, καίει σαν τρελλό. Καταναλώσεις της τάξης των 12 λίτρων ανά 100 χλμ μέσα στην πόλη και ελάχιστα πιο κάτω σε ταξίδια. Το αμάξι είναι πολύστροφο και δυστυχώς δεν έχει overdrive. Οπότε και με 5η να πηγαίνεις και με 120 είσαι ήδη στις 3.500 στροφές όπότε καλά κρασία από οικονομία...Απλά βρε παιδιά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία ενός παλαιότερου και για πολλούς ξεχασμένου μοντέλου. Καλά τα μοντέρνα αμάξια, οι τεχνολογικές καινοτομίες, κλπ, κλπ αλλά είναι ορισμένα αυτοκίνητα τα οποία σου προσφέρουν μια ανόθευτη αίσθηση, σε ταξιδεύουν αλλού. Και με λίγα, πολύ λίγα χρήματα...Και η Alfa Spider το έχει αυτό!
-
Καλοτάξιδη η κούκλα! Πάντως αν την οδηγείς με υψηλές Σ.Α.Λ., δεν νομίζω ότι θα πηγαίνει πιο αργά από το Golf σου...
Οδήγησα....