Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    digitalnomad

    @digitalnomad

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    digitalnomad Unfollow Follow

    Latest posts made by digitalnomad

    • RE: Οδήγησα....

      Εδώ και ένα μήνα οδηγώ το νέο μου αμάξι, μια Alfa Romeo Spider 1.8 Twin Spark του 1998 (μετά το πρώτο facelift). Το αμάξι το αγόρασα για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους, και για καθημερινή χρήση κράτησα το VW Golf 1.4 TSI (122) που ήδη είχα (μοντέλο 2010). Η Alfa είναι το κάτι άλλο...Ειλικρινά αν δεν ήταν τέτοιας ηλικίας και δεν την 'φοβόμουν' λιγάκι, το Golf αυτή τη στιγμή θα σάπιζε κάπου παρατημένο. Ασύγκριτη αίσθηση, πιλοτική θέση οδήγησης, ανυπέρβλητη ομορφιά και στύλ, θεϊκός ήχος και κράτημα από άλλο πλανήτη. Είναι ανατριχιαστικό το πόσο 'σπόρ' αίσθηση μπορεί να σου δίνει ένα αμάξι χωρίς να είναι ιδιαίτερα γρήγορο (περιττό να πω οτι το Golf έχει πολύ καλύτερο τράβηγμα και είναι αισθητά γρηγορότερο). Συγγνώμη αν ακούγομαι υπερβολικός αλλά είμαι ακόμα στη φάση του τυφλού έρωτα και ίσως να χάνω την αντικειμενικότητά μου. Αν δε ανοίξεις την κουκούλα (ναι, ναι είναι manual το σύστημα και λατρεύω τη διαδικασία) μιλάμε για άλλο αμάξι. Φυσικά το αμάξι τρίζει σαν τρελλό, έχει τρομερά σκληρές αναρτήσεις (ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενες μεν, σκληρές έτσι κι'αλλιώς δε) αλλά η αίσθηση συμμετοχικότητας που σου δίνει τα επισκιάζει όλα. Α, και για να μην το ξεχάσω, καίει σαν τρελλό. Καταναλώσεις της τάξης των 12 λίτρων ανά 100 χλμ μέσα στην πόλη και ελάχιστα πιο κάτω σε ταξίδια. Το αμάξι είναι πολύστροφο και δυστυχώς δεν έχει overdrive. Οπότε και με 5η να πηγαίνεις και με 120 είσαι ήδη στις 3.500 στροφές όπότε καλά κρασία από οικονομία...Απλά βρε παιδιά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία ενός παλαιότερου και για πολλούς ξεχασμένου μοντέλου. Καλά τα μοντέρνα αμάξια, οι τεχνολογικές καινοτομίες, κλπ, κλπ αλλά είναι ορισμένα αυτοκίνητα τα οποία σου προσφέρουν μια ανόθευτη αίσθηση, σε ταξιδεύουν αλλού. Και με λίγα, πολύ λίγα χρήματα...Και η Alfa Spider το έχει αυτό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      digitalnomad
    • RE: Προτάσεις για αγορά αυτοκινήτου

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Ίσως και εγώ να είμουν λίγο υπερβολικός στο πρώτο μήνυμα μιλώντας για διαφορετικότητα, κλπ, κλπ. Εντάξει μεταξύ δύο αυτοκινήτων με την ίδια ποιότητα, δυνατότητες, κλπ θα ήθελα το πιο ξεχωριστό αλλά δεν ψάχνω και το holy grail της εκκεντρικότητας (μιλαω για προτάσεις τύπου sebring, cadillac, κλπ, αφήστε που αυτά ως κλασσικά αμερικάνικα έχουν συνήθως άπειρα κυβικά με δυσανάλογα λίγα άλογα). Το Laguna που πρότεινε ο φίλος είναι όντως ένα κόσμημα αν και νομίζω οτι παίζει σε πιό πολλά λεφτά. Το Volvo τώρα είναι όντως πολύ όμορφο και καλό αμάξι αλλά με χαλάει οτι φοράει τους παλιούς κινητήρες που είναι λίγο δεινόσαυροι. Δηλαδή νομίζω πως στα 2.000+ κυβικά κερδίζει το Saab... Αν και το Volvo βέβαια έχει το πλεονέκτημα της σκληρής οροφής. Θα το σκεφτώ πάντως... Το ΤΤ το έχω επίσης σκεφτεί στην coupe εκδοχή του (λόγω της ελάχιστης παραπάνω πρακτικότητας, αλλά δεν ξέρω...έχει γεμίσει ο τόπος...αν και μου αρέσει η αλήθεια έιναι)

      Δεν θέλω με το στανιό cabrio. Αλλά το cabrio το έβλεπα πάντα σαν ένα πλεονέκτημα, ένα plus δεδομένης της χώρας και του καιρού. Δηλαδή ένα αμάξι έχει τα χ, y, z χαρακτηριστικά και αν είναι και cabrio ήταν πάντα για μένα σαν ένα έξτρα 'αξεσουάρ' υπέρ του αμαξιού. Για την GT βλέπω δεν υπήρξαν γνώμες αν και άπειροι οι alfisti εκεί έξω...Να το εκλάβω σαν ένα σιωπηρό όχι δεδομένης της ηλικίας/τεχνολογίας/ενδεχόμενης αναξιοπιστίας του αμαξιού? Πάντως παιδιά για Brera δεν ψήθηκα ποτέ αν και φίλος της Alfa. Επίσης πάντα με νευρίαζε οτι πλάσαραν το αμάξι αυτό σαν coupe ενώ όπως το scirocco είναι ένα glorified hatckback...και με τιμολόγηση επιπέδου coupe (Audi TT, κλπ) ήταν λίγο άστοχο. Κατ'εμέ ανάξιος συνεχιστής της υπέρτατης GTV (αχ και να είχαν συνεχίσει αυτό το αμάξι...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      digitalnomad
    • Προτάσεις για αγορά αυτοκινήτου

      Καλησπέρα στην εξαιρετική και πολύ ζεστή σας κοινότητα. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Αγορά αυτοκινήτου με 'ταβάνι' τα 30,000 ευρώ. Κριτήρια: τίποτα το συγκεκριμένο, στο μυαλό μου επικρατεί η απόλυτη σύγχυση. Αναζητώ εμφάνιση, επιδόσεις, σχετική πρακτικότητα, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, εν ολίγοις τα πάντα...(ξέρω, ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο). Εστιάζω σε ελαφρώς μεταχειρισμένα, θεωρώ οτι οι ευκαιρίες είναι απείρως καλύτερες απ'ότι σε καινούργια. Σκέφτομαι:

      (α) Saab 93 cabrio, μοντέλο 2008 και μετά. Είναι 210+ άλογα (συνήθως 230+ γιατί όλα σχεδόν έχουν την εργοστασική αναβάθμιση της εταιρείας), σβέλτο, με πολύ επιθετική σχεδίαση, ασυνήθιστο, ιδιαίτερο, πρακτικό (πίσω θέσεις), ανοιχτό (σε μια χώρα όπου αξίζει να είναι ανοιγμένο 5+ μηνες το χρόνο, δυσκολεύομαι να βρω κάτι κακό στο αμάξι αυτό. Αρνητικά κατ'εμέ: λίγο 'παπουδέ' στιλ, όπως όλα τα πολυτελή 4θέσια cabrio. Αλλά το προτιμώ απο την άσχημη 3αρα, τις τετριμένες CLK, κλπ.

      (β) Alfa Romeo GT 2.0 JTS, 2008 και μετά, με το ελαφρύ facelift (Veloce 2) αν δεν απατώμαι....Αμάξι-έρωτας, έχω κολλήσει με το σχέδιο, τον ήχο, την εταιρία, τα πάντα...Το βρίσκω με 15.000 Ευρώ και ξοδεύω το μισό μόνο budget. Το μόνο που με κρατάει είναι η τεχνολογία η οποία είναι πλέον 8ετίας και βάλε. Συν η τρομερή δυσκολία μεταπώλησης (δεν είμαι απο αυτούς που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα, απλά πιστεύω οτι στο εν λόγω αμάξι θα παραγίνει το κακό).

      (γ) ΒMW 325 coupe 2007-2008. Φοβερό σχήμα, καλές επιδόσεις, τιμή 25.000 Ευρώ περίπου. Δεν είμαι ιδιαίτερα Γερμανόφιλος, αλλά το συγκεκριμένο από την αρχή είχε κάτι που με τράβηξε!

      Όπως βλέπετε οι επιλογές μου δεν έχουν κανέναν οιρμό και συνοχή. Γενικά είμαι τύπος που κολλάει με 3-4 εντελώς διαφορετικά μοντέλα με μόνο κριτήριο το 'κλίκ' που θα μου κανουν. Επίσης έχω κόλλημα με το ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΑ, πλήττω με αμάξια που τα βλέπω συχνά. Εντάξει δεν θέλω και TVR αλλά καταλαβαίνετε. Επίσης, μιάς και το τωρινό μου αμάξι είναι ένα Golf 6 (ένας λόγος που θέλω κάτι πιο ασυνήθιστο) δεν θέλω hatchbacko -ειδή τύπου golf, scirocco, κλπ, κλπ. Θέλω ένα πιο σπόρ αμάξι, με αρχή, μέση και τέλος. Επίσης ψιλο-αποκλείω roadster (όχι τελείως αλλά δύσκολα) λόγω του οτι θέλω μια κάποια πρακτικότητα.

      Αναμένω απόψεις!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      digitalnomad
    • RE: Προτάσεις για αγορά αυτοκινήτου

      Καλησπέρα στην εξαιρετική και πολύ ζεστή σας κοινότητα. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Αγορά αυτοκινήτου με 'ταβάνι' τα 30,000 ευρώ. Κριτήρια: τίποτα το συγκεκριμένο, στο μυαλό μου επικρατεί η απόλυτη σύγχυση. Αναζητώ εμφάνιση, επιδόσεις, σχετική πρακτικότητα, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, εν ολίγοις τα πάντα...(ξέρω, ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο). Εστιάζω σε ελαφρώς μεταχειρισμένα, θεωρώ οτι οι ευκαιρίες είναι απείρως καλύτερες απ'ότι σε καινούργια. Σκέφτομαι:

      (α) Saab 93 cabrio, μοντέλο 2008 και μετά. Είναι 210+ άλογα (συνήθως 230+ γιατί όλα σχεδόν έχουν την εργοστασική αναβάθμιση της εταιρείας), σβέλτο, με πολύ επιθετική σχεδίαση, ασυνήθιστο, ιδιαίτερο, πρακτικό (πίσω θέσεις), ανοιχτό (σε μια χώρα όπου αξίζει να είναι ανοιγμένο 5+ μηνες το χρόνο, δυσκολεύομαι να βρω κάτι κακό στο αμάξι αυτό. Αρνητικά κατ'εμέ: λίγο 'παπουδέ' στιλ, όπως όλα τα πολυτελή 4θέσια cabrio. Αλλά το προτιμώ απο την άσχημη 3αρα, τις τετριμένες CLK, κλπ.

      (β) Alfa Romeo GT 2.0 JTS, 2008 και μετά, με το ελαφρύ facelift (Veloce 2) αν δεν απατώμαι....Αμάξι-έρωτας, έχω κολλήσει με το σχέδιο, τον ήχο, την εταιρία, τα πάντα...Το βρίσκω με 15.000 Ευρώ και ξοδεύω το μισό μόνο budget. Το μόνο που με κρατάει είναι η τεχνολογία η οποία είναι πλέον 8ετίας και βάλε. Συν η τρομερή δυσκολία μεταπώλησης (δεν είμαι απο αυτούς που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα, απλά πιστεύω οτι στο εν λόγω αμάξι θα παραγίνει το κακό).

      (γ) ΒMW 325 coupe 2007-2008. Φοβερό σχήμα, καλές επιδόσεις, τιμή 25.000 Ευρώ περίπου. Δεν είμαι ιδιαίτερα Γερμανόφιλος, αλλά το συγκεκριμένο από την αρχή είχε κάτι που με τράβηξε!

      Όπως βλέπετε οι επιλογές μου δεν έχουν κανέναν οιρμό και συνοχή. Γενικά είμαι τύπος που κολλάει με 3-4 εντελώς διαφορετικά μοντέλα με μόνο κριτήριο το 'κλίκ' που θα μου κανουν. Επίσης έχω κόλλημα με το ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΑ, πλήττω με αμάξια που τα βλέπω συχνά. Εντάξει δεν θέλω και TVR αλλά καταλαβαίνετε. Επίσης, μιάς και το τωρινό μου αμάξι είναι ένα Golf 6 (ένας λόγος που θέλω κάτι πιο ασυνήθιστο) δεν θέλω hatchbacko -ειδή τύπου golf, scirocco, κλπ, κλπ. Θέλω ένα πιο σπόρ αμάξι, με αρχή, μέση και τέλος. Επίσης ψιλο-αποκλείω roadster (όχι τελείως αλλά δύσκολα) λόγω του οτι θέλω μια κάποια πρακτικότητα.

      Αναμένω απόψεις!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      digitalnomad
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr