-
Δε σε είπα άσχετο φίλε μου, φυσικά και μπορούν να είναι. Ωστόσο ο στόχος ενός καλά στημένου εμπροστοκίνητου είναι να στρίβει 'γερά' χωρίς πολλά μούτρα, αλλά και χωρίς απότομες αντιδράσεις στην ουρά. Από τα μεσαία χάτσμπακ, από ότι λένε οι δοκιμές, η 147 τα καταφέρνει ΙΣΩΣ (φόκους???) καλύτερα απ'όλα. Αν θες παιχνίδια με την ουρά, ίσως να προτιμούσες κανένα RX8
στο μοτέρ τι δε σου άρεσε?
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δε σε είπα άσχετο φίλε μου, φυσικά και μπορούν να είναι. Ωστόσο ο στόχος ενός καλά στημένου εμπροστοκίνητου είναι να στρίβει 'γερά' χωρίς πολλά μούτρα, αλλά και χωρίς απότομες αντιδράσεις στην ουρά. Από τα μεσαία χάτσμπακ, από ότι λένε οι δοκιμές, η 147 τα καταφέρνει ΙΣΩΣ (φόκους???) καλύτερα απ'όλα. Αν θες παιχνίδια με την ουρά, ίσως να προτιμούσες κανένα RX8στο μοτέρ τι δε σου άρεσε?
Σπύρος
Το μοτερ ειχε πολλα προβληματα(ηταν εταιρικο και δεν το πληρωνα).Το focus(εταιρικο) ειναι πολυ καλυτερο(το focus st αντικατεστησε την alfa).Kαλο το RX8 αλλα εχω ενα Ε46 325ti και ενα Ε30 318i και ειμαι πολυ ευχαριστημενος!Δυο εταιριες λατρευα απο μικρος ΑLFA και BMW.Δυστηχως σε οδικη συμπεριφορα η ALFA 'xαλασε'.
ΦΙΛΙΚΑ PAD -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Δυο εταιριες λατρευα απο μικρος ΑLFA και BMW.Δυστηχως σε οδικη συμπεριφορα η ALFA 'xαλασε'.
ΦΙΛΙΚΑ PADΣα να λέμε: 'Δυο ομάδες λάτρευα από μικρός.Τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό'
Για να σοβαρευτώ και λίγο...
Η Alfa δε χάλασε από οδική συμπεριφορά.Η Alfa ήταν, παραμένει και θα είναι σημείο αναφοράς σην οδική συμπεριφορά -
τέλοσπάντων, είμαστε ΚΑΜΠΟΣΟ off topic, το παιδί αμάξι θέλει να πάρει και το κάναμε Alfa vs. Bmw πάλι
Σπύρος
-
Φιλε μου μη παρεις την(υπερτιμολογημενη) 116 αν δεν κανεις πρωτα ενα test drive!
OFF TOPIC.H ALFA σιγουρα εχει χαλασει και το ιδιο συμβαινει σιγα σιγα και στη bmw -
Óïõçäüòêáé ðÜëé óïõçäüò ãéáôß ï ãåñìáíüó ôçí Ý÷åé îåöôéëßóåé ëßãï ôç äïõëåéÜ. Åãþ ðÜíôùò áðü ôï s40 Ý÷ù ìåßíåé ðïëý åõ÷áñéóôçìÝíïò
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Φιλε μου μη παρεις την(υπερτιμολογημενη) 116 αν δεν κανεις πρωτα ενα test drive!
OFF TOPIC.H ALFA σιγουρα εχει χαλασει και το ιδιο συμβαινει σιγα σιγα και στη bmwΝαι μωρέ, δίκιο έχετε, παλιοκατάσταση. Τι να πούνε τα GT, 147GTA, 156, SPIDER.. χάλια μαύρα!
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Η Alfa δε χάλασε από οδική συμπεριφορά.Η Alfa ήταν, παραμένει και θα είναι σημείο αναφοράς σην οδική συμπεριφορά
Δεν είναι αυτό το θέμα μας. Πάντως όλες οι εταιρείες έχουν χαλάσει από οδική συμπεριφορά. Εκτός από τους Γιαπωνέζους τη Mercedes τη Ford και το καινούριο Golf όλοι οι υπόλοιποι χαλάνε τα αυτοκίνητά τους.
Στο θέμα μας τώρα. Έβλεπα χθες τις τιμές του S40 και της 1 και θα σου πρότεινα να απομακρυνθείς από αυτές τις επιλογές. Στα ίδια χρήματα υπάρχει το Mazda 6 και μάλιστα δίλιτρο με καλύτερους χώρους, καλύτερες επιδόσεις καλύτερο τιμόνι σε σχέση με αυτό της BMW και εξίσου ευχάριστη αν όχι καλύτερη οδική συμπεριφορά (έχω οδηγήσει και τα δύο). Στα ίδια χρήματα υπάρχει επίσης και το δίλιτρο Mazda 3, με 10 άλογα περισσότερα από το 6 αλλά επειδή δεν το έχω οδηγήσει δεν μπορώ να σου πω ότι είναι καλύτερο ή εξίσου καλό με το 6. Αν δε σε νοιάζει το δήθεν πρεστίζ της BMW προτίμησε κάποιο από τα Mazda. Είναι σε ΟΛΑ καλύτερα, από τη σειρά 1 και από το Volvo.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
check the smilies φίλε Clio.το σωστός πήγαινε στο ότι ο sado που είναι ορκισμένος 'Σουηδός' παραδέχτηκε τον σπορ προσανατολισμό της Άλφα
Σπύρος
Αγαπητέ Σπύρο τα Σουηδικά τα βάζω πάνω απ' όλα, αλλά έχουμε και 'κρυφές' αγάπες!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η Alfa δε χάλασε από οδική συμπεριφορά.Η Alfa ήταν, παραμένει και θα είναι σημείο αναφοράς σην οδική συμπεριφορά
Δεν είναι αυτό το θέμα μας. Πάντως όλες οι εταιρείες έχουν χαλάσει από οδική συμπεριφορά. Εκτός από τους Γιαπωνέζους τη Mercedes τη Ford και το καινούριο Golf όλοι οι υπόλοιποι χαλάνε τα αυτοκίνητά τους.
Όντως έχεις δίκιο , δεν είναι αυτό το θέμα μας αλλά βoήθησέ με λίγο να καταλάβω.. Υποστηρίζεις ότι το (νέο) Golf υπερτερεί σε δυναμικά και οδηγικά χαρακτηριστικά από τις Alfa; Αυτό λες ή κάτι δεν κατάλαβα καλά εγω?? :;Oso για τη Μerc, ρίξε μια ματιά στο νέο τεύχος των '4Τ'.Πάτο έχει πιάσει(από πλευράς αξιοπιστίας)
Στο θέμα μας τώρα. Έβλεπα χθες τις τιμές του S40 και της 1 και θα σου πρότεινα να απομακρυνθείς από αυτές τις επιλογές. Στα ίδια χρήματα υπάρχει το Mazda 6 και μάλιστα δίλιτρο με καλύτερους χώρους, καλύτερες επιδόσεις καλύτερο τιμόνι σε σχέση με αυτό της BMW και εξίσου ευχάριστη αν όχι καλύτερη οδική συμπεριφορά (έχω οδηγήσει και τα δύο). Στα ίδια χρήματα υπάρχει επίσης και το δίλιτρο Mazda 3, με 10 άλογα περισσότερα από το 6 αλλά επειδή δεν το έχω οδηγήσει δεν μπορώ να σου πω ότι είναι καλύτερο ή εξίσου καλό με το 6. Αν δε σε νοιάζει το δήθεν πρεστίζ της BMW προτίμησε κάποιο από τα Mazda. Είναι σε ΟΛΑ καλύτερα, από τη σειρά 1 και από το Volvo.
Απολύτως σεβαστή η άποψη σου. Ας δούμε όμως και την άποψη κάποιου άλλου…
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.
**Πολύ θόρυβος **σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι και ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω **γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!**Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Εγω επειδή θέλω να έχω 'ήσυχο' το κεφάλι μου παρήγγειλα το S40.
O χρόνος θα δείξει αν θα δικαιωθώ για την επιλογή μου -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Όντως έχεις δίκιο , δεν είναι αυτό το θέμα μας αλλά βoήθησέ με λίγο να καταλάβω.. Υποστηρίζεις ότι το (νέο) Golf υπερτερεί σε δυναμικά και οδηγικά χαρακτηριστικά από τις Alfa; Αυτό λες ή κάτι δεν κατάλαβα καλά εγω?? :;Oso για τη Μerc, ρίξε μια ματιά στο νέο τεύχος των '4Τ'.Πάτο έχει πιάσει(από πλευράς αξιοπιστίας)
Δεν κατάλαβες καλά. Λέω ότι το καινούριο golf έχει βελτιωθεί στο τομέα της 'σπορ' οδικής συμπεριφοράς σε σχέση με το προηγούμενο. Το ίδιο ισχύει και για τις καινούριες Μercedes σε σχέση με τις παλιές το ίδιο και για τα Ford το ίδιο και για το σύνολο των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων.
Αντίθετα οι καινούριες Αlfa Romeo τα καινούρια Peugeot , Citroen , Renault εμφανίζονται να υστερούν σε σχέση με τους προκατόχους τους στον τομεά της 'σπορ' οδικής συμπεριφοράς και ειδικά για τους Γάλλους είναι πλέον πίσω σε σχέσε με τους Γερμανούς και τους Γιαπωνέζους. Η Αλφα Ρομέο κρατάει ακόμα...Είναι σε ΟΛΑ καλύτερα, από τη σειρά 1 και από το Volvo.
Απολύτως σεβαστή η άποψη σου. Ας δούμε όμως και την άποψη κάποιου άλλου…
Άστα Παύλο και εγώ έτσι έλεγα και πήγα μια βόλτα με έναν φίλο μέχρι την Καρδίτσα το Σάββατο και ψυλοαπογοητεύτικα.
**Πολύ θόρυβος **σε σημείο που να νομίζω ότι είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο.
Πολύ θόρυβος όταν είναι και ελάχιστα ανοιχτό το παράθυρο.
Πλήρης έλλειψη τριγμών (αν και με 20000 αυτό έλειπε να έτριζε!)
Έκλεινα την πόρτα και γύριζα να την ξανακλείσω **γιατί νόμιζα ότι δεν είχε κλείσει!**Το δέρμα στον λεβιέ είχε χάσει το μπέζ χρώμα του (απαράδεκτο)
Απο οδική συμπεριφορά καλά τα πήγαινε.Αυτά απο τα 700 χλμ σε μία ημέρα. Το κυριότερο είναι ο θόρυβος όμως, με πόνεσε το κεφάλι μου μιλάμε!
Εγω επειδή θέλω να έχω 'ήσυχο' το κεφάλι μου παρήγγειλα το S40.
O χρόνος θα δείξει αν θα δικαιωθώ για την επιλογή μουO χρήστης interland ήταν υπερβολικός στην περιγραφή του. Τα τελευταία χρόνια το μόνο καινούριο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και θα το χαρακτήριζα θορυβώδες ειναι το RAV4 και αυτό μετά τις 4000σαλ.
Στο 6 που το έκανα test drive για τουλάχιστον 30 χιλιόμετρα, 10 απο αυτά στον εθνικό δρόμο με υψηλή ταχύτητα, δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Όσο για το λεβιέ συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια αυτά.
Καλορίζικο το S40 και καλοτάξιδο. -
Δεν ειμαι απολυτος βεβαιος για το 40αρι αλλα για το 60 που εχουμε στην οικογενεια σας λεω οτι την πρωτη φορα που το οδηγησα το 2001 νομιζα ότι ειναι alfa romeo...
καμια σχεση με οσα ξεραμε για τα volvo
Καλοταξιδο
Λενε ότι και το 40αρι τωρα σε αυτο το πνευμα είναι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν ειμαι απολυτος βεβαιος για το 40αρι αλλα για το 60 που εχουμε στην οικογενεια σας λεω οτι την πρωτη φορα που το οδηγησα το 2001 νομιζα ότι ειναι alfa romeo...καμια σχεση με οσα ξεραμε για τα volvo
Καλοταξιδο
Λενε ότι και το 40αρι τωρα σε αυτο το πνευμα είναι
και που να οδηγήσεις το S60R με τα 300 άλογα....
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Όντως έχεις δίκιο , δεν είναι αυτό το θέμα μας αλλά βoήθησέ με λίγο να καταλάβω.. Υποστηρίζεις ότι το (νέο) Golf υπερτερεί σε δυναμικά και οδηγικά χαρακτηριστικά από τις Alfa; Αυτό λες ή κάτι δεν κατάλαβα καλά εγω?? :;Oso για τη Μerc, ρίξε μια ματιά στο νέο τεύχος των '4Τ'.Πάτο έχει πιάσει(από πλευράς αξιοπιστίας)
Δεν κατάλαβες καλά. Λέω ότι το καινούριο golf έχει βελτιωθεί στο τομέα της 'σπορ' οδικής συμπεριφοράς σε σχέση με το προηγούμενο. Το ίδιο ισχύει και για τις καινούριες Μercedes σε σχέση με τις παλιές το ίδιο και για τα Ford το ίδιο και για το σύνολο των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων.
Αντίθετα οι καινούριες Αlfa Romeo τα καινούρια Peugeot , Citroen , Renault εμφανίζονται να υστερούν σε σχέση με τους προκατόχους τους στον τομεά της 'σπορ' οδικής συμπεριφοράς και ειδικά για τους Γάλλους είναι πλέον πίσω σε σχέσε με τους Γερμανούς και τους Γιαπωνέζους. Η Αλφα Ρομέο κρατάει ακόμα...Η κουβέντα να συνεχιστεί εδώ παρακαλώ.
-
Εγω θα επαιρνα Volvo γιατι δεν μου αρεσει καμμια BMW απο 320 και κατω. Εννοω οτι τη 320 θα την επαιρνα φυσικα!!!
BMW 116 OR VOLVO S40????