Αν δεν υπάρχει καποια δραστηριότητα που να απαιτεί 'off road 4κίνηση' καλό είναι μόνο το Sedici που θα κυκλοφορεί ως 2κίνητο και μόνο σε λίγες περιπτώσεις και για περιορισμένη χρήση θα μπαίνει το Auto και το κλείδωμα.
Το 4κίνητο Panda είναι οριακά καλύτερο οδηγικά απο το Jimny στην ασφαλτο σε συμπεριφορά και μόνο το diesel έχει σχετικά αξιοπρεπείς επιδόσεις. Είναι και το μόνο που έχει στανταρ προστατευτικό καλυμμα κατω απο τον χώρο του κινητήρα για πετρες κλπ εκτός δρόμου 'επαφές'.
Το Jimny ... μόνο αν αντιστοιχα σε 2κίνητο κοιταζε καποιος ένα Cuore η ένα Maruti Alto προηγούμενων γενεών και ήθελε και 4κίνηση. Περιορισμένοι χώροι, οπτικά απλώς συμπαθητική ποιοτητα κατασκευής και συναρμολόγησης, παρέχει και αυτο διακόπτη 2κίνησης/auto/κλείδωμα 4χ4 και στην άσφαλτο το πίσω μέρος χωροπηδάει στο παραμικρό. Ανεκτό στην ασφαλτο μεχρι τα 120χλμ διότι μετα θορυβος κινητήρα και αεροδυναμικοί θόρυβοι ... ενοχλούν παρα πολύ.
Για το τωρινό Terios σε μτχ εχω γενικά θετική εικόνα τουλάχιστον ως προς την συμπεριφορά του στον δρόμο.
Στα λοιπα περι τελών, καταναλωσης κλπ έχουν αναφερθεί παραπανω!
Sedici απο μενα με απαραίτητο το ESP και γνωρίζοντας πως η επιλογη 4χ4 ... μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.
ΥΓ. Καπου αναφερθηκε η αποσταση του SX4/Sedici στο 4κίνητο και στο (μόνο) 2κίνητο. Αν δεν κανω λάθος (για το 4κινητο) η αποσταση είναι 19 εκατοστά ενω στο δικίνητο είναι 17 εκατοστά. Αρκετα καλή για 2κίνητο hatcback. Θεμα βεβαια ο μπροστα πρόβολος (απο τις ρόδες και μπροστά) που σαν 4κίνητο ... δεν πείθει!