Βρήκα στην περιοχή μου ένα terios μοντέλο 2008, 45000χλμ, abs, esp, ζάντες αλουμινίου, 1ο χέρι
στα 11500 euro
Τι λέτε να το χτυπήσω?
Βρήκα στην περιοχή μου ένα terios μοντέλο 2008, 45000χλμ, abs, esp, ζάντες αλουμινίου, 1ο χέρι
στα 11500 euro
Τι λέτε να το χτυπήσω?
Ο χρήστης nik13 έγραψε:
Για το μονο που μπορω να σου πω ειναι το τεριος!!
Τα αρνητικα που γραφεις δεν νομιζω οτι ισχυουν!!
1)Για την καταναλωση στο τεριος εγω εχω γυρω στο 8,5λ/100 !!(Ειχα κανει test drive το sx4 4χ2 που ειναι ιδιο με το sedici και ειχε 7,5λιτρα)Παντως και το jimny στα χαρτια το δινουν 7,4λιτρα/100χλμ.Οσο και το τεριος
2)Για τα τελοι κυκλοφοριας στο τεριος αφου θα το παρεις μτχ θα εχεις 240 ευρω!!Με το sedici καινουργιο θα εχεις 253,3 με τους ρυπους!!Το jimny και το panda οντως εχουν χαμηλοτερα!!
3)Για τα ανταλακτικα τωρα θα σου ελεγα να κανεις μια βολτα και να ρωτησεις για ολα σε συγκεκριμενα πραγματα!Για ολα τα υποψηφια αυτοκινητα που εχεις να σου πουν ποσο κοστιζει στην καθε αντιπροσωπια π.χ ιμαντες,,φιλτρα ,δισκος ,τακακια κ.λ.π!Μονο ετσι θα δεις αν οντως ειναι ακριβα τα ανταλακτικα του τεριος!Με μια ματια που ειχα ριξει εγω παντως σε σχεση με τη suzuki σου λεω οτι δεν ειναι!!
4)Για το οτι θα φυγει η daihatsu απο την ευρωπη ειπαμε οτι θεωρητικα δεν ειναι προβλημα λογω toyota!
Αυτα απο μενα!
Ελπιζω να βοηθησα!!
αααα!!δες και μια αγγελια που μολις μπηκε στο car!!http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1860692/
Η τιμη πιστευω οτι μπορει να πεσει!!!
Ευχαριστώ!
Για την κατανάλωση και τα ανταλακτικά δεν έχω προσωπική άποψη, ότι έχω διαβάσει στο φόρουμ.
Για τα τέλη κυκλοφορίας έχεις δίκιο, είχα στο μυαλό μου το καινούργιο τέριος και όχι μεταχειρισμένο.
Λοιπόν αδέρφια για να τελειώνουμε και να μην κουράζω και κουράζομαι θέλω απόψεις αποκλειστικά για τα παρακάτω μοντέλα στα οποία έχω καταλήξει.
συν: οδήγηση στην άσφαλτο, καλύτερες επιδόσεις, πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από τα υπόλοιπα
πλην: το πιο ακριβό από τα 4
συν: κατανάλωση, τέλη κυκλ., τέλειο για την πόλη
πλην: περιορισμένοι χώροι, μικρή απόσταση από το έδαφος, επιδόσεις
συν: πολύ καλό εκτός δρόμου - συμπαθητικό εντός δρόμου, χώρος αποσκευών
πλην: κατανάλωση, τέλη κυκλ., ακριβά ανταλλακτικά, πιθανό πρόβλημα με daihatsu στο μέλλον
συν: σκυλί εκτός δρόμου, μικρές διαστάσεις
πλην: κακό στην άσφαλτο, μηδενικός χώρος αποσκευών, 3πορτο
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Μια εναλλακτική πρόταση ,Σε καινούργιο αλλά σε 4χ2 ,
έχουν ύψος για εκτός δρόμου αλλά σε νορμάλ πλαίσια . Εντός είναι πολύ άνετα .
Kia Sportage 1.6 GDi
ή
Hyundai ix35**Σε μεταχειρισμένα **
Skoda Yeti AMBIENTE 1800T 4X4 '09 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1858633/
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ' 10 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1811532/VW Tiguan SPORT '09 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1790428/
Nissan Qashqai 1.5 Dci TECHNA S PACK '09 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1530380/
Nissan Qashqai +2 Acenta Pack '09 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1757334/Mitsubishi Asx INVITE1.6 '10 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1379983/
Mitsubishi ASX 1.6 INVITE '11 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1744113/Οι αγγελίες είναι ενδεικτικές για τα μοντέλα .
Ευχαριστώ για τις προτάσεις!!
Το Αsx μου γυάλισε είναι η αλήθεια, καινούργιο είναι και full extra στη φτηνή έκδοση απ'ότι είδα.
Τα υπόλοιπα μάλλον υπερβαίνουν και το μέγεθος και το κόστος λειτουργίας που θέλω.
Terios και Jimny τα σκέφτομαι μόνο σαν μεταχειρισμένα αν βρεθεί κάποια ευκαιρία.
Αυτή τη στιγμή μάλλον κλίνω προς καινούργιο με επικρατέστερα:
Sedici 4x4 emotion : 18200 με την έξυπνη επιλογή της fiat
Panda 4x4 1.3 MTJ : 16870 με esp και full αερόσακους
Yeti 4x2 1.2 TSI Ambition : 19590
Το duster εκτός των λόγων που ανέφερα παραπάνω είναι, ή μάλλον φαίνεται, λίγο μεγάλο για μένα. Δε θέλω κτηνάκι, κάτι πιο μικρό σε διαστάσεις.
Επαναφέρω το ερώτημα μου για το yeti greenline αν βγαίνει η έκδοση 1600 diesel στην ελλάδα. Στο φυλλάδιο της Scoda το έχει αλλά όπου αλλού ψάξω δεν το βρίσκω.
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Είπε ο άνθρωπος, το Τζουκ δεν του αρέσει.
σε κανένα δεν αρέσει αλλά το παίρνουν
Όχι εγώ πάντως!!
Αν η κατανάλωση στο Yeti είναι όντως πάνω από 9 έχει μεγάλη διαφορά με τις τιμές που δίνει η Skoda που είναι γύρω στο 7 μεικτός κύκλος.
Αν μπορεί κάποιος που έχει sedici να μου πει τις καταναλώσεις που έχει παρατηρήσει θα ήμουν ευγνώμων.
Αλήθεια η έκδοση Yeti greenline με τον 1.600άρι diesel δεν βγαίνει στην Ελλάδα?
Ευχαριστώ! Πίστεψε με nik13 έχω διαβάσει το συγκεκριμένο topic τουλάχιστον 3 φορές...
3 πράγματα με αποτρέπουν από το terios
μόνιμη τετρακίνηση
αποχώρηση της daihatsu από την ευρώπη
υψηλή τιμή
Από την άλλη κυκλοφορεί πολύ μεταχειρισμένο terios γύρω στα 12-13 χιλιάρικα και με βάζει σε σκέψεις
Με μια γρήγορη αναζήτηση στα 2κίνητα crossover απορρίπτονται τα Juke, Soul, Urban cruiser λόγω εμφάνισης
Το Qashqai θεωρώ ότι αξίζει μόνο στην ακριβή έκδοση και τα 24.000 ή τα 26.000 για πετρέλαιο υπερβαίνουν το μπατζετ.
Για το Yeti δεν έχω σχηματίσει άποψη ακόμα.
Το δικίνητο sedici έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος από το 4χ4 και νομίζω πέφτει σε άλλη κατηγορία πια.
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Κάτι άλλο που μου ήρθε στο μυαλό: Μήπως η τετρακίνηση δεν είναι τόσο απαραίτητη, κι αυτό που χρειάζεται είναι μόνο το 'ύψος'; Σ' αυτήν την περίπτωση γιατί δεν κοιτάς και κάτι σε στυλ Sandero Stepway ντιζελάκι;
Όντως η τετρακίνηση δεν είναι υποχρεωτική, σίγουρα όμως θέλω ικανοποιητικό ύψος από το έδαφος και καλές αναρτήσεις για λακούβες και χωματόδρομους.
Είμαι λίγο προκατειλημμένος με τη dacia. Αν είχε κάποια άλλη εταιρία από πίσω και όχι τη renault θα ήμουν λιγότερο διστακτικός. Πάντως το στυλάκι του stepway μου αρέσει.
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αναμένεις το νέο Panda 4x4 diesel εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για χώρους και σου μένουν και ρέστα. Jimny και σία είναι μόνο για κυνηγούς. Άκρως παρωχημένα και επικίνδυνα οχήματα στην άσφαλτο.
Το νέο Panda έρχεται το μάρτιο και το 4χ4 αργότερα. Δυστυχώς δε μπορώ να περιμένω μέχρι τότε. Όντως στο Jimny με προβληματίζει πολύ η οδηγική συμπεριφορά του στην άσφαλτο.