-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To Panda είναι πολύ μικρό και πάρα πολύ αργό. Αν μπορεί να πάρει SX4 δεν υπάρχει λόγος να το δει καν. Υπάρχει και το swift 4x4 που είναι ανάμεσα στα 2 αυτά.Από τετρακίνηση και τα 3 είναι παρόμοια, πολύ απλό σύστημα μετάδοσης.
Πιο αργο απο το Jimny δεν υπαρχει αναμεσα σε αυτα που αναφερθηκαν. Το μονο μειον του Παντα ειναι οι περιορισμενες διαστασεις σε σχεση με τα αλλα. Οχι οτι οι χωροι του Jimny ειναι καλυτεροι. Γενικοτερα Jimny ουτε στον εχθρο μας δεν πρεπει να προτεινουμε εκτος αν προκειται για κανα χαντκορ κυνηγο...
Sent from my GT-I9100 -
To Jimny έχει 0-100 σε 14' ενώ το diesel panda 16'.
Εγώ συμφωνώ πως το Jimny είναι μακράν η πιο ειδική επιλογή από όλα αυτά γι'αυτό είπα οπωσδήποτε να το οδηγήσει αν το σκέφτεται για το συγκεκριμένο.
Το Panda έχει επίσης περιορισμούς σε επιδόσεις, μέγεθος κλπ.
Το SX4 είναι μακράν καλύτερη επιλογή σε σχέση με Panda, δεν υπάρχει σύγκριση.
-
To Tζίμνι είναι καλή επιλογή από πλευράς κοστολογίων.Από κατανάλωση δεν είδα ποτέ πάνω από 10 λίτρα, με ευκολία κατέβαινα στα 7,5. Επίσης είναι αρκετά ευέλικτο καθότι αρκετά μικρό σε μέγεθος και με πολύ γλήγορο τιμόνι που κόβει πολύ. Εκτός δρόμου είναι εξαιρετική επιλογή για τα λεφτά του, με αυτό πήγαινα σε μέρη που άλλα πολύ ακριβώτερα και μεγαλύτερα κόλωναν, μόνο και μόνο εξαιτίας μεγέθους και γωνιών προσεγγισης και διαφυγής.
Μόνα προβλήματα τα σκληρά καθίσματα και ο λίγος χώρος στην καμπίνα, αλλά και η κύλισή του στην εθνική. Είναι φτηνοτζίπικη από κάθε άποψη. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αναμένεις το νέο Panda 4x4 diesel εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για χώρους και σου μένουν και ρέστα. Jimny και σία είναι μόνο για κυνηγούς. Άκρως παρωχημένα και επικίνδυνα οχήματα στην άσφαλτο.Το νέο Panda έρχεται το μάρτιο και το 4χ4 αργότερα. Δυστυχώς δε μπορώ να περιμένω μέχρι τότε. Όντως στο Jimny με προβληματίζει πολύ η οδηγική συμπεριφορά του στην άσφαλτο.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Κάτι άλλο που μου ήρθε στο μυαλό: Μήπως η τετρακίνηση δεν είναι τόσο απαραίτητη, κι αυτό που χρειάζεται είναι μόνο το 'ύψος'; Σ' αυτήν την περίπτωση γιατί δεν κοιτάς και κάτι σε στυλ Sandero Stepway ντιζελάκι;Όντως η τετρακίνηση δεν είναι υποχρεωτική, σίγουρα όμως θέλω ικανοποιητικό ύψος από το έδαφος και καλές αναρτήσεις για λακούβες και χωματόδρομους.
Είμαι λίγο προκατειλημμένος με τη dacia. Αν είχε κάποια άλλη εταιρία από πίσω και όχι τη renault θα ήμουν λιγότερο διστακτικός. Πάντως το στυλάκι του stepway μου αρέσει.
-
Έστω, μπορείς να δεις κάτι σε δικίνητο SX4/Sedici, Qashqai , Yeti κτλ... Κοινώς crossover-οειδή...
-
Με μια γρήγορη αναζήτηση στα 2κίνητα crossover απορρίπτονται τα Juke, Soul, Urban cruiser λόγω εμφάνισης
Το Qashqai θεωρώ ότι αξίζει μόνο στην ακριβή έκδοση και τα 24.000 ή τα 26.000 για πετρέλαιο υπερβαίνουν το μπατζετ.
Για το Yeti δεν έχω σχηματίσει άποψη ακόμα.
Το δικίνητο sedici έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος από το 4χ4 και νομίζω πέφτει σε άλλη κατηγορία πια. -
Ριξε μια ματια και σε αυτο το topic viewtopic.php?f=15&t=48713
Εμενα με βηθησε πολυ στην αποφαση μου αναμεσα στο terios και στο sx4!!
Διαλεξα το terios και δεν το εχω μετανιωσει καθολου!!!! -
Ευχαριστώ! Πίστεψε με nik13 έχω διαβάσει το συγκεκριμένο topic τουλάχιστον 3 φορές...
3 πράγματα με αποτρέπουν από το terios
-
μόνιμη τετρακίνηση
-
αποχώρηση της daihatsu από την ευρώπη
-
υψηλή τιμή
Από την άλλη κυκλοφορεί πολύ μεταχειρισμένο terios γύρω στα 12-13 χιλιάρικα και με βάζει σε σκέψεις
-
-
Ο χρήστης Black_Bart έγραψε:
Ευχαριστώ! Πίστεψε με nik13 έχω διαβάσει το συγκεκριμένο topic τουλάχιστον 3 φορές...3 πράγματα με αποτρέπουν από το terios
-
μόνιμη τετρακίνηση
-
αποχώρηση της daihatsu από την ευρώπη
-
υψηλή τιμή
Από την άλλη κυκλοφορεί πολύ μεταχειρισμένο terios γύρω στα 12-13 χιλιάρικα και με βάζει σε σκέψεις
Αν θελεις τετρακινηση μονο στο sx4 -sedici δεν ειναι μονιμη.Σε ολα τα υπολοιπα μοντελα ειναι μονιμη!!
Και να αποχωρηση η daihatsu απο την Ελλαδα (που δεν αποχωρει) υπαρχει η toyota για να καλυψη ανταλακτικα κ.λ.π!!
Οσο για την τιμη αν πας σε ελαφρως μεταχ/νο θα βρεις παρα πολλα!!
Δεν το εχω παρα πολυ καιρο το αμακσι αλλα με εχει εντυπωσιασει!!! -
-
δεν χρειάζεσαι 4κίνηση για αυτά που λες.
πάρε το Juke, κατά προτίμηση το 1,6Τ, και είσαι καλυμμένος.
και σε μέγεθος και σε απόσταση απο το έδαφος και σε επιδόσεις.το μόνο κακό είναι οτι στην επόμενη διετία θα ακολουθήσει ένα κύμα μοντέλων σε αυτή τη κατηγορία οπότε μπορεί να βρεθείς μετανιωμένος αν δεις κάποιο μοντέλο του ανταγωνισμού που θα σε κάλυπτε περισσότερο.
απο την άλλη μπορείς να πάρεις ένα μτχ και να το πουλήσεις σε 1-2 χρόνια. το Terios είναι καλή φάση τότε γιατί χάνει αρκετά λιγότερη αξία μετά τα πρώτα χρόνια.
-
Είπε ο άνθρωπος, το Τζουκ δεν του αρέσει.
-
Skoda Yeti 4χ2 1.2 ΤSΙ: χώροι, οικονομικός κινητήρας, άνεση, τιμή.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Είπε ο άνθρωπος, το Τζουκ δεν του αρέσει.σε κανένα δεν αρέσει αλλά το παίρνουν
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Skoda Yeti 4χ2 1.2 ΤSΙ: χώροι, οικονομικός κινητήρας, άνεση, τιμή.Ολα αυτα που λες ισχυουν εκτος απο τον οικονομικο κινητηρα!!!!
Το εχει η γυναικα μου!
Με πολυ νορμαλ οδηγηση καταναλωση περιπου 9,5 λιτρα 100/χλμ!! -
Ο χρήστης nik13 έγραψε:
Skoda Yeti 4χ2 1.2 ΤSΙ: χώροι, οικονομικός κινητήρας, άνεση, τιμή.
Ολα αυτα που λες ισχυουν εκτος απο τον οικονομικο κινητηρα!!!!
Το εχει η γυναικα μου!
Με πολυ νορμαλ οδηγηση καταναλωση περιπου 9,5 λιτρα 100/χλμ!!Κάτι δεν κάνει σωστά η γυναίκα σου. Γιατί 9.5λ. για την ακρίβεια 9 έχω εγώ με 1.8 TSI.
-
Καλησπερα,θα μείνω στον τίτλο σου-Φθηνό 4χ4-.Με budget 20k νομίζω μπορείς να πάρεις καινούργιο Terios (υπάρχουν εκπτώσεις συν απόσυρση (ακόμη).Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στις εξορμήσεις στο ψάρεμα και στην εξοχή και θα πας σχετικά άνετα στον επαρχιακό δρόμο.Επίσης υπάρχει έκδοση πλέον με esp(vsc) χωρίς να χρειάζεται να πας στην πιο ακριβή έκδοση.Κάνε μια βόλτα στην αντιπροσωπεία της περιοχής σου και αν μπορείς και σε παραπάνω.Θέμα με την αποχώρηση απο την Ευρώπη μάλλον δεν θα υπάρξει λόγω μαμάς toyota απο πίσω.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Skoda Yeti 4χ2 1.2 ΤSΙ: χώροι, οικονομικός κινητήρας, άνεση, τιμή.
Ολα αυτα που λες ισχυουν εκτος απο τον οικονομικο κινητηρα!!!!
Το εχει η γυναικα μου!
Με πολυ νορμαλ οδηγηση καταναλωση περιπου 9,5 λιτρα 100/χλμ!!Κάτι δεν κάνει σωστά η γυναίκα σου. Γιατί 9.5λ. για την ακρίβεια 9 έχω εγώ με 1.8 TSI.
Δεν μιλαω οταν το οδηγαει η γυναικα μου!!
Οταν το οδηγαω εγω!!
Αυστηρα μεχρι 2500 στροφες σε επρχιακο που το ειχα για 3 μερες για να δω την καταναλωση του!
Το εχει και ο αδερφος της και εχει και αυτος την ιδια καταναλωση!!
Φαντασου με το τεριος με μονιμη τετρακινηση εχω 8.5λ!
Το κακο πιστευω οτι ειναι το τουρμπο που ανοιγει απο της 1800 στροφες και ο μικρος κινητηρας 1.2 (ειναι πολυ πιεσμενος)!! -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Είπε ο άνθρωπος, το Τζουκ δεν του αρέσει.
σε κανένα δεν αρέσει αλλά το παίρνουν
Όχι εγώ πάντως!!
Αν η κατανάλωση στο Yeti είναι όντως πάνω από 9 έχει μεγάλη διαφορά με τις τιμές που δίνει η Skoda που είναι γύρω στο 7 μεικτός κύκλος.
Αν μπορεί κάποιος που έχει sedici να μου πει τις καταναλώσεις που έχει παρατηρήσει θα ήμουν ευγνώμων.Αλήθεια η έκδοση Yeti greenline με τον 1.600άρι diesel δεν βγαίνει στην Ελλάδα?
-
Ο χρήστης Black_Bart έγραψε:
Ευχαριστώ! Πίστεψε με nik13 έχω διαβάσει το συγκεκριμένο topic τουλάχιστον 3 φορές...3 πράγματα με αποτρέπουν από το terios
-
μόνιμη τετρακίνηση
-
αποχώρηση της daihatsu από την ευρώπη
Από όλα τα τετρακίνητα που έχουν αναφερθεί εδώ μόνο το Jimny ΔΕΝ έχει μόνιμη τετρακίνηση. Τώρα για την 'αποχώρηση' δε νομίζω πως θα έπρεπε να δώσει κανείς ιδιαίτερη βαρύτητα. Ακόμα και αν κλείσει το δίκτυο της daihatsu (χλωμό) η γκάμα της θα υποστηρίζεται από την Toyota.
-
Φτηνό 4x4