Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL FORUM
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 157
    • 158
    • 25 / 158
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    3150
    66697
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Λοιπον παιδες, πηγα και εκλεισα το κορσακι... την πεμπτη θα το εχω στα χερια μου. το αυτοκινητο ειναι 2003, εχει 30.000κμ και ειναι αγρατζουνιστο!! εχει αεροσακο οδηγου, abs, αιρ κοντισιον παραθυρα κλειδαριες και ηλεκτρουδραυλικο τιμονι...

      Χρειαζετα ομως το σερβισ των 30.000.. Ποσο κοστιζει περιπου (να υπολογιζω 300αρα??) Θελω να βαλω και λαστιχα... Αυτη τη στιγμη , από οτι ειδα φοραει 155-80R13.. Λέτε να ανεβασω λιγο το πλατος και να χαμηλώσω λίγο το προφιλ;; το 80αρι μου φαινεται υπερβολικο....

      Προτεινεται σας παρακαλω καλα συνεργεια οπελ στην ανατολικη αττικη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xenophon74 last edited by

        Ο χρήστης betoven έγραψε:

        Η λειτουργία του ESP όταν σπινάρει το αυτοκίνητο είναι να κόβει τον κινητήρα ή να κόβει με τα φρένα μέσω του ABS;

        Ρωτώ γιατί έχω παρατηρήσει να μου κάνει και τα 2 ,αλλά όχι ταυτόχρονα(μπορεί να το κάνει και να μην το έχω καταλάβει).

        Μερικές φορές μόνο όταν πάει να σπινάρει λίγο η ρόδα, ακούω τον γνωστό ήχο που κάνει το ABS και σταματάει να σπινάρει.

        Άλλες φορές όταν ξεκινάω απότομα σε μη γλιστερό οδόστρωμα καταλαβαίνω τον κινητήρα να με 'κόβει', και σταματάει την ορμή του.

        Δεν θα έπρεπε να αναβοσβήνει το λαμπάκι εκείνη την στιγμή, γιατί δεν αναβοσβήνει καθόλου.

        Ή μήπως θα αναβοσβήσει μόνο σε καταστάσεις υποστροφής και παρομοίων καταστάσεων;(γιατί ακόμα δεν μου έχουν τύχει)

        Σε μένα κάθε φορά που σπινάρει λίγο η ρόδα αναβοσβήνει το λαμπάκι του ESP.
        Χτες ήταν η πρώτη φορά που σε μια στροφή με λίγα χιλιόμετρα αλλά με υγρασία το αυτοκίνητο άρχισε να γλιστράει, άρχισε να αναβοσβήνει το ESP και αμέσως ενεργοποιήθηκε το ABS και το αυτοκίνητο επανήλθε μόνο του στην ευθεία χωρίς να πατήσω φρένο.
        Μέχρι εκείνη τη στιγμή είχα την απορία αν το ESP δουλεύει ή όχι.

        Θα ήθελα, αν κάποιος στον οποίο παρουσιάστικε τρίξιμο στο ταμπλό και στη θέση του οδηγού το έχει διορθώσει και με ποιόν τρόπο. Έχω ASTRA H 1600 Elegance

        Στο δικό μου, δεν έχω παρατηρήσει να ανάβει κάποιο λαμπάκι του ESP όταν σπινάρει η ρόδα. Μπορεί και να μην το παρατηρώ εγώ βασικά.

        Κάνει βέβαια το check όταν βάζεις μπροστά, άρα υπάρχει σαν σύστημα, έτσι δεν είναι;
        Επίσης με το που περνάς τα 20km.h ακούγεται ένας ήχος όπως του ABS. Είναι φυσιολογικό έτσι;
        (γιατί με την αντιπροσωπεία που είχα μπλέξει είναι ικανοί να μην το ζήτησαν από το εργοστάσιο κιόλας και να έχουν κάνει και λαδιά.)
        Πάντως το λαμπάκι του ESP είναι αυτό το κίτρινο στην κορυφή των λαμπακιών που δείχνει ένα αυτοκινητάκι να γλιστράει; Χαζή ερώτηση, ξέρω ...

        Όσο για τριξίματα που αναφέρεις φίλε, εγώ δεν έχω τίποτα και δεν έχω ακούσει κιόλας κάτι. Εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          betoven last edited by

          Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
          Επίσης με το που περνάς τα 20km.h ακούγεται ένας ήχος όπως του ABS. Είναι φυσιολογικό έτσι;
          (γιατί με την αντιπροσωπεία που είχα μπλέξει είναι ικανοί να μην το ζήτησαν από το εργοστάσιο κιόλας και να έχουν κάνει και λαδιά.)
          Πάντως το λαμπάκι του ESP είναι αυτό το κίτρινο στην κορυφή των λαμπακιών που δείχνει ένα αυτοκινητάκι να γλιστράει; Χαζή ερώτηση, ξέρω ...

          Όσο για τριξίματα που αναφέρεις φίλε, εγώ δεν έχω τίποτα και δεν έχω ακούσει κιόλας κάτι. Εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό.

          Για ήχο από το ABS μετά τα 20 Km/h δεν έχω προσέξει κάτι τέτοιο
          Όσο για το λαμπάκι του ESP ναί είναι το πορτοκαλί που δείχνει ένα αυτοκίνητο να γλιστράει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xenophon74 last edited by

            Ο χρήστης betoven έγραψε:

            Επίσης με το που περνάς τα 20km.h ακούγεται ένας ήχος όπως του ABS. Είναι φυσιολογικό έτσι;
            (γιατί με την αντιπροσωπεία που είχα μπλέξει είναι ικανοί να μην το ζήτησαν από το εργοστάσιο κιόλας και να έχουν κάνει και λαδιά.)
            Πάντως το λαμπάκι του ESP είναι αυτό το κίτρινο στην κορυφή των λαμπακιών που δείχνει ένα αυτοκινητάκι να γλιστράει; Χαζή ερώτηση, ξέρω ...

            Όσο για τριξίματα που αναφέρεις φίλε, εγώ δεν έχω τίποτα και δεν έχω ακούσει κιόλας κάτι. Εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό.

            Για ήχο από το ABS μετά τα 20 Km/h δεν έχω προσέξει κάτι τέτοιο
            Όσο για το λαμπάκι του ESP ναί είναι το πορτοκαλί που δείχνει ένα αυτοκίνητο να γλιστράει

            Στο δικό μου πάντως με το που περνάς τα 20κμ/ω ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος αυτοελέγχου στα πεντάλ. Έχω ακούσει και σε άλλες μάρκες να το κάνει αυτό.
            Αν ήταν βλάβη δεν θα το έκανε πάντα μετά ακριβώς από τα 20!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zeys13 last edited by

              Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
              Βασικα θελω να ρωτησω κατι που νομιζω οτι εχω ακουσει αλλα δεν το εχω επιβεβαιωσει.Εαν στο αστρα που θα παρεις υπαρχουν δισκοφρενα πισω ειναι και χαμηλωμενο το αμαξωμα;;;Γιατι αν ειναι τοτε ειναι και το δικο μου (astra H 1.4 elegance) .Μου τα εκανε δωρο ο πωλητης οπως και τα προβολακια-ειχαν πολλα σε στοκ και οχι οτι με συμπαθησε...

              Κανεις;;;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Απ' όσο έχω ακούσει, ναι. Γίνεται ένα μικρό χαμήλωμα (άλλος μου είχε πει 3 πόντους, εδώ μου είπαν για μερικά χιλιοστά). Ρώτα για σιγουριά σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, εγώ το το έχω στα υπόψη (να ρωτήσω).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  betoven last edited by

                  Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:

                  Επίσης με το που περνάς τα 20km.h ακούγεται ένας ήχος όπως του ABS. Είναι φυσιολογικό έτσι;
                  (γιατί με την αντιπροσωπεία που είχα μπλέξει είναι ικανοί να μην το ζήτησαν από το εργοστάσιο κιόλας και να έχουν κάνει και λαδιά.)
                  Πάντως το λαμπάκι του ESP είναι αυτό το κίτρινο στην κορυφή των λαμπακιών που δείχνει ένα αυτοκινητάκι να γλιστράει; Χαζή ερώτηση, ξέρω ...

                  Όσο για τριξίματα που αναφέρεις φίλε, εγώ δεν έχω τίποτα και δεν έχω ακούσει κιόλας κάτι. Εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό.

                  Για ήχο από το ABS μετά τα 20 Km/h δεν έχω προσέξει κάτι τέτοιο
                  Όσο για το λαμπάκι του ESP ναί είναι το πορτοκαλί που δείχνει ένα αυτοκίνητο να γλιστράει

                  Στο δικό μου πάντως με το που περνάς τα 20κμ/ω ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος αυτοελέγχου στα πεντάλ. Έχω ακούσει και σε άλλες μάρκες να το κάνει αυτό.
                  Αν ήταν βλάβη δεν θα το έκανε πάντα μετά ακριβώς από τα 20!

                  Έχεις δίκαιο σήμερα το απόγευμα το πρόσεξα και είναι ο ήχος τον οποίο έχω ακούσει κι άλλες φορές αλλά ποτέ δεν έδωσα σημασία

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sharpshooter last edited by

                    Κάτι σχετικό με την ακρίβεια του δείκτη βενζίνης.
                    Πριν σταματήσω σε σχετική ανηφορίτσα και σβήσω, ο δείκτης ήταν λίγο πάνω από την πρωτελευταία κόκκινη γραμμούλα. Μετά από 2 ώρες που ξαναπήρα το αυτοκίνητο, είχε κατέβει σημαντικά και μάλιστα αναβόσβηνε η λυχνία που σημαίνει να ανεφοδιαστώ αμέσως (!). Ψιλοαγχώθηκα γιατί ήταν και μεσάνυχτα. Ξεκίνησα και πήγαινα πολύ προσεκτικά, έσβηνα σε μερικά φανάρια 'της υπομονής' μέχρι που ευτυχώς βρήκα βενζινάδικο. Λέω να δοκιμάσω πόση βενζίνη είχα και αναβόσβηνε, οπότε φουλάρω. Και εδώ είναι η ανακρίβεια του οργάνου. Η αντλία στο βενζινάδικο έδειξε 41 λίτρα. Δεδομένου ότι το ρεζερβουάρ παίρνει 52 και αφαιρώντας τα 2 που 'μπαίνουν' δύσκολα έχουμε: 52-2-41=9 λίτρα. Με 9 περίπου λίτρα στο ρεζερβουάρ αναβόσβηνε η λυχνία του ανεφοδιασμού...... ΤΟΣΗ ακρίβεια.........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antdel last edited by

                      Δεν ξέρω αν συμβαίνει και στο H αλλά στο G η θέση του δείκτη βενζίνης έχει σχέση και με την κλίση του εδάφους...δηλαδή αν το αμάξι γέρνει προς την πίσω δεξια μεριά (όπως είμαστε από μέσα) τότε ο δείκτης βενζίνης δείχνει λιγότερη βενζίνη από όση πραγματικά υπάρχει μέσα...αντίστοιχα αν γέρνει προς την αριστερή δείχνει περισσότερη...αυτό έχω παρατηρήσει στο δικό μου πάντως!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sharpshooter last edited by

                        Ναι έχεις δίκιο. Παίζει ανάλογα με την κλίση.
                        Να συμπληρώσω ότι το παραπάνω ποστ αναφέρεται σε astra g.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexastrag last edited by

                          Ο χρήστης antdel έγραψε:
                          Δεν ξέρω αν συμβαίνει και στο H αλλά στο G η θέση του δείκτη βενζίνης έχει σχέση και με την κλίση του εδάφους...δηλαδή αν το αμάξι γέρνει προς την πίσω δεξια μεριά (όπως είμαστε από μέσα) τότε ο δείκτης βενζίνης δείχνει λιγότερη βενζίνη από όση πραγματικά υπάρχει μέσα...αντίστοιχα αν γέρνει προς την αριστερή δείχνει περισσότερη...αυτό έχω παρατηρήσει στο δικό μου πάντως!

                          αυτο νομιζω συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα και ειναι απολυτα φυσιολογικο.

                          το φλοτερ που παρακολουθει την σταθμη του καυσιμου μονο οταν ειναι επιπεδο το οχημα δειχνει σωστα.......σε καθε αλλη περιπτωση ειτε ανηφορας ειτε κατηφορας η ενδειξη ειναι πλασματικη.....αυτος ειναι και ο λογος που η ενδειξη δεν εχει αμεση αποκριση αλλιως η βελονα του οργανου σε μισοαδειο τεποζιτο θα δουλευε σαν ....υαλοκαθαριστηρας !!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            σωστός Αλέξανδρε

                            τα πιο ευαίσθητα όργανα τα έχουν τα Fiat (veglia-borletti), όπου οδηγώντας μπορείς να δεις τη βελόνα να ανεβοκατεβαίνει ακόμα και στο γκάζι-φρένο σε επίπεδο δρόμο

                            γενικώς νομίζω τα όργανα της veglia το έχουν αυτό. Σε φορτηγό Reanult Master που οδηγούσα κάποτε, με μισό ντεπόζιτο, στις δεξιές στροφές έδειχνε φουλαρισμένο και στις αριστερές άναβε λαμπάκι

                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-1970 last edited by

                              Γενικά αυτό με τον δείκτη της βενζίνης μπορεί να το δεις και όταν είναι παρκαρισμένο το αυτοκίνητο για αρκετή ώρα από την αριστερή πλευρά σε κάποιο ανύψωμα (όταν βέβαια ο δείκτης είναι οριζόντιος)

                              Μετά όταν ξαναέρθει το αυτοκίνητο σε θέση χωρίς καμμία κλίση, θέλει ώρα ο δέικτης να επιστρέψει στην πραγματική θέση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Στο νέο Astra τι ακριβώς εννοούν όταν γράφουν ότι έχει 'Κόρνα 2 τόνων';

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kio last edited by

                                  Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                  Λοιπον παιδες, πηγα και εκλεισα το κορσακι... την πεμπτη θα το εχω στα χερια μου. το αυτοκινητο ειναι 2003, εχει 30.000κμ και ειναι αγρατζουνιστο!! εχει αεροσακο οδηγου, abs, αιρ κοντισιον παραθυρα κλειδαριες και ηλεκτρουδραυλικο τιμονι...

                                  Χρειαζετα ομως το σερβισ των 30.000.. Ποσο κοστιζει περιπου (να υπολογιζω 300αρα??) Θελω να βαλω και λαστιχα... Αυτη τη στιγμη , από οτι ειδα φοραει 155-80R13.. Λέτε να ανεβασω λιγο το πλατος και να χαμηλώσω λίγο το προφιλ;; το 80αρι μου φαινεται υπερβολικο....

                                  Προτεινεται σας παρακαλω καλα συνεργεια οπελ στην ανατολικη αττικη!

                                  Εδω, στη θεσ/νίκη το πρώτο σερβις (1 χρόνος ή 30.000km ) κοστίζει περίπου 160 Ευρω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xenophon74 last edited by

                                    @SharpShooter:
                                    Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο το βενζινάδικο να σε έκλεβε και αντί για βενζίνη να σου έβαζε αέρα; Να ξέρετε πως όταν κάνουν το χαρακτηριστικό κλικ κλακ κλάκ κλάκ όταν υποτίθεται πως το ρεζερβουάρ γέμισε ,το μόνο που βάζουν είναι ΑΕΡΑΣ και ο μετρητής δείχνει λίτρα βενζίνης και φυσικά παραπάνω euros.
                                    Εξάλλου σε πολλά manuals λέει πως όταν φουλάρετε με το πρώτο κλικ που θα κάνει η αντλία βενζίνης που βάζετε βενζίνη, μην επιμένετε να γεμίζετε γιατί απλώς βγάζετε τον αέρα που χρειάζεται το ντεπόζιτο για την συστολή/διαστολή.
                                    @Μάνο: Κόρνα 2 τόνων είναι ότι κάνει το βαρύ ήχο, εχει δηλαδή 2 κόρνες, μπάσα και πρίμα.
                                    Π.χ. στο δικό μου επειδή είναι η φτηνή έκδοση έχει μόνο πρίμα και κάνει απλώς ‘μπιπ’.
                                    Δεν είναι τίποτα, πάω σε ένα μαγαζί με αξεσουαρ που είναι και κολλητός μου και βάζω μια ακόμα με μπάσα και έχω και εγώ την 'Κόρνα 2 τόνων'!
                                    Απλώς η Οπελ σε φτηνές εκδόσεις βάζει μόνο την πρίμα και σε πιο πλούσιες την διπλή δηλαδή και με τα μπάσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trecker last edited by

                                      Γεια σας παιδια.Εχω ενα astra H και εχω κανει 350χμ περιπου.Το παω χαλαρα.Στην αντιπροσωπεία μου ειπαν οτι δεν χρειάζεται στρόσιμο.Στο βιβλιαράκι αν θυμάμαι καλα γράφει κατι για 1000χμ.Τί παίζει??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xenophon74 last edited by

                                        Ο χρήστης TreckeR έγραψε:
                                        Γεια σας παιδια.Εχω ενα astra H και εχω κανει 350χμ περιπου.Το παω χαλαρα.Στην αντιπροσωπεία μου ειπαν οτι δεν χρειάζεται στρόσιμο.Στο βιβλιαράκι αν θυμάμαι καλα γράφει κατι για 1000χμ.Τί παίζει??

                                        Καλό θα ήταν να μην το ‘σκίζεις’ κιόλας. Όσο περνούν τα χιλιόμετρα, τόσο πιο πολύ θα καταλαβαίνεις μονός σου το αμάξι να ‘ανοίγει’
                                        Άσε τι λένε στις αντιπροσωπείες, να διαβάσεις καλά το manual.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trecker last edited by

                                          βασικά το πάω μέχρι τις 4000 στροφές.Επίσης θέλω να προσθέσω οτι με το δεύτερο γέμισμα του ρεζερβουάρ έκανα παραπάνω χμ δηλαδή η κατανάλωση μειώθηκε.Ισχύει κατι τέτοιο ή λάθος κατάλαβα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stilskin last edited by

                                            Στρώσιμο χρειάζεται καλού κακού και μετά θα ανεβάζεις στροφές σταδιακά!
                                            Στο δικό μου Αστρα G μετά απο 7 μήνες και 11000 χλμ. καταλαβαίνεις κάποια διαφορά στον κινητήρα! Τελική πιάνει πολύ πιο εύκολα και γενικά φορτώνει καλύτερα.
                                            Πάντως ενα μεγάλο μπράβο στην Οπελ και στην κόρνα τους!!!! Ανασταίνει και νεκρούς... ή ακόμα και μερικά ζώα που έχουμε την ατυχία να οδηγούμε στον ίδιο δρόμο!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 25 / 158
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr