-
Το πλέον μου άρεσε. Επί δύο δεκαετίες γίνεται αυτό, από τότε που επιτράπηκε το πετρέλαιο στην επαρχία, τώρα το καταλάβαμε? Τεσπά, το ναυτιλιακό είναι σε μικρές ποσότητες, με το θέρμανσης γινόταν και γίνεται η μεγάλη κομπίνα.
Και είναι υπεύθυνο το κράτος για την διαιώνισή της. Ή πιάστους και στείλτους για σπίρτα ή εξίσωσε τις τιμές για να μην έχουν κίνητρο, τι σας πληρώνουμε ρε ρεμπεσκέδες χωροφύλακες, τελώνηδες, χημικοί, νομοθέτες κ.α.
Αλλά μάλλον είναι και αυτοί στο κόλπο γι' αυτό δεν έχει ανοίξει μία μύτη ποτές. -
καλήμερα .έμενα προσωπικά ακόμα και τα 7.8λ ενός c4 που έχω μου φαίνονται υπερβολή, μπροστά στα 4.8λ που κάνει ένα πενταετίας πρόσφατα αγορασμένο πουντο 1.3 φίλου.οπότε φουλ για αγορά καπιου παρομοίου και ας κάνει θόρυβο και ας είναι και αργό. έχοντας στην κατοχή μου ένα ρχ8 και σιτροεν c4 και μηνιαία έξοδα σε βενζίνες κάνα 200Ε.η λύση του πετρελαιοκίνητου είναι μονόδρομος.με έναν πρόχειρο υπολογισμό γλυτώνω με βάσει τα χλμ που κάνω μηνιαίος 120Ε μπορεί και παραπάνω βάζοντας βεβαία το ρχ8 στο παρκιν.ξαφνικά νιώθω ότι ανακάλυψα την αμερική ζώντας τόσα χρονιά επαρχία, και κοροϊδεύοντας τούς κατόχους πετρελαιοκινήτων τόσα χρονιά.κλασικός ελληνας και εγώ έπρεπε να με σκιση η τρόικα για να καταλάβω ότι οι κουτόφραγκοι τελικά δεν είναι τόσο κουτοί τελικά που αγοράζουν χρονιά τώρα diesel
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Πλεον τα πρατηρια παιζουν με ολοκληρα βυτια ναυτιλιακου πετρελαιου το οποιο βαφτιζουν κινησης...
... τα οποια καποιοι γνωριζουν αλλα δεν καταγγελουν.
Αυτο το μαμημενο emoticon με τα στριφογυριστα ματια εχει αρχισει να μου την δινει λιγο τωρα τελευταια! Οποιος θελει να πει κατι ας το πει στα ισια... Εδω ειμαι και οπως βλεπετε δεν αφηνω και τιποτα αναπαντητο!
Τεσπα, η ρουφιανια δυστυχως δεν φτανει! Τα συγκεκριμενα πρατηρια ειναι παρα πολυ γνωστα... Τοσο στους κυκλους των πρατηριουχων οσο και υψηλοτερα! Και παντα ΜΑ ΠΑΝΤΑ μιλαμε για πρατηρια με πολυ χαμηλες τιμες και ουρες καταναλωτων που βρηκαν 'εναν τιμιο βενζινοπωλη που εχει χαμηλες τιμες'!
Προσφατως εμαθα για καταγγελια πρατηριου απο συνδικαλιστικο μας οργανο για υπαρξη επεμβατικων μηχανισμων αλοιωσης των ενδειξεων στις αντλιες του (τα λεγομενα μηχανακια) αλλα και λαθρεμποριο καυσιμων... Την επομενη μερα -ολως περιεργως- στο συγκεκριμενο πρατηριο αλλαχτηκαν ολες οι αντλιες και ο ελεγχος δεν εδειξε το παραμικρο!Το προβλημα δεν ειναι οι πρατηριουχοι, το προβλημα ειναι το κρατος το οποιο μπαζει απο παντου και το οποιο δεν εχει ουτε καν τα τεχνικα μεσα να ελενξει οπως πρεπει εμενα, τους συναδελφους μου και τους 'συναδελφους' μου!
-
Ένα σχετικά καλά ενημερωμένο άρθρο για την πετρελαιοκίνηση, τα περισσότερα συνήθως είναι γονατογραφήματα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ένα σχετικά καλά ενημερωμένο άρθρο για την πετρελαιοκίνηση, τα περισσότερα συνήθως είναι γονατογραφήματα.το άρθρο είναι ανακριβές, τουλάχιστον ως προς το ποσοστό των diesel στην νορβηγία
-
Μα δε γράφει για την Νορβηγία συγκεκριμένα, αλλά για ομάδα χωρών στην οποία μετέχει και αυτή.
-
έχεις δίκιο,
http://www1.eere.energy.gov/vehiclesand ... tw644.html
απ την άλλη το συγκεκριμένο λέει άλλα στοιχεία απ τα επίσημα του νορβηγικού κράτους
μπας και περιλαμβάνουν επαγγελματικά μέσα? -
To downsizing των βενζίνης από τη μία με νέους κινητήρες turbo που είναι αρκετά αποδοτικοί και η αύξηση του κόστους στα diesel από την άλλη λόγω αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων έχει ως αποτέλεσμα μία ισορρόπηση της τάσης πωλήσεων diesel-gas.
-
Να θέσω μια άλλη διάσταση στο θέμα:
πόσο κάνει το απολύτως φτηνότερο σπορέλαιο στην ελληνική αγορά;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Να θέσω μια άλλη διάσταση στο θέμα:πόσο κάνει το απολύτως φτηνότερο σπορέλαιο στην ελληνική αγορά;
Όμως δεν έχει φόρο κίνησης.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Να θέσω μια άλλη διάσταση στο θέμα:πόσο κάνει το απολύτως φτηνότερο σπορέλαιο στην ελληνική αγορά;
καπου ειχα γραψει ποσο κοστιζει ο τονος του 'λαδιου' για βιοντιζελ.
το μονο που θυμαμαι ειναι οτι λογω κρατικης (;) επιδοτησης τα ΕΠΛΕ αγοραζουν στη διπλασια τιμη απο την εμπορικη που ισχυει διεθνως.
Θα μαθω την τιμη...το θεμα ειναι οτι δεν μπορει το αυτοκινητο μου να καει σκετο 'λαδι'
-
Ο χρήστης karas77 έγραψε:
καλήμερα .έμενα προσωπικά ακόμα και τα 7.8λ ενός c4 που έχω μου φαίνονται υπερβολή, μπροστά στα 4.8λ που κάνει ένα πενταετίας πρόσφατα αγορασμένο πουντο 1.3 φίλου.οπότε φουλ για αγορά καπιου παρομοίου και ας κάνει θόρυβο και ας είναι και αργό. έχοντας στην κατοχή μου ένα ρχ8 και σιτροεν c4 και μηνιαία έξοδα σε βενζίνες κάνα 200Ε.η λύση του πετρελαιοκίνητου είναι μονόδρομος.με έναν πρόχειρο υπολογισμό γλυτώνω με βάσει τα χλμ που κάνω μηνιαίος 120Ε μπορεί και παραπάνω βάζοντας βεβαία το ρχ8 στο παρκιν.ξαφνικά νιώθω ότι ανακάλυψα την αμερική ζώντας τόσα χρονιά επαρχία, και κοροϊδεύοντας τούς κατόχους πετρελαιοκινήτων τόσα χρονιά.κλασικός ελληνας και εγώ έπρεπε να με σκιση η τρόικα για να καταλάβω ότι οι κουτόφραγκοι τελικά δεν είναι τόσο κουτοί τελικά που αγοράζουν χρονιά τώρα dieselΤα ίδια έλεγε και σε εμένα συγγενικό μου πρόσωπο,που πας με το τρακτέρ κ.τ.λ.,μέχρι πέρυσι.Κάνοντας κάθε μέρα πάνω απο 120 χλμ. με ενα mazda 6 και την βενζίνη που είχε αρχίσει να ανεβαινει,τα έβαλε κάτω και τα υπολόγισε και είδε οτι το 'τρακτέρ'συμφέρει και οτι τα έξοδα του ηταν σχεδόν τα μισά.Έτσι μετα απο 15 μήνες που έχει το polo,το mazda βρίσκεται στο γκαράζ ακίνητο χωρις ασφάλεια και απο του χρόνου μάλλον και χωρίς πινακίδες και σήμα.Ασε τους άλλους να μιλάνε για θορύβους,μαυρίλες και δίαφορα αλλα,την τσέπη σου να κοιτάς,οτι τελικά μας έμεινε απο τα κοψίματα της τρόικας.
-
Η επιτροπή περιβάλλοντος της βουλής σύμφωνα με δημοσιεύματα έβαλε πάγο στη κίνηση diesel στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μάλιστα προτείνει να εξεταστεί το μέτρο κίνησης diesel και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος...
Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή...
http://www.autoblog.gr/2011/10/09/kokki ... is-boulis/
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Να θέσω μια άλλη διάσταση στο θέμα:
πόσο κάνει το απολύτως φτηνότερο σπορέλαιο στην ελληνική αγορά;
καπου ειχα γραψει ποσο κοστιζει ο τονος του 'λαδιου' για βιοντιζελ.
το μονο που θυμαμαι ειναι οτι λογω κρατικης (;) επιδοτησης τα ΕΠΛΕ αγοραζουν στη διπλασια τιμη απο την εμπορικη που ισχυει διεθνως.
Θα μαθω την τιμη...το θεμα ειναι οτι δεν μπορει το αυτοκινητο μου να καει σκετο 'λαδι'
Καμία κρατική επιδότηση. Τα ΕΛΠΕ αγοράζουν λίγο παραπάνω από τη διεθνή τιμή.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Να θέσω μια άλλη διάσταση στο θέμα:
πόσο κάνει το απολύτως φτηνότερο σπορέλαιο στην ελληνική αγορά;
καπου ειχα γραψει ποσο κοστιζει ο τονος του 'λαδιου' για βιοντιζελ.
το μονο που θυμαμαι ειναι οτι λογω κρατικης (;) επιδοτησης τα ΕΠΛΕ αγοραζουν στη διπλασια τιμη απο την εμπορικη που ισχυει διεθνως.
Θα μαθω την τιμη...το θεμα ειναι οτι δεν μπορει το αυτοκινητο μου να καει σκετο 'λαδι'
Καμία κρατική επιδότηση. Τα ΕΛΠΕ αγοράζουν λίγο παραπάνω από τη διεθνή τιμή.
μιλουσα με δυο εργοστασιαρχες την περασμενη χρονια.
Ειχαν αλλαξει δραστηριοτητα στα εργοστασια, κι απο σπορελαια το γυρισαν σε βιοκαυσιμο.
Την πρωτη χρονια που εγινε αυτο, εφερναν αβερτα κι ετοιμο λαδι απ'εξω αλλα μετα εκλεισε η κανουλα.Θυμαμαι χαρακτηριστικα που μου έλεγαν: 'διπλη τιμη'
-
Φέτος ισχύει αυτό που σου λέω και ενώ βγήκε η κατανομή κάποιοι δεν μπορούσαν να παραδώσουν γιατί η τιμή ήταν τόσο χαμηλή που δεν 'έβγαιναν'.
Δηλαδή τα ΕΛΠΕ παρανομούσαν δίνοντας στην αγορά πετρέλαιο με μικρότερη ποσότητα βιοντίζελ. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Φέτος ισχύει αυτό που σου λέω και ενώ βγήκε η κατανομή κάποιοι δεν μπορούσαν να παραδώσουν γιατί η τιμή ήταν τόσο χαμηλή που δεν 'έβγαιναν'.
Δηλαδή τα ΕΛΠΕ παρανομούσαν δίνοντας στην αγορά πετρέλαιο με μικρότερη ποσότητα βιοντίζελ.Ο λογος για τον οποιο τα ΕΛΠΕ πουλουσαν κατα τους καλοκαιρινους μηνες πετρελαιο ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ βιοντιζελ τοσο φετος οσο και περσυ τα προβληματα που δημιουργουνται στα φορτηγα κυριως αλλα και σε ΙΧ λιγοτερο απο την αποδομηση του βιοντιζελ και την επαναφορα στην αρχικη του -φυτικη- κατασταση λογω της ζεστης!
Γενικα παντως τα προβληματα απο το βιοντιζελ στα φορτηγα ειναι παρα πολλα με το κοστος τους αρκετα υψηλο μιας και συνηθως χτυπανε αντλιες πετρελαιου και μπεκ! -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Φέτος ισχύει αυτό που σου λέω και ενώ βγήκε η κατανομή κάποιοι δεν μπορούσαν να παραδώσουν γιατί η τιμή ήταν τόσο χαμηλή που δεν 'έβγαιναν'.OK, δεν ξερω για τους τελευταιους μηνες.
το θεμα ειναι οτι βοηθιούνται οι ομαδες παραγωγών ενεργειακών φυτων και ο βασικος τροπος στήριξης τους ήταν (είναι;) η πριμοδότηση της τιμης του λάδιου. -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Φέτος ισχύει αυτό που σου λέω και ενώ βγήκε η κατανομή κάποιοι δεν μπορούσαν να παραδώσουν γιατί η τιμή ήταν τόσο χαμηλή που δεν 'έβγαιναν'.
Δηλαδή τα ΕΛΠΕ παρανομούσαν δίνοντας στην αγορά πετρέλαιο με μικρότερη ποσότητα βιοντίζελ.Ο λογος για τον οποιο τα ΕΛΠΕ πουλουσαν κατα τους καλοκαιρινους μηνες πετρελαιο ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ βιοντιζελ τοσο φετος οσο και περσυ τα προβληματα που δημιουργουνται στα φορτηγα κυριως αλλα και σε ΙΧ λιγοτερο απο την αποδομηση του βιοντιζελ και την επαναφορα στην αρχικη του -φυτικη- κατασταση λογω της ζεστης!
Γενικα παντως τα προβληματα απο το βιοντιζελ στα φορτηγα ειναι παρα πολλα με το κοστος τους αρκετα υψηλο μιας και συνηθως χτυπανε αντλιες πετρελαιου και μπεκ!Κάποιους καλοκαιρινούς μήνες πουλάνε χωρίς βιοντίζελ γιατί αργεί να βγει η κατανομή.
Αυτό που είπα εγώ είναι όταν έχει βγει η κατανομή (πριν 1-2 μήνες), το πετρέλαιο -πρέπει να- έχει την απαιτούμενη ποσότητα βιοντίζελ, αλλά επειδή κάποιοι δεν μπορούν να παραδώσουν, τα ΕΛΠΕ δίνουν στην αγορά πετρέλαιο με μειωμένο ποσοστό βιοντίζελ, κάτι που είναι παράνομο. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Φέτος ισχύει αυτό που σου λέω και ενώ βγήκε η κατανομή κάποιοι δεν μπορούσαν να παραδώσουν γιατί η τιμή ήταν τόσο χαμηλή που δεν 'έβγαιναν'.
Δηλαδή τα ΕΛΠΕ παρανομούσαν δίνοντας στην αγορά πετρέλαιο με μικρότερη ποσότητα βιοντίζελ.Ο λογος για τον οποιο τα ΕΛΠΕ πουλουσαν κατα τους καλοκαιρινους μηνες πετρελαιο ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ βιοντιζελ τοσο φετος οσο και περσυ τα προβληματα που δημιουργουνται στα φορτηγα κυριως αλλα και σε ΙΧ λιγοτερο απο την αποδομηση του βιοντιζελ και την επαναφορα στην αρχικη του -φυτικη- κατασταση λογω της ζεστης!
Γενικα παντως τα προβληματα απο το βιοντιζελ στα φορτηγα ειναι παρα πολλα με το κοστος τους αρκετα υψηλο μιας και συνηθως χτυπανε αντλιες πετρελαιου και μπεκ!Κάποιους καλοκαιρινούς μήνες πουλάνε χωρίς βιοντίζελ γιατί αργεί να βγει η κατανομή.
Αυτό που είπα εγώ είναι όταν έχει βγει η κατανομή (πριν 1-2 μήνες), το πετρέλαιο -πρέπει να- έχει την απαιτούμενη ποσότητα βιοντίζελ, αλλά επειδή κάποιοι δεν μπορούν να παραδώσουν, τα ΕΛΠΕ δίνουν στην αγορά πετρέλαιο με μειωμένο ποσοστό βιοντίζελ, κάτι που είναι παράνομο.Και επαναλαμβανω... Δεν εδωσαν πετρελαιο με μειωμενο βιοντιζελ! Εδωσαν πετρελαιο ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ βιοντιζελ...
Ο δε λογος ηταν τα προβληματα που δημιουργει το βιοκαυσιμο το οποιο λογω των υψηλων θερμοκρασιων αποδομειται και ξαναεπιστρεφει στην φυτικη του κατασταση φραζοντας φιλτρα και μπεκ!
Τα παραπανω τα αντιμετωπιζουμε καθημερινα κατα τους θερμους μηνες του χρονου και ειχαμε και μια ενημερωση σε μια ημεριδα που οργανωθηκε μεταξυ αλλων και απο τα ΕΛΠΕ! Δεν εχει να κανει με την επαρκεια βιοντιζελ η μη...
Οι λογοι ειναι ξεκαθαροι και διαφορετικοι!
Να προσθεσω εδω οτι απο 08/09/2011 το ποσοστο του βιοντιζελ στο πετρελαιο αυξηθηκε κι αλλο... Απο το 5% στο 7%!
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;