-
Νέος στο φόρουμ ή για να το πω καλύτερα σημερινός κυριολεκτικά...
Ο λόγος που ανοίγω αυτό το τόπικ είναι για να πάρω καμιά ιδέα από εσάς τα αρρωστάκια, που χαλαρά ξέρετε 100 περισσότερα από μένα.
Λοιπόν δίνω μέχρι 30 μάξιμουμ και 1.8 κυβικά και γλυκοκοιτάζω το Αudi A4 1.8 120ps (η τιμή με τα πολλά εξτρά που έχει στον βασικό εξοπλισμό του είναι 29)
Θέλω αμάξι για τα επόμενα 10 χρόνια, αξιοπιστία, αισθητική, πολυτέλεια, κύρος, ασφάλεια, μεταπώληση (έστω και μετά από 10 χρόνια ), value for money και επιδόσεις. Τώρα με το τελευταίο που έγραψα (επιδόσεις) ίσως με κράξετε λόγω των 120 αλόγων, αλλά λόγω ροπής και τούρμπο κινητήρα, πιστεύω ότι είναι μια χαρά για 1.5 τόνο αμάξι (δυναμομετρημένοι άλλωστε οι ίπποι βγαίνουν +13).
Δεν πιστεύω ότι με αυτά τα χρήματα και με αυτά που θέλω μπορώ να πάρω κάτι καλύτερο. Άλλωστε μέχρι τέλη Δεκέμβρη προσφέρει ένα πολυτελές πακέτο η Audi στον βασικό εξοπλισμό (επιπλέον εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, ράδιο CD με κάρτα SD, bluetooth, ζάντες αλουμινίου 17άρες και λάστιχα 245!!, προβολείς xenon, προβολείς ομίχλης και κάποια άλλα που τα ξέχασα..)
Η C180 είναι πιο ακριβή, μου κάνει λίγο στυλ νεόπλουτου, λόγω του αστεριού (αν και είναι πανέμορφη), είμαι και σχετικά μικρός (35), είναι και πολύ πιο αλμυρή, το 13 θα βγει και η καινούρια, οπότε την αφήνω.
Η Bwm 316 ή 318 είναι πολύ στενή, με περιορισμένους σχετικά χώρους και ειδικά η δεύτερη πολύ πιο ακριβή.
Το Saab είναι μια καλή λύση, αλλά είναι δίλιτρο και η μεταπώλησή του είναι λιγάκι αμφιλεγόμενη, διότι απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό.
Το Opel Ιnsignia στα 1.6 με τα 180 άλογα είναι πολύ καλό, αλλά δεν το έχω πολυψάξει...(Βοήθεια κάποιος αν το έχει, πόσο ευχαριστημένος είναι)
Το Volvo S60 μου κάνει λίγο μπαμπουδίστικο.
Το CC καλή περίπτωση, αλλά κάτι με χαλάει και δεν ξέρω τι....
Δεν ξέρω αν σας μπέρδεψα, δώστε καμιά βοήθεια μάγκες....Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πήγα να δω και δεν περίμενα να μείνω τόσο ευχαριστημένος, γιατί η αλήθεια είναι ότι είχα βαρεθεί να το βλέπω στο δρόμο (αλλά οι διαφορές του με το προ 2009 Α4 είναι ψιλοτεράστιες..)
-
Νέος στο φόρουμ ή για να το πω καλύτερα σημερινός κυριολεκτικά...
Ο λόγος που ανοίγω αυτό το τόπικ είναι για να πάρω καμιά ιδέα από εσάς τα αρρωστάκια, που χαλαρά ξέρετε 100 περισσότερα από μένα.
Λοιπόν δίνω μέχρι 30 μάξιμουμ και 1.8 κυβικά και γλυκοκοιτάζω το Αudi A4 1.8 120ps (η τιμή με τα πολλά εξτρά που έχει στον βασικό εξοπλισμό του είναι 29)
Θέλω αμάξι για τα επόμενα 10 χρόνια, αξιοπιστία, αισθητική, πολυτέλεια, κύρος, ασφάλεια, μεταπώληση (έστω και μετά από 10 χρόνια ), value for money και επιδόσεις. Τώρα με το τελευταίο που έγραψα (επιδόσεις) ίσως με κράξετε λόγω των 120 αλόγων, αλλά λόγω ροπής και τούρμπο κινητήρα, πιστεύω ότι είναι μια χαρά για 1.5 τόνο αμάξι (δυναμομετρημένοι άλλωστε οι ίπποι βγαίνουν +13).
Δεν πιστεύω ότι με αυτά τα χρήματα και με αυτά που θέλω μπορώ να πάρω κάτι καλύτερο. Άλλωστε μέχρι τέλη Δεκέμβρη προσφέρει ένα πολυτελές πακέτο η Audi στον βασικό εξοπλισμό (επιπλέον εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, ράδιο CD με κάρτα SD, bluetooth, ζάντες αλουμινίου 17άρες και λάστιχα 245!!, προβολείς xenon, προβολείς ομίχλης και κάποια άλλα που τα ξέχασα..)
Η C180 είναι πιο ακριβή, μου κάνει λίγο στυλ νεόπλουτου, λόγω του αστεριού (αν και είναι πανέμορφη), είμαι και σχετικά μικρός (35), είναι και πολύ πιο αλμυρή, το 13 θα βγει και η καινούρια, οπότε την αφήνω.
Η Bwm 316 ή 318 είναι πολύ στενή, με περιορισμένους σχετικά χώρους και ειδικά η δεύτερη πολύ πιο ακριβή.
Το Saab είναι μια καλή λύση, αλλά είναι δίλιτρο και η μεταπώλησή του είναι λιγάκι αμφιλεγόμενη, διότι απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό.
Το Opel Ιnsignia στα 1.6 με τα 180 άλογα είναι πολύ καλό, αλλά δεν το έχω πολυψάξει...(Βοήθεια κάποιος αν το έχει, πόσο ευχαριστημένος είναι)
Το Volvo S60 μου κάνει λίγο μπαμπουδίστικο.
Το CC καλή περίπτωση, αλλά κάτι με χαλάει και δεν ξέρω τι....
Δεν ξέρω αν σας μπέρδεψα, δώστε καμιά βοήθεια μάγκες....Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πήγα να δω και δεν περίμενα να μείνω τόσο ευχαριστημένος, γιατί η αλήθεια είναι ότι είχα βαρεθεί να το βλέπω στο δρόμο (αλλά οι διαφορές του με το προ 2009 Α4 είναι ψιλοτεράστιες..)
-
Νέος στο φόρουμ ή για να το πω καλύτερα σημερινός κυριολεκτικά...
Ο λόγος που ανοίγω αυτό το τόπικ είναι για να πάρω καμιά ιδέα από εσάς τα αρρωστάκια, που χαλαρά ξέρετε 100 περισσότερα από μένα.
Λοιπόν δίνω μέχρι 30 μάξιμουμ και 1.8 κυβικά και γλυκοκοιτάζω το Αudi A4 1.8 120ps (η τιμή με τα πολλά εξτρά που έχει στον βασικό εξοπλισμό του είναι 29)
Θέλω αμάξι για τα επόμενα 10 χρόνια, αξιοπιστία, αισθητική, πολυτέλεια, κύρος, ασφάλεια, μεταπώληση (έστω και μετά από 10 χρόνια ), value for money και επιδόσεις. Τώρα με το τελευταίο που έγραψα (επιδόσεις) ίσως με κράξετε λόγω των 120 αλόγων, αλλά λόγω ροπής και τούρμπο κινητήρα, πιστεύω ότι είναι μια χαρά για 1.5 τόνο αμάξι (δυναμομετρημένοι άλλωστε οι ίπποι βγαίνουν +13).
Δεν πιστεύω ότι με αυτά τα χρήματα και με αυτά που θέλω μπορώ να πάρω κάτι καλύτερο. Άλλωστε μέχρι τέλη Δεκέμβρη προσφέρει ένα πολυτελές πακέτο η Audi στον βασικό εξοπλισμό (επιπλέον εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, ράδιο CD με κάρτα SD, bluetooth, ζάντες αλουμινίου 17άρες και λάστιχα 245!!, προβολείς xenon, προβολείς ομίχλης και κάποια άλλα που τα ξέχασα..)
Η C180 είναι πιο ακριβή, μου κάνει λίγο στυλ νεόπλουτου, λόγω του αστεριού (αν και είναι πανέμορφη), είμαι και σχετικά μικρός (35), είναι και πολύ πιο αλμυρή, το 13 θα βγει και η καινούρια, οπότε την αφήνω.
Η Bwm 316 ή 318 είναι πολύ στενή, με περιορισμένους σχετικά χώρους και ειδικά η δεύτερη πολύ πιο ακριβή.
Το Saab είναι μια καλή λύση, αλλά είναι δίλιτρο και η μεταπώλησή του είναι λιγάκι αμφιλεγόμενη, διότι απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό.
Το Opel Ιnsignia στα 1.6 με τα 180 άλογα είναι πολύ καλό, αλλά δεν το έχω πολυψάξει...(Βοήθεια κάποιος αν το έχει, πόσο ευχαριστημένος είναι)
Το Volvo S60 μου κάνει λίγο μπαμπουδίστικο.
Το CC καλή περίπτωση, αλλά κάτι με χαλάει και δεν ξέρω τι....
Δεν ξέρω αν σας μπέρδεψα, δώστε καμιά βοήθεια μάγκες....Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πήγα να δω και δεν περίμενα να μείνω τόσο ευχαριστημένος, γιατί η αλήθεια είναι ότι είχα βαρεθεί να το βλέπω στο δρόμο (αλλά οι διαφορές του με το προ 2009 Α4 είναι ψιλοτεράστιες..)
-
Πρώτον άλλαξε τον τίτλο γιατί λέει ότι θες αμάξι 1800 άλογα με 30.000€!:lol:
Δεύτερον έχεις τσιμπήσει άγρια την παπάτζα της Audi και πας σαν κλασσικό θύμα να πέσεις στη λούμπα. Με 30.000€ σαν να είναι πολύ να ζητάς και πολυτέλεια και μεταπώληση και κύρος και value for money? Άρα κάποιο λάκο δεν έχει η φάβα?Με τα χρήματα που διαθέτεις παίρνεις Passat 160hp DSG αν ντε και καλά θες αμάξι από το χρεποόμιλο, ενώ υπάρχουν και S60 και άλλα που κάνουν match (όσο αυτό είναι δυνατόν) τα κριτήριά σου...
-
Αλλαξε στον τιτλο το ps με cc..
Το S40 δεν εχει καμια σχεση με την κατηγορια που κοιτας, να δεις το S60...
Παρε το Α4 αφου σου αρεσει... -
Γιατί volvo s40? Αφού παίρνεις s60 1.6 t4 με 180 άλογα έκδοση mommentum ή και την πολύ πλούσια summum.Εχει εκπτώσεις και μαζί με απόσυρση όφελος 4000€ περίπου.Για αυτό πάνε. Το καλύτερο premium μεσαίο αυτήν τη στιγμή και με καλή τιμή το t4.H C-class ακριβή,η 318 δίλιτρη και παλιά,το insignia δεν είναι καν premium και γενικά μια μετριότητα αν εξαιρέσεις τη σχεδιαση που είναι ωραία,αλλά είναι και τεράστιος.Το Α4 120 που λες είναι η τρίτη καλύτερη περίπτωση,αλλά όταν υπάρχει το s60..Kαι πιο γρήγορο,πιο φρέσκο και όμορφο,μαζεμένες διαστάσεις,νομίζω χαμηλότερα τέλη και γενικά φτηνότερα σέρβις.Παρε τιμή για την έκδοση momentum & summum t4.
1η επιλογή s60 t4
2η επιλογή passat cc 1.8 tsi dsg
3η επιλογή A4 1.8 120 με το πακέτο εξοπλισμού -
Skoda Superb!!! Μεγαλύτερο εξίσου καλό και ακόμα καλύτερος εξοπλισμός
Volvo S60 που είναι τέλειο όχημα γενικά και δεν κοστίζει τόσο όσο το Α4
BMW, Mercedes πολύ ακριβές (stay away)
Αλλιώς αν έχεις τόσα πάρε το Α4 που είναι τελειο
Seat Exeo και αυτό λύση όπως και το Ford Mondeo
Saab 9-3 καλό και πάντα υπάρχουν και τα Avenger, Epica, Accord άλλα δεν στα συνιστώ
Δεν εννοείς 1800 ίππους; -
Skoda Octavia Scout 4x4 1.8TSI full extra.
Ευχαριστώ πολυ γεια σας!
-
Καλώς ήρθες!
Εάν βιάζεσαι πάρε το Volvo S60 Τ3 ή Τ4. Εάν δεν βιάζεσαι, περίμενε 2-3 μήνες που έρχεται η νέα BMW σειρά 3, με 1.6 Turbo κινητήρα και θα έχει περίπου στα χρήματα που θές.
ΥΓ: Η σημερινή 318i είναι 2λιτρη και όχι 1.800cc.
-
Σε αυτη τη κατηγορια σε αυτα τα λεφτα κι εσυ πας να παρεις το υπερεκτιμημενο αμαξι της κατηγοριας.. Καλυτερα το 160αρι passat...Καλυτερα ακομα λυση το s60.. Πορτμπαγκαζ ανυπαρκτο κι αυτο λιγο τσιμπημενο κατα τη γνωμη μου.
Το opel ξεχνα το..180 αλογα δεν εχει που να χτυπιεται..Κατι διαβασα για ενα ανεκδοτο-exeo επισης.. Για alfa romeo δε σε κοβω οποτε προσπερνω..Ford mondeo επισης να δεις, πολυ μαουνα βεβαια και εισαι και 35.. Πολυ καλο μοτερ, καλα λεφτα.γενικως ειναι καλο deal.
Peugeot-Citroen παιρνεις ή σε χαλαει το σημα...? 508-c5 εξαιρετικες επιλογες και σου μενουν και ρεστα..Υδροπνευματικη C5 exclusive ας πουμε...Εν ολιγοις αν θες vag-πιστευεις οτι εχει καποιο κυρος το σημα της vw...,passat 160..Αλλιως κοιτας s60-mondeo-508-c5 ,αν επιμενεις τοσο με το κυρος-σημα-μπλα μπλα s60.
Για οτι εγραψα μιλαω παντα για τις υπερτροφοδοτουμενες εκδοσεις.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πρώτον άλλαξε τον τίτλο γιατί λέει ότι θες αμάξι 1800 άλογα με 30.000€!:lol:
Δεύτερον έχεις τσιμπήσει άγρια την παπάτζα της Audi και πας σαν κλασσικό θύμα να πέσεις στη λούμπα. Με 30.000€ σαν να είναι πολύ να ζητάς και πολυτέλεια και μεταπώληση και κύρος και value for money? Άρα κάποιο λάκο δεν έχει η φάβα?Με τα χρήματα που διαθέτεις παίρνεις Passat 160hp DSG αν ντε και καλά θες αμάξι από το χρεποόμιλο, ενώ υπάρχουν και S60 και άλλα που κάνουν match (όσο αυτό είναι δυνατόν) τα κριτήριά σου...
Τον άλλαξα τον τίτλο, ότι ναναι έγραψα....
Δεν είναι παπάτζα ρε φίλε Audi είναι...χαλάρωσε... Τεράστιος όμιλος και τα αυτοκίνητα που έχουν παράξει ως τώρα είναι δοκιμασμένα, αξιόπιστα και προσφέρουν αρκετά έως πολλά για αυτά που δίνεις. Θυμήσου μόνο ότι όλοι οι υπουργοί (ΓΕΡΜΑΝΟΙ έτσι, δεν μιλάω για Έλληνες μόνο) άρχισαν να κυκλοφορούν με Α6 και Α8, οπότε παπάτζα μάλλον δεν είναι ο όμιλος...
Ίσως δεν το έθεσα σωστά το πολυτέλεια εννοώ πολυτέλεια που αντιστοιχεί στα 30 χιλιάρικα.. -
Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις παιδιά. Από όλους παίρνω αυτό που θέλω.
Όσον αφορά το S60 μάλλον πρέπει να πάω να το δω, απλά κάτι μουχει κάτσει ότι είναι λίγο μπαρμπάδικο, άσχετα αν είναι οι επιδόσεις του πολύ καλές και το εσωτερικό του αρκετά κομψό. Πάντως δεν το έχω προσέξει ποτέ, οπότε θα το δω και αυτό.Για Σκόντα χωρίς να θέλω να 'πληγώσω' κανέναν φαν αυτών, δεν πάει να έχει ίδια πατώματα, ίδιες μηχανές με το χρεποόμιλο που λέει ο στεφαν147 δεν παύει να είναι Σκόντα. Κομπλεξικός? Οκ Κομπλεξικός, αλλά για Σκόντα δεν δίνω τόσα. Άσε που μετά από 4 χρόνια αν θελήσεις να το πουλήσεις θα ψάχνεις αγοραστή με τα κυάλια. Μηδέν μεταπωλητική αξία.
-
Με όριο τα 30.000 θα κοιτούσα αποκλειστικά αυτό
http://www.lexus.gr/Images/10023_CT200h ... 003502.pdf
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Με όριο τα 30.000 θα κοιτούσα αποκλειστικά αυτόhttp://www.lexus.gr/Images/10023_CT200h ... 003502.pdf
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με όριο τα 30.000 θα κοιτούσα αποκλειστικά αυτό
http://www.lexus.gr/Images/10023_CT200h ... 003502.pdf
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σε αυτη τη κατηγορια σε αυτα τα λεφτα κι εσυ πας να παρεις το υπερεκτιμημενο αμαξι της κατηγοριας.. Καλυτερα το 160αρι passat...Καλυτερα ακομα λυση το s60.. Πορτμπαγκαζ ανυπαρκτο κι αυτο λιγο τσιμπημενο κατα τη γνωμη μου.
Το opel ξεχνα το..180 αλογα δεν εχει που να χτυπιεται..Κατι διαβασα για ενα ανεκδοτο-exeo επισης.. Για alfa romeo δε σε κοβω οποτε προσπερνω..Ford mondeo επισης να δεις, πολυ μαουνα βεβαια και εισαι και 35.. Πολυ καλο μοτερ, καλα λεφτα.γενικως ειναι καλο deal.
Peugeot-Citroen παιρνεις ή σε χαλαει το σημα...? 508-c5 εξαιρετικες επιλογες και σου μενουν και ρεστα..Υδροπνευματικη C5 exclusive ας πουμε...Εν ολιγοις αν θες vag-πιστευεις οτι εχει καποιο κυρος το σημα της vw...,passat 160..Αλλιως κοιτας s60-mondeo-508-c5 ,αν επιμενεις τοσο με το κυρος-σημα-μπλα μπλα s60.
Για οτι εγραψα μιλαω παντα για τις υπερτροφοδοτουμενες εκδοσεις.
Γιατί υπερκτιμημένο? Λόγω των 120 ίππων? Στα 29 Άουντι και με τόσο εξοπλισμό μόνο υπερεκτιμημένο δεν είναι.
Πορτμπαγάζ 480 λίτρα δεν έχει το Α4? Οκ δεν είναι από τα πιο μεγάλα αλλά 2 πτώματα χωράνε...
Σευχαριστώ για τις προτάσεις, με βλέπω να ψάχνω πολύ πράγμα...Απλά κόλλησα τώρα με το Α4...(χωρίς να δω τα άλλα βέβαια)Υπόψην ως τώρα είχα την 147 (Σκέτη κάυλα στην οδήγηση, αλλά στην 159 κάτι με χαλάει...) Αυτό για έναν φίλο που έγραψε ότι μάλλον δεν είμαι Αλφίστας...
-
Ο χρήστης Dave έγραψε:
Τον άλλαξα τον τίτλο, ότι ναναι έγραψα....
Δεν είναι παπάτζα ρε φίλε Audi είναι...χαλάρωσε... Τεράστιος όμιλος και τα αυτοκίνητα που έχουν παράξει ως τώρα είναι δοκιμασμένα, αξιόπιστα και προσφέρουν αρκετά έως πολλά για αυτά που δίνεις. Θυμήσου μόνο ότι όλοι οι υπουργοί (ΓΕΡΜΑΝΟΙ έτσι, δεν μιλάω για Έλληνες μόνο) άρχισαν να κυκλοφορούν με Α6 και Α8, οπότε παπάτζα μάλλον δεν είναι ο όμιλος...
Ίσως δεν το έθεσα σωστά το πολυτέλεια εννοώ πολυτέλεια που αντιστοιχεί στα 30 χιλιάρικα..Εγώ αναφέρθηκα στο συγκεκριμένο μοντέλο που κοιτάς που είναι super υπερτιμημένο. Άλλωστε είμαι κι εγώ κάτοχος Audi της διπλάσιας αξίας (το 2009 γιατί τώρα είναι της 3πλάσιας σχεδόν) από αυτό που κοιτάς. Με τι αμάξι κυκλοφορούν οι υπουργοί πρέπει να είναι το χειρότερο κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου που έχω ακούσει ποτέ.
Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγούμαι: με τα χρήματα που διαθέτεις υπάρχουν αυτοκίνητα που καλύπτουν πολύ καλύτερα τα κριτήρια που έθεσες απ' ότι το Α4 120hp με το δήθεν καλό εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με όριο τα 30.000 θα κοιτούσα αποκλειστικά αυτό
http://www.lexus.gr/Images/10023_CT200h_for_Paris_GR_tcm621-1003502.pdf
Πολύ άσχημο κώλο έχει ρε φίλε....
-
Ο χρήστης Dave έγραψε:
Με όριο τα 30.000 θα κοιτούσα αποκλειστικά αυτό
http://www.lexus.gr/Images/10023_CT200h ... 003502.pdf
Πολύ άσχημο κώλο έχει ρε φίλε....
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.....εγώ τον βρίσκω υπέροχο όπως και όλη την κατασκευή μέσα έξω.
-
Εγώ αναφέρθηκα στο συγκεκριμένο μοντέλο που κοιτάς που είναι super υπερτιμημένο. Άλλωστε είμαι κι εγώ κάτοχος Audi της διπλάσιας αξίας (το 2009 γιατί τώρα είναι της 3πλάσιας σχεδόν) από αυτό που κοιτάς. Με τι αμάξι κυκλοφορούν οι υπουργοί πρέπει να είναι το χειρότερο κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου που έχω ακούσει ποτέ.
Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγούμαι: με τα χρήματα που διαθέτεις υπάρχουν αυτοκίνητα που καλύπτουν πολύ καλύτερα τα κριτήρια που έθεσες απ' ότι το Α4 120hp με το δήθεν καλό εξοπλισμό.
καλά οκ μην παραποιείς ή μην μεταφράζεις αυτά που λέω, όπως σε βολέυει.
Είπες χαρακτηριστικά έχεις τσιμπήσει άγρια την παπάτζα της Audi και πας σαν κλασσικό θύμα να πέσεις στη λούμπα και θεώρησα από αυτή σου τη φράση ότι μιλάς υποτιμητικά για τον όμιλο γενικά.
Όχι ρε φίλε μαλάκς δεν είμαι να πάω να πάρω αμάξι, επειδή το έχουν οι υπουργοί (μάλλον εσύ το έχεις αυτό, γιατί εγώ μίλησα για Α4 και όχι για Α6 ή Α8 που έχεις εσύ...) Το έθεσα ως παράδειγμα για να ξεκολλήσεις από το επιθετικό υφάκι σου του στυλ σιγά ρε μεγάλε τι πολυτέλεια θες με 30 χιλιάρικα κλπ κλπ ΚΑΙ κυρίως επειδή θεώρησα ότι μίλησες υποτιμητικά για τον όμιλο γενικά...Χαλάρωσε λίγο...
Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc