Μεταχειρισμένα μπόρει να φέρει κανείς με έτος κατασκευής το πολυ 2 χρόνια πίσω. Οπότε από 2000 μοντέλο και μετά.
-
γειά σας , μήπως γνωρίζει κανείς το συνολικό κόστος της εισαγωγής ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 1998 κε απο γερμανία ;
αν παίζει ρόλλο , μοντέλο 1997 η 96
επίσης θα ήθελα να μάθω αναλυτικά ολη την διαδικασία, που απευθήνεσαι κτλ. ευχαριστώ -
γειά σας , μήπως γνωρίζει κανείς το συνολικό κόστος της εισαγωγής ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 1998 κε απο γερμανία ;
αν παίζει ρόλλο , μοντέλο 1997 η 96
επίσης θα ήθελα να μάθω αναλυτικά ολη την διαδικασία, που απευθήνεσαι κτλ. ευχαριστώ -
γειά σας , μήπως γνωρίζει κανείς το συνολικό κόστος της εισαγωγής ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 1998 κε απο γερμανία ;
αν παίζει ρόλλο , μοντέλο 1997 η 96
επίσης θα ήθελα να μάθω αναλυτικά ολη την διαδικασία, που απευθήνεσαι κτλ. ευχαριστώ -
Και εμένα με ενδιαφέρει, και πιστεύω και αρκετούς άλλους. Καλό θα ήταν να μιλήσει κάποιος που ξέρει. Μην πει ο καθένας και τον πόνο του από φήμες που νόμισε κάποιος γνωστός του κολλητού του πως μάλλον θα ισχύσουν.
-
Μεταχειρισμένα μπόρει να φέρει κανείς με έτος κατασκευής το πολυ 2 χρόνια πίσω. Οπότε από 2000 μοντέλο και μετά.
-
Auto pou gnwrizw einai oti gia ta metaxeirismena eisagwghs isxyei i palia forologia, dialadi 220% gia 2.0L kai ftanei sto 300% fia poio megala.
Hdh mas pane gia 2h fora sto Eurwpaiko dikasthrio giauton to logo, dioti i forologia einai nomimh, alla paranomo to na forologountai diaforetika ta kainourgia apo ta metaxeirismena!!
-
Δηλαδή αν ο ξάδελφός μου που έχει την παλιά 325 του (7ετίας) στη Γερμανία μου τη δώσει ΤΖΑΜΠΑ πόσο φόρο θα πληρώσω; 0x300% = 0, έτσι δεν είναι
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Δηλαδή αν ο ξάδελφός μου που έχει την παλιά 325 του (7ετίας) στη Γερμανία μου τη δώσει ΤΖΑΜΠΑ πόσο φόρο θα πληρώσω; 0x300% = 0, έτσι δεν είναιPoly kalh erwthsh, alla den xerw na sou apanthsw
Den gnwrizw an o foros ypologizetai epi tou posou pou plhrwses, i epi ths tote timologiakhs axias tou autokinhtou!! Mallon gia akrivhs plhrofories prepei na rwthseis to ypourgeio oikonomikwn
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δηλαδή αν ο ξάδελφός μου που έχει την παλιά 325 του (7ετίας) στη Γερμανία μου τη δώσει ΤΖΑΜΠΑ πόσο φόρο θα πληρώσω; 0x300% = 0, έτσι δεν είναι
Poly kalh erwthsh, alla den xerw na sou apanthsw
Den gnwrizw an o foros ypologizetai epi tou posou pou plhrwses, i epi ths tote timologiakhs axias tou autokinhtou!! Mallon gia akrivhs plhrofories prepei na rwthseis to ypourgeio oikonomikwn
Χωρίς να είναι σίγουρο, τo λογικό είναι είτε επί της τότε τιμολογιακής αξίας με μείωση παλαιότητας (το πιο πιθανό), είτε με μια αντικειμενική αξία βάσει παλαιότητας και εξοπλισμού. Το είχα διαβάσει παλιότερα σε ειδικό περιοδικό, αλλά ήταν αρκετά χρόνια πίσω και μπορεί να έχει αλλάξει...
-
παιδια μετα την καταδικη της ελλαδος για το θεμα αυτο ο νομος αλλαξε το 1999 απ οτι ξερω απο δημοσιευματα εφημεριδων , και το τρελλο ειναι οτι οι αρμοδιοι υπαλληλοι μου δινουν αλληλοσυγκρουομενες πληροφοριες, ετσι ειναι ρισκο να φερω κατι να μπω στην διαδικασια και να μην γνωριζω τι θα μου κοστισει τελικα.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
παιδια μετα την καταδικη της ελλαδος για το θεμα αυτο ο νομος αλλαξε το 1999 απ οτι ξερω απο δημοσιευματα εφημεριδων , και το τρελλο ειναι οτι οι αρμοδιοι υπαλληλοι μου δινουν αλληλοσυγκρουομενες πληροφοριες, ετσι ειναι ρισκο να φερω κατι να μπω στην διαδικασια και να μην γνωριζω τι θα μου κοστισει τελικα.Epeidh ta polla logia einai ftvxia:
http://www.autoaggelies.gr/pages/14_200 ... 4.mtx5.asp
kai
http://www.autotriti.gr//pages/56_2000/ ... gazineID=2
Shmeivsh: Oi metoikountes apo to exvteriko dikaiountai 100% appalagh apo dasmous
- topic:timeago_later,9 days
-
ευχαριστω πολυ antiriad , απ οτι φαινεται το ονειρο θα παραμεινει ονειρο.
ηθελα και εγω ενα πολυμορφικο σαν το renault espace. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
παιδια μετα την καταδικη της ελλαδος για το θεμα αυτο ο νομος αλλαξε το 1999 απ οτι ξερω απο δημοσιευματα εφημεριδων , και το τρελλο ειναι οτι οι αρμοδιοι υπαλληλοι μου δινουν αλληλοσυγκρουομενες πληροφοριες, ετσι ειναι ρισκο να φερω κατι να μπω στην διαδικασια και να μην γνωριζω τι θα μου κοστισει τελικα.O νόμος άλλαξε όμως η κυβέρνηση απλά δεν τον εφαρμόζει με αποτέλεσμα να πληρώνουμε ημερησίως σαν χώρα γύρω στα 30 εκατομμύρια πρόστιμο. Κράτος δικαίου ε;
-
Ο χρήστης sotiris έγραψε:
παιδια μετα την καταδικη της ελλαδος για το θεμα αυτο ο νομος αλλαξε το 1999 απ οτι ξερω απο δημοσιευματα εφημεριδων , και το τρελλο ειναι οτι οι αρμοδιοι υπαλληλοι μου δινουν αλληλοσυγκρουομενες πληροφοριες, ετσι ειναι ρισκο να φερω κατι να μπω στην διαδικασια και να μην γνωριζω τι θα μου κοστισει τελικα.
O νόμος άλλαξε όμως η κυβέρνηση απλά δεν τον εφαρμόζει με αποτέλεσμα να πληρώνουμε ημερησίως σαν χώρα γύρω στα 30 εκατομμύρια πρόστιμο. Κράτος δικαίου ε;
Kaneis kapoio mikro la8os. H Ellada DEN exei plhrvsei akoma draxmh sth EU dioti ta teleutaia 5 xronia prospa8ei na 'trenarei' thn apofash ths Europhs to 1997 gia ta metaxeirismena kanontas 'allages' sto systhma forologishs ton metaxeirismenon. Px Prin apo 7-8 Xronia ta pragmata htan poly xeirotera giati h Ellada den anagnorize meivsh axias pano apo 20%. Etsi px efernes ena amaxi 6-etias to opoio to eixeis parei $16,000
kai se bazane na plhroses $36,000 foro (milame gia amaxi pano apo 2,000cc). Prin 3-etias anagnorizane meivsh 65% gia dekaetias kai pano kai shmera 85% meivsh gia dekapentaetias. Alla kai pali h Ellada synexizei tin diakrish kai bazei forous pollaplasious ton kainourgivn autokinhtvn.Mexri ton Octombio-Noembrio pou 8a bgei kai h telikh apofash ths EU h Ellada exei thn 'dioria' na enarmonisei plhros me tis diataxeis ths europaikhs envshs allios 8a plhrosei anadromika 7 xronia prostimo ta opoia einai !!!!!!! gyro sto 1 TRIS-DRX!!!!!. Ama telika omos 'summorfo8oun plhros' tote to poson auto diagrafetai.
Opos ta blepo ego oi foroi sta metaxeirismena 8a meivsoun opos autous sta kainourgia etsi px 8a ferneis ena M3 8-etias to opoio exei axia xontrikhs 30.000 Euro..meivmena kata 60% exeis 12.000 Euro 'pragmatikh' axia kai apo auta plhrvneis 88% foro h 10.000 Euro foro... etsi oste na exisv8oun me ta enxoria M3.(Mhn mou peis oti den mporeis na breis enxorio M3 tou 95' me 22.000 Euro.
To Allo 8ena einai pote 8a meiv8oune oi foroi gia ta autokinhta pano apo 1.600cc oi opoioi einai kai oi iyiloteroi sthn Europh.
Mexri to 2004 8a doun polla ta matia mas.....dioti olles oi megales allages ginontai se periodous krisevs......kai me ligo dourdoula bebaia. -
Εγώ εδώ πέρα έχω την εξής απορία. Θέλω να φέρω - αν βρω - ένα FIAT/Bertone X-1/9 της περιόδου 1988-1989 (1500 κ.εκ.). Μπορώ να το κάνω; Αν ναι, τι θα πληρώσω;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ εδώ πέρα έχω την εξής απορία. Θέλω να φέρω - αν βρω - ένα FIAT/Bertone X-1/9 της περιόδου 1988-1989 (1500 κ.εκ.). Μπορώ να το κάνω; Αν ναι, τι θα πληρώσω;Exoume kai leme....Axia hondrikis tou autokinhtou to 1989 htan 12.000
Euro meivmeno kata 67%Ypopshn oti h axia tou autokinhtou mporei na ypologistei poly megalhterh mias kai auth ka8orizetai apo ton 'Telvnh'. Prin 7-8 Xronia ypologizan thn axia hondrikhs tou autokinhto kai 'ai8eretos' pros8etan olla ta axesouar px ydrabliko tiponi +300 Euro + Hl.para8hra + 200 Euro + Air Condition +400 Euro.....portes +400 Euro (Plaka kano gia tis portes)
Apo oti exv akousei tora den 'pazareuoun' thn axia tou autokinhtou alla briskoun thn axia xondrikis tou autokinhto to etos kataskeyhs tou kai efarmozoun bash auths
11.000*0.33(ypoloipo axias) = 3.960 + (Exoda metaforas 500 Euro) = 4460
Foros einai 190% epi ths meivmenhs axias
opote
4460x1.9 = 8474 Euro + 18% VAT = 1.18x8474 = 9999.32 ~10.000 EuroAn baleis kai ta parabola exei epiples 200 Euro Me sinollo 10.200 Euro
.......Bgalte ta dika sas symprerasmata
-
Χμμμ... Άρα με παίρνει να βρω ένα και, αν δεν είναι ήδη καταλυτικό, να του βάλω ένα καταλυτικό μοτέρ 1300άρι από Lancia Y10 GT και να το τουρμπίσω... (βάλε βέβαια και αναβάθμιση σε πατούμενα, αμορτισέρ/ελατήρια και φρένα), οπότε θα έρθει περίπου στα ίδια λεφτά με ένα σημερινό 1400άρι χάτσμπακ.
Σωστός;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Χμμμ... Άρα με παίρνει να βρω ένα και, αν δεν είναι ήδη καταλυτικό, να του βάλω ένα καταλυτικό μοτέρ 1300άρι από Lancia Y10 GT και να το τουρμπίσω... (βάλε βέβαια και αναβάθμιση σε πατούμενα, αμορτισέρ/ελατήρια και φρένα), οπότε θα έρθει περίπου στα ίδια λεφτά με ένα σημερινό 1400άρι χάτσμπακ.Σωστός;
Den pianei....kai auto dioti ta telh taxinomishs basizontai sta kybika pou prosferonai apo to ergostasion. Epsihs kai mio mikrh mhxanh na baleis pali 8a se forologhsoun me ta palia kybika...opoia einai perissotera. Kai pio megalh mhxanh na baleis pali 8a forologh8eis me ta kainourgia kybika mias kai einai perissotera pali. Dhladh kai thn pita etoimh kai ton skulo xortato 8eloun. Akomh kai hlekriko kinhthra na baleis paly 8a forologh8ei san symbatiko.
Mhn to yaxneis opos kai na tous piaseis lervnesai.
Elladaraaaaaaa......
-
Την τοποθέτηση κινητήρα 1300 κ.εκ. τη σκέφτομαι αν ΔΕΝ προσφερόταν καταλυτικό το X-1/9 τότε. Άλλωστε, η ταξινόμηση δε με πολυαπασχολεί. Τι 1300, τι 1500. Άσε που, τότε, θα έχουν πάει πάπαλα τα τεκμήρια ως τα 2000 κυβικά, οπότε δε θα με νοιάζει αν θα έχω 1300άρι η 1500άρι μοτέρ. Αυτό που με απασχολεί όμως είναι η χρήση του οχήματος, γιατί η μεν μολυβδούχος βενζίνη, για όσο καιρό θα είναι ακόμα διαθέσιμη, θα είναι ακριβότερη από την αμόλυβδη, η δε αμόλυβδη, ακόμα και αν έχεις τροποποιήσει τον κινητήρα ώστε να μην κινδυνεύει να πάθει κάτι από την έλλειψη μολύβδου, είναι καρκινογόνος όταν χρησιμοποιείται από μη καταλυτικά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
η δε αμόλυβδη, ακόμα και αν έχεις τροποποιήσει τον κινητήρα ώστε να μην κινδυνεύει να πάθει κάτι από την έλλειψη μολύβδου, είναι καρκινογόνος όταν χρησιμοποιείται από μη καταλυτικά αυτοκίνητα.Τώρα που το ανέφερες: Η 'νέα σούπερ' που έχει υποκατάστατα μολύβδου, δεν βασίζεται πάνω στην αμόλυβδη; Δηλαδή έχουμε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που παράγουν κάθε μέρα καρκίνο με τις ευλογίες του κράτους και θα κόψουν κλήση στον κακομοίρη που έχει αυτοκίνητο 1 έτους και μίας ημέρας και αμέλησε να βγάλει κάρτα καυσαερίων;
Ξέρει κανείς;