Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προηγμένη τεχνολογία: Ποιές εταιρείες πρωτοπορούν:
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προηγμένη τεχνολογία: Ποιές εταιρείες πρωτοπορούν:
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    37
    80
    156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panoscorfu last edited by

      Σαν πρώτο ψηφίζω την skoda γιατί αυτό έχω . μην ξεχνιόμαστε
      αναφέρθηκαν και πιο πάνω) και τρίτη βάζω την Saab γιατί οι τεχνολογίες που έχει αναπτύξει πάνω στην ασφάλεια τον Σοβαρά όμως τώρα πρώτα βάζω την χοντα και μετά την Toyota (για τους λόγους που αυτοκινήτων είναι απίστευτη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        skye ,επειδή δεν κατάλαβα,απευθύνεσαι σε κάποιον συγκεκριμένα?
        Πάντως,κρίνοντας απ'τα αποτελέσματα, δε νομίζω ότι αυτοί που ψήφισαν είχαν ως κριτήριο ποιά μάρκα τους αρέσει. Γιατί δεν πιστεύω ότι η Honda έχει περισσότερους 'οπαδούς' απ'τη BMW, ενώ και η Alfa Romeo,που όλοι ξέρουμε ότι έχει μεγάλο κοινό στο 4TForum, είναι χαμηλά στη βαθμολογία...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          H opel λιγο αδικημένη.Εγω ψήφισα BMW αλλα πιστευω ότι ειναι εξαιρετικά δύσκολο να κρίνουμε ποια εταιρεία ειναι οντως μπροστα.
          Παντως Alfa Romeo,Renault,Citroen,Audi είναι νομίζω μία σκάλα πιο κάτω από τις άλλες.Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            droemmen last edited by

            Ο χρήστης Tiger έγραψε:
            Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν.

            Ναι γέμισε ο τόπος από διαφημίσεις Audi και Alfa Romeo...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
              Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν.

              ε όχι δα!!

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν.

                ε όχι δα!!

                Σπύρος

                Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI το DSG το σύστημα quattro (στα 80ies) το Lupo 3l/100km.
                Αλλά για το gruppo της FIAT σχεδόν τίποτα. Και έχει την κορυφαία ομάδα στην F1.

                Για το θέμα μας τώρα οι Ιάπωνες (όλοι) είναι μπροστά. Κατά καιρούς βλέπουμε και καινοτομίες από Mercedes και BMW.
                Οι υπόλοιποι ακολουθούν με διαφορά φάσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tiger last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:
                  Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI

                  Τι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                    Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI

                    Τι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;

                    Μέτριες επιδόσεις? Νομίζω οτι το 1600FSI Golf συγκαταλέγεται στα γρήγορα μιρομεσαία 1600άρια.
                    Η κατανάλωση ενός κινητήρα FSI είναι μειωμένη σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα. Εκτός και αν είναι γιαπωνέζικος.
                    Όλα τα γαλλικά μοντέλα απαιτούν 95άρα αμόλυβδη, οπότε οι κάτοχοί τους ήταν αναγκασμένοι να βάζουν 98άρες αμόλυβδες, αφού καμμία αμόλυβδη στην Ελλάδα δεν έχει τα 95 οκτάνια που υποτίθεται ότι έχει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cliodriver last edited by

                      Κοίτα, αν κάποιος με 'συμβατικό' κινητήρα που θέλει 95 οκτάνια, αναγκάζεται να βάζει σούπερ αμόλυβδη (98άρα), τότε ο κάτοχος FSI θα αναγκάζεται να βάζει 100άρα, οπότε ο κινητήρας θα πηγαίνει μια χαρά, το πορτοφόλι του όμως...

                      Γενικά, νομίζω ότι όπου υπάρχει πρόβλημα νοθείας των καυσίμων (βλ. Ελλάδα) είναι ρίσκο ο FSI. Άσε που, γενικότερα, νομίζω ότι καλή εφαρμογή του άμεσου ψεκασμού στη βενζίνη είναι μόνο το τούρμπισμα. Στα απλά ατμοσφαιρικά υστερεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                        Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI

                        Τι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;

                        Μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα! Το 1.6 έχει τουλάχιστον αξιοπεπείς επιδόσεις και σίγουρα ανταγωνιστικές, όπως και η κατανάλωση είναι αντίστοιχη του ανταγωνισμού. Ακριβό είναι το 1.6, όχι μέτριο (δεν ισχύει βέβαια το ίδιο για τα 1.4)

                        Πολλά αυτοκίνητα για να αποδίδουν την ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής θέλουν 100άρα (98 ) βενζίνη, δεν είναι προνόμιο μόνο των FSI

                        Tο θέμα είναι γιατί μπήκε η Audi στις εταιρείες και όχι η VW 😉

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI

                          Τι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;

                          Μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα! Το 1.6 έχει τουλάχιστον αξιοπεπείς επιδόσεις και σίγουρα ανταγωνιστικές, όπως και η κατανάλωση είναι αντίστοιχη του ανταγωνισμού. Ακριβό είναι το 1.6, όχι μέτριο (δεν ισχύει βέβαια το ίδιο για τα 1.4)

                          Πολλά αυτοκίνητα για να αποδίδουν την ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής θέλουν 100άρα (98 ) βενζίνη, δεν είναι προνόμιο μόνο των FSI

                          Tο θέμα είναι γιατί μπήκε η Audi στις εταιρείες και όχι η VW 😉

                          απο κιβωτιο... θα αντιγραψουν και κανενα honda

                          τι κιβωτιο εινια αυτο που βαζανε στο golf...?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Πάντως παιδιά ο άμεσος ψεκασμός είναι μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία...

                            Νομίζω ότι ο 1600άρης του Golf θα είναι αρκετά οικονομικός και θα μπορεί να κινεί αξιοπρεπέστατα το αυτοκίνητο. Θα συνδυάζει δηλαδή (λόγω του άμεσου ψεκασμού) οικονομία και σφαιρική απόδοση...

                            Ε καλά! Δεν θα είναι φυσικά και σαν το ταχύτατο 206 1,6 16v! (αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tiger last edited by

                              Δεν ξερω τι θα γίνει σε 100 χρόνια με τον fsi,ξερω ότι τώρα, για να παρεις αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα,που σε συνδιασμό με ένα ηλεκτρόγκαζο δενει λουκούμι ,πρέπει να είσαι και ολίγον πλανεμένος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                o **Tiger **έγραψε:
                                Δεν ξερω τι θα γίνει σε 100 χρόνια με τον fsi,ξερω ότι τώρα, για να παρεις αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα,που σε συνδιασμό με ένα ηλεκτρόγκαζο δενει λουκούμι ,πρέπει να είσαι και ολίγον πλανεμένος

                                ...αν μάλιστα το πληρώσεις και 20.000 ευρώ για το 1.4 (το έχει πάρε γνωστός μου) τότε νομίζω ότι πρόκειται για πραγματική ευκαιρία! Αλλά ξεχνάμε ότι 'είναι Golf!'
                                Tέλοσπάντων,ο καθένας κάνει τις επιλογές του...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  solar_energy last edited by

                                  Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                  1. BMW - åëÝù Valvetronic

                                  Ãéá íá óôáìáôÞóåé áõôü ôï áíÝêäïôï...

                                  http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=2770

                                  Å÷ïõí ãñáöôåß ðïëëÜ ãéá ôï èÝìá. Ôï óõãêåêñéìÝíï Üñèñï äçìïóéåýôçêå óôï IN.gr ôï 2001.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    solar_energy last edited by

                                    Ο χρήστης ÄçìÞôñéïò έγραψε:
                                    ÐÜíôùò ðáéäéÜ ï Üìåóïò øåêáóìüò åßíáé ìéá ðïëëÜ õðïó÷üìåíç ôå÷íïëïãßá...

                                    Ôá óõóôÞìáôá Injection ðñùôïåìöáíßóôçêáí óôéò áìåñéêáíéêÝò Tacker.Ìüíï ðïõ GM,Ford êáé Crysler ìå ìç÷áíïñáößåò êáôÜöåñáí êÜôé åêðëçêôéêü. Íá óâÞóïõí áðï ôçí Éóôïñßá ôïõ ÁõôïêéíÞôïõ ôï üíïìá Tacker.

                                    I HATE THAT TYPICAL AMERICAN ATTITUDE.DO YOU?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      BMW, AUDI, TOYOTA.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cliodriver last edited by

                                        Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                                        1. BMW - ελέω Valvetronic

                                        Για να σταματήσει αυτό το ανέκδοτο...

                                        http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=2770

                                        Εχουν γραφτεί πολλά για το θέμα. Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε στο IN.gr το 2001.

                                        Και αυτό τι σημαίνει ακριβώς;; Ότι η BMW το έχει αγοράσει το σύστημα, ενώ οι άλλοι έχουν τα δικά τους;; Όχι βέβαια!!

                                        Ποιόν συμφέρει να εξελίσσει τεχνολογία, που κάποιος άλλος έχει ήδη εξελίξει; Αυτό γίνεται παντού φίλε μου, και δεν καταλαβαίνω γιατί ο τομέας των αυτοκινήτων θα έπρεπε να είναι η εξαίρεση.

                                        Αν είναι έτσι θα έπρεπε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία να έχει εξελίξει τα δικά της ABS, ESP, ECU, ARS, κλπ κλπ..

                                        Και παρεπιπτόντως, εγώ έγραψα για το Valvetronic της BMW, με το μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων που (προς το παρόν) δεν το έχει κανένας άλλος, όχι για το Vanos, που είναι 'απλός' μεταβλητός χρονισμός..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kospapad last edited by

                                          To μεταβλητο βύθισμα των βαλβίδων το έχει και ο VVTiL της TOYOTA στην CELICA με τους 192 ίππους ενώ πριν την BMW έβγαλε κρεμαγίερα μεταβλητής σχέσης η HONDA στο S2000 με όνομα S2000 V SPEC???. Ψήφος στην HONDA από εμένα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jazzouras last edited by

                                            Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                                            Και παρεπιπτόντως, εγώ έγραψα για το Valvetronic της BMW, με το μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων που (προς το παρόν) δεν το έχει κανένας άλλος, όχι για το Vanos, που είναι 'απλός' μεταβλητός χρονισμός..

                                            Το V-Tec μεταβάλλει χρονισμό και βύθισμα. Χρόοονια τώρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr