-
Σαν πρώτο ψηφίζω την skoda γιατί αυτό έχω . μην ξεχνιόμαστε
αναφέρθηκαν και πιο πάνω) και τρίτη βάζω την Saab γιατί οι τεχνολογίες που έχει αναπτύξει πάνω στην ασφάλεια τον Σοβαρά όμως τώρα πρώτα βάζω την χοντα και μετά την Toyota (για τους λόγους που αυτοκινήτων είναι απίστευτη. -
skye ,επειδή δεν κατάλαβα,απευθύνεσαι σε κάποιον συγκεκριμένα?
Πάντως,κρίνοντας απ'τα αποτελέσματα, δε νομίζω ότι αυτοί που ψήφισαν είχαν ως κριτήριο ποιά μάρκα τους αρέσει. Γιατί δεν πιστεύω ότι η Honda έχει περισσότερους 'οπαδούς' απ'τη BMW, ενώ και η Alfa Romeo,που όλοι ξέρουμε ότι έχει μεγάλο κοινό στο 4TForum, είναι χαμηλά στη βαθμολογία... -
H opel λιγο αδικημένη.Εγω ψήφισα BMW αλλα πιστευω ότι ειναι εξαιρετικά δύσκολο να κρίνουμε ποια εταιρεία ειναι οντως μπροστα.
Παντως Alfa Romeo,Renault,Citroen,Audi είναι νομίζω μία σκάλα πιο κάτω από τις άλλες.Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν.Ναι γέμισε ο τόπος από διαφημίσεις Audi και Alfa Romeo...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν.ε όχι δα!!
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν ειναι τυχαίο αλλωστε οτι η Audi και η Alfa Romeo βασίζονται αποκλειστικά σε μύθους και διαφημίσεις για να πουλήσουν.
ε όχι δα!!
Σπύρος
Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI το DSG το σύστημα quattro (στα 80ies) το Lupo 3l/100km.
Αλλά για το gruppo της FIAT σχεδόν τίποτα. Και έχει την κορυφαία ομάδα στην F1.Για το θέμα μας τώρα οι Ιάπωνες (όλοι) είναι μπροστά. Κατά καιρούς βλέπουμε και καινοτομίες από Mercedes και BMW.
Οι υπόλοιποι ακολουθούν με διαφορά φάσης. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSIΤι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI
Τι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;
Μέτριες επιδόσεις? Νομίζω οτι το 1600FSI Golf συγκαταλέγεται στα γρήγορα μιρομεσαία 1600άρια.
Η κατανάλωση ενός κινητήρα FSI είναι μειωμένη σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα. Εκτός και αν είναι γιαπωνέζικος.
Όλα τα γαλλικά μοντέλα απαιτούν 95άρα αμόλυβδη, οπότε οι κάτοχοί τους ήταν αναγκασμένοι να βάζουν 98άρες αμόλυβδες, αφού καμμία αμόλυβδη στην Ελλάδα δεν έχει τα 95 οκτάνια που υποτίθεται ότι έχει. -
Κοίτα, αν κάποιος με 'συμβατικό' κινητήρα που θέλει 95 οκτάνια, αναγκάζεται να βάζει σούπερ αμόλυβδη (98άρα), τότε ο κάτοχος FSI θα αναγκάζεται να βάζει 100άρα, οπότε ο κινητήρας θα πηγαίνει μια χαρά, το πορτοφόλι του όμως...
Γενικά, νομίζω ότι όπου υπάρχει πρόβλημα νοθείας των καυσίμων (βλ. Ελλάδα) είναι ρίσκο ο FSI. Άσε που, γενικότερα, νομίζω ότι καλή εφαρμογή του άμεσου ψεκασμού στη βενζίνη είναι μόνο το τούρμπισμα. Στα απλά ατμοσφαιρικά υστερεί.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI
Τι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;
Μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα! Το 1.6 έχει τουλάχιστον αξιοπεπείς επιδόσεις και σίγουρα ανταγωνιστικές, όπως και η κατανάλωση είναι αντίστοιχη του ανταγωνισμού. Ακριβό είναι το 1.6, όχι μέτριο (δεν ισχύει βέβαια το ίδιο για τα 1.4)
Πολλά αυτοκίνητα για να αποδίδουν την ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής θέλουν 100άρα (98 ) βενζίνη, δεν είναι προνόμιο μόνο των FSI
Tο θέμα είναι γιατί μπήκε η Audi στις εταιρείες και όχι η VW
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Χμμμ... Πλάκα πλάκα για την VAG σκέφτομαι τον FSI
Τι σκέφτεσαι ακριβώς;Τις μετριες επιδόσεις;Την μέτρια κατανάλωση;Την αναγκαιότητα χρήσης βενζίνης 98 οκτανίων;
Μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα! Το 1.6 έχει τουλάχιστον αξιοπεπείς επιδόσεις και σίγουρα ανταγωνιστικές, όπως και η κατανάλωση είναι αντίστοιχη του ανταγωνισμού. Ακριβό είναι το 1.6, όχι μέτριο (δεν ισχύει βέβαια το ίδιο για τα 1.4)
Πολλά αυτοκίνητα για να αποδίδουν την ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής θέλουν 100άρα (98 ) βενζίνη, δεν είναι προνόμιο μόνο των FSI
Tο θέμα είναι γιατί μπήκε η Audi στις εταιρείες και όχι η VW
απο κιβωτιο... θα αντιγραψουν και κανενα honda
τι κιβωτιο εινια αυτο που βαζανε στο golf...?
-
Πάντως παιδιά ο άμεσος ψεκασμός είναι μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία...
Νομίζω ότι ο 1600άρης του Golf θα είναι αρκετά οικονομικός και θα μπορεί να κινεί αξιοπρεπέστατα το αυτοκίνητο. Θα συνδυάζει δηλαδή (λόγω του άμεσου ψεκασμού) οικονομία και σφαιρική απόδοση...
Ε καλά! Δεν θα είναι φυσικά και σαν το ταχύτατο 206 1,6 16v! (αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας...)
-
Δεν ξερω τι θα γίνει σε 100 χρόνια με τον fsi,ξερω ότι τώρα, για να παρεις αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα,που σε συνδιασμό με ένα ηλεκτρόγκαζο δενει λουκούμι ,πρέπει να είσαι και ολίγον πλανεμένος...
-
o **Tiger **έγραψε:
Δεν ξερω τι θα γίνει σε 100 χρόνια με τον fsi,ξερω ότι τώρα, για να παρεις αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα,που σε συνδιασμό με ένα ηλεκτρόγκαζο δενει λουκούμι ,πρέπει να είσαι και ολίγον πλανεμένος...αν μάλιστα το πληρώσεις και 20.000 ευρώ για το 1.4 (το έχει πάρε γνωστός μου) τότε νομίζω ότι πρόκειται για πραγματική ευκαιρία! Αλλά ξεχνάμε ότι 'είναι Golf!'
Tέλοσπάντων,ο καθένας κάνει τις επιλογές του... -
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
- BMW - åëÝù Valvetronic
Ãéá íá óôáìáôÞóåé áõôü ôï áíÝêäïôï...
http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=2770
Å÷ïõí ãñáöôåß ðïëëÜ ãéá ôï èÝìá. Ôï óõãêåêñéìÝíï Üñèñï äçìïóéåýôçêå óôï IN.gr ôï 2001.
-
Ο χρήστης ÄçìÞôñéïò έγραψε:
ÐÜíôùò ðáéäéÜ ï Üìåóïò øåêáóìüò åßíáé ìéá ðïëëÜ õðïó÷üìåíç ôå÷íïëïãßá...Ôá óõóôÞìáôá Injection ðñùôïåìöáíßóôçêáí óôéò áìåñéêáíéêÝò Tacker.Ìüíï ðïõ GM,Ford êáé Crysler ìå ìç÷áíïñáößåò êáôÜöåñáí êÜôé åêðëçêôéêü. Íá óâÞóïõí áðï ôçí Éóôïñßá ôïõ ÁõôïêéíÞôïõ ôï üíïìá Tacker.
I HATE THAT TYPICAL AMERICAN ATTITUDE.DO YOU?
-
BMW, AUDI, TOYOTA.
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
- BMW - ελέω Valvetronic
Για να σταματήσει αυτό το ανέκδοτο...
http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=2770
Εχουν γραφτεί πολλά για το θέμα. Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε στο IN.gr το 2001.
Και αυτό τι σημαίνει ακριβώς;; Ότι η BMW το έχει αγοράσει το σύστημα, ενώ οι άλλοι έχουν τα δικά τους;; Όχι βέβαια!!
Ποιόν συμφέρει να εξελίσσει τεχνολογία, που κάποιος άλλος έχει ήδη εξελίξει; Αυτό γίνεται παντού φίλε μου, και δεν καταλαβαίνω γιατί ο τομέας των αυτοκινήτων θα έπρεπε να είναι η εξαίρεση.
Αν είναι έτσι θα έπρεπε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία να έχει εξελίξει τα δικά της ABS, ESP, ECU, ARS, κλπ κλπ..
Και παρεπιπτόντως, εγώ έγραψα για το Valvetronic της BMW, με το μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων που (προς το παρόν) δεν το έχει κανένας άλλος, όχι για το Vanos, που είναι 'απλός' μεταβλητός χρονισμός..
-
To μεταβλητο βύθισμα των βαλβίδων το έχει και ο VVTiL της TOYOTA στην CELICA με τους 192 ίππους ενώ πριν την BMW έβγαλε κρεμαγίερα μεταβλητής σχέσης η HONDA στο S2000 με όνομα S2000 V SPEC???. Ψήφος στην HONDA από εμένα.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Και παρεπιπτόντως, εγώ έγραψα για το Valvetronic της BMW, με το μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων που (προς το παρόν) δεν το έχει κανένας άλλος, όχι για το Vanos, που είναι 'απλός' μεταβλητός χρονισμός..Το V-Tec μεταβάλλει χρονισμό και βύθισμα. Χρόοονια τώρα.
Προηγμένη τεχνολογία: Ποιές εταιρείες πρωτοπορούν: