-
Διεγράφη ειρωνική (έως flame bait) δημοσίευση, η οποία τίποτα δεν πρόσθετε στο θέμα (εκτός από χιούμορ φυσικά αλλά δε νομίζω ότι θα εκλαμβανόταν ως τέτοιο...) [Mod]
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Διεγράφη ... [Mod]αστα διαλά ρε ... κόντεψε να μου βγει η μπύρα από την μύτη...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γρηγορη, να ξεκαθαρισουμε κατι. Τα ηλεκτρονικα στις bmw απενεργοποιουνται πληρως. Ενα το κρατουμενο.
Γενικως ισχυει αυτο, το γνωριζω, και το ανεφερα. Δεν ξερω ομως εαν ισχυει το ιδιο ή κατι διαφορετικο και στις νεες 1.
Εχεις καποια σιγουρη πληροφορηση ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για την νεα σειρα 1 περι αυτου?Τι είδους σίγουρη πληροφόρηση να έχω?
Δεν έχω κάποιο λινκ αν εννοείς κάτι τέτοιο.
Η 1 (όπως και όλες οι BMW, δεν έχει αλλάξει κάτι) έχουν δυο σταδίων DSC. Το DTC και το DSC που απενεργοποιείται πλήρως.
Aυτο ακριβως λεω. Πως εισαι ΤΟΣΟ σιγουρος, οτι και στην νεα, δεν εχει αλλαξει κατι?
Εχεις διαβασει καπου κατι τετοιο?Πιθανόν, αλλά το αυτοκινητάκι με τον δρόμο δείχνει ότι είναι πλήρως απενεργοποιημένα όλα.
To ειπαμε αυτο, αλλα η ενδειξη λεει 'DTC OFF' , οχι 'DSC OFF'...Περα απο τις ονομασιες, εγραψα αναλυτικα
τι συνεβη, και ουσιαστικα, τα ηλεκτρονικα επεμβαιναν μετα απο μια συγκεκριμενη γωνια τιμονιου σε αναποδο
(1/4 περιπου στροφης).To πιθανότερο είναι (κάτι απολύτως λογικό) να μη γνωρίζεις το αυτοκίνητο τόσο καλά, όσο να το διπλώσεις εντελώς και να γράψεις θεματικές γωνίες. Αλλά σου λέω, συναινεί και το γεγονός ότι το καημένο το αυτοκινητάκι έχει 136 αλογάκια.
Τι περίμενες?
Τέλος, τα λάστιχα ήταν καινούρια, οπότε ακόμα πιο δύσκολα να φύγει.
Δεν είπα ότι δε ξέρεις τη διαδρομή, υποθέτω ότι δε γνωρίζεις τόσο καλά ένα αμάξι που είχες στη κατοχή σου για 60 λεπτά, όσο να το διπλώσεις θεαματικά, ειδικά όταν αυτό είναι 136 άλογα...παρά να φταίει το DSC.
Τέσπα...Δευτέρα κοντή γιορτή (από το Κυριακή κοντή γιορτή)
Νικο, σκεφτεσαι, οπως οδηγεις ΕΣΥ στον δρομο. Καλως/κακως, ξερεις(?) οτι αισθηση φοβου/αδυναμια στο να κινησω οποιοδηποτε αυτοκινητο, σε off balance κατασταση ΔΕΝ υπαρχει...
Εαν δεν το ξερεις/εχεις δει, ο GB ξερει πολυ καλα, και μπορει να επιβεβαιωσει αυτο που λεω.
Τα 136 'αλογακια' εχουν και 23 ΚΙΛΑΚΙΑ ροπη, οση ειχε (και μαλιστα διαθεσιμη ΠΟΛΥ πιο χαμηλα σε στροφες) η 120i που
ειχες? Τι μου λες τωρα?
Καλα το λες στο τελος...Οδηγησε την (ελπιζω ΤΑΠΑ ή σχεδον..., -τουλαχιστον σε οτι αφορα τις δικες μου αισθησεις καπως ετσι κινηθηκα-, και οχι απλως 'βολτα') και μετα συζηταμε οτι θελεις.Γρηγόρη
Πάμε να δούμε λίγο τα πράγματα από την αρχή.
Εμμέσως πλην σαφώς υπονοείς ότι στη νέα 1 δεν απενεργοποιούνται εντελώς τα ηλεκτρονικά επειδή ένιωθες ότι δε σε άφησε να το διπλώσεις.
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει 23 κιλά ροπή (έστω) όχι καμιά 35αριά και 136 άλογα, έτσι?
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με καινούρια λάστιχα και το παίρνεις για πρώτη φορά.Παραβλέπεις λοιπόν τα παραπάνω και επιχειρηματολογείς ότι η 1 πλέον δεν έχει πλήρως απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά επειδή δε σε άφησε να γράψεις γωνία 90 μοιρών?
Βρε Γρηγόρη, σε κάποια πράγματα δεν είναι σωστό να επιμένεις τόσο.
Δεν έχει αλλάξει κάτι στην 1, η φιλοσοφία παραμένει ίδια όσον αφορά το DSC. Δεν έχω κάποιο λινκ (και βαριέμαι να το ψάξω), έτσι είναι...δέξου το.
Δεν είναι πιθανότερο λοιπόν τα 23 κιλά ροπής να μην έχουν τελικά τόση δύναμη και απλά το ηλεκτρομπλοκέ φρενάροντας τον εσωτερικό τροχό να της έκοψε μαζί και τη φόρα, από το να μην απενεργοποιούνται πλήρως τα ηλεκτρονικά? Δεν κατέβηκαν στον δρόμο καμιά 200αριά άλογα και 35 κιλά ροπής!
Τα περί φόβου κλπ και ότι πήγες ένα ξένο αμάξι ΤΑΠΑ, δε θέλω να τα σχολιάσω. Στοίχημα ότι κάποιος που το ξέρει θα πάει πιο γρήγορα από σένα στην ίδια διαδρομή, άρα ΤΑΠΑ δεν το πήγες...γρήγορα σίγουρα το πήγες.
-
μου θυμίζει τον εαυτό μου μόλις είχα βγάλει δίπλωμα ... θεωρούσα οτι πήγαινα τάπα οτι 4τροχο υπάρχει...
μετά μεγάλωσα λίγο... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μου θυμίζει τον εαυτό μου μόλις είχα βγάλει δίπλωμα ... θεωρούσα οτι πήγαινα τάπα οτι 4τροχο υπάρχει...
μετά μεγάλωσα και ακόμα να μάθω να οδηγάω...φιξεντ
-
Ανέβασα στο dropbox τον βασικό εξοπλισμό της 1. Μπορείτε να τον κατεβάσετε από εδώ.
Δεν μου το ανοίγει σωστά στο mac, λέει τίποτα? Αξίζει?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
μου θυμίζει τον εαυτό μου μόλις είχα βγάλει δίπλωμα ... θεωρούσα οτι πήγαινα τάπα οτι 4τροχο υπάρχει...
μετά μεγάλωσα και ακόμα να μάθω να οδηγάω...φιξεντ
αχ ταυρούλι μου... ζηλεύεις τα νιάτα μου και την ομορφιά μου ...
-
Τίποτα το εντυπωσιακό. Μόνο το keyless go είναι ας πούμε ασυνήθιστο για standard.
Επίσης:
Ηχοσύστημα με 6 ηχεία: 2 ηχεία μεσαίων συχνοτήτων στις επενδύσεις των μπροστινών θυρών, 2 κεντρικά ηχεία χαμηλών συχνοτήτων κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, 2 ηχεία μεσαίων συχνοτήτων στο πίσω μέρος
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μου θυμίζει τον εαυτό μου μόλις είχα βγάλει δίπλωμα ... θεωρούσα οτι πήγαινα τάπα οτι 4τροχο υπάρχει...
μετά μεγάλωσα και ακόμα να μάθω να οδηγάω...φιξεντ
αχ ταυρούλι μου... ζηλεύεις τα νιάτα μου και την ομορφιά μου ...
Μπορεί. Σίγουρα όμως δε ζηλεύω τα χέρια σου.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τίποτα το εντυπωσιακό. Μόνο το keyless go είναι ας πούμε ασυνήθιστο για standard.Επίσης:
Ηχοσύστημα με 6 ηχεία: 2 ηχεία μεσαίων συχνοτήτων στις επενδύσεις των μπροστινών θυρών, 2 κεντρικά ηχεία χαμηλών συχνοτήτων κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, 2 ηχεία μεσαίων συχνοτήτων στο πίσω μέρος
Ναι, έτσι είναι στις BMW.
Και στην 1 που είχα πριν και στη 3άρα τώρα, τα woofer είναι κάτω από τα εμπρός καθίσματα.
-
Και tweeter δεν έχει?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και tweeter δεν έχει?Στις εμπρός πόρτες είναι.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ανέβασα στο dropbox τον βασικό εξοπλισμό της 1. Μπορείτε να τον κατεβάσετε από εδώ.Δεν μου το ανοίγει σωστά στο mac, λέει τίποτα? Αξίζει?
116i
[list:24j2ay21]Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού
Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS). Περιλαμβάνει σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Brake assist) και Έλεγχο Φρένων σε Στροφή (CBC).
Αισθητήρας σύγκρουσης, ο οποίος απενεργοποιεί τη λειτουργία κεντρικού κλειδώματος και ενεργοποιεί τον εσωτερικό φωτισμό του αυτοκινήτου και τα αλάρμ
Ζώνες ασφαλείας 3 σημείων, σε όλες τις θέσεις, περιλαμβάνονται πυροτεχνικοί προεντατήρες ζώνης μπροστά και περιοριστές ζώνης μπροστά
Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας (DSC) με διευρυμένες λειτουργίες
Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC)
Έλεγχος ζώνης ασφαλείας για τον οδηγό και το συνοδηγό
Αερόσακοι κεφαλής μπροστά και πίσω, τύπου κουρτίνας
Πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, ενσωματωμένοι στα πλαϊνά των μπροστινών καθισμάτων (θώρακα)
Σύστημα προφυλακτήρων με στοιχεία ελεγχόμενης παραμόρφωσης μπροστά και πίσω, για συγκρούσεις με ταχύτητα έως 15 km/h
Μη μεταλλικό χρώμα αμαξώματος
Καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών, με ενσωματωμένο πρόσθετο φλας. Καλύμματα καθρεφτών στο χρώμα του αμαξώματος
Χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος
Διακοσμητικά οροφής στο χρώμα του αμαξώματος
Μπροστινή μάσκα ψυγείου με μαύρες γρίλιες 'νεφρών', χρωμιωμένο πλαίσιο
Αναγραφή μοντέλου
Προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, μπροστά και πίσω
Ατσάλινες ζάντες με τάσι, 6 1/2 J x 16 / ελαστικά 195/55 R16
Μπουλόνια ασφαλείας (κωδ. 2ΡΑ)
Ένδειξη απώλειας πίεσης ελαστικών (Runflat indicator) με προειδοποιητική λυχνία
Σύστημα BMW Mobility. Δεν διατίθεται εάν το αυτοκίνητο φέρει ελαστικά runflat
Ύφασμα 'Move'
Διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού σε ασημί Satin ματ
Διακοσμητικές λωρίρες μαρσπιέ μπροστά, μαύρες, με επιγραφή BMW
Κάλυμμα επιλογέα ταχυτήτων και λαβής χειρόφρενου από δερματίνη
Ένδειξη φθοράς υλικών τριβής φρένων
Δισκόφρενα πίσω
Αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά
Ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό
Υποβοήθηση συστήματος διεύθυνσης
Διακόπτης Driving Experience με λειτουργία ECO PRO
Τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας βενζίνης
Υπερτροφοδότης καυσαερίων BMW TwinPower Turbo, τεχνολογίας twin-scroll
Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Λειτουργία Auto Start/Stop, περιλαμβάνεται διακόπτης MSA OFF
Απόληξη εξάτμισης, μονή, στρογγυλή, αριστερά, διάμετρος 55 mm, με χρωμιωμένο κάλυμμα
Ένδειξη Σημείου Αλλαγής Ταχύτητας
Φωτισμός υποδοχής
Δυναμικά Φώτα Φρένων
Προβολείς αλογόνου για τα φώτα διασταύρωσης και πορείας
Λειτουργία Follow-me-home
Ρύθμιση ύψους φωτισμού προβολέων
Πίσω φως ομίχλης, αριστερά
Πλευρικά φλας, ενσωματωμένα στους εξωτερικούς καθρέφτες
Λευκά φλας
5θέσια διάταξη καθισμάτων
Σύστημα στερέωσης παιδικού καθίσματος ISOFIX
Σύστημα απενεργοποίησης αερόσακου συνοδηγού (κωδ. 5DA)
Προσκέφαλα, σε όλες τις θέσεις
Αναδιπλούμενα πίσω προσκέφαλα (κωδ. 5DC)
Πλάτη πίσω καθισμάτων, αναδιπλούμενη και διαιρούμενη σε αναλογία 60:40
Βασικό κάθισμα οδηγού και συνοδηγού, χειροκίνητη ρύθμιση ύψους καθίσματος, απόστασης, κλίσης πλάτης και ύψους
προσκέφαλουΚολόνα τιμονιού μηχανικά ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος και την απόσταση
Τιμόνι βασικού εξοπλισμού, 3 ακτινών
Κλιματισμός
Αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα πίσω και στις επενδύσεις των μπροστινών θυρών, δύο θήκες αναψυκτικών, ντουλαπάκι συνοδηγού
Εξωτερικοί καθρέφτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, με ενσωματωμένο φλας
Ιmmobiliser
Ηλεκτρικά παράθυρα, μπροστά/πίσω με προστασία παγίδευσης δακτύλων
Κεντρικό κλείδωμα, συμπεριλαμβάνονται 2 τηλεχειριστήρια με ενσωματωμένο κλειδί
Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί (Keyless Go)
Πρίζα (12 V), στην κεντρική κονσόλα
Σκιάδια ηλιοπροστασίας με καθρέφτη και θήκη καρτών
Προειδοποιητικό τρίγωνο και σετ πρώτων βοηθειών (κωδ: 428)
Κρίκοι πρόσδεσης στο χώρο αποσκευών, στο κατώφλι φόρτωσης
Υποδοχή AUX-In, στην κεντρική κονσόλα
Ραδιόφωνο BMW Business CD, με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 και οθόνη δύο γραμμών
Ταχύμετρο με ένδειξη χιλιομέτρων
Υπολογιστής ταξιδιού με ένδειξη για τη μέση και τρέχουσα κατανάλωση, την εμβέλεια, τη μέση ταχύτητα, την ώρα και την
ημερομηνία, την εξωτερική θερμοκρασία με ακουστική ειδοποίηση για παγετό (στους +3 °C)Check Control
Condition Based Service
Πίνακας οργάνων, ξεχωριστό ταχύμετρο και στροφόμετρο, με ένδειξη για τη Λειτουργία Auto Start/Stop και ενδεικτικά: ένδειξη στάθμης καυσίμου, ένδειξη κατανάλωσης καυσίμου, ένδειξη ολικού χιλιομετρητή, ένδειξη μερικού χιλιομετρητή τεχνολογίας LCD.
Προειδοποίηση για αναμμένα φώτα από βομβητή, όταν η ανάφλεξη τεθεί εκτός λειτουργίας
Ηχοσύστημα με 6 ηχεία: 2 ηχεία μεσαίων συχνοτήτων στις επενδύσεις των μπροστινών θυρών, 2 κεντρικά ηχεία χαμηλών συχνοτήτων κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, 2 ηχεία μεσαίων συχνοτήτων στο πίσω μέρος[/list:u:24j2ay21]
-
Παλιά αυτοί οι κατάλογοι στο press.bmwgroup.com είχαν και τα έξτρα πακέτα, όπως πχ το advantage pack.
-
Τιμές δεν ανακοινώνει η BMW για τα εξτρά? Είναι exclusive φαίνεται σαν τη VW. Εεε ρε σφαλιάρες που θέλουν.
-
Τη δουλειά τους κάνουν. Aυτοί θέλουν σφαλιάρες ή κάποιοι άλλοι?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Τιμές δεν ανακοινώνει η BMW για τα εξτρά? Είναι exclusive φαίνεται σαν τη VW. Εεε ρε σφαλιάρες που θέλουν.Αυτο είναι ένα γενικότερο θέμα. Ενώ στο εξωτερικό το configurator έχει τα πάντα απο τιμές έξτρα, πακέτα κλπ...εδω δεν υπάρχει καν configurator.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Διεγράφη ειρωνική (έως flame bait) δημοσίευση, η οποία τίποτα δεν πρόσθετε στο θέμα (εκτός από χιούμορ φυσικά αλλά δε νομίζω ότι θα εκλαμβανόταν ως τέτοιο...) [Mod]To moderating έχει περάσει σε επίπεδα... minority report!
Προλαμβάνουμε πυροσβεστικά πριν το... έγκλημα!
Δεν πειράζει, quotάρω την δημοσίευση που από μόνη της αρκεί για να περάσουμε καλά, ελπίζω αυτό να επιτρέπεται, θα υπογραμμίσω μόνον τις ομορφιές της:Γρηγορη, να ξεκαθαρισουμε κατι. Τα ηλεκτρονικα στις bmw απενεργοποιουνται πληρως. Ενα το κρατουμενο.
Γενικως ισχυει αυτο, το γνωριζω, και το ανεφερα. Δεν ξερω ομως εαν ισχυει το ιδιο ή κατι διαφορετικο και στις νεες 1.
Εχεις καποια σιγουρη πληροφορηση ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για την νεα σειρα 1 περι αυτου?Τι είδους σίγουρη πληροφόρηση να έχω?
Δεν έχω κάποιο λινκ αν εννοείς κάτι τέτοιο.
Η 1 (όπως και όλες οι BMW, δεν έχει αλλάξει κάτι) έχουν δυο σταδίων DSC. Το DTC και το DSC που απενεργοποιείται πλήρως.
Aυτο ακριβως λεω. Πως εισαι ΤΟΣΟ σιγουρος, οτι και στην νεα, δεν εχει αλλαξει κατι?
Εχεις διαβασει καπου κατι τετοιο?Πιθανόν, αλλά το αυτοκινητάκι με τον δρόμο δείχνει ότι είναι πλήρως απενεργοποιημένα όλα.
To ειπαμε αυτο, αλλα η ενδειξη λεει 'DTC OFF' , οχι 'DSC OFF'...Περα απο τις ονομασιες, εγραψα αναλυτικα
τι συνεβη, και ουσιαστικα, τα ηλεκτρονικα επεμβαιναν μετα απο μια συγκεκριμενη γωνια τιμονιου σε αναποδο
(1/4 περιπου στροφης).To πιθανότερο είναι (κάτι απολύτως λογικό) να μη γνωρίζεις το αυτοκίνητο τόσο καλά, όσο να το διπλώσεις εντελώς και να γράψεις θεματικές γωνίες. Αλλά σου λέω, συναινεί και το γεγονός ότι το καημένο το αυτοκινητάκι έχει 136 αλογάκια.
Τι περίμενες?
Τέλος, τα λάστιχα ήταν καινούρια, οπότε ακόμα πιο δύσκολα να φύγει.
Δεν είπα ότι δε ξέρεις τη διαδρομή, υποθέτω ότι δε γνωρίζεις τόσο καλά ένα αμάξι που είχες στη κατοχή σου για 60 λεπτά, όσο να το διπλώσεις θεαματικά, ειδικά όταν αυτό είναι 136 άλογα...παρά να φταίει το DSC.
Τέσπα...Δευτέρα κοντή γιορτή (από το Κυριακή κοντή γιορτή)
Νικο, σκεφτεσαι, οπως οδηγεις ΕΣΥ στον δρομο. Καλως/κακως, ξερεις(?) οτι αισθηση φοβου/αδυναμια στο να κινησω οποιοδηποτε αυτοκινητο, σε off balance κατασταση ΔΕΝ υπαρχει...
Εαν δεν το ξερεις/εχεις δει, ο GB ξερει πολυ καλα, και μπορει να επιβεβαιωσει αυτο που λεω.
Τα 136 'αλογακια' εχουν και 23 ΚΙΛΑΚΙΑ ροπη, οση ειχε (και μαλιστα διαθεσιμη ΠΟΛΥ πιο χαμηλα σε στροφες) η 120i που
ειχες? Τι μου λες τωρα?
Καλα το λες στο τελος...Οδηγησε την (ελπιζω ΤΑΠΑ ή σχεδον..., -τουλαχιστον σε οτι αφορα τις δικες μου αισθησεις καπως ετσι κινηθηκα-, και οχι απλως 'βολτα') και μετα συζηταμε οτι θελεις.Ελπίζω τώρα να μην υπάρχει πρόβλημα.
-
Τι είναι η off balance κατάσταση?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τι είναι η off balance κατάσταση?Είναι η κατάσταση μετά από κάποιες μοίρες περιστροφής (του πίσω μέρους), μέχρι του σημείου να κινείσαι κοιτώντας το δρόμο από το παράθυρο και όχι το παρμπριζ. Εν γένει, είναι δείκτης της συμμετοχικότητας του οχήματος, αλλά και το πόσο χεράς είναι ο οδηγός.
Βγες και λίγο από το δωμάτιο και τον υπολογιστή και ΝΙΩΣΕ επιτέλους!
BMW 1 Series (F20) 2011