-
καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την επιλογή συναγερμού για το fiesta της γυναίκας μου. Εινα μοντέλο του 2005 με κεντρικό κλείδωμα αλλα χωρίς τηλεκοντρολ. Υπολογίζω να δώσω γύρω στα 120 ευρώ και έχω καταλήξει σε τέσσερα μοντέλα. θα ήθελ ατη βοηθεια σας για την τελική επιλογή που πρεπει να γίνει σχετικά άμεσα. Ευχαριστω
1 viper http://www.pancarshop.gr/index.php?target=products&product_id=74259
2 Elser http://www.pancarshop.gr/index.php?target=products&product_id=35436
3 clifford http://www.pancarshop.gr/index.php?target=products&product_id=74270
4 cobra http://www.kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=9879
-
υπερβολικη καθυστερηση σε παραγγελιες ford max και νεου focus , σε μενα κοντευει να περασει 4μηνο κι ακομη τιποτα και τσεκαρα και το αγγλικο site οπου αναφέρονται καθυστερήσεις μέχρι και 7-8 μήνες!!!!
παρήγγειλε κανείς c-max και το περιμένει? ξέρει κανείς να μας ενημερώσει?
βέβαια δεν είναι φαινόμενο ford αυτό αλλά και vw και κια.......
Το εξοργιστικό είναι ότι όλοι λένε το ίδιο ποίημα για 3 μήνες παράδοση..... -
Κάτι ενδιαφέρον για του οπαδούς των σπόρ Φόρντ.
Απο: http://www.autoblog.com/2011/08/08/ford ... -focus-rs/
Ford confirms next-gen Focus RS
We're waiting patiently – very patiently – for the 2012 Focus ST to show up in the showroom of our local Ford dealership. Meanwhile, our friends around the world have been able to play with the top-tier Focus RS, and they're already waiting on the next generation. They won't have to wait much longer, though, as Ford in Australia has reportedly confirmed the next-gen RS.
The current Focus RS boasts 300 horsepower, all of which is sent to the front wheels. It sounds like a recipe for an intense forearm workout, but the Focus RS utilizes the revoknuckle front suspension setup to quell torque steer. Ford insists they can push power figures higher, and the next generation RS will aim to prove just that.
Look for the current RS' Volvo-sourced, turbocharged, 2.5-liter inline-five to be replaced with a higher-output version of the company's 2.0-liter EcoBoost four – the same engine that we'll be getting in the less-powerful Focus ST. As for exact power numbers, Ford's Australian bosses have said that output numbers as high as 350 or 380 hp are possible.
-
Ναι και μπροστινοκινητο ελλεϊνο. >Ο χρήστης cac έγραψε:
καλησπέρα και καλώς σας βρήκα. Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την επιλογή συναγερμού για το fiesta της γυναίκας μου. Εινα μοντέλο του 2005 με κεντρικό κλείδωμα αλλα χωρίς τηλεκοντρολ. Υπολογίζω να δώσω γύρω στα 120 ευρώ και έχω καταλήξει σε τέσσερα μοντέλα. θα ήθελ ατη βοηθεια σας για την τελική επιλογή που πρεπει να γίνει σχετικά άμεσα. Ευχαριστω
1 viper http://www.pancarshop.gr/index.php?targ ... t_id=74259
2 Elser http://www.pancarshop.gr/index.php?targ ... t_id=35436
3 clifford http://www.pancarshop.gr/index.php?targ ... t_id=74270
4 cobra http://www.kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=9879
Εχω cobra στο focus και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Επισης για viper εχω ακουσει πολυ καλα λογια.Για clifford και elser ομως δεν εχω ιδεα.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα !
Πήρα πριν 2 μήνες περίπου, ένα Focus 1600, από τα τελευταία που υπήρχαν στην αντιπροσωπεία λόγω της έλευσης του νέου Focus.
O πωλητής μου είπε πρώτο service στα 20.000 χλμ ή στο χρόνο - ό,τι έρθει πρώτο δλδ.
Εγώ παλιότερα ήξερα ότι στα νέα αυτοκίνητα, μετα μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζεις τα πρώτα λάδια για να φύγουν τα γρέζια κτλ. Ρώτησα τον πωλητή γι αυτό αλλά ήταν κατηγορηματικός για τις 20.000 χλμ ή το 1 χρόνο.
Θα ήθελα τη γνώμη αυτών που έχουν focus - πώς τα χειρίστηκαν δλδ στο στρώσιμο, αν τους άλλαξαν λάδια νωρίτερα κι επίσης ποιο service της Ford προτείνουν προς τα νότια προάστια και Πειραιά.
Ευχαριστώ !Εμενα, οταν πηρα το Φιεστα πριν εναμιση χρονο, δεν μου ειπαν τιποτα περι αλλαγης των πρωτων λαδιων.. Αντιθετα οι φιλοι μου που εχουν αυτοκινητα του group Vag (Seat + VW) τους ειπαν μετα απο 2.000 χλμ. Να πανε να τους αλλαξουν τα λαδια (δωρεαν)... Προσωπικα δεν ξερω αν χρειαζεται... Ισως να ειναι η εκαστοτε πολιτικη των εταιριων.
Στα νοτια προαστια ξερω τον Καρανικολα (car center) ο οποιος απ οτι εχω διαβασει σε διαφορα φορουμ κανει αρκετα καλη δουλεια.. Νομιζω ειναι καπου στον Αλιμο..Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Εχω ακούσει κι απο άλλους για το Car Center. Νομιζω ειναι στην Αμφιθεας.
Θα το τσεκαρω ! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα !
Πήρα πριν 2 μήνες περίπου, ένα Focus 1600, από τα τελευταία που υπήρχαν στην αντιπροσωπεία λόγω της έλευσης του νέου Focus.
O πωλητής μου είπε πρώτο service στα 20.000 χλμ ή στο χρόνο - ό,τι έρθει πρώτο δλδ.
Εγώ παλιότερα ήξερα ότι στα νέα αυτοκίνητα, μετα μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζεις τα πρώτα λάδια για να φύγουν τα γρέζια κτλ. Ρώτησα τον πωλητή γι αυτό αλλά ήταν κατηγορηματικός για τις 20.000 χλμ ή το 1 χρόνο.
Θα ήθελα τη γνώμη αυτών που έχουν focus - πώς τα χειρίστηκαν δλδ στο στρώσιμο, αν τους άλλαξαν λάδια νωρίτερα κι επίσης ποιο service της Ford προτείνουν προς τα νότια προάστια και Πειραιά.
Ευχαριστώ !Να κάνεις αυτό που λέει ο κατασκευαστής!
ΥΓ: Πήρες καλό αυτοκίνητο. Το μοτέρ του νέου αν είχε, θα ήταν το καλύτερο Focus που υπήρξε ποτέ (πλην ST & RS).
Ευχαριστώ - μάλλον αυτό θα κάνω !
Απλα προβληματιστηκα, γιατι συν τοις αλλοις, το αμαξι βγηκε απο την παραγωγη τον 5/2010. Αρα έχει ηδη ενα χρονο πανω του ! Δεν ξερω αν τα λάδια 'παλιώνουν' οπως και τα ελαστικά, ανεξαρτητα αν χρησιμοποιουνται ή οχι, γι αυτο και ρωτησα στο φορουμ. -
Ο χρήστης panos73 έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα !
Πήρα πριν 2 μήνες περίπου, ένα Focus 1600, από τα τελευταία που υπήρχαν στην αντιπροσωπεία λόγω της έλευσης του νέου Focus.
O πωλητής μου είπε πρώτο service στα 20.000 χλμ ή στο χρόνο - ό,τι έρθει πρώτο δλδ.
Εγώ παλιότερα ήξερα ότι στα νέα αυτοκίνητα, μετα μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζεις τα πρώτα λάδια για να φύγουν τα γρέζια κτλ. Ρώτησα τον πωλητή γι αυτό αλλά ήταν κατηγορηματικός για τις 20.000 χλμ ή το 1 χρόνο.
Θα ήθελα τη γνώμη αυτών που έχουν focus - πώς τα χειρίστηκαν δλδ στο στρώσιμο, αν τους άλλαξαν λάδια νωρίτερα κι επίσης ποιο service της Ford προτείνουν προς τα νότια προάστια και Πειραιά.
Ευχαριστώ !Δημήτρη, το focus που πείρες είναι πολύ καλή επιλογή.
Φαντάζομαι το χτύπησες και σε καλή τιμή λόγο έλευσης του νέου.
Εγώ έχω το Titanium κοντά στα 3 χρόνια και είμαι στις 71.000 χλμ.
Όπως καταλαβαίνεις έχω κάνει ήδη 3 service με το συγκεκριμένο τρόπο που προτείνει η αντιπροσωπεία και όλα μια χαρά. Στην αρχή ήμουν δύσπιστος όπως και εσύ, και μου φαίνονταν λίγο τραβηγμένο τα 20.000 για πρώτη αλλαγή. Τα μοτέρ έρχονται στρωμένα από μαμά οπότε δεν πετάει γρέζια στα πρώτα χλμ για να θέλει αλλαγή. Ούτε και με τις στροφές θέλει πολύ προσοχή στο στρώσιμο. Πήγαινε το, νορμάλ έως 3.000 με 4.000 για τα πρώτα 1000 χλμ και μετά άνοιξε μέχρι κόφτη σταδιακά για να ξεμουδιάσει και να πάρει τα πάνω του. Πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθείς.
Να το Χαίρεσαι!Ευχαριστώ !
Για το 'άνοιγμα', να υποθεσω ότι αναφερεσαι σε καθε ταχύτητα χωριστα - δλδ 1η μέχρι τον κόφτη, 2α - μεχρι τον κοφτη κοκ ; -
Επιτελους!! Ειδα ενα καινουργιο Focus στο δρομο που δεν ειναι αυτοκινητο test drive!!
Ηταν ομως leasing ... Τι παρατηρησα? Οτι το πισω μερος, ακομα και με τα φωτα αναμμενα δεν μπορω να το συνηθισω..
Αλλα εχει λευκο φωτισμο στην πινακιδα (οπως στις BMW!!) -
Οποιος δεν το βρίσκει συμπαθητικό μπορεί να ρίξει μια ματιά για ιδέες
http://www.cardesignnews.com/site/home/display/store4/item238344/ -
Telika se ayto to amaksi paei to kokkino.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Οποιος δεν το βρίσκει συμπαθητικό μπορεί να ρίξει μια ματιά για ιδέες
http://www.cardesignnews.com/site/home/display/store4/item238344/Κάτι τετοιες καλλιτεχνίες μ'αρεσουν ... σε εκθεσιακό επιπεδο.
Και στο Focus θα έλεγα ότι του πάνε κιόλας. -
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
υπερβολικη καθυστερηση σε παραγγελιες ford max και νεου focus , σε μενα κοντευει να περασει 4μηνο κι ακομη τιποτα και τσεκαρα και το αγγλικο site οπου αναφέρονται καθυστερήσεις μέχρι και 7-8 μήνες!!!!
παρήγγειλε κανείς c-max και το περιμένει? ξέρει κανείς να μας ενημερώσει?
βέβαια δεν είναι φαινόμενο ford αυτό αλλά και vw και κια.......
Το εξοργιστικό είναι ότι όλοι λένε το ίδιο ποίημα για 3 μήνες παράδοση.....Εγω ειμαι στο περιμενε εδω και ενα τριμηνο, και μπαινω στον τεταρτο μήνα, ενω το αμαξι υποτιθεται πως εχει κατασκευαστει και αποσταλει. Και κλασικα σου λενε οπου να'ναι ερχεται, και απο μερα σε μερα θα το εχουμε και παει λεγοντας. Τωρα που κολαει η φαση δεν ξερω ακριβως. Βρηκε φουρτουνα το καραβι αραγε? Μηπως επεσε στα χερια πειρατων ?
-
ομοιοπαθής ε? το καράβι απ την περσία πιάστηκε στην κορινθία!!!!!! υπομονή (!!!!!?)
ήδη άρχισα να ψάχνομαι για εναλλακτικές λύσεις!!!!
υ.γ. για να μη σε δουλευουνε ζήτησε να σου δώσουν VIN number (VEHICLE IDENTIFICATION NUMBER) μπορεις μετα να μπεις στο συστημα της ford να δεις που βρισκεται το αυτοκινητο σου (αν κατασκευαστηκε κ.λ.π.)
εγω εκανα παραγγελια 15/04 και πριν 1 βδομαδα πηρα VIN με ημερομηνια κατασκευης 7/09 κι αν ειμαι τυχερος θα ειναι τελος σεπτεμβριου ελλαδα , αν τα ηξερα ολα αυτα απο την αρχη θα ειχα στραφει αλλου........ -
Ενταξει το ξερω, ειμαι μ@λ@κ@ς, αλλα πειραζει που αυτο το αμαξι το εχω αχτι; Μου αρεσει παρα πολυ εμφανισιακα, ειτε σε μπλε ειτε σε ανθρακι, εχει τρελο πατημα και ενα καλο ατμοσφαιρικο μοτερ. Το 0-160 σε 21' ειναι στο επιπεδο μιας MiTo T-Jet 155 οποτε μια χαρα και απο επιδοσεις. Θα μου πειτε διλιτρο και 600 ευρωπουλα τελη, δικιο θα εχετε αλλα απο την αλλη αν το παρεις μεχρι 5000 ευρω θα δινεις περιπου 350 ευρω το χρονο πανω απο ενα 1400αρι. Σε 7 χρονια θα εχεις δωσει 2500 ευρω περισσοτερα για τελη και 1000 για ασφαλειες. Ποια η γνωμη σας;
http://www.car.gr/classifieds/cars/?doo ... 2005&so=pr
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ενταξει το ξερω, ειμαι μ@λ@κ@ς, αλλα πειραζει που αυτο το αμαξι το εχω αχτι; Μου αρεσει παρα πολυ εμφανισιακα, ειτε σε μπλε ειτε σε ανθρακι, εχει τρελο πατημα και ενα καλο ατμοσφαιρικο μοτερ. Το 0-160 σε 21' ειναι στο επιπεδο μιας MiTo T-Jet 155 οποτε μια χαρα και απο επιδοσεις. Θα μου πειτε διλιτρο και 600 ευρωπουλα τελη, δικιο θα εχετε αλλα απο την αλλη αν το παρεις μεχρι 5000 ευρω θα δινεις περιπου 350 ευρω το χρονο πανω απο ενα 1400αρι. Σε 7 χρονια θα εχεις δωσει 2500 ευρω περισσοτερα για τελη και 1000 για ασφαλειες. Ποια η γνωμη σας;http://www.car.gr/classifieds/cars/?doo ... 2005&so=pr
Συνυπολογισε και τις βενζινες, και εισαι πολυυυυυ 'μεσα' παραπανω σε εξοδα.
Το μοτερ αυτο, ειναι φτιαγμενο, για πινει την βενζινη με το καλαμακι. Οτι , και οποιος και να σου πει, 'με προσεκτικη οδηγηση, εχω δει 11-12λιτρα στην πολη', ειναι φουμαρα, ή εχει φαει απειρες χριστοπαναγιες, καθυστερωντας καθημερινα
οσους ταλαιπωρους βρισκονται πισω του.
Φιλος με Kuga (ενταξει πιο βαρυ, 4κινηση κτλ...) που οδηγει προσεχτικα, οικονομικα, απ' οσο τον εχω δει κιολας, δεν πεφτει κατω απο 14λιτρα, και αυτα με κυριλλε οδηγηση. Οποτε βαλε μεση, κανενα 17-18λιτρα/100km, -εφοσον το παιρνεις για να το χαρεις πραγματικα το αυτοκινητο-, και εισαι καλυμμενος.
Τest drive που ειχα παρει, (ενα Kuga) με νορμαλ, προσεχτικη οδηγηση (μια-δυο σχεσεις πανω) πηγαινε-ελα σε Μεσογειων, και 'κυνηγητο' στην Πεντελη, εδειξε 21λιτρα/100km...
Μονο και μονο, η χροια του 5κυλινδρου κινητηρα, ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ, να πας οικονομικα...
Αν το γουσταρα βεβαια παρα πολυ, θα ψαχνομουνα με το υγραεριο...edit: Sorry δεν ειδα καλα, κοιτας για το προηγουμενο ST...
Στριφτερο, και διακριτικο, αλλα τα δυο λιτρα, και κυριως το 'παντρεμα' μαζι του, ειναι ενα θεμα... -
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ενταξει το ξερω, ειμαι μ@λ@κ@ς, αλλα πειραζει που αυτο το αμαξι το εχω αχτι; Μου αρεσει παρα πολυ εμφανισιακα, ειτε σε μπλε ειτε σε ανθρακι, εχει τρελο πατημα και ενα καλο ατμοσφαιρικο μοτερ. Το 0-160 σε 21' ειναι στο επιπεδο μιας MiTo T-Jet 155 οποτε μια χαρα και απο επιδοσεις. Θα μου πειτε διλιτρο και 600 ευρωπουλα τελη, δικιο θα εχετε αλλα απο την αλλη αν το παρεις μεχρι 5000 ευρω θα δινεις περιπου 350 ευρω το χρονο πανω απο ενα 1400αρι. Σε 7 χρονια θα εχεις δωσει 2500 ευρω περισσοτερα για τελη και 1000 για ασφαλειες. Ποια η γνωμη σας;http://www.car.gr/classifieds/cars/?doo ... 2005&so=pr
μεσα στην πολη κατω απο 13 λιτρα / 100 μην τα περιμενεις....
το αμαξι ειναι φανταστικο κατα τα αλλα....
-
κάποιο φεγγάρι, το κοίταγα κι εγώ αυτό το αυτοκίνητο ΜΚ1 ST170, με απέτρεψε η κατανάλωση του και ο 'αρχαίος' κινητήρας. Αν το αποφασίσεις πάρε κάποιο από τα τελευταία, που είχαν λύσει αρκετά 'μοτερικά' θέματα. Τα πρώτα δεν είχαν πάντως 170Ηp.
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
... αν τα ηξερα ολα αυτα απο την αρχη θα ειχα στραφει αλλου........Ούτε να το σκέφτεσαι! Κάνε λιγο ακόμα υπομονή. Ακολούθα καλύτερα ... την υπογραφή σου!
Α! Αν έχεις δώσει προκαταβολές κλπ και δεν έχεις στα χαρτιά σου συγκεκριμένη ημερομηνία παραδοσης (που πιθανότερο να μην έχεις) εσύ θα βγεις χαμένος. -
κωστα υπαρχουν πολλοι ανασταλτικοι παραγοντες για να στραφω σε κατι αλλο τωρα πια. Ξερω οτι το αμαξι κατασκευαστηκε 8/09 (υποτίθεται 15/08 θα το είχα στα χέρια μου) κι ειναι στο δρομο προς ελλαδα. Δε με ενοχλησε τοσο η καθυστερηση οσο η απαραδεκτη συμπεριφορα της εταιρειας που δεν εδινε καμμια ενημέρωση και που θεωρει οτι ειμαστε οι μακακες που θα περιμενουμε ετσι κι αλλιως!!!!
αν το αμαξι δεν ηταν τοσο κοντα στις ''προδιαγραφες'' μου κι αν ειχα καποια ενναλακτικη άμεσα θα έπεφτε ακύρωση να είσαι σίγουρος και δε μπορουν να πουν και τίποτα αφού δεν ηταν εντάξει με τις ημερομηνίες.
Ολα έχουν να κάνουν με τη σχέση εταιρείας πελάτη και θέλω να μας σέβονται σαν καταναλωτές. Κατόπιν διαμαρτυριών μου έδωσαν ενα focus να κάνω τη δουλειά μου και μου καναν μια εξτρα έκπτωση , οπότε δε μπορώ να πω ότι απο την αντιπροσωπεία έχω ιδιαίτερα παράπονα.υ.γ. έχεις δίκιο δεν έχω έγγραφη ημερομηνία παράδοσης κι αφού ζήτησα εκ των υστέρων δε μου δώσανε με τη δικαιολογία πως οι διαδικασίες για να ερθει το αμάξι είναι πολλές (μεταφορά με καράβι , εκτελωνισμός κ.λ.π.) κι έτσι δεν μπορούν!!!
(απλά για να μην έχεις κάτι έγγραφο και τους τρέχεις στα δικαστήρια)
FORD FORUM