-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Ελπίζω να σκεφτούν πιο συνετά απο ότι με το προηγούμενο μοντέλο και εκτός απο όμορφο
να το κάνουν κ προσιτό...!και το προηγούμενο στην κατηγορία του ήταν το πιο εξελιγμένο και το πιο προσιτό... μόνο άλλο ένα υπήρχε ως ανταγωνιστής του και ηταν η A-Class η οποία ήταν ακριβότερη...
premium city cars δεν υπήρχαν άλλα...
Έχεις απόλυτο δίκιο!
Ωστόσο η Α Class πούλησε πολύ περισσότερο. Εύχομαι αυτό να ανατραπεί λοιπόν.
-
Μπορει καποιος να μου πει τι χρειαζετε για να εγκαταστησει ο ξαδερφος μου στο α3 του(2006μοντ) 2din κινεζακι!? εχει 1din τωρα καθος και το κλιμα που ειναι 2din .λογικα χρειαζετε το πλαισιο που κανει για 2din ηχοσυστημα...αν μπορει καποιος να αναφερει και τιμες καθώς φοβαμε οτι θα του πιασουν τον κ@λο αφου απ οτι ειδα σε ενα how to στο net πρεπει να βγουνε αρκετα πραγματα για να γινει αυτο!
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Μπορει καποιος να μου πει τι χρειαζετε για να εγκαταστησει ο ξαδερφος μου στο α3 του(2006μοντ) 2din κινεζακι!? εχει 1din τωρα καθος και το κλιμα που ειναι 2din .λογικα χρειαζετε το πλαισιο που κανει για 2din ηχοσυστημα...αν μπορει καποιος να αναφερει και τιμες καθώς φοβαμε οτι θα του πιασουν τον κ@λο αφου απ οτι ειδα σε ενα how to στο net πρεπει να βγουνε αρκετα πραγματα για να γινει αυτο!Χρειάζεσαι άλλο clima (μεταφέρεται πιο χαμηλά) και άλλο πάνελ κουμπιών ώστε να μεταφερθούν τα κουμπιά του alarm-esp κτλ από πάνω στη μέση (ανάμεσα από clima και ηχοσύστημα).
Το πρόβλημα όπως καταλαβαίνεις είναι το clima που πρέπει να πάρει (καινούριο ή μεταχειρισμένο).
Τώρα στο ebay δεν ξέρω τι μπορείς να βρεις.Δες και τις φωτογραφίες για να καταλάβεις τις διαφορές (δες που τελειώνει πχ το clima στο 1din και που στο 2din όπως και που είναι το alarm στο ένα 1din και που στο 2din)
1din
2din
-
Εχω κανει την μετατροπη αυτη στο δικο μου,ειναι μοντελο του 2004.
Χρειαζεσαι τα εξης:-το διπλο din: 50 ευρω απο αντιπροσωπεια ή ebay.de (αναζητηση: audi a3 8p doppel din)
-νεο πανελ κλιματισμου:140 ευρω απο ebay.de αλλιως αν πιανει το χερι σας τριμαρετε στις ακρες τον δικο σας. (αναζητηση:audi a3 8p klima bedienteil και προσοχη να γραφει οτι ειναι για διπλο din χρονολογιας εως 2008).
-ολη η μεσαια σειρα κουμπιων-φαινονται στη δευτερη φωτο που εχει βαλει ο φιλος Κάβουρας,(esp κλπ,το κουμπι alarm,η θηκη για καρτες και το πλαστικο καλυμμα) στοιχιζουν γυρω στα 120 ευρω απο ελληνικη αντιπροσωπεια.
-Αυτα ειναι σε γενικες γραμμες τωρα τι ανταπτορες και τι καλωδιωσεις θα χρησιμοποιησεις εφοσον θελεις να βαλεις κινεζικο δεν γνωριζω,εγω εβαλα το εργοστασιακο rns-e και ο,τι ανταπτορας χρειαζεται καθως και τα κλειδακια αφαιρεσης του ηχοσυστηματος υπαρχουν στο ebay.de. (αναζήτηση: audi rns-e)
Αν κανεις το κοπο να μπεις σε ενα απο τα 3 μεγαλυτερα εξειδικευμένα ελληνικα audi forums θα βρεις πληρες do it yourself με φωτογραφιες,κωδικους κλπ ωστε να καταλαβεις το μεγεθος της εργασιας.Εχω ανεβασει τη δικη μου προσπαθεια οσο πιο αναλυτικα μπορεσα.
-
ευχαριστω πολυ jim εχω κάποιες ερωτήσεις!
- το πάνελ κλιματισμού δεν βλέπω να εχει διαφορά ωστόσο είναι εφικτό αυτό που λες να κοπεί λιγάκι!? αξίζει!? καθώς ανεβενει το κόστος κατακόρυφα!
- τα υπάρχων κουμπιά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά?
- έχω δει ότι πρέπει να ξηλωθεί ολο το κατω ταμπλό! εμένα πιστεύω οτι πιάνουν τα χεριά μου ,του ξαδέρφου δύστυχος οχι! και αναρωτιόμαστε αν δω το how to θα τα καταφέρω μονός η να πάμε και να του πιασουν τον κ@λο εξω αναγκαστικά?
Υ.γ.: δεν περίμενα οτι θα έχει τόση δουλεία αν έκρινα απο το γκολφ μου(6αρι) οπου πραγματικά ολα ειναι plug and play
ευχαριστω παντος!
-
το να έχεις αγοράσει ένα αυτοκίνητο με κορυφαία συν/ση όπως το α3 και να θέλεις να κόψεις κομμάτι του ταμπλό γεμίζοντας το τριγμούς και ατέλειες για να μοιάζει με πιο νέα γεννιά μου κάνει κάπως...
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ευχαριστω πολυ jim εχω κάποιες ερωτήσεις!- το πάνελ κλιματισμού δεν βλέπω να εχει διαφορά ωστόσο είναι εφικτό αυτό που λες να κοπεί λιγάκι!? αξίζει!? καθώς ανεβενει το κόστος κατακόρυφα!
- τα υπάρχων κουμπιά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά?
- έχω δει ότι πρέπει να ξηλωθεί ολο το κατω ταμπλό! εμένα πιστεύω οτι πιάνουν τα χεριά μου ,του ξαδέρφου δύστυχος οχι! και αναρωτιόμαστε αν δω το how to θα τα καταφέρω μονός η να πάμε και να του πιασουν τον κ@λο εξω αναγκαστικά?
Υ.γ.: δεν περίμενα οτι θα έχει τόση δουλεία αν έκρινα απο το γκολφ μου(6αρι) οπου πραγματικά ολα ειναι plug and play
ευχαριστω παντος!
ψάξε στο ebay.
Θα βρεις τον κλιματισμό με λιγότερο από 150€ (πλέον) αν έχεις λίγο υπομονή.Τα υπάρχον κουμπιά χρησιμοποιούνται, απλώς ότι χρειάζεται το 'γύρω-γύρω' πλαστικό το οποίο πρέπει να αλλάξει για να κουμπώνουν πλέον τα κουμπιά στη μέση και όχι τέρμα πάνω όπως είναι σήμερα (Στου φίλου σου).
Στο Golf που έχεις εσύ, είσαι ήδη 2din, οπότε τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ εύκολα.Το πρόβλημα είναι να μετατρέψεις το ταμπλό από 1din σε 2din.Τέλος συμφωνώ απόλυτα με την λογική ότι αποκλείεται να το πετύχεις ακριβώς το κόψιμο και ή θα έχει πολύ κενό ή θα τρίζει.
Και στις 2 περιπτώσεις καταστρέφεις αυτό για το οποίο αγόρασε ο φίλος σου το Α3. -
παντως και εγω με την υποψια τριγμων δεν θα το εκανα!
-
Παιδια να πω και εγω τη γνωμη μου μιας το εκανα.
Οντως,ακομα και στο glof 5 ηταν plugnplay,οπως αλλωστε και στα Α3 μετα το '07.
Ειμαι πολυ ψειρας και μπηκα στη διαδικασια να το κανω απλα και μονο επειδη τα παντα ειναι θεμα βιδωματος-ξεβιδωματος.Δεν εσπασα τιποτα,δεν εκοψα τιποτα.4 χρονια μετα,η ολη εργασια εγινε στα τελη του 2007,δεν ακουγεται ο παραμικρος τριγμος απο πουθενα μεχρι και σημερα.Περιττο να πω οτι τις βιδες τις βιδωσα πολυ καλυτερα απο οτι ηταν βιδωμενες απο το εργοστασιο μιας και σε αρκετες περιπτωσεις δεν χρειαστηκα καν κατσαβιδι,ξεβιδωθηκαν με το χερι...Ετσι λοιπον θεμα τριγμων απλα δεν υφισταται.@REDMONSTER. Ουτε εγω,ουτε ο φιλος θελουμε να μετατρεψουμε το αυτοκινητο σε facelift.Η audi στα Α3 8p εως και το 2006 εβγαζε τις κονσολες της ειτε ως 1 din ,ειτε ως 2 din.Εχω φωτος πρωτης παρουσιασης πισω στο 2003 που δειχνουν το αυτοκινητο με διπλο din.Ποιο din φορουσε ηταν θεμα του αν το αυτοκινητο ειχε παραγγελθει με cocert 2 (1 din) ή symphony ή rns-e (2 din).Συνεπως λοιπον δεν τιθεται θεμα του ανα θα κανουμε το αυτοκινητο να δειχνει facelift,δεν ηταν αυτος ο σκοπος μας και ουτε προσωπικα με ενδιαφερει να δειξω κατι τετοιο.Στη κονσολα με 1 din δεν αξιζει να βαλεις πτυσσομενη οθονη γιατι οταν ειναι ανοιχτη μπλοκαρει το κουμπι των alarm,του esp κλπ...
Το πηρα αποφαση γιατι στο 16αρι A3 δεν αξιζει να κανεις κατι αλλο.Ειλικρινα δεν μετανιωσα ουτε μια στιγμη την ολη μετατροπη και την χαιρομαι καθημερινα.Απο τοτε τουλαχιστον 10-15 ατομα εχουν κανει την αλλαγη με τις οδηγιες μου και ειναι ολοι απολυτα ευχαριστημενοι με το αποτελεσμα χωρις να αντιμετωπισουν κανενα θεμα.
Σε επομενο post θα παραθεσω copy paste την μετατροπη για να δειτε ολοι περι τινος προκειται.Οσον αφορα το klima,αν παρετε μετρα απο ενα A3 με 2πλο din (μπορω να μετρησω διαστασεις στο δικο μου κα να σου στειλω) κοβετε με ακριβεια χιλιοστου το υπαρχον.Αλλιως μεταχειρισμενο απο ebay.de.Oσον αφορα τα κουμπια,φιλε Γιωργο (Καβουρα) δεν κανουν.Χρειαζεται καινουρια,το κοστος ειναι μικρο.Απο 3 ευρω τα καθε ''κενο'' και 20 ευρω αν θυμαμαι καλα του esp.
-
Παρακατω περιγραφω οσο πιο αναλυτικα μπορω τη διαδικασια με τη βοηθεια οσων περισσοτερων φωτογραφιων μπορεσα να τραβηξω κατα τη μετατροπη.Επειδη εχουν παρελθει σχεδον 2 χρονια απο τοτε ισως καποιες τιμες ανταλλακτικων να εχουν αλλαξει...Εστω και ενα μελος να οφεληθει απο το post μου για μενα θα ειναι κερδος.
Σε αυτο το topic λοιπόν περιγραφεται η διαδικασια τοποθετησης του εργαστασιακου audi navigation plus σε Α3 8P [μοντ.2004].
H ολη εργασια βασιστηκε σε ''do it yourself'' του audiworld [στο ιδιο post αναφερεται και η τοποθετηση bluetooth οποτε αν καποιος θελει να συνδιασει bluetooth με το navi plus αξιζει να του ριξει μια ματια-εμενα ειναι στις αμεσες προτεραιοτητες μου]:http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=17629321
Το αυτοκινητο ειχε ηχοσυστημα concert 2 [1 din] οποτε ηταν απαραιτητη η η αλλαγη του πλαισιου 1din με διπλο din.
Για την αλλαγη αυτη απαιτουνται τα εξης:
-το διπλο din.Αγοραστηκε απο το ebay.de,στην αναζητηση πατηστε ''audi doppel din''.Κoστος:50 ευρω με τα μεταφορικα
-το navi plus [rns-e].Oι τιμες ποικιλουν,υπολογιστε απο 700 μεχρι 1000 ευρω αναλογα τον πωλητη.
Για το Α3 οι κωδικοι ξεκινανε απο 8p... και ειναι οι εξης.
8P0 035 192 Audi A3 Europe, MY 2004, 8P
8P0 035 192 A Audi A3 Europe, MY 2005, 8P
8P0 035 192 B Audi A3 North America, MY 2006, 8P
8P0 035 192 C Audi A3 North America, MY 2006, 8P
8P0 035 192 D Audi A3 BNS 5.0
8P0 035 192 E Audi A3 Japan (does not work anywhere else)
8P0 035 192 F Audi A3 Europe, MY 2006, 8P, SDS
8P0 035 192 G Audi A3 North America, MY 2006, 8P
8P0 035 192 H Audi A3 Europe, MY 2007, 8P
8P0 035 192 J Audi A3 Europe, MY 2007, 8P, SDS
8P0 035 192 K Audi A3 North America, MY 2007, 8P
8P0 035 192 M Audi A3 Europe, MY 2008, 8P, SDS**[ΠΡΟΣΟΧΗ-Αγοραστε μονο τα navi plus που εχουν κωδικους που αναφερονται στην Ευρωπη] **
Εμφανισιακα τα ευρωπαικα γραφουν ''radio'' στο κουμπι για το ραδιο,ενω για παραδειγμα τα αμερικανικα γραφουν ''FM/AM''.
[Από τότε πρέπει να έχουν κυκλοφορήσει και αλλοι κωδικοί]-Θηκη για καρτες [κωδικός:8P0 941 561 E 5PR] κοστος απο αντιπροσωπεια 41.38 ευρω.
-αριστερο ''κενο'' κουμπι [κωδικός:8PO 941 515 C 5PR] κοστος απο αντιπροσωπεια 3,67 ευρω.
δεξι ''κενο'' κουμπι [κωδικός:8P0 941 516 C 5PR],κοστος 3.67 ευρω
κουμπι esp [κωδ.8P0 863 321 C 6PS] κοστος 21.62 ευρω-διακοσμητικο πλαστικο κονσολας [κωδικός: 8PO 863 321 C 6PS] κοστος 21.62 ευρω
-Ο παλιος διακοπτης των alarm,χωραει στο 2din,ωστοσο ειναι λιγο λεπτοτερος και ''καθεται'' προς τα μεσα...Εγω αγορασα καινουριο απο αντιπροσωπεια [κοστος γυρω στα 20 ευρω] ο οποιος ερχεται ''κουτι''.
-κλιματισμος για διπλο din.Κοστος:140 ευρω [απο ebay.de]
Επειδη το νεο din φτανει μεχρι κατω στην κεντρικη κονσολα,ο υπαρχων κλιματισμος δεν χωραει,αφου βρισκει στα 2 ''τοξα'' δεξια και αριστερα στη βαση της κονσολας.Δεν θελησα να τον κοψω αλλα αγορασα νεο απο το ebay με πιο στενες ακρες για να χωραει στο διπλο din.Στην αναζητηση στο ebay πληκτρολογηστε ''a3 8p klima bedienteil'' και προσεξετε να ειναι για 2πλο din.Υπαρχει η δυνατοτητα να τριμαρετε ελαφρως στις ακρες τον κλιματισμο που ηδη εχετε στο 1din [η διαδικασια περιγραφεται στο diy του audiworld].Αν πιανει το χερι σας και εχετε τα καταλληλα εργαλεια μπορειτε να το κανετε,ωστοσο εγω δεν το αποτολμησα.Μεσα σε ολη αυτη τη διαδικασια αλλαγης απο μονο σε διπλο din δεν θα αντεχα να τριμαρω και τον κλιματισμο, χωρις να ειμαι σιγουρος οτι το αποτελεσμα θα ειναι ικανοποιητικο.
-ανταπτορες για να συνδεθει το navi με την υπαρχουσα καλωδιωση,**κεραια για το gps,ανταπτορας για την κεραια του ραδιοφωνου και 4 κλειδια **για να βγαλετε το concert [απαιτει 2 κλειδια] ωστοσο αν θελησετε καποια στιγμη να αφαιρεσετε το navi,χρειαζεστε 4 κλειδια.Αγοραστηκαν και αυτα απο ebay,[η κεραια του gps ηρθε μαζι με το navi,ενω τα υπολοιπα αγοραστηκαν μετα απο εναν πωλητη].Στο ebay.de πατηστε στην αναζητηση,''audi rns-e'' και θα σας βγαλει οτιδηποτε απο navi μεχρι ανταπτορες και κλειδια.Kοστος: 45 ευρω +20 ευρω η κεραια του gps αν δεν σταλει μαζι με το rns-e.
-τα 2 ''κενα'' κουμπια και το κουμπι του esp στηριζονται σε μια πλαστικη βαση.Δεν χρειαζεται να αγορασετε καινουρια,για τα νεα μικροτερα κουμπια κανει και η υπαρχουσα βαση.
Απο εργαλεια χρειαζεστε κατσαβιδια torx,αλεν,καστανια,και κατι αλλα κατσαβιδια με πολυγωνικη ακρη για να ξεβιδωσετε καποιες πολυγωνικες βιδες.[δεν ξερω πως τα λενε! ][attachment=11079:26122007(007).jpg]
-
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Πριν αρχισουμε να τονισω οτι οταν ξεκινησετε την τοποθετηση δεν θα πρεπει να αναψετε για κανενα λογο το αυτοκινητο εως οτου τελειωσετε ή τουλαχιστον ξανασυνδεστε ολα τα καλωδια με τα βυσματα τους.Αν το κανετε τοτε θα γεμισει σφαλματα ο εγκεφαλος και δεν το θελουμε αυτο! Καλο ειναι να μην εχετε το κλειδι ουτε καν πανω στη μιζα...
Βαζουμε τα 2 μεταλλικα κλειδια στις ειδικες υποδοχες του concert και αφου κουμπωσουν,το τραβαμε προς τα εξω.Αποσυνδεουμε τα βυσματα.Δεν υπαρχει φοβος να τα μπερδεψετε αργοτερα,μπαινουν σε συγκεκριμενες υποδοχες και εχουν ξεχωριστα χρωματα.
Στη συνεχεια,αφαιρουμε το πλαστικο διακοσμητικο φιλετο,τα 3 κουμπια,τη βαση τους,τον διακοπτη των alarm και τη θηκη για καρτες.Η αρχη της διαδικασιας φαινεται στο παρακατω video που ανακαλυψα τυχαια στο youtube.Ο τυπος εδω κανει αλλη δουλεια,αλλα η αρχη ειναι η ιδια!Με ενα λεπτο πλακε κατσαβιδι οπως ειδατε παταει 2 μικρα κλιπς που βρισκονται αριστερα και δεξια στο πανω μερος της βασης των κουμπιων.Αποσυνδεστε τα βυσματα του esp και των alarm.Το βυσμα του esp ειναι ασπρο και των alarm ειναι μαυρο,οποτε δεν θα τα μπλεξετε αργοτερα.Τον διακοπτη των alarm απλα τον τραβατε προς τα εξω με το χερι ενω η θηκη για καρτες βγαινει ακριβως με τον ιδιο τροπο που βγαινει η βαση των κουμπιων.Στο πανω μερος εχει δεξια και αριστερα δυο κλιπς,ωστοσο δεν ειναι απαραιτητο να την αφαιρεσετε απο το din για να συνεχισετε τη διαδικασια.
Στη συνεχεια,αφαιρουμε τον κλιματισμο.Δεν ειναι βιδωμενος,απλα τραβατε σχετικα δυνατα και προς τα εξω και θα βγει.Αποσυνδετε και απο αυτον ολα τα βυσματα,εχουν και αυτα διαφορετικα χρωματα και μπαινουν σε συγκεκριμενες θεσεις οποτε δεν θα τα μπλεξετε!Oταν τα κανετε αυτα,η κονσολα θα δειχνει καπως ετσι...
Μετα,ανοιγουμε το τασακι και μαγγωνουμε τα δαχτυλα και των 2 χεριων στο πλαστικο φιλετο της βασης του λεβιε ταχυτητων.Τραβαμε σχετικα δυνατα προς τα πανω και η βαση βγανει προς τα πανω[εχει 4 κλιπς].Την σηκωνουμε εως οτου τεντωσει το δερμα του λεβιε αναποδα ωστε να μην μας ενοχλει.Βαζουμε 4η ή 6η για να μην μας εμποδιζει ο λεβιες των ταχυτητων.
Οταν το κανουμε αυτο θα δουμε 2 βιδες torx που συγκρατουν το τασακι.[Φαινονται με κοκκινα πλαισια στη παρακατω φωτο.]
Τις ξεβιδωνουμε και τραβαμε προς τα εξω ολο το τασακι το οποιο βγαινει μαζι με την πλαστικη θηκη που βρισκεται κατω απο τον κλιματισμο.Αποσυνδεουμε το καλωδιο φωτισμου απο το τασακι.
Να τονισω εδω οτι, ο,τι βιδες βγαζετε ειναι απαραιτητο να σημειωνετε απο που τις αφαιρεσατε και να τις αποθηκευετε ξεχωριστα [πχ σε σακουλακια ναυλον] γιατι στο τελος θα χαθειτε και δεν θα ξερετε ποια βιδα βγαλατε απο που...
**ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΛΥΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ.
**Ειναι απαραιτητο να το αφαιρεσουμε επειδη μια βιδα που συγκρατει το din βρισκεται στο πλαι.
Πιεζουμε τον διακοπτη των φωτων προς τα μεσα και τον στριβουμε προς τα δεξια.Με αυτον το τροπο ο διακοπτης πεταγεται προς τα εξω!! Αποσυνδεουμε τα 2 βυσματα και τον βαζουμε στην ακρη.Σκυβουμε χαμηλα και βλεπουμε οτι το πλαστικο συνδεεται χαμηλα με μια βιδα με το footrest.Την ξεβιδωνουμε.Επισης ξεβιδωνουμε τις 2 βιδες που βρισκονται στο κατω μερος στο υψος των πενταλ.Τελος,βγαζουμε το πλαινο μαυρο πλαστικο καλυμμα του ταμπλω που αποκαλυπτεται οταν ανοιγουμε την πορτα [ειναι το καπακι της ασφαλειοθηκης] και αφαιρουμε την τελευταια βιδα [πανω δεξια].Τωρα το πλαστικο στηριζεται στη κονσολα μονο με καποια κλιπς που βρισκονται στο μπροστα-πανω μερος.Ξεκουμπωστε το και αφηστε το στο πατωμα του οδηγου.Δεν θελησα να αποδυνδεσω το βυσμα του vag-com,αφου το πλαστικο καλυμμα δεν με ενοχλουσε.
**ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΝΤΟΥΛΑΠΙΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ.
**Πρεπει να το αφαιρεσουμε και αυτο γιατι το din ειναι βιδωμενο και απο αυτη τη πλευρα με μια βιδα.
Αφαιρεστε ολα τα πραγματα απο το ντουλαπακι.Στη συνεχεια ξεκουμπωστε το αντιστοιχο πλαινο πλαστικο μαυρο καλυμμα της κονσολας που εμφανιζεται οταν ανοιξετε την πορτα του συνοδηγου.Ξεβιδωστε τη βιδα που συγκρατει το ντουλαπακι [πανω αριστερα].Σκυψτε χαμηλα και στο κατω μερος του ντουλαπιου θα δειτε αλλες δυο βιεδς [δεξια-αριστερα,εκει που σχεδον το ντουλαπακι συνανταει το πατωμα του συνοδηγου]] τις οποιες τις ξεβιδωνετε.Ανοιξτε το ντουλαπακι και εκει που μαγγωνει το πορτακι θα δειτε και τις 4 τελευταιες βιδες που το συγκρατουν.Καλο ειναι οταν το κανετε καποιος φιλος να κραταει στη θεση του το ντουλαπακι για να μην στραβωσει τιποτα...
Αποσυνδεστε το βυσμα του αεροσακου,του cd changer αν εχετε και βγαλτε το ντουλαπακι απο το αυτοκινητο.
ΞΕΒΙΔΩΜΑ ΤΟΥ DIN.
Ξεβιδωστε τις δυο πλαινες βιδες δεξια και αριστερα,φαινονται ποιες συγκρατουν το din.
Ξεβιδωστε τις 6 μπροστινες βιδες που συκρατουν το din απο μπροστα.2 πανω,2 στη μεση και 2 κατω κατω να δεν κανω λαθος...Διπλα στις κατω βιδες του din βρισκονται και 2 βιδες που συνδεουν τα 2 παλστικα διακοσμητικα ''τοξα'' της βασης της κονσολας με το din.Ξεβιδωστε και αυτες.Τελος,χαμηλα το αφρωδες της κεντρικης κονσολα δεξια και αριστερα του din ειναι βιδωμενο προς τα πισω με ενα σταθερο μεταλλικο σκελετο.Καλο ειναι να τις ξεβιδωσετε και αυτες γιατι με αυτο το τροπο αποκτατε μεγαλυτερη ευελιξια στην αφαιρεση του din και στη τοποθετηση του νεου.
**ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ 2 ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ ΤΟΞΩΝ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ.
**
2 βιδες απο τα 2 τοξα τις αφαιρεσατε νωριτερα.Το καθε τοξο συγκρατειται συνολικα με 3 βιδες.Η 2η ειναι στη μεση του τοξου και αφαιρειται με αλεν [ειναι δυσκολα και αρκετα εκνευριστικο,καντε υπομονη... ].Η 3η ειναι στη βαση του λεβιε ταχυτητων.Μολις τις ξεβιδωσετε ολες,βγαλτε τα πλαστικα τοξα.ΑΦΑΙΡΕΣΗ 1 DIN.
Ειναι η πιο επωδυνη δουλεια αφου τα περιθωρια κινησης του din μεσα στη κονσολα ειναι πολυ μικρα.Αυτο που μαλλον δουλεψε για μενα και για τον τυπο απο το ''audi world'' ηταν να σπρωξω το din προς τα μεσα,μετα να το πιεσω προς τα κατω και να το περιστρεψω προς τα δεξια...Καπως ετσι βγηκε,ωστοσο μπορει και να ηταν και τυχαιο.Παλεψτε το...Οσο το κανετε, καλο ειναι ενας φιλος να τραβαει ελαφρα το αφρωδες της κονσολας προς τα δεξια και αρστερα ωστε να μην μαγγωνει το din...Θα σας πονεσει λιγο....
Αφου βγαλετε το din θα αντικρυσετε ενα εντελως αδειο εσωτερικο αυτοκινητου με καλωδια να κρεμονται...
Δεν υπαρχει γυρισμος,συνεχιζετε με την τοποθετηση των νεων πραγματων,το ξυλωμα τελειωσε εδω!!!!
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΠΛΟΥ DIN
Μπηκε πιο ευκολα απο οτι βηκε το 1 din παλεψτε το,ωστοσο φροντιστε να μονωσετε γυρω γυρω την κονσολα με κολλητικη ταινια χαρτοκιβωτιων [δεν πιανει ουτε χαρτοταινια μπογιατζη,ουτε ταινια ηλεκτρολογου],ωστε να μην γινει καμια γραντζουνια.Οταν το βαζετε προσπαθηστε να ακολουθησετε την αντιστροφη διαδικασια απο αυτη που κανατε για να αφαιρεσετε το μονο din.
Αφου το κεντραρετε καλα αρχιστε το βιδωμα.Βιδωστε τις 2 πλαινες βιδες [τιμονιου και ντουλαπιου συνοδηγου],καθως και τις 6 βιδες στη μπροστινη πλευρα.Μην τις σφιξετε πολυ γιατι δεν θα μπαινει ο κλιματισμος...Καντε μερικες δοκιμες ωστε να δειτε ποσο χρειαζεται να τις σφιξετε.Συνδεστε τα βυσματα του καινουριου κλιματισμου ειδικου γαι το διπλο din και βαλτε τον στη θεση του.Bιδωστε επισης και τις 2 βιδες που συνδεουν το κατω μερος της κονσολας με τον μεταλλικο σκελετο που ανεφερα παραπανω.
Βαλτε τα 2 πλαστικα διακοσμητικα τοξα στη θεση τους.**Τα βαζετε αφου τοποθετησετε τον κλιματισμο [αν τα βαλετε νωριτερα το klima δεν θα μπαινει-εχασα 1 ωρα με αυτο το λαθος... ]**Βιδωστε τις βιδες που συνδεουν τα τοξα με τη βαση του λεβιε ταχυτητων και τις 2 βιδες αλεν που βρισκονται στη μεση τους.Οι 2 βιδες που συνδεουν τα τοξα με το din εγιναν πολυ δυσπροσιτες μετα την τοποθετηση του 2din [καθεται πολυ χαμηλοτερα απο το μονο] οποτε υστερα απο προσπαθεια μισης ωρας να τις βιδωσω,τις παρατησα!
-
Τοποθετηστε το τασακι,αφου συνδεσετε το βυσμα φωτισμου του.
Εδω εκανα μια πατεντα που εκανε ο τυπος απο το audi world.Η audi στις κονσολες 2 din δεν προβλεπει θηκη στη βαση τους οπως στο 1 din αλλα ενα πλαστικο σταθερο καλυμμα .Βγαζοντας το τασακι που ειναι ενωμενο με την πλαστικη βαση της θηκης θα δειτε στην ακρη της 4 κλιπς που μαγγωνουν στη βαση του din.Κοψτε τα 2 μεσαια κλιπακια [ειναι τα 2 κυκλωμενα στη παρακατω φωτογραφια] και η θηκη θα μπει κανονικα στη θεση της.Ειναι σημαντικα μικροτερη απο αυτη που ειχατε αλλα ενα κινητο ή εστω ενα κουτακι τσιχλες μπορειτε να το βαλετε!!!
Βιδωστε τις 2 βιδες που συνδεουν το τασακι με τη βαση του λεβιε των ταχυτητων.
Συνδεστε το navi μεσω του ανταπτορα με την υπαρχουσα καλωδιωση.Ειναι ευκολο να δειτε ποιο καλωδιο παει που.Συνδεστε τον ανταπτορα της κεραιας του ραδιοφωνου και την κεραια του gps.Την κεραια την εβαλα στο μεσα μερος της κονσολας,κοντα στον αριστερο αεραγωγο του οδηγου,διπλα στο κοντερ.Εκει εχει καλη ληψη δορυφορων.Οι δορυφοροι που πιανω κυμαινονται απο 3 εως 7 και συνηθως ειναι 5.
Στη συνδεση του ανταπτορα της κεραιας του ραδιαφωνου εκανα μια μικρη μετατροπη στην ακρη του καλωδιου,θα σας την εξηγησω με φωτο...
To κιτρινο κυκλωμενο βυσμα που φαινεται στη φωτο [ειναι για την κεραια του ραδιοφωνου],δεν μπορει να συνδεθει απευθειας με την αντιστοιχη υποδοχη που υπαρχει στο πισω μερος του navi.Για αυτο το λογο,παρτε ενα πολυ λεπτο πλακε κατσβιδι και αφαιρεστε την μωβ πλαστικη ασφαλεια που φαινεται στη φωτο.Μολις την βγαλετε,φευγει και το κιτρινο πλαστικο που περιβαλλει το καλωδιο.Αυτο που θα μεινει μπαινει κουτι στην υποδοχη του navi.
Τη συγκεκριμενη διαδικασια θα την κανετε αν εχετε αγορασει ενα απο τα 2 ειδη ανταπτορα κεραιας.[υπαρχουν 3 ειδη που πουλιουνται.]
Αυτο αγορασα εγω:ή αυτο:
Για αυτο,νομιζω δεν απαιτειται η παραπανω διαδικασια.Σκοπευω σε πρωτη ευκαιρια να αντικαταστησω το καλωδιο της πρωτης φωτογραφιας με το παρακτω μηπως και βελτιωθει καπως η ληψη των ραδιοφωνικων σταθμων.
Βαλτε το navi στη θεση του,ελπιζω να κατσει ισια,εμενα μπηκε με την πρωτη...
Τοποθετειστε τα 3 κουμπια,τον διακοπτη των alarm,θηκη για καρτες και πλαστικο φιλετο,φυσικα αφου εχετε συνδεσει ολα τα βυσματα!
Μετα ακολουθειστε την αντιστροφη διαδικασια για να βιδωσετε το ντουλαπακι συνοδηγου [συνδεστε παλι το βυσμα του αεροσακου κλπ] και το πλαστικο καλυμμα που βρισκεται κατω απο το τιμονι.Αφου το βιδωσετε,συνδεστε τον διακοπτη των φωτων με τα 2 βυσματα και σπρωξτε τον στη θεση του.Ειναι κουμπωτος.Bεβαιωθειτε οτι εχετε συνδεσει ΟΛΑ τα βυσματα που αποσυνδεσατε κατα τη διαδικασια.Αν ξεχασετε καποιο θα σας βγαλει σφαλμα στον εγκεφαλο για βλαβη.
Βαλτε στη θεση του το καλυμμα του λεβιε ταχυτητων και καπου εδω τέλειωσατε!!!
Αναψτε το αυτοκινητο και ελεγξτε αν ολα λειτουργουν καλα.
Μενει να κανετε μια κωδικοποιηση μεσω vag-com ωστε να αναγνωρισει ο εγκεφαλος το navi,να σβηνει με το βγαλσιμο του κλειδιου απο τη μιζα και να βλεπετε τις πληροφοριες στην οθονη του κοντερ.Μεχρι να κανετε την κωδικοποιηση το rns-e θα σβηνει στη μιση ωρα συνεχομενης λειτουργιας συνεπως μην τρομαξετε οταν τη στιγμη που το χαζευετε σβησει μονο του... Πατωντας το on θα αναψει αμεσως.[Την πρωτη φορα που μου το εκανε λεω:''ωραια,τεφαρικι αγορασα'',χαχαχαχα,νομιζα οτι ειχε προβλημα.]O κωδικος που θα περαστει εξαρταται απο τη χρονολγια του αυτοκινητου,το ηχοσυστημα που διαθετει το αυτοκινητο [πχ αν εχει bose ή οχι],αν διαθετει cd changer κλπ,κατα συνεπεια δεν εχει νοημα να γραψω τον κωδικο που εβαλα εγω με τη βοηθεια γνωστου,αφου μπορει να μη δουλεψει στο δικο σας αυτοκινητο.Αυτη ειναι η διαδικασια,προσπαθησα να την περιγραψω οσο πιο απλα μπορουσα.
Tελος,να και μερικες φωτο με το navi plus τοποθετημενο και σε λειτουργια. -
Εξαιρετική δουλειά. Πιστεύω πάντως ότι με τα τόσα χρόνια κυκλοφορίας και τις υψηλές πωλήσεις, τα περισσότερα από τα απαιτούμενα ανταλλακτικά (και ειδικά κάτι κουμπάκια κτλ) θα υπάρχουν και σε παλιατζήδες. Εγώ θα έψαχνα μια ολοκληρωμένη κονσόλα 2din και θα το έκανα σχεδόν plug&play.
-
φίλε JIM A3,
να σου πω ότι υποψίες τριγμών υπάρχουν (κατά την άποψή μου) μόνο αν αρχίσει το κόψιμο του clima για να χωρέσει πιο χαμηλά στην κονσόλα.Τέλος, πολύ καλό DIY.Το έχω διαβάσει και στα ανάλογα forum.
Το πρόβλημα στο όλο θέμα είναι να βρεις το clima για το 2din σε χαμηλή τιμή για να μην ανεβάσεις το κόστος της μετατροπής πολύ. -
Ευχαριστω πολυ παιδια!
Stefan καναμε της ιδια δουλεια και στην 147 του αδερφου μου,βαλαμε connect nav.Μετα απο 6 μηνες το coonent nav τα εφτυσε και επανηλθαμε στην εργοστασιακη λυση 1 din.Παρα το γεγονος οτι ειχαμε πριονισει το πλαστικο που χωριζει το rcd με τη ποτηροθηκη-θηκη για καρτες ,το ξανακολλησα με κολα πανω στης ποτηροθηκη και ολα κουμπωσαν παλι χωρις τριγμους... Τωρα αν θα ξαναβαλω connect nav εξαρταται...
Γιωργο και εγω το φοβηθηκα τοτε και για αυτο το λογο πηρα ετοιμο klima.Ωστοσο το klima ουσιαστικα δεν στηριζεται στα 2 πλαστικα δεξια και αριστερα απο τις ταχυτητες (τοξα).Κουμπωνει στο ειδικο συρταρακι του din.Οσο και να κοψεις το πλαστικο το klima θα κουμπωσει κανονικα χωρις τριγμους.Απλα το θεμα ειναι καθαρα αισθητικο.4 μηνες εψαχνα το θεμα και συγκεντρωνα ανταλλακτικα διοτι ημουν ο πρωτος που επιχειρησε αυτο το πραγμα στην Ελλαδα.Ευτυχως καποιοι καλοι φιλοι στα forums με βοηθησαν στη συλλογη πληροφοριων και καποιοι κολλητοι στη τοποθετηση.Μετα απο αυτο συνειδητοποιησα οτι η δουλεια δεν απαιτει ιδιαιετερες δεξιοτητες και οτι στις αντιπροσωπειες δεν ξερουν τι τους γινεται.
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Ευχαριστω πολυ παιδια!Stefan καναμε της ιδια δουλεια και στην 147 του αδερφου μου,βαλαμε connect nav.Μετα απο 6 μηνες το coonent nav τα εφτυσε και επανηλθαμε στην εργοστασιακη λυση 1 din.Παρα το γεγονος οτι ειχαμε πριονισει το πλαστικο που χωριζει το rcd με τη ποτηροθηκη-θηκη για καρτες ,το ξανακολλησα με κολα πανω στης ποτηροθηκη και ολα κουμπωσαν παλι χωρις τριγμους... Τωρα αν θα ξαναβαλω connect nav εξαρταται...
Ναι απ' ότι έχω διαβάσει είναι ψιλομυστηρια η δουλειά για 147 γι' αυτό κι εγώ την έχω απορρίψει προ πολλού. Και στο alfisti 2-3 που το χουν δοκιμάσει, εκτός από το ότι πλήρωσαν τα μαλλιοκέφαλά τους, δεν ήταν ποτέ απροβλημάτιστο. Συν του ότι το connect nav από μόνο του είναι πολύ παλιό και μέτριο σαν συσκευή και δεν ταιριάζει και με το bose.
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Ευχαριστω πολυ παιδια!Stefan καναμε της ιδια δουλεια και στην 147 του αδερφου μου,βαλαμε connect nav.Μετα απο 6 μηνες το coonent nav τα εφτυσε και επανηλθαμε στην εργοστασιακη λυση 1 din.Παρα το γεγονος οτι ειχαμε πριονισει το πλαστικο που χωριζει το rcd με τη ποτηροθηκη-θηκη για καρτες ,το ξανακολλησα με κολα πανω στης ποτηροθηκη και ολα κουμπωσαν παλι χωρις τριγμους... Τωρα αν θα ξαναβαλω connect nav εξαρταται...
:έκοψες κοσνόλα από αρ και μετά την ξανακόλλησες και αυτή δεν έτριζε?? είσαι ένας μικρός θεούλης...
-
Πραγματικα δεν τριζει το παραμικρο!
Μονο σε μια κλειστη αριστερη καπου στη Ζακυνθο φετος το καλοκαιρι πεταχτηκε το rcd απο τη μια πλευρα εξω αλλα ξανακουμπωσε αμεσως! Παντως περα απο τη πλακα η alfa ειναι αψογη παρα τα 9 χρονια κυκλοφοριας της και ουσιαστικα με μηδενικα προβληματα.Αυτα για τους δυσπιστους-απιστους! Παντως ακομα ριχνω μια ματια στο ebay για ενα φτηνο connect nav της προκοπης για να το ξαναβαλω!Λες τελικα το ταλεντο μου σε αυτη τη ζωη να ειναι μετατροπες απο 1 σε 2 din?
-
Άμα βρεις τίποτα καλό στείλε pm. Χαρτζιλικάκι εγγυημένο!
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
:ysterical: Πραγματικα δεν τριζει το παραμικρο!
Μονο σε μια κλειστη αριστερη καπου στη Ζακυνθο φετος το καλοκαιρι πεταχτηκε το rcd απο τη μια πλευρα εξω αλλα ξανακουμπωσε αμεσως! Παντως περα απο τη πλακα η alfa ειναι αψογη παρα τα 9 χρονια κυκλοφοριας της και ουσιαστικα με μηδενικα προβληματα.Αυτα για τους δυσπιστους-απιστους! Παντως ακομα ριχνω μια ματια στο ebay για ενα φτηνο connect nav της προκοπης για να το ξαναβαλω!Λες τελικα το ταλεντο μου σε αυτη τη ζωη να ειναι μετατροπες απο 1 σε 2 din?
στο ευρωπαικό ebay ψάχνείς??
ψάχνω και εγώ για το navi της mito αλλά δεν μπορώ να βρώ τίποτα σε λογική τιμή...
AUDI FORUM