Αν μείνει μόνιμα στο αυτοκίνητο, ίσως. Εγώ έχω σκοπό να το χρησιμοποιώ μόνο κατα την διάρκεια του ταξιδιού και στη συνέχεια να το βγάζω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν μείνει μόνιμα στο αυτοκίνητο, ίσως. Εγώ έχω σκοπό να το χρησιμοποιώ μόνο κατα την διάρκεια του ταξιδιού και στη συνέχεια να το βγάζω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ψάχνω εδώ και λίγες μέρες προστατευτικό για το καπώ, το λεγόμενο bonnet bra.
Έχει βρεί κάποιος κάτι αξιόλογο;
Κάνω πολλά ταξίδια και ήδη έχω πρόβλημα με το μπροστά μέρος του καπώ.
Το μόνο που έχω βρεί να αξίζει απο άποψη τιμής είναι : http://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-JUKE-B ... 4174a82636
Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
με 10.000 ευρώ.
μου φαίνεται ευκαιρία για αυτό το αμάξι, απλά φοβάμαι πολύ ρε γμτ την κατανάλωση. έχει κανείς εδώ με αμόλυβδη να δώσει τα φώτα του? γιατί αν ισχύει το +1,5-2 από την εργοστασιακή κατανάλωση, είναι απλησίαστο!
Καινούριο αν δεν κάνω λάθος πρέπει να κοστίζει περίπου 15000 ευρώ. Οπότε δεν ξέρω αν είναι ευκαιρία.
Γιατί το καινούριο, είναι καινούριο. Ωστόσο την τσέπη σου μόνο εσύ την ξέρεις.
Όταν έψαχνα να πάρω το δικό μου (που είναι πετρέλαιο) είχα καταφέρει να βρώ ένα 1.6 βενζίνη και το οδήγησα
για να πάρω εντυπώσεις. Απο τα λεγόμενά του (αρκετά αξιόπιστα θα έλαγα) σε ταξίδι με 130-150 εθνική και full
φορτωμένο με καθίσματα κάτω, του έβγαλε μέση κατανάλωση 6,4 με cruise control. Εκτιμώ ότι εντός πόλης το
νούμερο αυτό θα αγγίζει το 7,5-8 (αναλογικά με τις διαφορές που βλέπω στο δικό μου dCi).
Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
εχω βρει acenta / αμολυβδγ του 11 με 10000,σε πολυ καλη κατασταση το αμαξι. το μονο που με προβληματιζει ειναι η καταναλωση.
εχω κανει μια σκεψη να το παρω και να του πεταξω γκαζι. θα αξιζει η μπα;
Με 10.000 ευρώ ή 10.000χλμ;
Κατα τη γνώμη μου, αν είναι να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο και πριν ακόμη το πάρεις, σκέφτεσαι για υγραέριο...τότε μην το πάρεις. Βρες κατευθείαν κάτι που θα είναι κοντά στις καταναλώσεις που θέλεις.
Τώρα δεν ξέρω κατα πόσο είναι σχετικό αλλα βάσει τίτλου...
Ιδού το βίντεο για την επέτειο των 70 χρόνων της 336Μ, το οποίο παρουσιάστηκε χθές στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στην 116ΠΜ.
+1 κι απο εμένα Jim. Η πτώση κατα τη δική μου εκτίμηση είναι μεγαλύτερη απο 20%.
Επίσης προ iOS7 όταν η μπαταρία μου έδειχνε 4%, το I-Phone μετά απο λίγο έσβηνε.
Δεν είχα δεί ποτέ ένδειξη 3%. Τώρα ακόμη και με 1% το βλέπω και λειτουργεί.
Ο χρήστης carcaroth έγραψε:
O πατέρας μου εχει το δικινητο 1.6dci χωρις start/stop με ρυπους 129gr και εχει το μπλε σημα puredrive/dci...
Υπάρχει start/stop σε κινητήρα dCi..?
Ο 1,5dCi το έχει το αυτοκολλητάκι απ'ότι ξέρω. (Καθώς και στο Nissan Juke 1,5dCi που έχω εγώ).
Το μόνο που πρέπει να προσέξεις, γιατί συμβαίνει ουκ ολίγες φορές είναι ο θερμοστάτης.
Κάποια στιγμή βγές σε ανοιχτό δρόμο (π.χ. εθνική) με λίγη κατηφόρα και με 130-140 χλμ, άφησε το γκάζι
και άφησε το αυτοκίνητο να ρολάρει με 6η. Τσέκαρε αν σου κατεβάζει την θερμοκρασία καθώς ρολάρει
το αυτοκίνητο (χρειάζεται να το αφήσεις αρκετά γι'αυτό βρες κατηφορικό δρόμο για να μην πατήσεις
καθόλου γκάζι όσο ρολάρει). Αν στο κάνει, έχει θέμα ο θερμοστάτης και θέλει αντικατάσταση.
Αν όντως σου ρίξει θερμοκρασία, τότε δοκίμασε το ίδιο αλλά όταν το αφήσεις να ρολάρει, βάλε νεκρά.
Αν με νεκρά, δεν κατεβάζει θερμοκρασίες, τότε είναι 100% θερμοστάτης.