Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    114
    649
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      ouzo-power last edited by

      NSX

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        popol-ros last edited by

        σαν αποστειρωμενη / ανοθευτη αισθηση νομιζω F40 αλλα σαν overall και σαν supercar της εποχης μας τοτε ENZO

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          msamaro last edited by

          Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            Ο χρήστης msamaro έγραψε:
            Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!

            απλα εκαναν κατι το ξεχωριστο και πολυ απλα δεν υπολογισαν το κοστος.....ηθελαν την κορυφη.........αλλα οπως λεει και ο clarksn : we never become friends.......

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              skye last edited by

              F1 για μένα.. Δε μπορώ να το δικαιολογήσω με αντικειμενικά κριτήρια το γιατί, για τον απλό λόγο ότι ούτε που το'χω δει ποτέ απο κοντά!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • X
                xristos69 last edited by

                Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!

                και αν δεν κάνω λάθος η F1 εξακολουθεί να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                  Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!

                  και αν δεν κάνω λάθος η F1 εξακολουθεί να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!

                  α μην το λες..........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • X
                    xtkz last edited by

                    Η αποψη μου περι πρωτου supercar ειναι η ιδια που εκφραστηκε κ απο το TopGear αυτης της εβδομαδας κ δεν ειναι αλλο απο την Mercedes 300SL Gullwing του 54. 'Τοτε η Lamborghini εφτιαχνε τρακτερ ακομη'.

                    Η ψηφος μου παει στην McLaren F1. Οι λογοι πανω κατω γνωστοι..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bagus last edited by

                      Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                      Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!

                      και αν δεν κάνω λάθος η F1 εξακολουθεί να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!

                      Μου φαινεται οτι η Enzo κατεχει την θεση αυτη πλεον...
                      Παντως δεν νομιζω να υπαρχει αυτο που λεμε 'το καλυτερο υπεραυτοκινητο ολων των εποχων...'
                      Καθε εποχη εχει και τα δικα της...Ειναι αδικο να γινεται συγκριση μεταξυ μιας Miura πχ με την Carrera Gt ή μιας Diablo με την Enzo κοκ. Αλλες εποχες,αλλες προτεραιοτητες,αλλες τεχνολογιες....
                      Ισως ηταν πιο δικαιο να γινεται ανα εποχη η συγκριση...
                      Η F1 ισως να ειναι οτι πιο εξωτικο εχει παρουσιασει η αυτοκινητοβιομηχανια,αλλα οπως διαβασα κ πιο πανω μονο 100 απο δαυτες κυκλοφορησαν...
                      Δεν ξερω/δεν απαντω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        H F1 ήταν το supercar με τους λιγότερους συμβιβασμούς σε τεχνολογία, υλικά, αεροδυναμικές επιλογές, εμφάνιση κ.α. απ' όλα τα υπόλοιπα. Αυτό και μόνο και παραβλέποντας τον παράγοντα τιμή και συλλεκτικότητα, αφού έτσι και αλλιώς μιλάμε για μηχανές ονείρων και εγώ προσωπικά μόνο στα όνειρά μου μπορώ να τις έχω (άτιμο jocker... ), αρκεί για να την κατατάξει ως το καλύτερο supercar όλων των εποχών. Άσε που τις επιδόσεις της λίγοι μπορούν να τις πλησιάσουν, αρκετά χρόνια μετά.

                        Βέβαια όλα αυτά ακούγονται σαν ιεροσυλία απέναντι σε ιερά τέρατα, ιδιαιτερα ιταλικής καταγωγής (miura, diablo, F40 κ.α.), αλλά εδώ μιλάμε πιστεύω μόνο με ορθολογιστικά κριτίρια, αλλιώς πρέπει ν' αλλάξω την ψήφο μου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trelovet last edited by

                          Πάντως η F1 χρησιμοποιούσε κινητήρα ΒΜW που στην ουσία ήταν δυο Μ3 κολλημένοι. Ο κινητήρας ήταν εκπληκτικός αλλά το αναφέρω για να δείξω ότι και σ'αυτό το αυτοκίνητο υπήρχε περιορισμός κόστους !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jazzouras last edited by

                            Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
                            NSX

                            Ελλείψει NSX, την 959.


                            ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ - ΑΠΟΨΗ

                            Κακώς δεν υπάρχει το NSX.
                            Μην ξεχνάτε οτι η F1 'χτίστηκε' με πρότυπο το NSX και με σκοπό να το ξεπεράσει σε όλα τα μεγέθη.

                            Αλλά όπως στο Χόλιγουντ που τα Oscar αποδίδονται από Αμερικάνους σε Αμερικάνους (και άντε και καμιά ξώφαλτση), έτσι και η αυτοκινητιστική προπαγάνδα της Ευρώπης βραβεύει τα αυτοκίνητά της μέσω θεσμών (και ενίοτε εταιρειών) όπως ο COTY, ο EuroNCAP κλπ., με σκοπό την διαφήμηση και όχι την ανάδειξη πραγματικά των καλύτερων αυτοκινήτων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                              Πάντως η F1 χρησιμοποιούσε κινητήρα ΒΜW που στην ουσία ήταν δυο Μ3 κολλημένοι. Ο κινητήρας ήταν εκπληκτικός αλλά το αναφέρω για να δείξω ότι και σ'αυτό το αυτοκίνητο υπήρχε περιορισμός κόστους !

                              Ο κινητήρας της BMW για την F1 ήταν ειδικά σχεδιασμένος για αυτήν και δεν ήταν 2 κινητήρες απο Μ3 'κολλημένοι'. Δεν ήταν καν ενας πουσαρισμένος απο 750.

                              Ο Murray είχε προσκαλέσει και τους μηχανικούς της Honda που είχε συνεργασία τότε με την Mclaren για να εξελίξουν ενα κινητήρα αλλα η Honda είχε απαντήσει πως της αρκεί το NSX.

                              Ο μηχανικός που ήταν επικεφαλής στην BMW πάντως για το πρότζεκτ αυτό ήταν αυτός που είχε συνεργαστεί και παλαιότερα με τον Murray στην Formula 1.

                              Επίσης αν δεν κάνω λάθος η McLaren είχε χρησιμοποιήσει NSX στα αρχικά στάδια εξέλιξης και αργότερα νομίζω είχε χρησιμοποιήσει κάποιο αυτοκίνητο του Lee Noble (μάλλον Ultima) για 'μουλάρι' για την εξέλιξη του κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:


                                ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ - ΑΠΟΨΗ

                                Κακώς δεν υπάρχει το NSX.
                                Μην ξεχνάτε οτι η F1 'χτίστηκε' με πρότυπο το NSX και με σκοπό να το ξεπεράσει σε όλα τα μεγέθη.

                                Αλλά όπως στο Χόλιγουντ που τα Oscar αποδίδονται από Αμερικάνους σε Αμερικάνους (και άντε και καμιά ξώφαλτση), έτσι και η αυτοκινητιστική προπαγάνδα της Ευρώπης βραβεύει τα αυτοκίνητά της μέσω θεσμών (και ενίοτε εταιρειών) όπως ο COTY, ο EuroNCAP κλπ., με σκοπό την διαφήμηση και όχι την ανάδειξη πραγματικά των καλύτερων αυτοκινήτων.

                                Το NSX αν και εξαιρετικό δεν έχει τις επιδόσεις ενός supercar, μακάρι να υπήρχε ενα δυνατότερο.

                                Η mclaren χρησιμοποίησε απ'όσο ξέρω NSX για την εξέλιξη της F1 αλλα το να λέμε πως 'χτίστηκε' με βάση αυτό είναι τουλάχιστον υπερβολή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trelovet last edited by

                                  Γιατί το NSX θεωρείται πρότυπο για τα supercars? Μην τρελλαθούμε κιόλας. Ασχ'ετως αν ο κινητήρας της F1 εξελιχθηκε ειδικά γι αυτήν , στην ουσία στηρίχτηκε στους ήδη γνωστούς της σειράς Μ. Γι'αυτό και δεν χρησιμοποιήθηκε ξανά με αυτή την μορφή σε άλλα αυτοκίνητα της BMW. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση μπορεί να έχει η F1 με το NSX

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                                    Γιατί το NSX θεωρείται πρότυπο για τα supercars? Μην τρελλαθούμε κιόλας. Ασχ'ετως αν ο κινητήρας της F1 εξελιχθηκε ειδικά γι αυτήν , στην ουσία στηρίχτηκε στους ήδη γνωστούς της σειράς Μ. Γι'αυτό και δεν χρησιμοποιήθηκε ξανά με αυτή την μορφή σε άλλα αυτοκίνητα της BMW. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση μπορεί να έχει η F1 με το NSX

                                    Δηλαδή εφόσον εξελίχθηκε ειδικά για αυτήν και ήταν τόσο εξειδικευμένος και ακριβός ωστε να μην χρησιμοποιηθεί σε άλλο αυτοκίνητο εσύ λες πως είναι ημίμετρο για τον περιορισμό του κόστους ?

                                    προφανώς χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της BMW , που ήθελες να βασίζεται στους δίχρονους wartburg ?

                                    To ΝSX είναι απο τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jazzouras last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Το NSX αν και εξαιρετικό δεν έχει τις επιδόσεις ενός supercar, μακάρι να υπήρχε ενα δυνατότερο.

                                      Η mclaren χρησιμοποίησε απ'όσο ξέρω NSX για την εξέλιξη της F1 αλλα το να λέμε πως 'χτίστηκε' με βάση αυτό είναι τουλάχιστον υπερβολή.

                                      Δηλαδή? Πώς το χρησιμοποίησε το NSX? Σε τί το χρειάστηκε το NSX η McLaren στην εξέλιξη του F1?

                                      Δεν είναι καθόλου υπερβολή. Το F1 απάντησε στην πρώτη σου επιθυμία. Ένα NSX με δύναμη και επιδόσεις SuperCar.

                                      trelovet: Το θέμα δεν είναι καινούριο. Ψάξ'το λίγο και θα δεις οτι το NSX έπαιξε μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη των σύγχρονων SuperCars. Απλά εμείς οι Ευρωπαίοι που ο μπαμπάς μας είχε 4 VW επί 40 χρόνια και το όνειρό του ήταν πάντα μια Porsche, δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πώς αυτό το κατεστημένο είναι δυνατό να ανατραπεί. Όπως είπε και ο ΙΚΕ:

                                      Ο Murray είχε προσκαλέσει και τους μηχανικούς της Honda που είχε συνεργασία τότε με την Mclaren για να εξελίξουν ενα κινητήρα αλλα η Honda είχε απαντήσει πως της αρκεί το NSX.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trelovet last edited by

                                        Ακριβώς, είναι ημίμετρο !! Αλλιώς εξελίσεις τον δικό σου κινητήρα όπως κάνουν οι περισσότερες από τις άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν τέτοια αυτοκίνητα ! Οταν χρησιμοποιείς την υπάρχουσα τεχνολογία , προφανώς και το κάνεις για να κρατησεις το κόστος. Σκέψου τι μπάτζετ θα είχε αλλιώς ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για 100 τυχερούς .
                                        Οσο για το NSX , ότι είναι ένα πολύ καλό sport αυτοκίνητο , αλλά σε καμία περίπτωση supercar

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:

                                          Δηλαδή? Πώς το χρησιμοποίησε το NSX? Σε τί το χρειάστηκε το NSX η McLaren στην εξέλιξη του F1?

                                          Δεν είναι καθόλου υπερβολή. Το F1 απάντησε στην πρώτη σου επιθυμία. Ένα NSX με δύναμη και επιδόσεις SuperCar.

                                          Δεν μπορώ να ξέρω πως το χρησιμοποίησε, φαντάζομαι πάντως πως αυτό έγινε στα πρωταρχικά στάδια για την έρευνα για την συνολική δυναμική του οχήματος. Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας μας διαφωτίσει.

                                          Η F1 πάντως δεν μπορούμε να πούμε πως 'βασίστηκε' σε αυτό, έχει πολύ μεγάλες διαφορές.

                                          Ακριβώς, είναι ημίμετρο !! Αλλιώς εξελίσεις τον δικό σου κινητήρα όπως κάνουν οι περισσότερες από τις άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν τέτοια αυτοκίνητα ! Οταν χρησιμοποιείς την υπάρχουσα τεχνολογία , προφανώς και το κάνεις για να κρατησεις το κόστος. Σκέψου τι μπάτζετ θα είχε αλλιώς ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για 100 τυχερούς .
                                          Οσο για το NSX , ότι είναι ένα πολύ καλό sport αυτοκίνητο , αλλά σε καμία περίπτωση supercar

                                          Τη διαφορά έχει ο κινητήρας αυτός της BMW απο αυτό της Ferrari για την F50?

                                          Και οι 2 φτιάχτηκαν αποκλειστικά για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, είναι σαν να λέμε πως ο κινητήρας της enzo είναι 3 κινητήρες απο punto HGT 'κολημένοι'.

                                          Οσο για το NSX συμφωνώ πως δεν είναι supercar με την έννοια που αυτό ορίζεται απο εμάς. Του λείπουν οι επιδόσεις και κατ'αντιστοιχεία ενας πιο ισχυρός κινητήρας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jazzouras last edited by

                                            Για να κλείσω με το NSX και να μην κουράζω άλλο τους συμφορουμίστες μου :

                                            Ο χρήστης L.J.K Setright έγραψε:
                                            Ας εξετάσουμε την περίπτωση του NSX. Θα μπορούσαμε ίσως να περιορίσουμε σημαντικά τη διαδικασία απλά παρατηρώντας ότι η ΜακΛάρεν το εξέτασε πάρα πολύ όταν ξεκινούσε να φτιάξει την F1 δρόμου, το ακριβότερο και ταχύτερο υπεραυτοκίνητο του κόσμου. Το NSX ήταν το άμεσο κριτήριο που χρησιμοποίησε η ΜακΛάρεν για την εξέλιξη του αυτοκινήτου στους τομείς της άνεσης, της οδικής συμπεριφοράς, της τελειότητας στην κατασκευή και στο σύνολο των στατικών και δυναμικών χαρακτηριστικών που συνθέτουν ένα τόσο ειδικό σύνολο. Με έναν κινητήρα διπλάσιο από αυτόν της Χόντα, η ΜακΛάρεν έγινε φυσιολογικά ταχύτερη, αλλά σε κάθε άλλο σημείο κατά μικρότερο ή μεγαλύτερο ποσοστό ακόμα υπολείπεται του NSX που ήταν και ο στόχος που έπρεπε να ξεπεραστεί.

                                            Η Φορντ πήρε ένα NSX, το έκοψε στη μέση και το εξέτασε με το μικροσκόπιο, για να παραδεχτεί ότι δε μπορεί να φτιάξει κάτι τέτοιο.

                                            Η Φεράρι από τότε έκανε όλα τα αυτοκίνητά της σαφώς (και υπόπτως) πιο άγρια, ίσως για να μην υπάρχει θέμα σύγκρισης με το NSX.

                                            Από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του το 1990, το NSX παρέμεινε το καλύτερα φτιαγμένο αυτοκίνητο του κόσμου. Μετά από πέντε χρόνια εξέλιξης (με καλύτερους τροχούς και λάστιχα, βελτίωση στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, ένα σύστημα κεντρικού ελέγχου με πολύ εξελιγμένο σύστημα ελέγχου της ελκτικής πρόσφυσης, και για την αυτόματη έκδοση ένα σύστημα ελέγχου που είναι καλύτερο και από το Tiptronic της Πόρσε) το αυτοκίνητο παραμένει ξεχωριστό.

                                            Αν αγνοήσουμε την τελευταία έκδοση NSX-R που είναι απλά για τους νεαρούς γιαπωνέζους που κάνουν κόντρες μεταξύ τους, το κανονικό NSX παραμένει, ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, το πιο «πολιτισμένο» αυτοκίνητο του κόσμου. Είναι πολύ ευχάριστο σε όλες τις συνθήκες, και καταφέρνει να μην ταλαιπωρήσει τον αδιάφορο οδηγό επιβραβεύοντας όμως και ενθουσιάζοντας εκείνο που θα προσπαθήσει για κάτι παραπάνω πίσω από το τιμόνι του.

                                            Το αυτοκίνητο αυτό είναι ο θρίαμβος της ευγένειας απέναντι στη βαρβαρότητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr