-
NSX
-
σαν αποστειρωμενη / ανοθευτη αισθηση νομιζω F40 αλλα σαν overall και σαν supercar της εποχης μας τοτε ENZO
-
Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!απλα εκαναν κατι το ξεχωριστο και πολυ απλα δεν υπολογισαν το κοστος.....ηθελαν την κορυφη.........αλλα οπως λεει και ο clarksn : we never become friends.......
-
F1 για μένα.. Δε μπορώ να το δικαιολογήσω με αντικειμενικά κριτήρια το γιατί, για τον απλό λόγο ότι ούτε που το'χω δει ποτέ απο κοντά!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!και αν δεν κάνω λάθος η F1 εξακολουθεί να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!
και αν δεν κάνω λάθος η F1 εξακολουθεί να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!
α μην το λες..........
-
Η αποψη μου περι πρωτου supercar ειναι η ιδια που εκφραστηκε κ απο το TopGear αυτης της εβδομαδας κ δεν ειναι αλλο απο την Mercedes 300SL Gullwing του 54. 'Τοτε η Lamborghini εφτιαχνε τρακτερ ακομη'.
Η ψηφος μου παει στην McLaren F1. Οι λογοι πανω κατω γνωστοι..
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Ήμουν ανάμεσα σε F40 kai mclaren f1 αλλά τελικά προτίμησα το δεύτερο. Έχουν κατασκευαστεί μόνο 100 απο αυτά, φτιάχτηκαν με κανένα περιορισμό κόστους, ήθελαν αποκλειστικά ό,τι καλύτερο και αυτό φαίνεται και από την χρήση χρυσού για την απορρόφηση θερμότητας, για την θέση στο κέντρο του οδηγού και γιατί φαίνεται τόσο εξωτικό μετά από 10+ χρόνια παρουσίασης του!
και αν δεν κάνω λάθος η F1 εξακολουθεί να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής!
Μου φαινεται οτι η Enzo κατεχει την θεση αυτη πλεον...
Παντως δεν νομιζω να υπαρχει αυτο που λεμε 'το καλυτερο υπεραυτοκινητο ολων των εποχων...'
Καθε εποχη εχει και τα δικα της...Ειναι αδικο να γινεται συγκριση μεταξυ μιας Miura πχ με την Carrera Gt ή μιας Diablo με την Enzo κοκ. Αλλες εποχες,αλλες προτεραιοτητες,αλλες τεχνολογιες....
Ισως ηταν πιο δικαιο να γινεται ανα εποχη η συγκριση...
Η F1 ισως να ειναι οτι πιο εξωτικο εχει παρουσιασει η αυτοκινητοβιομηχανια,αλλα οπως διαβασα κ πιο πανω μονο 100 απο δαυτες κυκλοφορησαν...
Δεν ξερω/δεν απαντω... -
H F1 ήταν το supercar με τους λιγότερους συμβιβασμούς σε τεχνολογία, υλικά, αεροδυναμικές επιλογές, εμφάνιση κ.α. απ' όλα τα υπόλοιπα. Αυτό και μόνο και παραβλέποντας τον παράγοντα τιμή και συλλεκτικότητα, αφού έτσι και αλλιώς μιλάμε για μηχανές ονείρων και εγώ προσωπικά μόνο στα όνειρά μου μπορώ να τις έχω (άτιμο jocker... ), αρκεί για να την κατατάξει ως το καλύτερο supercar όλων των εποχών. Άσε που τις επιδόσεις της λίγοι μπορούν να τις πλησιάσουν, αρκετά χρόνια μετά.
Βέβαια όλα αυτά ακούγονται σαν ιεροσυλία απέναντι σε ιερά τέρατα, ιδιαιτερα ιταλικής καταγωγής (miura, diablo, F40 κ.α.), αλλά εδώ μιλάμε πιστεύω μόνο με ορθολογιστικά κριτίρια, αλλιώς πρέπει ν' αλλάξω την ψήφο μου...
-
Πάντως η F1 χρησιμοποιούσε κινητήρα ΒΜW που στην ουσία ήταν δυο Μ3 κολλημένοι. Ο κινητήρας ήταν εκπληκτικός αλλά το αναφέρω για να δείξω ότι και σ'αυτό το αυτοκίνητο υπήρχε περιορισμός κόστους !
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
NSXΕλλείψει NSX, την 959.
ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ - ΑΠΟΨΗ
Κακώς δεν υπάρχει το NSX.
Μην ξεχνάτε οτι η F1 'χτίστηκε' με πρότυπο το NSX και με σκοπό να το ξεπεράσει σε όλα τα μεγέθη.Αλλά όπως στο Χόλιγουντ που τα Oscar αποδίδονται από Αμερικάνους σε Αμερικάνους (και άντε και καμιά ξώφαλτση), έτσι και η αυτοκινητιστική προπαγάνδα της Ευρώπης βραβεύει τα αυτοκίνητά της μέσω θεσμών (και ενίοτε εταιρειών) όπως ο COTY, ο EuroNCAP κλπ., με σκοπό την διαφήμηση και όχι την ανάδειξη πραγματικά των καλύτερων αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Πάντως η F1 χρησιμοποιούσε κινητήρα ΒΜW που στην ουσία ήταν δυο Μ3 κολλημένοι. Ο κινητήρας ήταν εκπληκτικός αλλά το αναφέρω για να δείξω ότι και σ'αυτό το αυτοκίνητο υπήρχε περιορισμός κόστους !Ο κινητήρας της BMW για την F1 ήταν ειδικά σχεδιασμένος για αυτήν και δεν ήταν 2 κινητήρες απο Μ3 'κολλημένοι'. Δεν ήταν καν ενας πουσαρισμένος απο 750.
Ο Murray είχε προσκαλέσει και τους μηχανικούς της Honda που είχε συνεργασία τότε με την Mclaren για να εξελίξουν ενα κινητήρα αλλα η Honda είχε απαντήσει πως της αρκεί το NSX.
Ο μηχανικός που ήταν επικεφαλής στην BMW πάντως για το πρότζεκτ αυτό ήταν αυτός που είχε συνεργαστεί και παλαιότερα με τον Murray στην Formula 1.
Επίσης αν δεν κάνω λάθος η McLaren είχε χρησιμοποιήσει NSX στα αρχικά στάδια εξέλιξης και αργότερα νομίζω είχε χρησιμοποιήσει κάποιο αυτοκίνητο του Lee Noble (μάλλον Ultima) για 'μουλάρι' για την εξέλιξη του κινητήρα.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ - ΑΠΟΨΗ
Κακώς δεν υπάρχει το NSX.
Μην ξεχνάτε οτι η F1 'χτίστηκε' με πρότυπο το NSX και με σκοπό να το ξεπεράσει σε όλα τα μεγέθη.Αλλά όπως στο Χόλιγουντ που τα Oscar αποδίδονται από Αμερικάνους σε Αμερικάνους (και άντε και καμιά ξώφαλτση), έτσι και η αυτοκινητιστική προπαγάνδα της Ευρώπης βραβεύει τα αυτοκίνητά της μέσω θεσμών (και ενίοτε εταιρειών) όπως ο COTY, ο EuroNCAP κλπ., με σκοπό την διαφήμηση και όχι την ανάδειξη πραγματικά των καλύτερων αυτοκινήτων.
Το NSX αν και εξαιρετικό δεν έχει τις επιδόσεις ενός supercar, μακάρι να υπήρχε ενα δυνατότερο.
Η mclaren χρησιμοποίησε απ'όσο ξέρω NSX για την εξέλιξη της F1 αλλα το να λέμε πως 'χτίστηκε' με βάση αυτό είναι τουλάχιστον υπερβολή.
-
Γιατί το NSX θεωρείται πρότυπο για τα supercars? Μην τρελλαθούμε κιόλας. Ασχ'ετως αν ο κινητήρας της F1 εξελιχθηκε ειδικά γι αυτήν , στην ουσία στηρίχτηκε στους ήδη γνωστούς της σειράς Μ. Γι'αυτό και δεν χρησιμοποιήθηκε ξανά με αυτή την μορφή σε άλλα αυτοκίνητα της BMW. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση μπορεί να έχει η F1 με το NSX
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Γιατί το NSX θεωρείται πρότυπο για τα supercars? Μην τρελλαθούμε κιόλας. Ασχ'ετως αν ο κινητήρας της F1 εξελιχθηκε ειδικά γι αυτήν , στην ουσία στηρίχτηκε στους ήδη γνωστούς της σειράς Μ. Γι'αυτό και δεν χρησιμοποιήθηκε ξανά με αυτή την μορφή σε άλλα αυτοκίνητα της BMW. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση μπορεί να έχει η F1 με το NSXΔηλαδή εφόσον εξελίχθηκε ειδικά για αυτήν και ήταν τόσο εξειδικευμένος και ακριβός ωστε να μην χρησιμοποιηθεί σε άλλο αυτοκίνητο εσύ λες πως είναι ημίμετρο για τον περιορισμό του κόστους ?
προφανώς χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της BMW , που ήθελες να βασίζεται στους δίχρονους wartburg ?
To ΝSX είναι απο τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το NSX αν και εξαιρετικό δεν έχει τις επιδόσεις ενός supercar, μακάρι να υπήρχε ενα δυνατότερο.Η mclaren χρησιμοποίησε απ'όσο ξέρω NSX για την εξέλιξη της F1 αλλα το να λέμε πως 'χτίστηκε' με βάση αυτό είναι τουλάχιστον υπερβολή.
Δηλαδή? Πώς το χρησιμοποίησε το NSX? Σε τί το χρειάστηκε το NSX η McLaren στην εξέλιξη του F1?
Δεν είναι καθόλου υπερβολή. Το F1 απάντησε στην πρώτη σου επιθυμία. Ένα NSX με δύναμη και επιδόσεις SuperCar.
trelovet: Το θέμα δεν είναι καινούριο. Ψάξ'το λίγο και θα δεις οτι το NSX έπαιξε μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη των σύγχρονων SuperCars. Απλά εμείς οι Ευρωπαίοι που ο μπαμπάς μας είχε 4 VW επί 40 χρόνια και το όνειρό του ήταν πάντα μια Porsche, δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πώς αυτό το κατεστημένο είναι δυνατό να ανατραπεί. Όπως είπε και ο ΙΚΕ:
Ο Murray είχε προσκαλέσει και τους μηχανικούς της Honda που είχε συνεργασία τότε με την Mclaren για να εξελίξουν ενα κινητήρα αλλα η Honda είχε απαντήσει πως της αρκεί το NSX.
-
Ακριβώς, είναι ημίμετρο !! Αλλιώς εξελίσεις τον δικό σου κινητήρα όπως κάνουν οι περισσότερες από τις άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν τέτοια αυτοκίνητα ! Οταν χρησιμοποιείς την υπάρχουσα τεχνολογία , προφανώς και το κάνεις για να κρατησεις το κόστος. Σκέψου τι μπάτζετ θα είχε αλλιώς ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για 100 τυχερούς .
Οσο για το NSX , ότι είναι ένα πολύ καλό sport αυτοκίνητο , αλλά σε καμία περίπτωση supercar -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Δηλαδή? Πώς το χρησιμοποίησε το NSX? Σε τί το χρειάστηκε το NSX η McLaren στην εξέλιξη του F1?
Δεν είναι καθόλου υπερβολή. Το F1 απάντησε στην πρώτη σου επιθυμία. Ένα NSX με δύναμη και επιδόσεις SuperCar.
Δεν μπορώ να ξέρω πως το χρησιμοποίησε, φαντάζομαι πάντως πως αυτό έγινε στα πρωταρχικά στάδια για την έρευνα για την συνολική δυναμική του οχήματος. Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας μας διαφωτίσει.
Η F1 πάντως δεν μπορούμε να πούμε πως 'βασίστηκε' σε αυτό, έχει πολύ μεγάλες διαφορές.
Ακριβώς, είναι ημίμετρο !! Αλλιώς εξελίσεις τον δικό σου κινητήρα όπως κάνουν οι περισσότερες από τις άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν τέτοια αυτοκίνητα ! Οταν χρησιμοποιείς την υπάρχουσα τεχνολογία , προφανώς και το κάνεις για να κρατησεις το κόστος. Σκέψου τι μπάτζετ θα είχε αλλιώς ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για 100 τυχερούς .
Οσο για το NSX , ότι είναι ένα πολύ καλό sport αυτοκίνητο , αλλά σε καμία περίπτωση supercarΤη διαφορά έχει ο κινητήρας αυτός της BMW απο αυτό της Ferrari για την F50?
Και οι 2 φτιάχτηκαν αποκλειστικά για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, είναι σαν να λέμε πως ο κινητήρας της enzo είναι 3 κινητήρες απο punto HGT 'κολημένοι'.
Οσο για το NSX συμφωνώ πως δεν είναι supercar με την έννοια που αυτό ορίζεται απο εμάς. Του λείπουν οι επιδόσεις και κατ'αντιστοιχεία ενας πιο ισχυρός κινητήρας.
-
Για να κλείσω με το NSX και να μην κουράζω άλλο τους συμφορουμίστες μου :
Ο χρήστης L.J.K Setright έγραψε:
Ας εξετάσουμε την περίπτωση του NSX. Θα μπορούσαμε ίσως να περιορίσουμε σημαντικά τη διαδικασία απλά παρατηρώντας ότι η ΜακΛάρεν το εξέτασε πάρα πολύ όταν ξεκινούσε να φτιάξει την F1 δρόμου, το ακριβότερο και ταχύτερο υπεραυτοκίνητο του κόσμου. Το NSX ήταν το άμεσο κριτήριο που χρησιμοποίησε η ΜακΛάρεν για την εξέλιξη του αυτοκινήτου στους τομείς της άνεσης, της οδικής συμπεριφοράς, της τελειότητας στην κατασκευή και στο σύνολο των στατικών και δυναμικών χαρακτηριστικών που συνθέτουν ένα τόσο ειδικό σύνολο. Με έναν κινητήρα διπλάσιο από αυτόν της Χόντα, η ΜακΛάρεν έγινε φυσιολογικά ταχύτερη, αλλά σε κάθε άλλο σημείο κατά μικρότερο ή μεγαλύτερο ποσοστό ακόμα υπολείπεται του NSX που ήταν και ο στόχος που έπρεπε να ξεπεραστεί.Η Φορντ πήρε ένα NSX, το έκοψε στη μέση και το εξέτασε με το μικροσκόπιο, για να παραδεχτεί ότι δε μπορεί να φτιάξει κάτι τέτοιο.
Η Φεράρι από τότε έκανε όλα τα αυτοκίνητά της σαφώς (και υπόπτως) πιο άγρια, ίσως για να μην υπάρχει θέμα σύγκρισης με το NSX.
Από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του το 1990, το NSX παρέμεινε το καλύτερα φτιαγμένο αυτοκίνητο του κόσμου. Μετά από πέντε χρόνια εξέλιξης (με καλύτερους τροχούς και λάστιχα, βελτίωση στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, ένα σύστημα κεντρικού ελέγχου με πολύ εξελιγμένο σύστημα ελέγχου της ελκτικής πρόσφυσης, και για την αυτόματη έκδοση ένα σύστημα ελέγχου που είναι καλύτερο και από το Tiptronic της Πόρσε) το αυτοκίνητο παραμένει ξεχωριστό.
Αν αγνοήσουμε την τελευταία έκδοση NSX-R που είναι απλά για τους νεαρούς γιαπωνέζους που κάνουν κόντρες μεταξύ τους, το κανονικό NSX παραμένει, ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, το πιο «πολιτισμένο» αυτοκίνητο του κόσμου. Είναι πολύ ευχάριστο σε όλες τις συνθήκες, και καταφέρνει να μην ταλαιπωρήσει τον αδιάφορο οδηγό επιβραβεύοντας όμως και ενθουσιάζοντας εκείνο που θα προσπαθήσει για κάτι παραπάνω πίσω από το τιμόνι του.
Το αυτοκίνητο αυτό είναι ο θρίαμβος της ευγένειας απέναντι στη βαρβαρότητα.
Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών