-
-
Αυτό που λέμε είναι ότι αυτά τα οχήματα ΔΕΝ είναι για την πόλη - πως να το κάνουμε..
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Αυτό που λέμε είναι ότι αυτά τα οχήματα ΔΕΝ είναι για την πόλη - πως να το κάνουμε..Eνα tiguan δεν είναι για την πόλη ? Τι διαφορά εχει η κυκλοφορία του στην πόλη απο ενα passat ?
-
Ογκο. Και υψος.
-
Kαι μόδα, μούρη.
-
Εγώ χθες είχα πάει στη Κυψέλη για μια δουλειά αλλά δε μπορούσα να παρκάρω (με SUV), παντού έβρισκε η μόδα (νομίζω την έγδαρα λίγο) και όλες οι θέσεις που έβρισκα ήταν πολύ xαμηλοτάβανες
-
Το παρκαρισμα είναι προβλημα των κατόχων SUV, δεν ενοχλει τους υπολοιπους (εκτός αν πιανουν δυο θέσεις π.χ. Q7). Ο ογκος και το υψος ενοχλουν τους υπολοιπους.
-
Γενικά τα αυτοκίνητα ενοχλούν με τον όγκο και το ύψος τους. Φαντάσου πόσο πιο εύκολη θα ήταν η μετακίνηση και το παρκάρισμα αν δεν κυκλοφορούσαν αυτοκίνητα.
-
Αυτο που λεω είναι οτι δεν είναι αυτοκινητα για την πολη- ειναι πολυ απλο.
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Αυτο που λεω είναι οτι δεν είναι αυτοκινητα για την πολη- ειναι πολυ απλο.Μιά χαρά για παντού είναι....Και όγκος του Passat ενοχλεί κάποιον που κυκλοφορεί με Elise.Τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή? Και εμένα με το Cayenne με ενοχλούν τότε τα φορτοταξί
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Αυτο που λεω είναι οτι δεν είναι αυτοκινητα για την πολη- ειναι πολυ απλο.-Διαστασεις Ford Mondeo
Μήκος (χλστ.) 4844
Πλάτος (χλστ.) 1886
Ύψος (χλστ.) 1500-Διαστασεις Audi Q5
Μήκος (χλστ.) 4629
Πλάτος (χλστ.) 1880
Ύψος (χλστ.) 1653Tωρα αν νομιζεις οτι το SUV δεν ειναι για πολη λογω ογκου ενω το sedan δεν αντιμετωπιζει κανενα προβλημα τοτε τι να πω...
-
Αυτά τα 15εκ ύψους και η έλλειψη 3ου όγκου πίσω κάνουν πολύ κόσμο να νομίζει ότι τα SUV είναι μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα σεντάν, πράγμα που φυσικά δεν ισχύει.
Με ρωτάνε συνέχεια πως γίνεται να κυκλοφορώ στο κέντρο και που βρίσκω να παρκάρω με το Q5!
-
Ο ογκος είναι μεγαλυτερος λογω ύψους -δεν είναι θεμα παρκαρίσματος εδώ αλλά και το πόσο εμποδίζουν την θέα στους ακολουθούντες. Το επιχείρημα ότι υπάρχουν και λεωφορεία και φορτηγά που έχουν μεγαλύτερο ύψος δεν ευσταθεί καθώς συγκρίνουμε οχήματα με διαφορετικό προορισμό χρήσεως.
Η σύγκριση ενός από τα μεγαλύτερα sedan (που έχει και αυτό κατακριθεί λόγω του μεγέθους του) με ένα μέσο SUV (και όχι π.χ. με ML) είναι μόνο για να αποδειχθεί με πόσο διαφορετικό τρόπο μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αριθμοί για να στηρίξουν ένα επιχείρημα.
-
Για το ML και διάφορα όμοια του υπάρχουν και τα 5-series, E-class και Α6, που ενώ θεωρητικά είναι μια κατηγορία κάτω, είναι μεγαλύτερα και φυσικά πολύ περισσότερα στους δρόμους.
Στο θέμα της ορατότητας υπάρχει ένα θέμα αλλά νομίζω περισσότερο σε μοντέλα όπως Land Cruiser, Pajero, Range Rover που φλερτάρουν με το 1.80 στο ύψος.
-
Το ότι εμποδίζουν τη Θέα είναι πρόβλημα αν σου τύχει να έχεις μπροστά σου SUV **και **να είσαι στο ημεροβίγλι.
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Ο ογκος είναι μεγαλυτερος λογω ύψους -δεν είναι θεμα παρκαρίσματος εδώ αλλά και το πόσο εμποδίζουν την θέα στους ακολουθούντες. Το επιχείρημα ότι υπάρχουν και λεωφορεία και φορτηγά που έχουν μεγαλύτερο ύψος δεν ευσταθεί καθώς συγκρίνουμε οχήματα με διαφορετικό προορισμό χρήσεως.Η σύγκριση ενός από τα μεγαλύτερα sedan (που έχει και αυτό κατακριθεί λόγω του μεγέθους του) με ένα μέσο SUV (και όχι π.χ. με ML) είναι μόνο για να αποδειχθεί με πόσο διαφορετικό τρόπο μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αριθμοί για να στηρίξουν ένα επιχείρημα.
Αν και είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα αγόραζε SUV, η σύκριση είναι σωστή. Το Q5 όντως συγκρίνεται με το Mondeo. Το q7 π.χ. συκγρίνεται με Α8
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για το ML και διάφορα όμοια του υπάρχουν και τα 5-series, E-class και Α6, που ενώ θεωρητικά είναι μια κατηγορία κάτω, είναι μεγαλύτερα και φυσικά πολύ περισσότερα στους δρόμους.Στο θέμα της ορατότητας υπάρχει ένα θέμα αλλά νομίζω περισσότερο σε μοντέλα όπως Land Cruiser, Pajero, Range Rover που φλερτάρουν με το 1.80 στο ύψος.
Αν έχεις ένα Vitara μπροστά σου ή ένα Qashqai βλεπεις το ίδιο με το να έχεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Ο ογκος είναι μεγαλυτερος λογω ύψους -δεν είναι θεμα παρκαρίσματος εδώ αλλά και το πόσο εμποδίζουν την θέα στους ακολουθούντες. Το επιχείρημα ότι υπάρχουν και λεωφορεία και φορτηγά που έχουν μεγαλύτερο ύψος δεν ευσταθεί καθώς συγκρίνουμε οχήματα με διαφορετικό προορισμό χρήσεως.
Η σύγκριση ενός από τα μεγαλύτερα sedan (που έχει και αυτό κατακριθεί λόγω του μεγέθους του) με ένα μέσο SUV (και όχι π.χ. με ML) είναι μόνο για να αποδειχθεί με πόσο διαφορετικό τρόπο μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αριθμοί για να στηρίξουν ένα επιχείρημα.
Αν και είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα αγόραζε SUV, η σύκριση είναι σωστή. Το Q5 όντως συγκρίνεται με το Mondeo. Το q7 π.χ. συκγρίνεται με Α8
Δεν είναι σωστή η σύγκριση τόσο ως κόστος απόκτησης (που ίσως δεν ενδιαφέρει εδώ), ούτε ως 'μέσο' δείγμα κάθε κατηγορίας. Το Mondeo είναι από τα μεγαλύτερα σε μέγεθος sedan στην κατηγορία του (και για μενα, για τον λόγο αυτό απορριπτέο).
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
δεν είναι θεμα παρκαρίσματος εδώ αλλά και το πόσο εμποδίζουν την θέα στους ακολουθούντες.-Yψος C4 Piccaso
Ύψος (χλστ.) 1660
-Yψος Skoda Yeti
Ύψος (χλστ.) 1691
-και υψος Audi Q5
Ύψος (χλστ.) 1653
Aρα και τα πολυμορφικα δημιουργουν προβλημα στη ''θεα''...
-
Προφανώς. Δεν είναι σχεδιασμένα για κίνηση στην πόλη.
Ποιά είναι η άποψη σας για τα SUV?