Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VTS, PUNTO GT H RALLYE;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VTS, PUNTO GT H RALLYE;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    91
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagelis-rallye last edited by

      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

      καλυτερο ως προς τι ?

      Στο να φτιάχνεις παρατσούκλια σαν το δικό σου

      το παλιο μου ηταν vagelis-punto

      Το επόμενο το βλέπεις για vagelis-vts;

      εγω δε σε εβρισα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gatony last edited by

        Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
        καλυτερο ως προς τι ?

        Μου αρέσει που θέλεις διευκρινιστικές ερωτήσεις για να απαντήσεις ώριμα και τεκμηριωμένα ρε Βάγγο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theofaman last edited by

          Αν θελετε και την δικη μου αντικειμενικοτατη αποψη , το Punto GΤ ειναι το καλυτερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Εξαρτάται αν θες ατμόσφαιρα ή τούρμπο. Προσωπικά θα διάλεγα ραλί μόνο για αγωνιστικό.. Για χρήση στο δρόμο θα διάλεγα πούντο, γιατί προτιμώ τούρμπο κ δε μου αρέσει να δοκιμάζω τα όριά μου στο δρόμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cliodriver last edited by

              βου-του-σου για μένα. Να έχεις κι' έναν κλιματισμό ρε παιδί μου..

              Και ιδίως το προ-face lift ήταν κουκλί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                VTS για μένα

                1ον, γιατί είμαι κάτοχος ενός (προ face-lift, το οποίο επίσης θεωρώ πιο όμορφο)
                2ον, γιατί έχεις κρατήματα Rallye, χωρίς να νιώθεις ότι είσαι Σπαρτιάτης και πρέπει να τρέφεσαι μόνο με μέλανα ζωμό! Άσε που στο vts δεν έχεις αποτύπωμα της κεντρικής κονσόλας στο δεξί σου πόδι!

                Χωρίς πλάκα όμως, η ψηφοφορία θα ήταν σωστότερη ως εξής: vts, gt ή 106 gti?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kleisj last edited by

                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                  Δύσκολη επιλογή .....

                  Rallye ... αγνό , στήσιμο , τιμόνι
                  Punto GT .... άγρια δύναμη του turbo , φρένα
                  VTS ..... παρόμοια αίσθηση με το Rallye , καλύτερα εξοπλισμένο

                  Τελικά μάλλον ..... Rallye

                  Αφού κ εμεις οι Ιταλοι ψηφιζουμε τους Γαλλους εις βαρος του Fiat...!!!
                  Αισθανομαι λιγο προδοτης που ψηφισα VTS...

                  Γμτ δεν θα βγαλουν το νεο Puntaki με 120 αλογα 1600 να εχουμε κατι ν αντιπαραθεσουμε στο C2; Ελπιζω να του βγαλουν κ homologation αυτη την φορα!

                  Αλλα τι να κανεις που οσο κ να το γαργαλησεις το Punto SaxoRallo δεν γινεται. Πρεπει να παιξεις πολυ με τις ρυθμισεις του αλλα κ παλι τον Γαλλο δεν τον φτανει.
                  Σαφεστατα ομως κ εχει αλλα προτερηματα υπερ του αλλα επειδη η επιλογη μου γινεται με γνωμονα την οδηγικη απολαυση δυστυχως πρεπει να επιλεξω καποια απο τα γαλλικα οχηματα. (VTS)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsilis last edited by

                    Ραλλύ και για εμένα...
                    Και μόνο το τιμόνι του κάνει τη διαφορά από το Vts..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                      Ραλλύ και για εμένα...
                      Και μόνο το τιμόνι του κάνει τη διαφορά από το Vts..

                      Κ εσυ γιατρε μου στην προδοσια;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsilis last edited by

                        Λέμε Κλεισθένη...υποθετικά ...ξέρεις τώρα!

                        Τελικά στα λεφτά που κάνουν σαν μεταχειρισμένα,μάλλον Delta HPE 1.8 ή καμμιά δυνατή 155 θα έπαιρνα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          2ον, γιατί έχεις κρατήματα Rallye, χωρίς να νιώθεις ότι είσαι Σπαρτιάτης και πρέπει να τρέφεσαι μόνο με μέλανα ζωμό!

                          Δλδ τι έχει το vts που δεν έχει το 16ν? Μόνο ABS.

                          Όσο για το πιο λούξ vts, τώρα που το λέτε ναι, είδικά η επένδυση απο ξύλο τριανταφυλλιάς δένει κουτί!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            roulis21 last edited by

                            106GTI εκτος αν σου αρεσει τοσο το τσαφ τσουφ οποτε PUNTO

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              scientist last edited by

                              Rallye = Η απόλυτη οδική συμπεριφορά αλλά όταν πηγαίνεις μια απλή βόλτα σαν άνθρωπος νοιώθεις ότι είσαι εκτός πολιτισμού κάπου πριν απο περίπου 3000 χρόνια στην αρχαία Σπάρτη.

                              VTS = Μια απο τα ίδια (οκ είναι στο 95% του ραλλύ οδηγικά στο όριο) αλλά ξαφνικά ο πολιτισμός είναι εδώ και τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού έχεις και ένα Air Condition ρε παιδί μου, έχεις και ένα ταμπλό που βλέπετε κτλ κτλ.

                              Punto GT = Τσάφ - τσούφ ή αλλιώς τι έχει το αυτοκίνητο μου και φτερνίζετε. Είσαι ο κλασικός ευθειάκιας που πατάς σχεδόν τα πάντα εκεί. Με λίγα πράγματα το κάνεις 160-170 ενώ εύκολα θα περάσεις τα 200 άλογα για να γίνεις φονέας γιγάντων.

                              Θα ήθελα ένα Punto GT με συμπεριφορά απο Rallye οπότε κρατάω το πρώτο συνθετικό και στις στροφές ΟΚ ας με περνάτε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Ιδέα μου είναι ή όντως στο Saxo κάθεσαι σαν ουρακοτάγκος; Είμαι βέβαια και φαγανός (1,93, 100+ κιλά). Πάντως σε VTS φίλου, δεν κατάφερα να βολευτώ όσο κι αν προσπάθησα. Το Rallάκι πάντως έχει ορκισμένους φίλους και υποστηρικτές. Περίμενα θετικότερες γνώμες για το Punto. Οι Ιταλοί κοιμόνται ακόμα, μου φαίνεται

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                  2ον, γιατί έχεις κρατήματα Rallye, χωρίς να νιώθεις ότι είσαι Σπαρτιάτης και πρέπει να τρέφεσαι μόνο με μέλανα ζωμό!

                                  Δλδ τι έχει το vts που δεν έχει το 16ν? Μόνο ABS.

                                  Όσο για το πιο λούξ vts, τώρα που το λέτε ναι, είδικά η επένδυση απο ξύλο τριανταφυλλιάς δένει κουτί!

                                  Έχει γενικότερα πολύ καλύτερη εικόνα εσωτερικού και όχι μόνο abs σαν έξτρα. Έχει air-condition και έναν αερόσακο, έτσι για να υπάρχει (η ακριβή έκδοση είχε 2) Άσε που υπήρχε και μια έκδοση με δέρμα και χρυσές πολυάκτινες 15άρες πολύ μ@@@@ρα (εχμ, με συνχωρείτε, κουκλάρα ήθελα να πω )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                    Ιδέα μου είναι ή όντως στο Saxo κάθεσαι σαν ουρακοτάγκος; Είμαι βέβαια και φαγανός (1,93, 100+ κιλά). Πάντως σε VTS φίλου, δεν κατάφερα να βολευτώ όσο κι αν προσπάθησα. Το Rallάκι πάντως έχει ορκισμένους φίλους και υποστηρικτές. Περίμενα θετικότερες γνώμες για το Punto. Οι Ιταλοί κοιμόνται ακόμα, μου φαίνεται

                                    Να στο πω εξευγενισμένα ότι η θέση οδήγησης του saxo δεν είναι και το καλύτερο σημείο του. Αλλά δοκίμασες να κάτσεις ποτέ σε rallye? To δεξί σου πόδι θα πάρει το σχήμα της κεντρικής κονσόλας!! ** Αθάνατοι Γάλλοι με την εργονομία σας!!!**

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Όχι μόνο είχα κάτσει αλλά το είχα κυκλοφορήσει κάνα-δυο βράδια και ήταν πολύ καλύτερο σε θέση οδήγησης από το Saxo. Το δεξί γόνατο πάντως νομίζω ότι είχε μελανιάσει. Είδες άμα γερνάει ο άνθρωπος, ξεχνάει...

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Ιδέα μου είναι ή όντως στο Saxo κάθεσαι σαν ουρακοτάγκος; Είμαι βέβαια και φαγανός (1,93, 100+ κιλά). Πάντως σε VTS φίλου, δεν κατάφερα να βολευτώ όσο κι αν προσπάθησα. Το Rallάκι πάντως έχει ορκισμένους φίλους και υποστηρικτές. Περίμενα θετικότερες γνώμες για το Punto. Οι Ιταλοί κοιμόνται ακόμα, μου φαίνεται

                                        Πού πας ρε συνονόματε με 1.93 και 3ψήφιο αριθμό κιλών σε μίνι αμάξωμα...
                                        Είπαμε υπάρχουν κ όρια!

                                        Η θέση οδήγησης του VTS θέλει ανθρωποειδές με κοντά πόδια και μακρυά χερια!

                                        Ευτυχής κάτοχος ενός Vitesse το προ face lifting, το όμορφο!
                                        5 χρόνια and counting...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          Πού πας ρε συνονόματε με 1.93 και 3ψήφιο αριθμό κιλών σε μίνι αμάξωμα...
                                          Είπαμε υπάρχουν κ όρια!

                                          Η θέση οδήγησης του VTS θέλει ανθρωποειδές με κοντά πόδια και μακρυά χερια!

                                          Δυστυχώς ούτε η Mazda είχε λάβει στα υπόψη της το δικό μου σωματότυπο όταν κατασκεύαζε το ΜΧ5. Εκεί να δεις στρίμωγμα. Τελικά όμως, όλα μια ιδέα είναι

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ratanplan last edited by

                                            Έχει γενικότερα πολύ καλύτερη εικόνα εσωτερικού και όχι μόνο abs σαν έξτρα. Έχει air-condition και έναν αερόσακο, έτσι για να υπάρχει (η ακριβή έκδοση είχε 2) Άσε που υπήρχε και μια έκδοση με δέρμα και χρυσές πολυάκτινες 15άρες πολύ μ@@@@ρα

                                            Και η ακριβή έκδοση του rallye το GTI έχει δέρμα (είχε μάλλον) abs στανταρ και προς το τέλος νομίζω 4 αερόσακους.

                                            Και όπως ξαναείπα τα 16ν rallye απο το 01 και μετα νομίζω βγαίνανε με air-condition και αερόσακο οδηγού!το δικό μου τα είχε στάνταρ και τα 2

                                            Όσο για τη θέση οδήγησεις οκ για ταξίδι είναι πακέτο, μέσα στην πόλη δεν είναι και τόσο άσχημα είμαι 1,87 και έχω επίσης 3ψηφιο αριθμό κιλών!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr