-
Για τη βενζίνη, είμαστε πολύ τυχεροί. Φαντάζεσαι όλα αυτά τα σουβλάκια στη χώρα μας να ήταν πετρέλαια? Δεν θα βλέπαμε από τη μαυρίλα.
-
οταν λες σουβλακια?
δεν ειμαι εναντια στη βενζινη , ειμαι εναντια στους ''αξιοπρεπης'' κινητηρες!!!! -
Tα σουβλάκια είναι στα φορουμίστικα τα σουβ, αλλά και εν προκειμένω η υποκατηγορία τους, τα κροσσόβερ.
-
Το QQ μπορεί να μην είναι πύραυλος αλλά ο κινητήρας του είναι αξιοπρεπέστατος (για 1600άρης ατμοσφαιρικός σε οικογενειακό πακέτο πάντα). Αν τον συγκρίνεις με τουρμπάτους 150+ αλόγων, λογικό είναι να μοιάζει αδύναμος.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
απλα καποιος εδω μεσα μου ειπε να μην μιλήσω ανοιχτα περι του αυτοκινητου και δεν το εκανα....(εγραψες ενα μερος απο αυτα που ηθελα να πω...)
Ποπ, με την παρένθεσή σου είναι σαν να μιλάς ανοιχτά, αυτό ακριβώς που δεν έπρεπε (;) να κάνεις.
Τελικά, κύριε cosneo εγώ πού να γράψω τις εντυπώσεις μου;
-
Στα απομνημονεύματά σου πάτερ...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
απλα καποιος εδω μεσα μου ειπε να μην μιλήσω ανοιχτα περι του αυτοκινητου και δεν το εκανα....
(εγραψες ενα μερος απο αυτα που ηθελα να πω...)
Ποπ, με την παρένθεσή σου είναι σαν να μιλάς ανοιχτά, αυτό ακριβώς που δεν έπρεπε (;) να κάνεις.
Τελικά, κύριε cosneo εγώ πού να γράψω τις εντυπώσεις μου;
ΠΟΠ ... σου είπα να είσαι ευγενικός ... απλά!
Πάτερ ... μπορείς εδώ!Θα ψαξω να βρω πάντως αυτόν που έχει παρουσιάσει το Qashqai 1,6 ανταγωνιστικό του Golf R και του Megane RS και θα ... τον πατήσω!!!
-
αν δε γραψει ο ποπ τις εντυπωσεις του απο το κασκαι εντος της ημερας να κλειδωθει το θεμα μεχρι νεωτερας...
ποπ unleash the fury!!!
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
αυτο ειναι crossover κι ειναι αυτο που εισηγαγε αυτη τη νεα ''μουρατη κατηγορια'' ,αυτό το λένε κατα κορον όλα τα περιοδικά κ δεν καταλαβαινω το λόγο.
το ΗΟΝDA HRV δεν πρέπει να θεωρείται ιδρυτης της κατηγορίας? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
απλα καποιος εδω μεσα μου ειπε να μην μιλήσω ανοιχτα περι του αυτοκινητου και δεν το εκανα....
(εγραψες ενα μερος απο αυτα που ηθελα να πω...)
Ποπ, με την παρένθεσή σου είναι σαν να μιλάς ανοιχτά, αυτό ακριβώς που δεν έπρεπε (;) να κάνεις.
Τελικά, κύριε cosneo εγώ πού να γράψω τις εντυπώσεις μου;
ΠΟΠ ... σου είπα να είσαι ευγενικός ... απλά!
Πάτερ ... μπορείς εδώ!Θα ψαξω να βρω πάντως αυτόν που έχει παρουσιάσει το Qashqai 1,6 ανταγωνιστικό του Golf R και του Megane RS και θα ... τον πατήσω!!!
Υπάρχει τέτοιος άνθρωπος
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για τη βενζίνη, είμαστε πολύ τυχεροί. Φαντάζεσαι όλα αυτά τα σουβλάκια στη χώρα μας να ήταν πετρέλαια? Δεν θα βλέπαμε από τη μαυρίλα.Στας Ευρώπας πως να βλέπουν άραγε;
-
Εντελώς διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες Άρη και δεύτερον κι εκεί έχουν προβλήματα και σκέπτονται να απαγορευτούν τα ντίζελ από τα κέντρα των πόλεων.
Ο ιδρυτής των SUV όπως τα γνωρίζουμε σήμερα στην Ευρώπη (αυτοφερόμενα αμαξώματα, συμπεριφορά εστιασμένη σε άσφαλτο, έλλειψη κοντών σχέσεων κλπ) είναι το RAV4. Στην Αμερική έχουν άλλους ορισμούς...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αυτο ειναι crossover κι ειναι αυτο που εισηγαγε αυτη τη νεα ''μουρατη κατηγορια'' ,
αυτό το λένε κατα κορον όλα τα περιοδικά κ δεν καταλαβαινω το λόγο.
το ΗΟΝDA HRV δεν πρέπει να θεωρείται ιδρυτης της κατηγορίας?Πέρα απο τα περιοδικά έγινε ο ιδρυτής διότι καθιέρωσε την κατηγορία των μικρομεσαίων δικίνητων υπερυψωμένων σε μια 'καλή' χρονική στιγμή που το αποδέστηκε ο κόσμος και φανηκε ο ανταγωνισμός να αγχόνεται. Crossovers υπήρξαν και παλιότερα. Και το Rover Streetwise 'θεωρητικά' crossover ήταν. Και ακόμα παλιότερα ακόμα και ... το Namco Pony.
Ο ιδρυτής των SUV όπως τα γνωρίζουμε σήμερα στην Ευρώπη (αυτοφερόμενα αμαξώματα, συμπεριφορά εστιασμένη σε άσφαλτο, έλλειψη κοντών σχέσεων κλπ) είναι το RAV4. Στην Αμερική έχουν άλλους ορισμούς...
Σωστό Αλέξανδρε!
Παρολίγο δε το marketing με αυτό να ιδρύσει και την κατηγορία SUV GTi!!! -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Για τη βενζίνη, είμαστε πολύ τυχεροί. Φαντάζεσαι όλα αυτά τα σουβλάκια στη χώρα μας να ήταν πετρέλαια? Δεν θα βλέπαμε από τη μαυρίλα.
Στας Ευρώπας πως να βλέπουν άραγε;
Ίδιο κλίμα? Ίδια νοθεία?
Sent from my LG-P500
-
Μια χαρά βλέπεις και ντουμάνι έξω. Eιδικά σε σημεία που όλοι σανιδώνουν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μια χαρά βλέπεις και ντουμάνι έξω. Eιδικά σε σημεία που όλοι σανιδώνουν.Απλά η πολιτική εκεί είναι υπέρ των λαδικίνητων για τους δικούς τους λόγους...
-
μην πατε μακρια , μεγαλυτερο ντουμανι απο τα λεωφορεια diesel ? μιλαμε στην εκκινηση σκοτεινιαζει ο τοπος!!!! ειχα καιρο να κατεβω κεντρο (θεσσαλονικη) κι ημουν με την εντυπωση (ο ευρωπαιος) οτι αποτελουσαν πλεον μικρη μειοψηφια.
Ολη την ωρα οδηγουσα με κλειστα παραθυρα και υαλοκαθαριστηρες!!! -
@typhoonx Καλοριζικο και καλοταξιδο το Honda!
Εγω οδηγησα για μια αποσταση 2χλμ χτες ενα Chevrolet Blazer.Φωτο δε μπορω να βρω στον γκουγκλη αλλα ειναι ενα νορμαλ SUV πενταπορτο με κινητηρα 4.3.Ιππους και κυλινδρους δε ξερω μιας και δε ρωτησα.Αποσταση λιγες στροφες και μια μεγαλη ευθεια.Το αμαξι ειχε 240.000χλμ (ενδεχομενως τελειωμενο το αυτοκινητο) αναρτησεις γιοκ,προβλημα στα φρενα,τα δερματα που ειχε μεσα σκισμενα οπως και πολλους τριγμους,συν οτι εχει και τρυπημεμο ψυγειο.Τελοσπαντων ας αφησουμε τα προβληματα και ας μπουμε μεσα....
Μπαινω μεσα βλεπω οτι ειχε δερματα μεσα αλλα σε ασχημη κατασταση δηλαδη γλιστραγανε πολυ οπως και το δερμα που ειναι στη πλατη του καθισματος του οδηγου για τη πλαγια στηριξη ηταν τρυπημενο (ειχε βγει το αφρολεξ δηλαδη) αλλα δε πειραζει...Καθομαι βλεπω οτι δε χωραγα και βλεπω πως ειχε ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα (ωρε χλιδες) αλλα ηταν χαλασμενο το συστημα.Τελοσπαντων για τη πλατη που ηταν χειροκινητο δουλευε ακομα αλλα μπρος πισω δε πηγαινε το καθισμα.Δε πειραζει λεω ριχνω λιγο τη πλατη και βολευομαι ετσι.Τα γονατα μου λιγο λυγισμενα αλλα ΟΚ δε πειραζει.Το αναβω και ακουω το γουργουρητο του κινητηρα.Βαραω μια ξερογκαζια μεχρι τις 3κ στροφες οπου ο κινητηρας ωρυοταν. Αγαπη μου λεω θα περασουμε καλα στις ευθειες. Ψαχνομαι λιγο να αναψω τα φωτα αλλα ηταν ηδη αναμενα λες και ηταν σκουτερακι πενηνταρι που οταν το αναβεις εχεις φωτα αλλα μεσα δεν ειχε ιχνος φωτισμου (ολα καμενα λογικα).Δε πειραζει λεω και παταω το φρενο και πιανω τον λεβιε πισω απο το τιμονι για να βαλω την οπισθεν.Βαζω την οπισθεν (τραβαγες τον λεβιε προς το μερος σου και τον κατεβαζες μεχρι να δεις στο ταμπλο πως εχεις βαλει την R).Βαζω την R και ψαχνομαι για χειροφρενο στο κεντρο της κονσολας.Βλεπω οτι δεν ειχε και αγχωθηκα. Φωναζω τον ιδιοκτητη τραβαει ενα σαν συρταρακι που ειχε για να απελευθερωσεις την οπισθεν αλλα το αμαξι δεν ειχε τραβηγμενο χειροφρεννο. Το συστημα αυτο μου θυμησε mercedes e240 οπου ειχαν ετσι το χειροφρενο.Α ΟΚ λεω.Αφηνω το βαθυ πατημενο πενταλ (ειπαμε προβλημα στα φρενα ειχε ενδειξη του ABS το αμαξι αναμενο στο ταμπλο).Του λεω του ιδιοκτητη θα σκοτωθω πουθενα δουλευει το φρενο???Μου λεει ναι μην ανησυχεις.ΟΚ του κανω φευγω με την οπισθεν παιζοντας με το γκαζι.Σταματαω και βγαινω απο το στενο που ημουν στον κεντρικο δρομο οπου ηταν ανηφορικη στροφοδιαδρομη.Ξεκιναω στη πρωτη ευθεια φευγοντας σιγα σιγα...Οι αλλαγες απο τη παλια αυτοματουρα δεν γινοντουσαν αντιληπτες.Μπαινω στη πρωτη ανηφορικη φουρκετα οπως εχω συνηθησει με το δικο μου με κανα 20-30χλμ.Εκεινο εκει το ενιωθα πως ηταν στο οριο την ωρα που εμπαινα στη στροφη ενω με το δικο μου θα ημουν σχετικα αργα. Δε πειραζει θα μπαινω ποιο αργα στις στροφες.Πιανει μια καλη ευθεια (μιλαμε για 1χλμ ευθεια) και λεω ας το ανοιξω λιγο...Τι το θελα...Βυθιζω το γκαζι και κανει το αμαξι ενα ΒΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜ μαζι με ενα πελωριο τραβηγμα οπου με εκανε να κολλησω στο καθισμα για τα καλα. Ο 4.3 λεω ζει ακομα μετα απο τοσα ταλαιπωρημενα χλμ (οπως φαινοταν).Δε ξερω πως θα ηταν αυτο το αυτοκινητο καινουριο αλλα ακομα και μετα απο τοσα χλμ κινητηρας-σασμαν βρισκοντουσαν σε αριστη κατασταση.Αναρτηση και εσωτερικο ομως δεν ηταν αφου κοπαναγε η αναρτηση και ολο το εσωτερικο ετριζε και ηταν φτιαγμενο απο πολυ φτηνο πλαστικο.
Αλλα ο κινητηρας του ηταν all the money τον αγαπησα πραγματικα. Βεβαια η καταναλωση του μη το συζηταμε τα 20λ/100χλμ τα ειχε σε μεικτη χρηση ο τυπος.
Αυτα!
-
Εάν ήταν το Blazer 2ης γενιάς (και όχι το Trailblazer), δλδ. 1996 έως 2005, τότε ο κινητήρας είναι V6, 4.300cc, 193 ίππους και 34.5 κιλά ροπή.
-
Αναμένουμε δυνατό ποστ
Οδήγησα....