-
Η F 50 ειχε ¨μπανιερα¨ απο ανθρακονηματα , δεν πιστευω να επηρεαζε καθολου την στρεπτικη της ακαμψια η ελλειψη οροφης!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και η Ferrari είχε βγάλει targa την F50, αλλά το διόρθωσε στην Enzo... Το να προσπαθείς σκληρά να αυξήσεις ακαμψία, μειώσεις βάρος, καλυτερέψεις αεροδυναμική και ξαφνικά να τα κλωτσάς όλα μου φαίνεται παράλογο. Ανοιχτό cruiser έχει για μένα κάποιο νόημα (αν και δεν μου λέει τίποτα η open top experience). Ένα ανοιχτό supercar όμως είναι καλύτερο στο posing μόνο...Με μια ανοιχτή 430 κάνεις απείρως καλύτερες ανοιχτές βόλτες από μια κλειστή 430.
Νομίζω πως μπερδεύεις την ανοιχτή 430 με την Z3 cabrio
Καθόλου άχρηστα δεν είναι.
Ξέρεις πόσα μοναχικά βράδια απόκτησαν παρέα με ένα τέτοιο ;;
Μόνο άχρηστα δεν είναι λοιπόν.... εεεε, σόρυ λάθος νόμιζα ότι έγραφα στο φόρουμ του Κοσμοπόλιταν.Θα έλεγα πως η απάντηση στο πόσα δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την αντίστοιχη απάντηση για την κλειστή 430. Άρα άχρηστη και η κλειστή 430.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και η Ferrari είχε βγάλει targa την F50, αλλά το διόρθωσε στην Enzo... Το να προσπαθείς σκληρά να αυξήσεις ακαμψία, μειώσεις βάρος, καλυτερέψεις αεροδυναμική και ξαφνικά να τα κλωτσάς όλα μου φαίνεται παράλογο. Ανοιχτό cruiser έχει για μένα κάποιο νόημα (αν και δεν μου λέει τίποτα η open top experience). Ένα ανοιχτό supercar όμως είναι καλύτερο στο posing μόνο...Για αυτόν που του αρέσει η open top experience ένα ανοιχτό supercar δεν είναι καλύτερο στο posing μου. Μόνος σου το λές
-
Έχουμε νούμερα ακαμψίας για κλειστή και ανοιχτή 458?
-
Εξ' όσων γνωρίζω η Ferrari δεν ανακοινώνει νούμερα ακαμψίας. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η Spider είναι 50 κιλά βαρύτερη και καμιά 10αριά χ.α.ω. πιο αργή σε τελική σε σχέση με την Italia. Επίσης έχει άλλες ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση και στην απόκριση του γκαζιού. Μάλλον πιο ήπιες από της κλειστής από ότι λέει και το R&T.
-
Άραγε η spyder θα είναι χειρότερη από την MP4-12C?
-
Εύκολα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εξ' όσων γνωρίζω η Ferrari δεν ανακοινώνει νούμερα ακαμψίας. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η Spider είναι 50 κιλά βαρύτερη και καμιά 10αριά χ.α.ω. πιο αργή σε τελική σε σχέση με την Italia. Επίσης έχει άλλες ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση και στην απόκριση του γκαζιού. Μάλλον πιο ήπιες από της κλειστής από ότι λέει και το R&T.Στο δελτιο τυπου ψαχνοντας στα γρηγορα για καμμια αναφορα σε νουμερα ακαμψιας, κατι πηρε το ματι μου για 25κιλα. Ειναι το βαρος συνολικα της οροφης, ή ειναι 25κιλα ελαφρυτερη απο την αντιστοιχη της 430spider?
-
25 κιλα , βαρος οροφης!
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
25 κιλα , βαρος οροφης!Δυστυχώς όχι.
25 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με της 430 Spider (φαντάζομαι αναφέρονται σε όλο τον μηχανισμό της οροφής).
Entirely in aluminium, the hard-top solution adopted for the 458 Spider offers a number of advantages over the traditional folding soft-top, including a reduction of 25 kg in weight and a deployment time of just 14 seconds.
-
Εδώ η Φεράρι δε στέλνει τα καμαρια της για κρας τεστ και θέλετε και νούμερα ακαμψιας;;
Έχει αρχίσει και γίνεται απαιτητικό το φόρουμ απέναντι στους κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Άραγε η spyder θα είναι χειρότερη από την MP4-12CC?fxd
-
Ferrari 458 Italia by BenjiAuto (Ratet B. Photographie), on Flickr -
1.36.22 στην Laguna Seca
ενδεικτικά χρόνοι άλλων στην ίδια πίστα με τον ίδιο οδηγό:
GT3 RS 1.36.77
LFA 1.36.39
Mustang Boss 302 1.41.06
Cayman R 1.41.64
Corvette Z06 Centennial Edition 1.34.43
SLS AMG 1.38.82
R8 GT 1.36.39 -
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
1.36.22 στην Laguna Secaενδεικτικά χρόνοι άλλων στην ίδια πίστα με τον ίδιο οδηγό:
GT3 RS 1.36.77
LFA 1.36.39
Mustang Boss 302 1.41.06
Cayman R 1.41.64
Corvette Z06 Centennial Edition 1.34.43
SLS AMG 1.38.82
R8 GT 1.36.39Καταπληκτικοί οι χρόνοι του LFA και της Ζ06!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
1.36.22 στην Laguna Seca
ενδεικτικά χρόνοι άλλων στην ίδια πίστα με τον ίδιο οδηγό:
GT3 RS 1.36.77
LFA 1.36.39
Mustang Boss 302 1.41.06
Cayman R 1.41.64
Corvette Z06 Centennial Edition 1.34.43
SLS AMG 1.38.82
R8 GT 1.36.39Καταπληκτικοί οι χρόνοι του LFA και της Ζ06!
η Ζ06 είναι supercharged στα 638 άλογα όμως και επίσης είναι η ελαφρύτερη έκδοση της σειράς.
αλλά όντως για τους ευθειάκηδες ΗΠΑμερικάνους είναι τρελός χρόνος! -
Ή φοράτε παρωπίδες ή πρέπει να πάτε ξανά σχολείο για να μάθετε διάβασμα.
Η καρά-χρονάρα ΜΑΚΡΑΝ είναι του Μάσταγκ Μπος, τηρουμένων των οποιωνδήποτε αναλογιών. Κι' όλα αυτά από 440 αλόγατα, ΜΟΝΟ , σε 1670 κιλά απόβαρο και με αρχαίο άκαμπτο άξονα πίσω που λένε μερικοί μερικοί .
Δείτε σπεκς και ετοιμάστε και 30.000 ευρώ (τιμή ΗΠΑ με το κλειδί στην τσέπη). -
dstou έγραψα πουθενά συμπεράσματα; απλά χρόνους έβαλα.
Ferrari F458 Italia