-
Ετσι γραφουν τα αρθρα στο νετ. Καταργούν τον 2λιτρο. Και λογικό μου φαίνεται ... για 10 άλογα παραπάνω μιλάμε!
-
Συγνώμη, λάθος!
'the 1.6 dCi is intended to replace the current 1.9 dCi diesel engine as part of Renault’s engine downsizing strategy'
Από ανακοίνωση της Renault.
http://www.renault.com/SiteCollectionDocuments/Communiqué de presse/en-EN/Pieces jointes/19788_09-04-22_CP_R9M_Cleon_en_465004A3.pdf -
Γι αυτό το έγραψα κι εγώ.Ο δίλιτρος είναι πολύ πρόσφατος για να αντικατασταθεί
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο 1,6.
Στο πρώτο ... καθόλου.
Στο δευτερο ... καθόλου. Στα 150 και μετα ... οι γκουμούτσες οι φορτηγίσιοι καθρεφτες κάπως.
Στο τρίτο ... ναι αλλα όχι να ενοχλούν την κουβέντα ή την μουσική.Οκ , Τριτη θα παίξει test drive και θα δούμε και από κοντά.... Ρωτάω για να ξέρω τι να περιμένω....
Το 'καθόλου' εγειρει μεγαλες προσδοκιες.... Μέχρι στιγμης στα πρόσφατα μου td, οκ βρήκα και αυτοκίνητα αρκετά αθορυβα (και αλλα τραγικά οπως το insignia), αλλα καθολου δεν θα ελεγα για κανένα.... για να δουμεSent from Tapatalk Galaxy
-
Για τον 1,6 βενζίνης μίλησα. Τον 1,5 diesel προσωπικά το ακουγα περισσότερο ακόμα και στο ρελαντί του. Και λογικό. Ο ήχος 'τραχτέρ' δύσκολα καλύπτεται.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο 1,6.
Στο πρώτο ... καθόλου.
Στο δευτερο ... καθόλου. Στα 150 και μετα ... οι γκουμούτσες οι φορτηγίσιοι καθρεφτες κάπως.
Στο τρίτο ... ναι αλλα όχι να ενοχλούν την κουβέντα ή την μουσική.Eπειδη εκανα αυτες τις μερες αρκετες διαδρομες με το clima ανοικτο θα συμφωνησω με τον Κωστα. Γενικα το αυτοκινητο ειναι αρκετα ησυχο μεχρι τα 140 που το εχω παει εγω (1.6 βενζινη, euro5)
-
Είμαι πάντως περίεργος να δω στο 1,6 diesel την λειτουργία του 6ταχυτου.
Αν είναι όπως του 1,5 ή του 2λιτρου (στο XTrail το πρόσεξα) τότε είναι και ψιλοαδιαφορο.
Αν είναι όπως το 5ταχυτο όμως με μια ακόμα ... 6η τότε ... θαυμασιο!Μου την δίνει που το κιβώτιο σταματάει τις δυνατότητες στο δικό μου και όχι ο ίδιος ο κινητήρας και κάνει την κάθε χαμηλοταβανι Panamera να φαίνεται γρηγορότερη!!!
-
To ιδανικο θα ηταν ενα 6αρι αλλα μεχρι και τη 5η να μην αλλαξει τιποτα στις 'κοντες' σχεσεις μεταδοσης που του δινουν το 'νευρακι' του. Αλλα ΟΚ, μη τα θελουμε και ολα δικα μας...
-
Αυτό ακριβώς Παναγιώτη. Οι 5 ταχύτητες όπως ακριβώς είναι στο δικό μας ... συν άλλη μια 6 με την ίδια ρύθμιση για να ανεβάζει την τελική του!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αυτό ακριβώς Παναγιώτη. Οι 5 ταχύτητες όπως ακριβώς είναι στο δικό μας ... συν άλλη μια 6 με την ίδια ρύθμιση για να ανεβάζει την τελική του!Απ'το στομα μας και στης Nissan-Renault το αυτι
-
Μπα! Τωρα εμείς ... το πληρώσαμε το 5ταχυτο και το 'λουζόμαστε'. Όπως και τον κινητήρα που σέρνεται! Οι επομενες γενιές QQ και αντιστοιχα οι επόμενες γενιές αγοραστών!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μπα! Τωρα εμείς ... το πληρώσαμε το 5ταχυτο και το 'λουζόμαστε'. Όπως και τον κινητήρα που σέρνεται! -
διαβασα καπου οτι ο 1.5 ντιζελ ειναι αδιαφορος. Διαφωνω καθετα. Πολυ αποδοτικος και δυναμικος....2000 στροφεσ 100 χλμ...3000 150 χλμ ...δεν το λες και ασχημο....
-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
διαβασα καπου οτι ο 1.5 ντιζελ ειναι αδιαφορος. Διαφωνω καθετα. Πολυ αποδοτικος και δυναμικος....2000 στροφεσ 100 χλμ...3000 150 χλμ ...δεν το λες και ασχημο....Kαθε αλλο... Και στο QQClub οσοι τον εχουν τα καλυτερα εχουν να πουν.
-
ειρωνικα το λες η σοβαρολογεις?
-
σοβαρολογεις...
-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
σοβαρολογεις...Σαφώς! Περα απο τους αριθμούς, έχει όλα τα καλά του πετρελαιοκινητήρα και ένα μόνο κακό! Ιμάντα χρονισμού που ευτυχώς δεν τον αλλαζει μόνο η Renault. Η Nissan χρεώνει μέχρι και τα μισά ...
-
Ο χρήστης johnathan έγραψε:
ειρωνικα το λες η σοβαρολογεις?Οχι, οχι δεν ειρωνευομαι. Καλος κινητηρας ειναι παντα συμφωνα με τις εντυπωσεις κατοχων απο επαρχια.
-
μια απορια...εφοσον σ ενα τριμηνο θα χουμε κασκαι με τον νεο ντιζελ κινητηρα να ευελπιστω σ ενα εξαμηνο κυκλοφορια και τζουκ ντιζελ που θα φορανε τον νεο ντιζελ κινητηρα? ειναι αοριστο...απλα εκτιμησεις θελω να κανετε...και σαν τιμη φανταζομαι 2.500 με 3.500 ευρω ακριβοτερες οι εκδοσεις σε σχεση με τον 1.5 ντιζελ...
-
Αντε να δούμε.
Ενα - ένα το πανε.
Ενα Renault (Scenic) και ένα Nissan (Qashqai) και το επόμενο ... με αυτη την σειρά πλεόν ... Renault θα είναι.
Και εκεί θα φανεί. Αν μπει σε supermini (πιθανό Clio) τότε έχει ελπίδες και το Juke!
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)