Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    • 1
    • 2
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 234
    • 235
    • 114 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    307
    4699
    27576
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ετσι γραφουν τα αρθρα στο νετ. Καταργούν τον 2λιτρο. Και λογικό μου φαίνεται ... για 10 άλογα παραπάνω μιλάμε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Συγνώμη, λάθος!
        'the 1.6 dCi is intended to replace the current 1.9 dCi diesel engine as part of Renault’s engine downsizing strategy'
        Από ανακοίνωση της Renault.
        http://www.renault.com/SiteCollectionDocuments/Communiqué de presse/en-EN/Pieces jointes/19788_09-04-22_CP_R9M_Cleon_en_465004A3.pdf

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Γι αυτό το έγραψα κι εγώ.Ο δίλιτρος είναι πολύ πρόσφατος για να αντικατασταθεί

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kilomeater last edited by

            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
            Στο 1,6.
            Στο πρώτο ... καθόλου.
            Στο δευτερο ... καθόλου. Στα 150 και μετα ... οι γκουμούτσες οι φορτηγίσιοι καθρεφτες κάπως.
            Στο τρίτο ... ναι αλλα όχι να ενοχλούν την κουβέντα ή την μουσική.

            Οκ , Τριτη θα παίξει test drive και θα δούμε και από κοντά.... Ρωτάω για να ξέρω τι να περιμένω....
            Το 'καθόλου' εγειρει μεγαλες προσδοκιες.... Μέχρι στιγμης στα πρόσφατα μου td, οκ βρήκα και αυτοκίνητα αρκετά αθορυβα (και αλλα τραγικά οπως το insignia), αλλα καθολου δεν θα ελεγα για κανένα.... για να δουμε

            Sent from Tapatalk Galaxy

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Για τον 1,6 βενζίνης μίλησα. Τον 1,5 diesel προσωπικά το ακουγα περισσότερο ακόμα και στο ρελαντί του. Και λογικό. Ο ήχος 'τραχτέρ' δύσκολα καλύπτεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                i30mania last edited by

                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                Στο 1,6.
                Στο πρώτο ... καθόλου.
                Στο δευτερο ... καθόλου. Στα 150 και μετα ... οι γκουμούτσες οι φορτηγίσιοι καθρεφτες κάπως.
                Στο τρίτο ... ναι αλλα όχι να ενοχλούν την κουβέντα ή την μουσική.

                Eπειδη εκανα αυτες τις μερες αρκετες διαδρομες με το clima ανοικτο θα συμφωνησω με τον Κωστα. Γενικα το αυτοκινητο ειναι αρκετα ησυχο μεχρι τα 140 που το εχω παει εγω (1.6 βενζινη, euro5)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Είμαι πάντως περίεργος να δω στο 1,6 diesel την λειτουργία του 6ταχυτου.
                  Αν είναι όπως του 1,5 ή του 2λιτρου (στο XTrail το πρόσεξα) τότε είναι και ψιλοαδιαφορο.
                  Αν είναι όπως το 5ταχυτο όμως με μια ακόμα ... 6η τότε ... θαυμασιο!

                  Μου την δίνει που το κιβώτιο σταματάει τις δυνατότητες στο δικό μου και όχι ο ίδιος ο κινητήρας και κάνει την κάθε χαμηλοταβανι Panamera να φαίνεται γρηγορότερη!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    i30mania last edited by

                    To ιδανικο θα ηταν ενα 6αρι αλλα μεχρι και τη 5η να μην αλλαξει τιποτα στις 'κοντες' σχεσεις μεταδοσης που του δινουν το 'νευρακι' του. Αλλα ΟΚ, μη τα θελουμε και ολα δικα μας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Αυτό ακριβώς Παναγιώτη. Οι 5 ταχύτητες όπως ακριβώς είναι στο δικό μας ... συν άλλη μια 6 με την ίδια ρύθμιση για να ανεβάζει την τελική του!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        i30mania last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                        Αυτό ακριβώς Παναγιώτη. Οι 5 ταχύτητες όπως ακριβώς είναι στο δικό μας ... συν άλλη μια 6 με την ίδια ρύθμιση για να ανεβάζει την τελική του!

                        Απ'το στομα μας και στης Nissan-Renault το αυτι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Μπα! Τωρα εμείς ... το πληρώσαμε το 5ταχυτο και το 'λουζόμαστε'. Όπως και τον κινητήρα που σέρνεται! Οι επομενες γενιές QQ και αντιστοιχα οι επόμενες γενιές αγοραστών!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            i30mania last edited by

                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                            Μπα! Τωρα εμείς ... το πληρώσαμε το 5ταχυτο και το 'λουζόμαστε'. Όπως και τον κινητήρα που σέρνεται!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnathan last edited by

                              διαβασα καπου οτι ο 1.5 ντιζελ ειναι αδιαφορος. Διαφωνω καθετα. Πολυ αποδοτικος και δυναμικος....2000 στροφεσ 100 χλμ...3000 150 χλμ ...δεν το λες και ασχημο....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                i30mania last edited by

                                Ο χρήστης johnathan έγραψε:
                                διαβασα καπου οτι ο 1.5 ντιζελ ειναι αδιαφορος. Διαφωνω καθετα. Πολυ αποδοτικος και δυναμικος....2000 στροφεσ 100 χλμ...3000 150 χλμ ...δεν το λες και ασχημο....

                                Kαθε αλλο... Και στο QQClub οσοι τον εχουν τα καλυτερα εχουν να πουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnathan last edited by

                                  ειρωνικα το λες η σοβαρολογεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnathan last edited by

                                    σοβαρολογεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης johnathan έγραψε:
                                      σοβαρολογεις...

                                      Σαφώς! Περα απο τους αριθμούς, έχει όλα τα καλά του πετρελαιοκινητήρα και ένα μόνο κακό! Ιμάντα χρονισμού που ευτυχώς δεν τον αλλαζει μόνο η Renault. Η Nissan χρεώνει μέχρι και τα μισά ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        i30mania last edited by

                                        Ο χρήστης johnathan έγραψε:
                                        ειρωνικα το λες η σοβαρολογεις?

                                        Οχι, οχι δεν ειρωνευομαι. Καλος κινητηρας ειναι παντα συμφωνα με τις εντυπωσεις κατοχων απο επαρχια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnathan last edited by

                                          μια απορια...εφοσον σ ενα τριμηνο θα χουμε κασκαι με τον νεο ντιζελ κινητηρα να ευελπιστω σ ενα εξαμηνο κυκλοφορια και τζουκ ντιζελ που θα φορανε τον νεο ντιζελ κινητηρα? ειναι αοριστο...απλα εκτιμησεις θελω να κανετε...και σαν τιμη φανταζομαι 2.500 με 3.500 ευρω ακριβοτερες οι εκδοσεις σε σχεση με τον 1.5 ντιζελ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Αντε να δούμε.
                                            Ενα - ένα το πανε.
                                            Ενα Renault (Scenic) και ένα Nissan (Qashqai) και το επόμενο ... με αυτη την σειρά πλεόν ... Renault θα είναι.
                                            Και εκεί θα φανεί. Αν μπει σε supermini (πιθανό Clio) τότε έχει ελπίδες και το Juke!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 114 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr