και χρώμα ή λευκό( όπως το πήρα, όμορφο και το μεγαλώνει ) ή κόκκινο( το απέφυγα μην τυχόν κόψει κάποια στιγμή) . για μένα να αποφευχθεί το μαύρο γιατί το αδικεί και το μικραίνει ( άλλωστε είναι compact).
Latest posts made by johnathan
-
RE: Nissan Juke
-
RE: Nissan Juke
george σ ευχαριστώ πολύ...η αλήθεια είναι πώς η τιμή του ντίζελ είναι τσουχτερή....βάζεις 2.000 ακόμα και παίρνεις τα 190 άλογα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.....πάντως το ντίζελ θεωρώ πώς είναι η προτιμότερη επιλογή την εποχή αυτή και εφόσον κάνεις αρκετά χιλιόμετρα ( το έψαξα για κανένα χρόνο πριν το πάρω) γιατί και καλύτερες επιδόσεις έχει από το ατμοσφαιρικό αλλά και κατανάλωση αλλά και πολύ καλύτερη κατανάλωση από το τούρμπο. ( χειρότερες επιδόσεις φυσικά) Τα νέα crossover που έρχονται τα έχω ακούσει αλλά να πω την αλήθεια τη nissan δεν την αλλάζω εύκολα, γιατί την θεωρώ αξιόπιστη. Όχι πώς υποτιμώ τις άλλες εταιρείες την ford ειδικά την εκτιμώ πολύ. Όσο για το opel mokka μου αρέσει σαν design.Πάντως το juke υπερέχει εμφανισιακά θεωρώ ( υποκειμενικό) και οι diesel εκδόσεις των άλλων crossover εκτιμώ πώς θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα δηλαδή 17-21.000 ευρώ. Πάντως αξίζει τον κόπο οδηγικά πραγματικα....
-
RE: Nissan Juke
όσον αφορά την κατανάλωση 2,9 όντως την επεδίωξα αλλά έγινε και σε δρόμο που με ευνοούσε , εννοείται , διαδρομή με ευθείες κυρίως και λίγες ανηφόρες-κατηφόρες και με διατήρηση σταθερής ταχύτητας χωρίς πίεση στο γκάζι . Πάντως Μ.Ο. κατανάλωσης 4,9 που εμφανίζει ο κατασκευαστής με λίγη προσοχή επιτυγχάνεται. Στην αρχή το οδηγούσα στο νόρμαλ και δεν πρόσεχα καθόλου την κατανάλωση ( μικτό κύκλο) μου έβγαζε 5,9-6,2. Πάντως αξίζει τον κόπο. Με την 6η φυσάει 110 χλμ 2000 στροφές και 150 χλμ 3000 στροφές ενδεικτικά. Η acenta τώρα πήρε και μια έκπτωση άλλα 700 ευρώ. Εμένα μου βγήκε τελική τιμή όταν το πήρα 20.590-1.430 ( από εκχώρηση δικαιώματος απόσυρσης) + 141,9 ( τέλη) + τέλη ταξινόμησης κτλ( περίπου 250)= 19.550. Πούλησα και ένα παλιό στα 1.200 και μου βγήκε στα 18.350. Σήμερα κοστίζει 19.890 η ασέντα αν δεν έχεις να αποσύρεις αυτοκίνητο. Ακόμα και η έκδοση action πάντως που είναι οικονομικότερη μια χαρά τη βρίσκω.Η τιμή είναι κάπως αυξημένη αλλά αν σου αρέσει ο σχεδιασμός και επειδή είναι πολύ καλό στο δρόμο αξίζει τον κόπο απόλυτα.
-
RE: Nissan Juke
Αγόρασα nissan juke diesel acenta έκδοση. Το αυτικίνητο το οδηγώ από μέσα Μαρτίου του 2012. Έχω κάνει 3.700 χιλιόμετρα. Καταρχήν πέρα από την κατανάλωση. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Οδήγησα και κασκάι. Καμία σχέση παρεμπιπτόντως αν και το εκτιμώ σε μεγάλο βαθμό και αηυτό. Πολύ ωραίο design. Νεανικό αυτοκίνητο από 20-45 χρονών κατά τη γνώμη μου το κοινό που απευθύνεται. Ικανοποιητικοί χώροι πίσω παρά τα αντιθέτως λεγόμενα. και τρεις χωράνε σε μικρές εξορμήσεις. Μειονέκτημα το πορτ μπαγκάζ. Είναι μικρό δυστυχώς.Αλλά δεν με απασχολεί γιατί δεν έχω υποχρεώσεις. Επειδή το χρησιμοποιώ πολύ για τη δουλειά μου ανεπιφύλακτα συστήνω το πετρέλαιο σε όσους προσανατολίζονται σε τζουκ. Είναι η μόνη επιλογή που συμφέρει οικονομικά. Πραγματικές καταναλώσεις τώρα. Όσο κ αν ακούγεται περίεργο τις καταναλώσεις του κατασκευαστή τουλάχιστον στο πρόγραμμα eco σχεδόν τις πετυχαίνεις , ενώ δεν υστερεί σε απόκριση καθόλου κατά την γνώμη μου. Μέση κατανάλωση 5,4-6,2. Αυξημένη εντός πόλης λογικό γτι είναι βαρύ. Τώρα αν προσέξεις στο δρόμο στο οικολογικό πρόγραμμα έχω πετύχει κατανάλωση από 2,9-4,0 χωρίς να πηγαίνω ούτε αργά, απλά προσεκτικά γεγονός που μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Πολύ καλό ρεπρίζ και άνετες προσπεράσεις. Ενώ από τις 3.000 χλμ και μετά που άρχισα να του ανεβάζω στροφές και έπτασα ταχύτητα 160 χλμ ανταποκρίθηκε άνετα και είχε πολύ καλά πάτημα, δεν με φόβισε. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου γιατί θεωρώ ότι είναι ένα μοναδικό εξωτερικά αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει στο πέρασμά του και που δεν το βλέπεις παντού. Και είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο οδηγικά με λίγες απαιτήσεις σε καύσιμο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα
-
RE: NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?
cosneo ίσως να είσαι λίγο προκατειλημμένος με το juke έχω την αίσθηση....άλλωστε ανεξάρτητα με το τί πιστεύει ο καθενας είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση σύγκριση κάλλιστα μπορεί να γίνει. Κάθε έκδοση έχει θετικά και αρνητικά. Θεωρώ πώς η diesel επιλογή στην παρούσα οικονομική κατάσταση και ειδικά αν αποτελεί το αυτοκίνητο και εργαλείο δουλειάς είναι η καλύτερη επιλογή. Καλύτερο σε επιδόσεις και σε πραγματικό ρεπρίζ από το ατμοσφαιρικό και πολύ ποιο οικονομικό από το τούρμπο του οποίου βέβαια οι επιδόσεις είναι ασύγκριτα καλύτερες. Σχετικά με την κατανάλωση τώρα η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 6,5 για το ντίζελ, 10,5 για το ατμοσφαιρικό και 12,5 για το ντίζελ. Αν δεν είχε 6 ταχύτητες το diesel θα επέλεγα το turbo.
-
RE: NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?
Από παραδρομή ξέχασα να αναφέρω ότι η σύγκριση θα αφορά μόνο δικίνητες εκδόσεις.
-
RE: NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?
ψηφίζω ντίζελ ασυζητητί...είναι πολύ πιο οικονομικό, έχει μεγάλη ροπή και αρκετά καλές επιδόσεις...λιγότερα μειονεκτήματα και περισσότερα πλεονεκτήματα από τις άλλες δύο εκδόσεις....
-
NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?
ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?
-
RE: NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?
ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?
-
RE: Οδήγησα....
Καλημέρα παιδιά. Μια ερώτηση αν έχει οδηγήσει κάποιος nissan juke acenta sport pack να μου πει για την ορατότητα λόγω του φιμέ στο πίσω παρμπρίζ. Ευχαριστώ πολύ