-
Έκανα test drive σήμερα τελικά...θα γράψω εντυπωσεις στο 'οδηγησα'....
Μια παρατήρηση μόνο, χωρις διάθεση να την πω σε κανέναν, γιατί πιστεύω ότι τα παραπάνω είναι ειλικρινή σχόλια....
Παιδιά πρέπει να οδηγήσετε και κάνα άλλο αυτοκίνητο για να έχετε μέτρο συγκρισης.... Φυσικά και όλα είναι υποκειμενικά, άλλα αθόρυβο από κινητήρα δεν το λες με την καμιά.... Και δεν λέω για τελικες, λέω για πρώτη-δευτέρα-τρίτη, μια απλή σβελτη εκκινησηSent from Tapatalk Galaxy
-
Το καταλαβαινω διότι η 'ενόχληση' στο αυτί μπορεί και να διαφέρει στους ανθρώπους. Δεν έχω πει ποτε πάντως για 'αθορυβο' αλλα έχω πει πολλές φορες για άσχημο μουγκριτό ατμοσφαιρικού κινητήρα ... Εξάλλου σε γρήγορη εκκίνηση λογικό να ακούγεται παραπάνω το γκάζι.
Συγκριτικά πάντως με άλλα το βρήκα στον μεσο όρο. Θορυβώδες περισσότερο μου φανηκε το ASX 1,6 σε αντιθεση με την 116 που ούτε την άκουγα ... στο γκάζι. -
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ..... 6 ταχύτητες 130 άλογα .......... μα τότε θα ... το σκεφτώ σε 15 χρόνια που θα ... σκεφτώ να αλλάξω αμάξι.................
-
προς cosneo και kilomeater
ο θορυβος δεν ειναι καθολου υποκειμενικο πραγμα και μετριεται σε db πραγμα που δεν αναφερεται πουθενα στο ελλαντα ειτε προκειται για αμαξι ειτε προκειται για ψυγειο (γι αυτο οι πολεις εχουν γινει ζουγκλες και τα νευρα μας τσαταλια) , αν βεβαια το ψαξουμε καπου στα ψιλα γραμματα θα δουμε κι αναφορα στα ''db''
Στο θεμα μας τωρα , θεωρω λογικο στο qq και asx να ειναι ο κινητηρας σχετικα θορυβωδης γιατι και τα 2 εχουν σχετικα ''αδυναμους'' κινητηρες (μιλαω για 1.6 βενζινη).
Και για να μην παρεξηγηθω παλι , το ''αδυναμος'' αφορα το αμαξωμα που εχει να κινησει σε σχεση με τα αλογα και την ροπη που βγαζει ο κινητηρας. Σκεφτειτε οτι ενα αυτοκινητο μπορει να πρεπει να κινηθει φορτωμενο με 5 ατομα , αποσκευες και να κληθει να κινηθει σε μια δυσκολη ανηφορικη διαδρομη με αναμμενο κλιματισμο
Ο κατασκευαστης δινει κοντες σχεσεις στο κιβωτιο για να τα κανει πιο νευρικα με αποτελεσμα καποιο θορυβο και σχετικη υψηλοτερη καταναλωση. (δε μπορουμε να τα εχουμε ολα σ αυτο τον κοσμο!!!)
Παντως στο θεμα θορυβος στη καμπινα επιβατων ειμαι ιδαιτερα προσεκτικος και εχω αποριψει γι αυτο τον λογο αρκετα αυτοκινητα , ισως καποιος αλλος να θετει αλλες προτεραιοτητες -
ουτε στα ψιλα γραμματα δεν τα βρισκεις... καθως εχω μια ευαισθησια στο θεμα αυτο, εψαξα μανιωδως για αρκετα μοντελα αλλα τιποτα...
η μονη λύση που βρηκα ειναι να πάρω σβαρνα τα test drive
εκει παιρνεις μια καλη αισθηση, και υπαρχουν και εκπλήξεις(πχ εκπληξη για μενα η τραγική ηχομόνωση του insignia)
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
προς cosneo και kilomeaterο θορυβος δεν ειναι καθολου υποκειμενικο πραγμα και μετριεται σε db πραγμα που δεν αναφερεται πουθενα στο ελλαντα ειτε προκειται για αμαξι ειτε προκειται για ψυγειο (γι αυτο οι πολεις εχουν γινει ζουγκλες και τα νευρα μας τσαταλια) , αν βεβαια το ψαξουμε καπου στα ψιλα γραμματα θα δουμε κι αναφορα στα ''db''
Στο θεμα μας τωρα , θεωρω λογικο στο qq και asx να ειναι ο κινητηρας σχετικα θορυβωδης γιατι και τα 2 εχουν σχετικα ''αδυναμους'' κινητηρες (μιλαω για 1.6 βενζινη).
Και για να μην παρεξηγηθω παλι , το ''αδυναμος'' αφορα το αμαξωμα που εχει να κινησει σε σχεση με τα αλογα και την ροπη που βγαζει ο κινητηρας. Σκεφτειτε οτι ενα αυτοκινητο μπορει να πρεπει να κινηθει φορτωμενο με 5 ατομα , αποσκευες και να κληθει να κινηθει σε μια δυσκολη ανηφορικη διαδρομη με αναμμενο κλιματισμο
Ο κατασκευαστης δινει κοντες σχεσεις στο κιβωτιο για να τα κανει πιο νευρικα με αποτελεσμα καποιο θορυβο και σχετικη υψηλοτερη καταναλωση. (δε μπορουμε να τα εχουμε ολα σ αυτο τον κοσμο!!!)
Παντως στο θεμα θορυβος στη καμπινα επιβατων ειμαι ιδαιτερα προσεκτικος και εχω αποριψει γι αυτο τον λογο αρκετα αυτοκινητα , ισως καποιος αλλος να θετει αλλες προτεραιοτητεςΛογικο ειναι ενας ασθενεστερος κινητηρας να πρεπει να δουλευει πιο ψηλα απο εναν δυνατοτερο για να κινησουν το ιδιο αμαξωμα, αυτο ομως απο μονο του δεν ειναι ενδειξη θορυβωδους αυτοκινητου.
Αν ο αδυνατος κινηρας παραγει στον περιβαλοντα χωρο 100db και στο εσωτερικο του αυτοκινητου 70db, και ενας δυνατοτερος αντιστροφα 90db στον εξωτερικο χωρο και 80db στον εσωτερικο, ποιος απο τους δυο θα χαρακτηριζοταν πιο θορυβωδης?
Θελω να πω με αυτο οτι αν μας ενδιαφερει ο θορυβος στην καμπινα αυτο ειναι πρωτιστως θεμα μονωσης και οχι παραγομενου θορυβου απο τον κινητηρα. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Θελω να πω με αυτο οτι αν μας ενδιαφερει ο θορυβος στην καμπινα αυτο ειναι πρωτιστως θεμα μονωσης και οχι παραγομενου θορυβου απο τον κινητηρα.Ετσι ακριβως ειναι. Γι' αυτο και τα 'αθορυβα' αυτοκινητα εχουν τα κερατα τους απο μονωτικα υλικα. Παντως το QQ δεν νομιζω οτι υστερει στο θεμα αυτο, προσωπικα δε βρισκω το θορυβο στην καμπινα ενοχλητικο. Αν ψαχνουμε για την 'απολυτη ησυχια' τοτε παμε σε αλλες κατηγοριες και φυσικα πολυ υψηλοτερο κοστος αγορας.
-
αλλες κατηγορίες ναι, αλλα οχι κατ'αναγκη ακριβοτερες
Προσφατα οδηγησα τα 508 και C5 και ειναι η μέρα με τη νύχτα.... -
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Θελω να πω με αυτο οτι αν μας ενδιαφερει ο θορυβος στην καμπινα αυτο ειναι πρωτιστως θεμα μονωσης και οχι παραγομενου θορυβου απο τον κινητηρα.
Ετσι ακριβως ειναι. Γι' αυτο και τα 'αθορυβα' αυτοκινητα εχουν τα κερατα τους απο μονωτικα υλικα. Παντως το QQ δεν νομιζω οτι υστερει στο θεμα αυτο, προσωπικα δε βρισκω το θορυβο στην καμπινα ενοχλητικο. Αν ψαχνουμε για την 'απολυτη ησυχια' τοτε παμε σε αλλες κατηγοριες και φυσικα πολυ υψηλοτερο κοστος αγορας.
Όχι αναγκαστικά, πολλές εταιρείες ψάχνονται με την μείωση του θορύβου σε πρωτογενές επίπεδο ώστε να γλυτώσουν βάρος κλπ σε μονώσεις.
Τα λεφτά του QQ δεν είναι λίγα πάντως για να μην έχει κανείς την απαίτηση για περισσότερη ησυχία.
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
προς cosneo ...Εξακολουθείς να μου κάνεις μαθήματα φυσικής ... και θα σκίσω τα 20άρια μου απο την 1η Γυμνασίου μέχρι την 2α Λυκείου!!!
Και δεν την χώνευα κιόλας!Και για να μην παρεξηγηθω παλι ...
Στο 'ήδη' είσαι εδώ και αρκετό καιρό! Αλοίμονο αν δεν το καταλαβαίνεις!
Μετά την Panamera τι άλλο έμεινε να προσπεράσουμε δηλαδή!!!Τα λεφτά του QQ δεν είναι λίγα πάντως για να μην έχει κανείς την απαίτηση για περισσότερη ησυχία.
Σωστά! Και έχω την εντυπωση πως η Nissan τις κάνει τις 'εκπτώσεις' της στα μοντέλα της. Σαν να βελτιώθηκε πάντως σε σχέση με το προ f/l. Εκεί πάντως που κολάω εγώ είναι περισσότερο ... στον ήχο (στο ηχόχρωμα του 1,6 που είναι μουγκριτό) παρά στον θόρυβο ως θόρυβο.
Ενα ογκώδες αυτοκίνητο με αεροδυναμική cd0,36 είναι όταν άλλα είναι ήδη στο 0,26. Ακόμα και 2 μποφόρ άνεμος μπορεί να προκαλέσει θόρυβο.
Α! Και το βάρος του 1,6 είναι 1392 κιλά σύμφωνα με τον κατασκευαστή (συν 78 κιλά που είμαι εγώ!!!). Δεν είναι και από τα βαρυτερα ακόμα και με τα κλασσικά μικρομεσαία! -
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
ο θορυβος δεν ειναι καθολου υποκειμενικο πραγμα
Υποκειμενικό είναι το πόσο σε ενοχλεί ο όποιος αντικειμενικά μετρημένος θόρυβος ή όχι, εγώ πχ έχω ευτυχώς αρκετά 'αναίσθητο' αυτί... Ο φίλος μου ο Παναγιώτης απο την άλλη ακούει (και μετά κολάει και δεν λέει να ξεκολήσει με τίποτα!!!) το οποιοδήποτε απίστευτο 'τσικι - τσίκι' απο όποια γωνία του αυτοκινήτου μπορείς να φανταστείς... Εγώ έχω μια χαρά 'ήσυχο' το κεφάλι μου και εκείνος είναι μόνιμα στα πρόυθυρα νευρικής κρίσης (και παραπονιέται οταν του λέω οτι η λύση είναι στο δάκτυλο του δεξιου του χεριού: Vol+ )
Στο θεμα μας τωρα , θεωρω λογικο στο qq και asx να ειναι ο κινητηρας σχετικα θορυβωδης γιατι και τα 2 εχουν σχετικα ''αδυναμους'' κινητηρες (μιλαω για 1.6 βενζινη).
Και για να μην παρεξηγηθω παλι , το ''αδυναμος'' αφορα το αμαξωμα που εχει να κινησει σε σχεση με τα αλογα και την ροπη που βγαζει ο κινητηρας. Σκεφτειτε οτι ενα αυτοκινητο μπορει να πρεπει να κινηθει φορτωμενο με 5 ατομα , αποσκευες και να κληθει να κινηθει σε μια δυσκολη ανηφορικη διαδρομη με αναμμενο κλιματισμο
Ο κατασκευαστης δινει κοντες σχεσεις στο κιβωτιο για να τα κανει πιο νευρικα με αποτελεσμα καποιο θορυβο και σχετικη υψηλοτερη καταναλωση. (δε μπορουμε να τα εχουμε ολα σ αυτο τον κοσμο!!!)
Παντως στο θεμα θορυβος στη καμπινα επιβατων ειμαι ιδαιτερα προσεκτικος και εχω αποριψει γι αυτο τον λογο αρκετα αυτοκινητα , ισως καποιος αλλος να θετει αλλες προτεραιοτητεςΌπως πολύ σωστά ανέφερε ο p-george, δεν υπάρχει καμμία απολύτως συσχέτιση μεταξύ Kg/Hp ( ) και θορύβου, υπάρχει μόνο μεταξύ θορύβου του κινητήρα και Kg ηχομόνωσης ( και μελέτης για την ακουστικότητα της καμπίνας), δεν μπορείς να πεις βλέποντας τα χαρτιά οτι αφού έχει 15kg/Hp άρα θα κάνει θόρυβο, γιατι πιθανότατα θα κάνεις λάθος....
-
Δημήτρη Ραζή είσαι φανατικός του σημαδιού του έρωτα ή είναι το δικό σου;
http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/Το_σημάδι_του_έρωτα -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Δημήτρη Ραζή είσαι φανατικός του σημαδιού του έρωτα ή είναι το δικό σου;
http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/Το_σημάδι_του_έρωταΤου σημαδιού και ... του Μπάρκουλη!
http://www.cine.gr/film_redir.asp?film= ... 3%E1%F0%FE
-
θα συμφωνησω μαζι σας οτι κι η μονωση πεσει σημαντικοτατο ρολο , αλλα σκεφτειτε και το εξης
ενα αμαξι με μετριο και θορυβωδη κινητηρα θα εχει την αριστη ηχομονωση ενω ενα αλλο που θα εχει αθορυβο κινητηρα (που ο κατασκευαστης εχει επενδυσει περισσοτερα δηλαδη) θα εχει χαλια (η ηχομονωση αφηνεται στην τυχη της??
εσυ κωστη παραδεξου οτι εκανες κοπανες κι ασε τα 20 αρια στη φυσικη!!! -
Τελικά είναι το καλύτερο αμάξι που είχα ποτέ στη ζώή μου !!!! Το παρασκευοσαββατοκύριακο έκανα καμιά 300 χιλιόμετρα και τι να λέμε ... τέλειο!!!! Τώρα άραξε στο υπαίθριο πάρκιγκ μου και θα το ξαναοδηγήσω Θεού θέλοντος μετά από καμιά 40αριά μέρες!!! Φεύγω πάω στην πρωτεύουσα , φυσικά με το πιάτζιο μου διότι η πόλη είναι απροσπέλαστη με αμάξι και χωρίς θέσεις στάθμευσης!!!! Βασικά θα απολαύσω την ΑΤΡΟΜΗΤΑΡΑ που παρεπιπτόντως πήρε Διπλό μέσα στο Κλεάνθης Βικελιδης !!!!
Ευχαριστώ και τα λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Καλο ταξίδι Κώστα και μην ανησυχείς ... το υπεραυτοκίνητο εκεί θα είναι και θα σε περιμένει.
Και σε έφαγα στα χιλιομετρα του ΣΚ. 600 υπεροχα συνολικά χιλιομετρα σε Καβαλα και Χαλκιδική!!! -
Η αιτια του κτυπηματος που ακουγα στο ταμπλο βρεθηκε απο... εμενα. Τελικα απο αλλου το ακους και απο αλλου ειναι. Προκειται για ενα πλαστικο πανελ που βρισκεται κατω αριστερα της κεντρικης κονσολας, δεξια απο το πενταλ του γκαζιου, ειναι αυτο που αφαιρειται για την αντικατασταση του φιλτρου καμπινας. Αυτο στο τελειωμα του 'παιζει' και ακουγεται σε εντονες και διαδοχικες ανωμαλιες του δρομου. Μαλλον δεν εχει κουμπωθει σωστα απο το εργοστασιο, δεν το πειραζω μην κανω καμμια μ@*@κια και σπασω κανενα κλιπ, με την πρωτη ευκαιρια θα παω να το κουμπωσουν σωστα. Εφτασα τα 2000χλμ, εδω και 300χλμ με κινηση κυριως στην πολη η καταναλωση ειναι σταθερη στα 8.1 και βεβαια εχω αρχισει να το ανοιγω το γκαζακι του. Ακομη κι αν ακολουθει κανεις την ενδειξη αλλαγης σχεσης στο κιβωτιο που εχουν τα euro5 και πηγαινει σαν παππουλης 80+, οι καταναλωσεις που 'υποσχονται' ειναι εντελως θεωρητικες και ο τροπος οδηγησης 'βασανιστικος' για τον κινητηρα.
Χαιρετω την παρεα -
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Ακομη κι αν ακολουθει κανεις την ενδειξη αλλαγης σχεσης στο κιβωτιο που εχουν τα euro5 και πηγαινει σαν παππουλης 80+, οι καταναλωσεις που 'υποσχονται' ειναι εντελως θεωρητικες και ο τροπος οδηγησης 'βασανιστικος' για τον κινητηρα.Φανταζομαι ακολουθώντας την 'ενδειξη' πολύ πιθανό να μην είναι και πολύ θεωρητικές οι καταναλώσεις αλλα σίγουρα είναι οι επιδόσεις! Αστο καλύτερα προς το παρόν.
Εδω και 4000 χλμ είμαι σταθερά στο 8,4 με 'σκληρή' γενικά συμπεριφορά!
Α! Και πήγαινε φτιάξτον τον τριγμό! Μετά και με το δικό σου σύμπτωμα έπαθα μια μικρή φοβία ... και χθες άκουγα έναν απο την μεσαία κολόνα αναμεσα στις πόρτες! Τελικά ... χτυπούσε η γυρισμένη αναποδα πόρπη της ζώνης ασφαλείας! -
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Η αιτια του κτυπηματος που ακουγα στο ταμπλο βρεθηκε απο... εμενα. Τελικα απο αλλου το ακους και απο αλλου ειναι. Προκειται για ενα πλαστικο πανελ που βρισκεται κατω αριστερα της κεντρικης κονσολας, δεξια απο το πενταλ του γκαζιου, ειναι αυτο που αφαιρειται για την αντικατασταση του φιλτρου καμπινας. Αυτο στο τελειωμα του 'παιζει' και ακουγεται σε εντονες και διαδοχικες ανωμαλιες του δρομου. Μαλλον δεν εχει κουμπωθει σωστα απο το εργοστασιο, δεν το πειραζω μην κανω καμμια μ@*@κια και σπασω κανενα κλιπ, με την πρωτη ευκαιρια θα παω να το κουμπωσουν σωστα.Βγαίνει πολύ εύκολα το πλαστικό αυτό. Το πιάνεις απο την άκρη που είναι στο πάτωμα (όχι την άκρη που είναι κοντά στο γκάζι γιατί εκεί δεν είναι κουμπωτό, αλλά αυτή που είναι προς τα έξω κοντά στην κονσόλα) και το τραβάς. Δεν σπάει, είναι αρκετά ελαστικό και έχει κλιπσάκια με μεταλλικό τελείωμα. Μπορεί να μην είναι θέμα κουμπώματος. Και σε εμένα έχει τσόγο και χτυπάει, όπως έχει και το αντίστοιχο πλαστικό απο την πλευρά του συνοδηγού (αυτό έχει περισσότερο). Για να μην χτυπάει μάλλον θέλει κάποια μονωση με ταινία στα άκρα του
-
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
