-
(Για εξοπλισμό)
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=270και (για πρώτες εντυπώσεις)
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=285και (για 'μειονεκτήματα')
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=300Τελικά το enjoy νέας εσοδείας (μετά το καλοκαίρι δηλαδή) έχει mp3 CD ή το έκαναν απλό CD; Όσο για το αυτοκίνητο, μου αρέσει όλο και περισσότερο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
(Για εξοπλισμό)
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=270και (για πρώτες εντυπώσεις)
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=285και (για 'μειονεκτήματα')
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=300Τελικά το enjoy νέας εσοδείας (μετά το καλοκαίρι δηλαδή) έχει mp3 CD ή το έκαναν απλό CD; Όσο για το αυτοκίνητο, μου αρέσει όλο και περισσότερο.
Να δείς πόσο θα σου αρέσει μετά απο 5-6 χρόνια που θα του έχεις κάνει καμια 100000 χλμ και όταν το πλένεις θα σου λένε καλορίζικο το νέο σου αυτοκίνητο. Θα με θυμηθείς...
-
Να δείς πόσο θα σου αρέσει μετά απο 5-6 χρόνια που θα του έχεις κάνει καμια 100000 χλμ και όταν το πλένεις θα σου λένε καλορίζικο το νέο σου αυτοκίνητο. Θα με θυμηθείς...
Χαίρομαι όταν διαβάζω τέτοια.
Και ένα upload από μένα.
Σχεδόν 10.000 χλμ και ουδέν πρόβλημα.
Κατανάλωση υπολογισμένη γύρω στα 7,9 λτ/ 100 χλμ με χαλαρή και μικτή χρήση.
Φτου φτου. -
Χεχεχε
Xenophon, εμένα μου καίει σταθερά 1 λίτρο παραπάνω (9) για χρήση αποκλειστικά σχεδόν εντός πόλης.
-
ξερει κανενας χωρα κατασκευης του vectra;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
ΧεχεχεXenophon, εμένα μου καίει σταθερά 1 λίτρο παραπάνω (9) για χρήση αποκλειστικά σχεδόν εντός πόλης.
1 λίτρο παραπάνω; Το (9) τι είναι;
-
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Χεχεχε
Xenophon, εμένα μου καίει σταθερά 1 λίτρο παραπάνω (9) για χρήση αποκλειστικά σχεδόν εντός πόλης.
1 λίτρο παραπάνω; Το (9) τι είναι;
Ennoei 9lt / 100km
Stavros
PS Sorry gia ta greeklish, alla ksexasa na ry8misw to elliniko pliktrologio se ayto to pc. laterz...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
ξερει κανενας χωρα κατασκευης του vectra;Το δικό μας πάντος ήρθε από την Αγγλία. Σημιώνω ότι έχει 92000 απροβλημάτιστα km.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Χεχεχε
Xenophon, εμένα μου καίει σταθερά 1 λίτρο παραπάνω (9) για χρήση αποκλειστικά σχεδόν εντός πόλης.
1 λίτρο παραπάνω; Το (9) τι είναι;
Ennoei 9lt / 100km
Stavros
PS Sorry gia ta greeklish, alla ksexasa na ry8misw to elliniko pliktrologio se ayto to pc. laterz...
Α, οκ φίλε τώρα κατάλαβα.
Sorry.
Όλα καλά δηλαδή. -
Εμμανουήλ δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο. Μήπως προσπάθησες αρκετές και συνεχόμενες φορές να βάλεις μπροστά; Αυτό το παθαίνουνε τα όπελ, και αρνούνται να πάρουν αν δεν τα αφήσεις για κανένα 5λεπτο μετά τις άκαρπες προσπάθειες να 'ηρεμήσουν'. Και στο καντέτ, και στα 2 άστρα το ίδιο.....
Μια άλλη βλάβη που έπαθε ένας συνάδελφός μου προχθές.
Αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων και συγκεκριμένα το σύστημα που συνδέει το λεβιέ με το κιβώτιο. Νομίζω ότι λέγεται παλάντζο, χωρίς να είμαι σίγουρος. Λοιπόν αυτό το εξάρτημα αρνούνταν να κουμπώσει την 1η και τη 2α, οπότε ο άνθρωπος άναψε το δίσκο μέχρι να πάει στο συνεργείο με 3η..... Συμπτώματα που είχε πριν συμβεί η βλάβη ήταν σφιχτό κούμπωμα ( κάτι σας είπα τώρα..... ) και ελαφρύ γρατζούνισμα της 2ας στα βάλσιμο. Το αυτοκίνητο ήταν κόρσα 1.4, αλλά νομίζω ότι τα κιβώτια είναι τα ίδια. -
Δυστυχώς δεν ήταν μπούκωμα ή κάτι παρόμοιο από ανεπιτυχείς προσπάθειες εκκίνησης. Απλά δεν έφτανέ καύσιμο εκεί που έπρεπε. Σε κους κους παλιότερα με τον μηχανικό που μου έκανε συντήρηση στο αμάξι (από πάνω τους είμαι συνέχεις) μου είχε δείξει που να χτυπήσω την κεφαλή των κυλίνδρων αν μου κολλήσει το μπεκ γιατί είναι κάτι συνηθισμένο όπως μου είπε. Που να φανταστώ ότι θα μου τύχαινε αλλά στο πιο απόλυτο. Η αλήθεια είναι ότι έχει αρχίσει να ξεθωριάζει η καλή εικόνα που είχα για την Opel μια και οι βλάβες έχουν έρθει απότομα και είναι όλες σοβαρές και δαπανηρές. Λες και έχουν τα εξαρτήματα ημερομηνία λήξης βρε παιδί μου.
-
Είναι δηλαδή πρόβλημα μπεκ ή κακής ποιότητας βενζίνης;
-
Από ότι μου εξήγησε ο τεχνικός δεν είναι θέμα μόνο βενζίνης αλλά επικαθήσεων που συσσωρεύονται με τον καιρό βοηθούμενα από την ποιότητα και την κατασκευή του μπεκ. Ομολογώ ότι δεν έχω καθόλου εμπειρία από τέτοια συστήματα γιατί η ενασχόληση μου ήταν σχεδόν αποκλειστικά σε βενζινοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας και λιγότερο σε πετρέλαια που έχουν και αυτά μπεκ. Σε δε σύγχρονα βενζινοκίνητα σχεδόν καθόλου. Πραγματικά θα ήθελα να μάθω από όποιον φίλο μας έχει τις γνώσεις για το τι συνέβη και γιατί.
-
Ναι το enjoy έχει mp3 player κανονικά.Επίσης την αύξηση τιμής που αναφέρεις εμένα δεν μου την έβαλαν καθώς είχα πάει πριν 3 μήνες να δω το αυτοκίνητο και μου πε θα σου το δώσω με το παλιό τιμολόγιο. Να ξέρεις επίσης πως το προηγούμενο astra εμφάνιζε προβλήματα με τον υπολογιστή ταξιδίου.Γενικά τα πολλά ηλεκτρονικά (τα περισσότερα δεν τα χρειαζόμαστε πιστεύω) αν σου χαλάσει κάτι την έβαψες.
Τα πίσω δισκόφρενα αξίζουν???300 ευρώ νομίζω κάνουν...Ο αισθητήρας παρκαρίσματος??? Σε πόση απόσταση σε προειδοποιούν να σταματήσεις για να μην χτυπήσεις? Πόσο κοστίζουν?
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
ξερει κανενας χωρα κατασκευης του vectra;nomizw oti ta vectra / signum / astra caravan paragontai sthn germania,
bochum kai ruesselsheim...pantws an exei ton VIN mporoume na broume thn proeleysh...
-
Ο χρήστης guiltycs έγραψε:
Ναι το enjoy έχει mp3 player κανονικά.Επίσης την αύξηση τιμής που αναφέρεις εμένα δεν μου την έβαλαν καθώς είχα πάει πριν 3 μήνες να δω το αυτοκίνητο και μου πε θα σου το δώσω με το παλιό τιμολόγιο. Να ξέρεις επίσης πως το προηγούμενο astra εμφάνιζε προβλήματα με τον υπολογιστή ταξιδίου.Γενικά τα πολλά ηλεκτρονικά (τα περισσότερα δεν τα χρειαζόμαστε πιστεύω) αν σου χαλάσει κάτι την έβαψες.Τα πίσω δισκόφρενα αξίζουν???300 ευρώ νομίζω κάνουν...Ο αισθητήρας παρκαρίσματος??? Σε πόση απόσταση σε προειδοποιούν να σταματήσεις για να μην χτυπήσεις? Πόσο κοστίζουν?
Από υπολογιστή ταξιδίου είμαι εντάξει (νομίζω), αλλά το ρολόι είναι χαλασμένο από την αρχή, χάνει την ώρα συνέχεια. Βαριέμαι όμως να πάω να μου το φτιάξουν αφού τα υπόλοιπα δουλεύουν, ίσως στο πρώτο service.
Τα πίσω δισκόφρενα υπό κανονικές συνθήκες δεν νομίζω ότι προσφέρουν σημαντική διαφορά στο φρενάρισμα, όμως αν έχεις κόσμο στα πίσω καθίσματα ή φορτίο στο πορτμπαγκάζ λογικά υπάρχει καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα ταμπούρα. Αισθητικά δένουν πολύ καλύτερα με τις ζάντες.
Ο αισθητήρας παρκαρίσματος είναι πολύ χρήσιμος και σε γλιτώνει από αρκετές περιπέτειες (πλην της ευκολότερης στάθμευσης, σε προειδοποιεί για τους πεζούς-δαμάλια που μολονότι σε βλέπουν ότι κάνεις όπισθεν, περνάνε πίσω από το αυτοκίνητο σαν να μην τρέχει τίποτα). Κοστίζει 280 ευρώ για τοποθέτηση από την αντιπροσωπεία. Αρχίζει να βαράει όταν βάζεις όπισθεν και υπάρχει εμπόδιο στο 1-1,5 μέτρο και όσο το πλησιάζεις το μπιπ-μπιπ γίνεται όλο και πιο γρήγορο. Στα ~20-30 εκατοστά γίνεται μακρόσυρτος ήχος.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στα ~20-30 εκατοστά γίνεται μακρόσυρτος ήχος.Θα τον έβαζα αμέσως αν μακρόσυρτος γινόταν ο ήχος στα ~4cm!
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες manosk. Μάλλον δεν θα βάλω αισθητήρα παρκαρίσματος. Χαλασμένο ρολόι?? Ελπίζω να μην σου ξυλώσουν όλο το ταμπλώ
Α ναι και κάτι άλλο.Στρώσιμο στα πόσα χιλιόμετρα σου είπαν να το κάνεις???Μέχρι πόσες στροφές??? Καλές βόλτες!
-
Καλά όλα σε εμένα τυχαίνουν ή δεν γράφετε τις βλάβες σας!!!
Προχτές μετά από μικρή διαδρομή και μικρή επίσης στάση αρνήθηκε να εκκινήσει. Ούτε τσαφ τίποτα παρά μόνο όσο το γύριζε η μίζα. Φόρτωμα και επίσκεψη σε συνεργείο, όχι την αντιπροσωπία μια και η ώρα ήταν προχωρημένη. Διάγνωση φραγμένα μπεκ. Επισκευή την επομένη με κόστος 180 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από ότι μου είπε ο τεχνικός είναι συχνή βλάβη στα Opel. Ισχύει; Είχε κανένας το ίδιο πρόβλημα;Φίλε Μανώλη,
Τέλη Ιουλίου έβαλα βενζίνη σε βενζινάδικο που την ίδια ώρα γέμιζε κάποιες δεξαμενές του.. Την επόμενη μέρα μετά από περίπου 150km έμεινα όπως και εσύ.. Το πήγα στην αντιπροσωπία και μου είπαν ότι δεν είχε πρόβλημα η αντλία (όπως φοβόμουνα) αλλά απλά κα8άρισαν την αντλία και τα μπέκ. Κόστος: 60 ευρώ. Σημείωση: Δεν αλλάξανε όπως διαπίστωσα φίλτρο βενζίνης κάτι που έκανα τελικά μόνος μου.
Μετά από 3 μήνες (που σημαίνει αρχές Νοεμβρίου) έπαθα πάλι ξαφνικά ακριβώς το ίδιο. Δεν έπαιρνε μπρος κατά τον ίδιο τρόπο. Φαντάστηκα ότι ξαναβούλωσαν τα μπεκ γιατί ενδεχομένως δεν είχε καθαριστεί και το ρεζερβουάρ. Πάλι αντιπροσωπεία και μετά απο σχετικό έλεγχο μου είπαν ότι πάλι φταίνε τα μπεκ και θέλουν καθάρισμα. Το καθάρισμα αυτή την φορά δεν έγινε με απλό καθάρισμα με κάποιο ειδικό υγρό όπως την πρώτη φορά αλλά με την χρήση υπερήχων σε κάποιο μηχάνημα. Τελικά, όλα ok με κόστος αυτή την φορά 70 ευρώ.
Το αυτοκίνητο έχει 120.000 km.Την δεύτερη φορά που ήμουν στην αντιπροσωπεία βρήκα εκεί κάποιον που είχε κάπου 200.000km και μου είπε πως του έχει παρουσιαστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα κάπου 5-6 φορές.
Ελπίζω να μην πάθουμε και εμείς τα ίδια...
PS. Εδώ και καιρό μου κάνει κατά διαστήματα μικροδιακοπές και λόγω EGR αλλά επειδή δεν το κάνει με μεγάλη συχνότητα δεν έχω κάνει κάτι..
Προβλήματα με EGR έχεις? Πόσα km έχεις κάνει?
-
Καλημερα και καλη εβδομαδα.Την παρασκευη πηγα στην opel για τα προβληματακια που εχω αναφερει παραπανω.Το προβλημα με τον ηχο στα πλαστικα του τιμονιου εξαλειφτηκε αλλα δεν ρωτησα τι ακριβως ηταν.Παντως σιγουρα κατι ειχε λυθει απο τα πλαστικα και μυριζε και καποιο σπρεϊτ μαλλον λιπαντικο.Το καθισμα δεν διορθωθηκε ακομα,η διαγνωση παντως λεει οτι τον ηχο τον κανει η βαση του καθισματος.Δεν διορθωθηκε επειδη δεν υπαρχει και θα παραγγελθει απο Γερμανια οποτε θα φτασει σε κανα δυο βδομαδες και τοτε θα αλλαχθει.Παντως στην αντιπροσωπεια ηταν πολυ εξυπηρετικη και μου εδωσαν και αυτοκινητο αντικαταστασης.Αυτα τα ολιγα.
Το EGR τι ειναι;;;
OPEL FORUM