Να υποθέσω ότι κάτι διακοπές/κοψίματα που βλέπω μέχρι τις 2000 στροφές και απο εκεί και πάνω εξαφανίζονται οφείλονται εκει? Παρουσιάστηκε κάπου στα 150.000km. Μέχρι τώρα δεν έχω αλλάξει πολ/στή.
Αναφέρομαι σε 1.4G toy 1999.
Να υποθέσω ότι κάτι διακοπές/κοψίματα που βλέπω μέχρι τις 2000 στροφές και απο εκεί και πάνω εξαφανίζονται οφείλονται εκει? Παρουσιάστηκε κάπου στα 150.000km. Μέχρι τώρα δεν έχω αλλάξει πολ/στή.
Αναφέρομαι σε 1.4G toy 1999.
παιδιά.. κάποια βοήθεια κανείς..?
astra-g mod 1999
κάποια προβλήματα με το διακόπτη του ανεμιστήρα κλιματισμού ξέρει κανείς που οφείλονται? πως βγαίνει όλο το πλαστικό της κονσολας μπροστά (αυτή που κάποιοι την βάφουν).. κουμπωτή είναι?
Να αναφέρω και εγώ την πολύ καλή συμπεριφορά του astra με τα κίτρινα bilstein. Αν και είχα και εγώ το φόβο μήπως αποδειχθούν σκληρά για οδήγηση στην πόλη τελικά ήταν ότι ακριβώς ήθελα.. Πριν 1.5 περίπου χρόνο τιμή 490Ε (αν θυμάμαι καλα..)
Ξέρει κανεις τι γινεται αν στην ιδια διαδρομή σε φωτογραφίσουν δυο διαδοχικά φωτογραφικα ραντάρ? Μου ηρθε κληση και δικάστηκα μιά φορά προ ημερών για παράβαση του 2002 στην ΕΟ Κατερίνης-Θεσνίκης και λίγες μέρες μετά το δικαστήριο μου ήρθε και δεύτερη φωτογραφία με την ίδια ημερομηνία που μου είχε έρ8ει και η πρώτη φωτογραφία πριν την 2ετία.. Οι δύο φωτογραφίες απέχουν κάπου 50km.. Νέο δικαστήριο? με νέο πρόστιμο?
Θα ήθελα να ρωτήσω τι γνώμη έχετε για τα SHELL HELIX ULTRA. Δεν έχω δει στα διάφορα topic απόψεις για τα συγκεκριμένα λάδια. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι τόσο καλά?
Μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξω το πίσω καζανάκι της εξάτμισης γιατί έχει τρυπήσει σχεδόν σε 2-3 μεριές. Το αυτοκίνητο είναι astra-g 1.4.
Τι μπορώ να βάλω? Δεν σκοπεύω να πάρω κάτι xtreme.. απλά κάτι που να κάνει τη δουλειά τουλαχιστον όπως την έκανε το εργοστασιακό.. Επίσης έχω ακούσει πως καμμιά φορά η υποτιθέμενη βελτίωση δεν είναι η αναμενόμενη λόγω του ότι μειώνεται η αντίσταση που βρίσκουν τα καυσαέρια, etc..
Κάνω συχνά τη διαδρομή Αθήνα-Λαμία και ξέρω πολύ καλά τα έργα στο κομμάτι αυτό. Κρίνοντας λοιπόν από αυτό βασικά, θα ήθελα να μου πουν οι 'νομοταγείς' φίλοι που κατηγόρησαν τέτοιες κινήσεις γιατί είναι μεμπτό να αποφεύγουμε τα διόδια...
Επειδή έχουμε ΕΟ σαν το κομμάτι που περνά μέσα από τον Αγ Κωνσταντίνο όπου ίσα-ισα χωράνε οι νταλίκες και κάθε στραβοτιμονιά θα σε ρίξει στο χαντάκι? Μάλιστα το συγκεκριμένο κομμάτι έχει άπειρες λακούβες κ χαντάκια που στην προσπάθεια να τα αποφύγεις κινδυνεύεις να βγεις από το δρόμο και να καταλήξεισ στην μπαριέρα ή το χαντάκι. Το συγκεκριμένο κομμάτι παραμένει έτσι νομίζω τουλάχιστον 1.5 χρόνο.
Επειδή έπρεπε να περάσει μια δεκαετία για να δωθεί στην κυκλοφορία η δεύτερη λωρίδα που ΥΠΗΡΧΕ αλλά ήταν κλεισμένη με πινακίδες έργων όταν το οδόστρωμα δεν είχε απολύτως τίποτα περίπου 2km πριν τα διόδια της Τραγάνας στο ρεύμα προς Λαμία? Έργα δεν γινόντουσαν, οι δύο λωρίδες γινόντουσαν μία πριν την στροφή διαρκείας και έπρεπε να γίνουν 2 καραμπόλες πριν κάπου 2 χρόνια για να αποφασίσουν ότι ο δρόμος δεν έχει τίποτα και τσάμπα τον έχουν κλεισμένο.
Επειδή από όλα τα 200km που έχει το κομμάτι αυτό προτεραιότητα στο να στρωθεί καινούριος ασφαλτοτάπητας είχαν κάποιες ατέλειωτες ευθείες με ήδη αρκετά καλό οδόστρωμα?
Πιστεύω ότι αντίστοιχα 'επειδή.. ' όλοι οι φίλοι εδώ μέσα μπορούν να πουν για το ίδιο αλλά και για άλλα κομμάτια του οδικού δικτύου. Κανείς νομίζω δεν είναι αντίθετος με το να πληρώνει διόδια αρκεί να ΒΛΕΠΕΙ ότι τα λεφτά του πιάνουν τόπο. Το θέμα των παρακάμψεων ξεκινά βασικά από την ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ σε τέτοια θέματα και ΕΛΑΧΙΣΤΑ έχει να κάνει με θέματα τσιγκουνιάς.
Σε polo 2004, 101hp, 10000km παρατηρώ από την αρχή που το πήρα διακοπές κατά το ρελαντί. Επίσης κατά την πορεία σε άφημα του γκαζιού υπάρχει ένα 'κλώτσημα' του αυτοκινήτου. Έγινε αλλαγή στα ωστήρια μετά από εκτίμηση της αντιπροσωπείας αλλά το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.
Το πρόβλημα είναι ενοχλητικό, η αντιπροσωπεία ΄λεέι τις συνηθισμένες δικαιολογίες..
Κάποιος φίλος με αντίστοιχο πρόβλημα? Καμμιά γνώμη?
Σε polo 2004, 101hp, 10000km παρατηρώ από την αρχή που το πήρα διακοπές κατά το ρελαντί. Επίσης κατά την πορεία σε άφημα του γκαζιού υπάρχει ένα 'κλώτσημα' του αυτοκινήτου. Έγινε αλλαγή στα ωστήρια μετά από εκτίμηση της αντιπροσωπείας αλλά το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.
Το πρόβλημα είναι ενοχλητικό, η αντιπροσωπεία ΄λεέι τις συνηθισμένες δικαιολογίες..
Κάποιος φίλος με αντίστοιχο πρόβλημα? Καμμιά γνώμη?
μια παρατήρηση... προ 15ημερο αναψε φλας στο προπορευόμενο όχημα στο πέταλο αλλά ένδειξη σε παλιό αντιρανταρ που είχα δεν πήρα. Το αντιραντάρ είναι παλιό μοντέλο αλλά τουλάχιστον Κα ανιχνεύει.. δεν ξέρω τι μπορεί να έφταιξε..