-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
...Α5 sportback 2.0 TFSI σημερα για καμια 50αρια χιλιομετρα...Καταρχας το αμαξι ειναι πανεμορφο! Εχει 41.000 χλμ που δεν του φαινονται καθολου. Σε γκρι σιελ χρωμα με σοκολατι δερματινο εσωτερικο και 19αρες υπεροχες ζαντες ειναι απλα...πλιτς!
Αφου το χαζεψα αρκετη ωρα απ'εξω ανοιγω την -χωρις πλαισιο- πορτα και μπαινω στην θεση του οδηγου. Σκληρο το καθισμα οπως απεδειχθει και στην πορεια και χειροκινητες οι ρυθμισεις (μα ειναι δυνατον σε ενα αμαξι 60+ χιλιαδων €?) αλλα η τελεια θεση ερχεται σε δευτερολεπτα. Ωραιο περιβαλλον, ενα εσωτερικο που σε αγκαλιαζει με ομορφα υλικα και ηλεκτρικο χειροφρενο. Στο κεντρο του ταμπλο ειχε μεγαλη εγχρωμη οθονη πληροφοριων για ηχοσυστημα (audi concert εγραφε)και κλιματισμο που με εκανε να πιστεψω οτι εχει navi αλλα τελικα δεν ειχε. Βαζω την πλακετα που εχει για κλειδι στην σχισμη παιζω λιγη ωρα με το μενου, απενεργοποιω το star-stop (ξερω δεν ειμαι οικολογος αλλα μου την σπαει ) και παω να ξεκινησω αλλα το ηλεκτρικο χειροφρενο δεν λυνει μονο του οπως εχω συνηθισει απο τα Γαλλικα που παιζω μπαλα κυριως. Πρεπει να το λυσεις ενω συγχρονως πατας φρενο. Πολυ μαλακα τα πενταλ του και ελαφρυ το τιμονι του, γενικα πολυ ευκολο αυτοκινητο. Σφιχτη αρκετα η κυλιση του (μαλλον παιζουν ρολο οι 19αρες εδω με ολοκαινουργια λαστιχα P Zero Rosso σε 255/35...), παταει ομορφα στον δρομο και σου δινει ενα υπεροχο αισθημα ασφαλειας. Πολυ καλη ηχομονωση, απολαυστικο σε αισθηση το 6αρι του και ο κινητηρας τραβουσε δυνατα με γλυκια ροπη. Οπως ενημερωθηκα απο τον ιδιοκτητη φοραει προγραμμα της αντιπροσωπειας με αγνωστο αριθμο αλογων , πιστευω καπου μεταξυ 220-240 πρεπει να ειναι. Γενικως σε ανοιχτο δρομο φορτωνεις χιλιομετρα πολυ ευκολα χωρις να το παρεις χαμπαρι. Δεν το πιεσα ιδιαιτερα, το πολυ μεχρι 4.500σ/λ να το πηγα αλλα τα 180 τα επιασα για πλακα και δεν πηρα γραμμη μεχρι που κοιταξα κοντερ. Δεν σου αφηνει την αισθηση της μαουνας και κυριαρχει διακριτικα το σπορτιφ στοιχειο με ελαχιστο bodyroll στις παρατεταμενες με οσα. Οσο ευκολα φορτωνεις χιλιομετρα αλλο τοσο ευκολα φρεναρεις με τα πολυ δυνατα φρενα του που σου δινουν σιγουρια και με τα xenon δεν χρειαζεσαι πρακτικα προβολεις ουτε στο σκοταδι.
Οι χωροι ειναι ενα θεμα καθως πισω εχει πολυ χαμηλο ουρανο λογω σχεδιασμου και εγω που ειμαι 1,84 εβρισκα ενω ειχα χωρο για τα ποδια ακομα και πισω απο την δικη μου θεση που οδηγαω αρκετα πισω αλλα για 4 ατομα ειναι μια χαρα.
Τελικα ηταν ενα ευχαριστο αυτοκινητο που πιστευω οτι με πιο μαλακα καθισματα και 18αρες (μην πω και 17αρες) και ενα κλικ πιο μαλακη αναρτηση θα ερχοταν ακριβως στα γουστα μου. Ομορφο, πολυ ποιοτικο, γρηγορο και ασφαλες. Δεν εχω οδηγησει κατι αλλο της κατηγοριας του βεβαια αλλα πιστευω οτι χτυπαει κορυφη ευκολα.send from a galaxy far far away
-
-
Και πολύ καλά θα κάνεις
Πρέπει κατά την γνώμη μου να είναι το χειρότερο test που έχει γίνει ever -
'Αίσθηση θορύβου' και 'Καλή διάθεση'
Μου αρέσει που τα κριτήριά τους είναι αμιγώς τεχνικά, με αποτέλεσμα να ειναι δίκαιη η σύκριση μεταξύ των μοντέλων...
το χειρότερο δεν είναι ότι μας κοροϊδεύουν, είναι ότι δεν κάνουν καν προσπάθεια να το κρύψουν... -
Ο χρήστης billy7 έγραψε:
Οδηγησα C5 με υδροπνευματικη ΙΙΙ και επαθα πλακα με το επιπεδο ανεσης....
Γιατί δεν βάζουν σε περισσοτερα αυτοκινητα τέτοια συστήματα;
Η σύγκριση με το προσφατο TD insigniaηταν τραγικη.....Παρε κοσμε γερμανικά αμάξια....
αποκλείεται να λες αλήθεια
στο autobild έγινε έρευνα άνεσης και βγάλανε το golf καλύτερο από c5 με υδροπνευματική
1η βέβαια η S500 Mercκαλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
για πες, γιατι;
σοβαρα ρωταω... απο τοτε που το οδηγησα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχουν επικρατησει καθολικα στην αυτοκινητοβιομηχανια αφου η διαφορα τους ειναι τεραστια...ξερεις ποσο κοστιζει η επισκευη/αλλαγη τους?
Τα ιδια με το να χες αμορτισερακια.. Με τη σειρα απο gs-gsa-cx-xantia I-xantia II..Μη πεις τιποτα θα με αναγκασεις να σκαναρω τιμολογια..
Κατα τ αλλα Δια δε λες να βαλεις μυαλο...
-
στα 340.000 χλμ έχω αλλάξει 3 φορες αμορτισέρ (θέλει εδώ και καιρό καινούργια αλλά δεν παίζει) που σημαίνει γύρω στο 1600 ευρώ.
Δε νομίζω τελικά να κοστίζει παραπάνω η υδροπνευματική.
-
Νονούλη δεν μίλησα για κόστη. Ούτε ξέρω πόσο πάει το μαλλί. Για οδηγική αίσθηση μίλησα, τουλάχιστον σε Xantia.
-
Μα κι εγω πανω σε αυτο απαντησα , αλλωστε δεν εγραψες κατι για κοστος εσυ.. Κατα τ αλλα μονο οταν δεις ποσα δειχνει το κοντερ καταλαβαινεις τι μπορει να κανει το υδροπνευματικο... Συμφωνοι οτι μπορει να μη σ αρεσει ή ταιριαζει ο τροπος με τον οποιο στριβει το υδρο.
-
Δεν θα στρίψω και πολύ... με έχει πιάσει ναυτία από τις κλίσεις μέσα σε 3 λεπτά...
-
Η αλήθεια είναι πάντως οτι στρίβει το άτιμο!
-
Πρωτη φορα βλεπω οδηγο να τον ζαλιζει το αυτοκινητο... Το αμαξι επιμενω οτι εβαζε τα γυαλια σε πολυ ανταγωνισμο παρα τις κλισεις την εποχη του και με ανεση και ποιοτητα κυλισης μεγαλυτερης κατηγοριας...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το συγκριτικό λοιπόν του τεύχους 153 ημέρα κυκλοφορίας 3-9-2010Απολάυστε
Καλά δίνεις 1,50 ευρώ για να αγοράσεις το παπαροπεριοδικό χωρίς τουλάχιστον να θες να βάψεις η να τυλίξει κάτι
Uploaded with ImageShack.us
-
Εδώ άλλοι κάνουν το ίδιο πράγμα για τις εφημερίδες καθημερινά...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πρωτη φορα βλεπω οδηγο να τον ζαλιζει το αυτοκινητο... Το αμαξι επιμενω οτι εβαζε τα γυαλια σε πολυ ανταγωνισμο παρα τις κλισεις την εποχη του και με ανεση και ποιοτητα κυλισης μεγαλυτερης κατηγοριας...Αυτοκίνητο δεν με ζαλίζει. Η Xantia ήταν πλοίο όμως. Πλάκα επίσης είχε όταν σηκώνονταν σούζα στην εκκίνηση...
-
Αυτο γινοταν μονο στην xantia I απουσια 6ης σφαιρας αντιβυθισης, στη ΙΙ σχεδον δε το καταλαβαινεις..ειλικρινα δε βρισκω κατι αρνητικο στο συγκεκριμενο θεμα ,συγκεκριμενο χαρακτηριστικο του αυτοκινητου ειναι και οχι προβλημα..
-
Δεν είναι πρόβλημα. Όταν σηκώνεται μπροστά στην επιτάχυνση οι επιβαίνοντες αισθάνονται μεγαλύτερη επιτάχυνση (επιτάχυνση αυτοκινήτου + το μικρό ποσοστό του βάρους τους).
-
-
Εγώ πιστεύω πως για το φαινόμενο αυτό δεν φταίει η ανάρτηση αλλά τα εξαγριωμένα άτια των μοτέρ του Psa ακόμα και του 1.6 με τα 90 άλογα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πλάκα επίσης είχε όταν σηκώνονταν σούζα στην εκκίνηση...
Που θα βρούμε μια τέτοια να πάμε βόλτα! -
Υπαρχουν και τα λουνα παρκ..
Οδήγησα....