-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
αλλά βαρκες 599
Κοίτα λίγο πως είναι μια Ιταλική βάρκα και πες μου αν έχει καμία σχέση με 599:
Ήταν ένα τέτοιο αραγμένο όλη τη βδομάδα στο Πόρτο Χέλι. Τιμή μεταχειρισμένου: ~7.000.000€
ασχετο..
εγω ειχα δει περισυ στη ζακυνθο το sea force one
ισως η πιο εντυπωσιακη βαρκα που εχω δει ποτε μουπαρε και μπροσουρα
http://www.seaforceoneyacht.com/brochure_web.pdfMε την άλφα να δω τι γκομενάκια θα βγάζετε..
Sent from my LG-P500
Τα καλύτερα φυσικά.
σε σχεση με το q5 , ποια θα γυρισει να τους κοιταξει ?
-
Σιγά τη γκομενοπαγίδα το Q5!
Είδα και στο Χέλι που ήμουν με το Audi. Ουρά έκαναν! Σημασία πάντως έχει η προσωπικότητα του ανθρώπου! Να τα λέμε αυτά!
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τα καλύτερα φυσικά.
Σωστόοοος!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τρέχει διαγωνισμός τρολλαρίσματος μάλλον...
Αν δε βγει 12κυλινδρος με τη μηχανή στο κέντρο, αλλά βαρκες 599 φυσικά και θα πέφτει τρολλάρισμα
Και μην πεις ότι οι λάμπο έχουν ιταλικούς κινητήρες γιατί θα αμολησω το vellerefonti που με έβρισε μόλις είπα κάτι τετοιο
Sent from my LG-P500
Πολύ θα ήθελα μια 'βαπορίσια' GTO.
Και δεν τον αμολάς; Καιρό έχω να μιλήσω με τον Κων/νο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Mε την άλφα να δω τι γκομενάκια θα βγάζετε..
Sent from my LG-P500
Τα καλύτερα φυσικά.
σε σχεση με το q5 , ποια θα γυρισει να τους κοιταξει ?
Κάποια με γούστο.
-
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Αυτά είναι χθεσινά Νεα. Ειδικά στα τουρμπατα είναι στάνταρ. Επίσης αυτά που πανε για τεστ ντραιβ φεύγουν πιο ελεγμενα από το εργοστάσιο.
Μάλιστα. Κ στάνταρ είπαμε ε; Κ πιο εξελιγμένα αυτά που πάνε για test drive; Τι είπες τώρα...μάλλον το έχει το όνομα ε;
Αν σου ζητούσα να μου αποδείξεις το αντίθετο Μαλλον θα μου ζητουσες να σου κάνω απόδειξη εγώ. Επειδή όμως αποδείξεις και ντοκουμέντα δεν έχουμε ας κρατήσει ο καθένας μας την άποψη του, μαζί φυσικά με τα οποία στοιχεία και γνώσεις έχει.
(Σταλθέν εκ κινητού πληχτρολόι. Δείξατε ελαστικότητα εις ορθογραφικές αστοχίες.)
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αν σου ζητούσα να μου αποδείξεις το αντίθετο Μαλλον θα μου ζητουσες να σου κάνω απόδειξη εγώ. Επειδή όμως αποδείξεις και ντοκουμέντα δεν έχουμε ας κρατήσει ο καθένας μας την άποψη του, μαζί φυσικά με τα οποία στοιχεία και γνώσεις έχει.
(Σταλθέν εκ κινητού πληχτρολόι. Δείξατε ελαστικότητα εις ορθογραφικές αστοχίες.)
Ναι, έχουμε όλοι το δικαίωμα του λόγου. Οπότε ο καθένας...μπορεί να λέει ό,τι θέλει.
-
Οποιαδήποτε θεωρία θα πρέπει να εξηγεί το πειραματικό εύρημα της δυναμομέτρησης του S3 στα 249 άλογα τροχό τη στιγμή που το Golf R με ίδιο κινητήρα (+ 5 άλογα ονομαστικά, 270 αντί 265) και μετάδοση (Haldex) μετρήθηκε στο ίδιο δυναμόμετρο στα ~230 άλογα. Σε συνδυασμό με τις μετρήσεις επιδόσεων όπου το βαρύτερο-πιο αδύναμο S3 έριξε στο Golf R 1.3 sec στα 0-1000 μ. και σε όλες τις ρεπριζ επίσης.
Πιθανές θεωρίες:
- Λάθος του περιοδικού
- Λάθος του δυναμόμετρου
- Ολα τα S3 βγάζουν ~285-300 άλογα στρόφαλο αλλά δηλώνονται σαν 265
- Το συγκεκριμένο S3 έβγαζε ~285-300 άλογα στρόφαλο
Τα υπόλοιπα, ειρωνειούλες και κτλ. emoticons είναι εκ του περισσού.
-
ένας φίλος (μηχανικός) μου είχε πει χαρακτηριστικά : τα TSI τα κλάνεις και βγάζουν άλογα.
έχουν τα άτιμα πολλά περιθώρεια βελτίωσης για αυτό κ γίνεται χαμός από tuners για αυτά.
ότι ακριβώς δεν γίνεται π.χ. για τα τούρμπο μοτέρ των Οpel.
-
Επί της αρχής δεν είναι rocket science:
- Εχει η τουρμπίνα περιθώρια αύξησης της πίεσης (κυρίως ως προς το μέγεθος της και το turbo lag που τότε προκύπτει...) και τρόπο επιβολής αυτής (πχ. μηχανισμός overboost κτλ.) ?
- Μπορεί ο λόγος AFR να αυξηθεί (= ψεκασμός ΛΙΓΟΤΕΡΟΥ καυσίμου για δεδομένη ποσότητα / πίεση αέρα) χωρίς υπερβολικά φτωχό μίγμα και κίνδυνο για αυξημένες θερμοκρασίες και μπουμ ? (εδώ προκύπτει ενδεχομένως και οικονομία καυσίμου!)
- Μπορεί να αυξηθεί το advance χωρίς knock και χωρίς ανάγκη καυσίμου 110 RON ?
Αλλά στην εφαρμογή θέλει ειδικούς και όχι να πειραματίζονται με τους κινητήρες μας. Και πάντα σε δυναμόμετρο ή με συγκεκριμένη διαδικασία, όχι στην τύχη... (οι 'κονσέρβες' αναγκαστικά είναι κάπου ανάμεσα, είναι μεν για κινητήρες παρόμοιους με το δικό μας αλλά σε φάση ελάχιστου κοινού παρονομαστή και άρα όχι βελτιστοποιημένες)
Δεν είναι τόσο δύσκολο ένας κινητήρας με αρκετά μεγάλο turbo και αρκετά 'συντηρητική' προσέγγιση από τον κατασκευαστή (πχ. πολύ πλούσιο μίγμα για καλύτερη ψύξη ή μικρό advance για καλύτερη συμβατότητα με μέτριας ποιότητας καύσιμα) να πάρει ένα 15%-20% μόνο με επαναπρογραμματισμό (πχ. TFSI 265 --> ~300). Από εκεί και πέρα αρχίζουν εισαγωγές, εξατμίσεις, καταλύτες, άλλα turbo, άλλοι εκκεντροφόροι, σφυρήλατα, υπερκυβισμοί και εν γένει €€€€€€€
-
-
Ειμαι καινουργιος στο forum και θα ηθελα μερικες συμβουλες με βαση την εμπειρια σας .....Περιμενω να παραλαβω το A4 120hp business edition και ο αντιπροσωπος μου κανει δωρο την αναβαθμιση απο 120 σε 211 με τηλεχειστηριο . Ειμαι οικογενειαρχης με 2 παιδια κατω των 11 ετων.Θελω να ρωτησω : Ποσο ασφαλες θα ειναι το αυτοκινητο με την αναβαθμιση? Θα προκυψουν προβληματα σε μηχανικα μερη ? Θα εχω διαφορα στην καταναλωση βενζινης ? Απο την μια με φτιαχνει η ιδεα οτι θα μπορω να εχω οποτε θελω πιο γρηγορο αυτοκινητο , απο την αλλη φοβαμαι ολα τα παραπανω . Ελα ομως που η αναβαθμιση ειναι δωρο αντιπροσωπειας. Υ.Γ. Παρακαλω οι συμβουλες σας να ειναι σε απλα ελληνικα , δεν ειμαι εξοικιωμενος με την ορολογια των μηχανων.Ευχαριστω.
-
Στη θέση σου θα έλεγα στον αντιπρόσωπο 'ευχαριστώ δεν θα πάρω'. Δεν είναι ότι θα σου χαλάσει σίγουρα η ότι θα έχεις προβλήματα απλά φερνεις τον κινητήρα σου στα όρια του χωρίς μάλιστα να έχει στρωθεί όπως πρέπει. Τίποτα δεν δίνεται χωρίς αντάλλαγμα στη Ζωη και έτσι είναι και με τα άλογα.
Παρέλαβε το αυτοκίνητο σου χωρίς το 'δώρο', στρώσε το όπως θα διαβάσεις στις οδηγίες και απόλαυσε το εσυ και η οικογένεια σου. 120 άλογα είναι αρκετά για τις περισσότερες ανάγκες.
-
Αντί για 'δώρο' την αναβάθμιση δε ρωτάς πόσο μπορεί να σου κόψει αν πας για την έκδοση με τα 160 άλογα;
-
Με απλή κοινή λογική:
κάποιος σου υπόσχεται αυξηση ιπποδύναμης σχεδόν 100% και όλα αυτά με τηλεχειριστήριο. Πόσο καλό μπορεί να είναι αυτό? Πόσο πιθανό είναι το μοτέρ με τα 120 άλογα να είναι το ίδιο με αυτό των 211 και απλά να αλλάζει η χαρτογράφηση?
Απλά δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Επικίνδυνος ο εν λόγω αντιπρόσωπος. Να στο πάει στα 160 ναι, αλλά 211 είναι επιστημονική φαντασία.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Με απλή κοινή λογική:κάποιος σου υπόσχεται αυξηση ιπποδύναμης σχεδόν 100% και όλα αυτά με τηλεχειριστήριο. Πόσο καλό μπορεί να είναι αυτό? Πόσο πιθανό είναι το μοτέρ με τα 120 άλογα να είναι το ίδιο με αυτό των 211 και απλά να αλλάζει η χαρτογράφηση?
Απλά δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Επικίνδυνος ο εν λόγω αντιπρόσωπος. Να στο πάει στα 160 ναι, αλλά 211 είναι επιστημονική φαντασία.
οποτεδήποτε 'βελτιώνεις' στο αμάξι σου, αλλάζοντας το εργοστασιακό, θυσιάζεις κάτι (άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι μια παροιμία λέει ότι κάθε 'ναι' που λες στη ζωή σου, ισούται πάντα με 10 'όχι').
Ή θα θυσιάσεις μακροζωία κινητήρα και θα αποκτήσεις παραπάνω άλογα, ή θα θυσιάσεις άλογα (απόδοση βασικά) για να έχεις μεγαλύτερη μακροζωία και λιγότερα προβλήματα.
Είτε αυτό είναι αναρτήσεις, είτε μοτέρ, είτε...είτε...είτε...
ΠΑΝΤΑ κάπου χάνεις. -
Ψαξε τις αντιπροσωπειες για να βρεις τη καλυτερη δυνατη τιμη ειτε σε Α4 των 120 ειτε σε Α4 των 160 εργοστασιακων ιππων.Προσπαθησε να παρεις τη μεγαλυτερη δυνατη εκπτωση που μπορεις.Παρελαβε το αυτοκινητο σου,καντου ενα ευλαβικο στρωσιμο οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω και εν συνεχεια εαν σου λειπει το κατι παραπανω (αν και νομιζω οτι ακομα και το Α4 με τα 120 μπορει να καλυψει περιφημα ολες τις αναγκες μιας οικογενειας-απο αποψη δυναμης ) μπορεις να πας σε ενα προγραμματιστη της επιλογης σου και να σου κανει τα 120 160 και αν εχεις 160 εξαρχης να πας στα 200-210...Απλα,οικονομικα και κυριως αξιοπιστα εφοσον τηρεις 2-3 βασικους κανονες χρησης αυτοκινητων και δη υπερτροφοδοτουμενων.
100 αλογα που σου υποσχεται ο εν λογω αντιπροσωπος με ενα προγραμμα δεν βγαινουν με τιποτα και εγω προσωπικα στη θεση σου θα σκεφτομουν να αγορασω ακομα και το ιδιο το αυτοκινητο απο αυτον.Ή αδαης ειναι ή προσπαθει να δελεασει υποτιμωντας τη νοημοσυνη σου.Οτι και απο τα 2 να συμβαινει,ειναι πολυ κακο κατα τη γνωμη μου.
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Ψαξε τις αντιπροσωπειες για να βρεις τη καλυτερη δυνατη τιμη ειτε σε Α4 των 120 ειτε σε Α4 των 160 εργοστασιακων ιππων.Προσπαθησε να παρεις τη μεγαλυτερη δυνατη εκπτωση που μπορεις.Παρελαβε το αυτοκινητο σου,καντου ενα ευλαβικο στρωσιμο οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω και εν συνεχεια εαν σου λειπει το κατι παραπανω (αν και νομιζω οτι ακομα και το Α4 με τα 120 μπορει να καλυψει περιφημα ολες τις αναγκες μιας οικογενειας-απο αποψη δυναμης ) μπορεις να πας σε ενα προγραμματιστη της επιλογης σου και να σου κανει τα 120 160 και αν εχεις 160 εξαρχης να πας στα 200-210...Απλα,οικονομικα και κυριως αξιοπιστα εφοσον τηρεις 2-3 βασικους κανονες χρησης αυτοκινητων και δη υπερτροφοδοτουμενων.100 αλογα που σου υποσχεται ο εν λογω αντιπροσωπος με ενα προγραμμα δεν βγαινουν με τιποτα και εγω προσωπικα στη θεση σου θα σκεφτομουν να αγορασω ακομα και το ιδιο το αυτοκινητο απο αυτον.Ή αδαης ειναι ή προσπαθει να δελεασει υποτιμωντας τη νοημοσυνη σου.Οτι και απο τα 2 να συμβαινει,ειναι πολυ κακο κατα τη γνωμη μου.
μωρέ βγαίνουν.Το θέμα είνια να ξέρεις τι θυσιάζεις για να τα αποκτήσεις.
Και επιπλέον αν θες τα 200ps και την επιτάχυνση που σου προσφέρουν και οι επιδόσεις του Χ οχήματος ξέρεις ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ότι δεν σε ικανοποιούν, τότε συγνώμη αλλά κάνεις λάθος αγορά. (γνώμη μου)
Πρέπει για να χαρείς το αμάξι σου στο μέγιστο δυνατό (μην ξεχνάμε ότι αυτός που κατασκεύασε το αμάξι σίγουρα ξέρει περισσότερα από αυτούς που το βελτιώνουν), οφείλεις να νιώθεις 'πλήρης' χωρίς να χρειάζεται να του βάλεις ούτε ζάντες ούτε προγράμματα ούτε τίποτα.
Γιατί να πάρεις κάτι μέτριο που να προσπαθείς να το φέρεις στα μέτρα σου και να το κάνεις καλό και να μην πάρεις εξαρχής ένα καλό αμάξι (στα μέτρα σου) και αργότερα αν και όταν σου έρθει η ανάγκη για κάποια μικροαλλαγή να προβείς τότε σε αυτήν?
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
100 αλογα που σου υποσχεται ο εν λογω αντιπροσωπος με ενα προγραμμα δεν βγαινουν με τιποτα και εγω προσωπικα στη θεση σου θα σκεφτομουν να αγορασω ακομα και το ιδιο το αυτοκινητο απο αυτον.Ή αδαης ειναι ή προσπαθει να δελεασει υποτιμωντας τη νοημοσυνη σου.Οτι και απο τα 2 να συμβαινει,ειναι πολυ κακο κατα τη γνωμη μου.
+1
-
Ο χρήστης roditis έγραψε:
Ειμαι καινουργιος στο forum και θα ηθελα μερικες συμβουλες με βαση την εμπειρια σας .....Περιμενω να παραλαβω το A4 120hp business edition και ο αντιπροσωπος μου κανει δωρο την αναβαθμιση απο 120 σε 211 με τηλεχειστηριο . Ειμαι οικογενειαρχης με 2 παιδια κατω των 11 ετων.Θελω να ρωτησω : Ποσο ασφαλες θα ειναι το αυτοκινητο με την αναβαθμιση? Θα προκυψουν προβληματα σε μηχανικα μερη ? Θα εχω διαφορα στην καταναλωση βενζινης ? Απο την μια με φτιαχνει η ιδεα οτι θα μπορω να εχω οποτε θελω πιο γρηγορο αυτοκινητο , απο την αλλη φοβαμαι ολα τα παραπανω . Ελα ομως που η αναβαθμιση ειναι δωρο αντιπροσωπειας. Υ.Γ. Παρακαλω οι συμβουλες σας να ειναι σε απλα ελληνικα , δεν ειμαι εξοικιωμενος με την ορολογια των μηχανων.Ευχαριστω.Στο εξωτερικο αν αυτο το μαθαινε η κεντρικη αντιπροσωπεια, θα του έπαιρνε την εξουσιοδοτηση του εμπορου.
Αν την κανεις οταν θα πας πισω μετα απο 1 χρονο και θα ζητας επισκευη στην εγγυηση ή θα παρεις τον @@@λο ή θα φορτωθει η εταιρεια στα κεντρικα την δαπάνη.
Τέτοιους αντιπροσώπους δεν τους θέλουν και δεν τυχαιο ποιοι έχασαν αξουσιοδοτηση σε διαφορες μάρκες.
Φυσικα και δεν θα το κάνεις και ζητα του δωρεαν επέκταση εγγυησης.Αντε με το μ@κ@κ@.
-
Θα βγω λιγακι off topic τωρα απλα θελω να σας δειξω αντιμετωπιση αντιπροσωπων.Το 2004 οταν αγορασα το αυτοκινητο ως τελικες επιλογες επαιζαν το Α3 1.6 ambition και η 147 1.6 ti.Κατεληξα παρα την ιδιαιτερη μου αγαπη για τις alfa στο audi μιας και ειχαμε ηδη μια 147 στην οικογενεια.Παρολα αυτα η επιλογη ηταν εν μερει και θεμα αντιπροσωπου.
20 Μαιων εγω τοτε παω στη παλια karenta στη κηφισιας να ρωτησω 5 πραγματα-φυσικα δεν τους γεμιζα το ματι.Δεν ασχοληθηκε κανεις μαζι μου,δεν με ενημερωσαν για τις εκδοσεις,ρωτησα ποσο χρεωνουν στη βασικη εκδοση τις 17αρες του ambition και μου απαντησε ξερα ο πωλητης ''2 χιλιαρικα''.Με 1500 ευρω επιπλεον της βασικης επαιρνες ολοκληρη την εκδοση ambition (ζαντες -αναρτησεις-καθισματα κλπ.).Ειπα ενα ευχαριστω πολυ και εφυγα,θεωρωντας οτι το Α3 των ονειρων μου θα εφτανε στα 30000 ευρω-εννοειται εκτος budget.
Οταν ξεκινησαμε να τα κοιταζουμε παρεα με τον πατερα μου (μεγαλυτερο ειδικο βαρος απο μενα,ειδικα στη διαπραγματευση ) ξαναπαμε στη karenta.Μολις τον βλεπουν πεφτουν σαν μυγες πανω..Μπλαζε ο πατερας μου,δεν του αρεσε και το Α3,του φανηκε φτωχο ,μας πιεζαν να τους ζητησουμε να μας κρατησουν αμαξι χωρις προκαταβολη... Φευγουμε και παμε σε αντιπροσωπεια της alfa στην ανοδο της Κηφισιας στο Μαρουσι-εχει κλεισει πλεον.Εκδηλο το δικο μου ενδιαφερον για μαυρη 147 ti και ο κατα τ'αλλα ευγενεστατος και εξυπηρετικοτατος πωλητης να προσπαθει να μας σπρωξει ετοιμοπαραδοτη κοκκινη 147 120hp η οποια μαλλον προερχοταν απο ακυρωση-ηταν στην εκθεση.Ηταν κουκλα,ομως εγω ηθελα ti.Γυρναει και μας λεει.''Να και αυτη εδω ti ειναι,βγαινει στην ιδια τιμη με την εργοστασιακη ti''.Μα δεν ειναι ti του απαντω. (ειχε 17αρες supersport,δερματινα καθισματα με κοκκινη ραφη-οχι της gt ομως,ειχε και αεροτομη απο gta.Ηταν πανεμορφη βεβαια.)Μου λεει ''ε ειναι η δικη μας ti.....''.Με αυτη την ατακα ο πωλητης εχασε την αξιοπιστια του απεναντι μας.
Παμε στο ΜΟΣΧΟΥ απο οπου ειχαμε αγορασει ολες μας τις alfa, βρισκουμε νταλικα με φορτωμενη μαυρη ti,ερχοταν απο ιταλια-Ελλαδα,παραδοση σε 10 μερες,εδω ειμαστε λεω!!! Με σκοπο την επομενη να δωσουμε προκταβολη για να κλεισουμε συνανταμε τυχαια φιλο του πατερα μου,του λεμε την ιστορια και μας ειπε να παμε στι Παζαροπουλο της Φιλοθεης να δουμε το Α3-αφου ο ιδιος ειχε εξυπηρετηθει καλα εκει.Παμε λοιπον εκει,ευγενεστατοι πωλητες,βλεπει ο father lava grey Α3 3.2 στην εκθεση με δερματινο σαλονι,του αρεσε,εννοειται αρεσε και σε μενα,εκπτωση αμεσως 1000 ευρω και παραγγειλαμε την επομενη μερα,το 1.6 εννοειται...
Εγραψα ολο το παραπανω απλα για να δειξω πως η αντιμετωπιση ορισμενων αντιπροσωπων μπορει να κερδισει ή να διωξει τον πελατη.
AUDI FORUM