-
Για μένα audi..
Θεωρώ ότι έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής απο την 1, μου αρέσει απίστευτα εμφανισιακά (για μένα το ομορφότερο Α3 που φτιάχτηκε ποτέ) και τέλος έχει και χώρους για 4 άτομα.
Τώρα ότι δεν έχει και το κορυφαίο τιμόνι σε άισθηση δεν με πειράζει, έτσι και αλλιώς ποτέ δεν οδηγώ στο όριο για να με προβληματίζει...
-
Μπέμπα και για μένα!
Την θεωρώ από τα πιο όμορφα αμάξια που κυκλοφορούν (περί ορέξεως... ), συν το ότι είναι πιο driver's car από το Audi, του οποίου το σέρβις το έχω ψιλοσιχαθεί...
Χώροι κτλ δεν με νοιάζουν ακόμα, οπότε η επιλογή είναι για εμένα μονόδρομος...Βέβαια, η τιμή είναι αρκετά υψηλή και για τα δύο (στα 33+χιλιάδες, δεν νομίζω να κάνουν σημαντική διαφορά τα 1.000 ευρώ... )
-
Αν επρεπε να διαλεξω ενα υποχρεωτικά μεταξύ των δύο θα έπερνα σίγουρα το Audi. Το BMW που το είδα στην Αγγλία τρόμαξα απο την ασχήμια του! Είναι χειρότερο απο τις φωτογραφίες! Αφού του φίλου μου (αυτός ψάχνεται για αμάξι) του είπα να αγοράσει το BMW, ετσι όταν δεν τρώει ο γιος του το φαί του να τον απειλεί λέγοντας του οτι αν δεν φαει το φαι του θα τον φάει η BMW!!
Φυσικά αν και μπορούσα δεν το έκανα test drive γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΧΩΡΑΩ ΜΕΣΑ!!!!
-
Ο 'άσσος' για μένα. Εμφανισιακά μπορεί να ξενίζει, αλλά είναι πολύ προσεκτικά στημένο αυτοκίνητο - ειδικά για την κατηγορία του.
-
Α3 ΦΥΣΙΚΑ!!!
Το οτι η μπεμπα ειναι πισωκουνητη ειναι αδιαφορο. Ασε που ειναι και ασχημο (υποκειμενικο). -
Bmw,με κριτηριο τη κατανομη βαρους,την αισθηση των χειριστηριων,(ακομα και του κλιματισμου),το σχεδον μινιμαλιστικο εσωτερικο.Οσον αφορα την εμφανιση ειναι λιγο δυσαρμονικο το σχημα της δεν εχει τελειες αναλογιες ,ολα αυτα τα συγχωρω γιατι εχει εσωτερικα χαρισματα-κοινοτυπια-.Ασε που ο Fsi βουιζει ανυποφορα στις υψηλες στροφες.
Θα γινω λιγο αιρετικος αλλα νομιζω οτι η ομορφια δεν ειναι υποκειμενικη.Απλως ειναι ενας κοινοτυπος-δις-προσδιορισμος αλλων χαρακτηριστικων και επιθετων,οπως προκλητικο,σεξι,αισθησιακο, επιθετικο δυναμικο,κλπ απλα ειναι σαν τον κινηματογραφο ,το **οπτικο ερεθισμα **ειναι ανιαρο απο μονο του αλλα ειναι η **ερμηνεια **που του χαριζει γοητεια!
...Βεβαια αυτολογοκρινομενος ,το να μιλησει κανεις για αρχετυπικη ομορφια σε ενα βιομηχανικο προιον ειναι τουλαχιστον επικινδυνο,εν μερει φορμες βασιζομενες σε σταθερες καλλιτεχνικες αξιες του βιομηχανικου design(και οχι μονο) οπως ο φουτουρισμος ή ο φονξιοναλισμος , διαφορα θραυσματα του μεταμοντερνου,τυπολογικες αναφορες στο παρελθον(ρετρο) δινουν δυνατοτητες ερμηνειας σχηματοποιοντας τις τασεις ενος brand-name,μιας μαρκας,ε λοιπον ο δυναμισμος του βαυαρικου τενχουργηματος μου αρεσει περισσοτερο απο την ανωδυνη προσεγγιση του Ιγκολστατ,χωρις να ξεχνω οτι η Αουντι ειναι πρωτοπορος στο βιομηχανικο σχεδιασμο με προιοντα αυστηρα δωρικα,γνησια τευτονικα τεκνα (ΤΤ)(ατακα απο ενα περιοδικο του 94?!) . ...
Ειναι μια ωραια συζητηση για το βιομηχ. design αλλα μαλλον ειμαι εκτος θεματος
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
[...] Ειναι μια ωραια συζητηση για το βιομηχ. design αλλα μαλλον ειμαι εκτος θεματοςΘα έλεγα ότι δεν είσαι καθόλου εκτός θέματος, δεδομένου ότι ψηφίζουμε μεταξύ δύο αυτοκινήτων, όπου όλα μετράνε, και βεβαίως και η εμφάνιση.
Και θα συμφωνήσω μαζί σου: πολύ αποστειρωμένο το Α3, μου 'κάνει' για κυριλέδες, γιάπηδες, wannabes, politically correct τέλος πάντων..
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Και θα συμφωνήσω μαζί σου: πολύ αποστειρωμένο το Α3, μου 'κάνει' για κυριλέδες, γιάπηδες, wannabes, politically correct τέλος πάντων..Και η σειρά 1 που απευθύνεται? Μάλλον πως έχουν το ίδιο ακριβώς target group. Αυτός που αγαπάει τη σπορ οδήγηση ούτε που θα γυρίσει να κοιτάξει τη σειρά 1. Με τα λεφτά που στοιχίζει, υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές.
-
H διαφορά έγκειται στο ότι αυτός που αγαπάει την οδήγηση φαίνεται ότι θα ευχαριστηθεί περισσότερο στην BMW!Το παλίνδρομο αίσθημα,που τις περισσότερες φορές δεν περιγράφεται,είναι εντονότερο από ότι φαίνεται στην 1.Ίσως φταίει το καλύτερο ζύγισμα,το τιμόνι,το...,το...και δεν ξέρω τι άλλο.
Δεν έχει να κάνει με την απολυτότητα του κρατήματος ή με την ταχύτητα σε απόλυτα νούμερα αλλά με αυτό που λαμβάνεις ως ανταπόκριση από το αυτοκίνητο όταν οδηγείς.Είναι ο ίδιος λόγος που ένα Seicento Sporting είναι πολύ πιο ευχάριστο οδηγικά από ένα Polo 75 ίππων,και ας είναι παντού βραδύτερο (στροφές και ευθεία)!
Το παράδειγμα αναφέρεται κατ΄αναλογία,προκειμένου να ενισχύσω το ισχυριζόμενο από μέρους μου!Τώρα το αν κάποιος θα τα αγόραζε αποτελεί άλλο θέμα,με πολλούς συμπαράγοντες πλην της οδηγικής ευχαρίστησης
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και θα συμφωνήσω μαζί σου: πολύ αποστειρωμένο το Α3, μου 'κάνει' για κυριλέδες, γιάπηδες, wannabes, politically correct τέλος πάντων..
Και η σειρά 1 που απευθύνεται? Μάλλον πως έχουν το ίδιο ακριβώς target group. Αυτός που αγαπάει τη σπορ οδήγηση ούτε που θα γυρίσει να κοιτάξει τη σειρά 1. Με τα λεφτά που στοιχίζει, υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές.
Κατά την άποψή μου, η BMW απευθύνεται στους περισσότερο 'ψαγμένους', όχι απαραίτητα σε αυτούς που θέλουν να πηγαίνουν πιο γρήγορα (άλλωστε, μπορείς να πας αρκετά πιο γρήγορα με τα ίδια χρήματα), αλλά σε αυτούς που θα εκτιμήσουν αυτά που έχει να προσφέρει: εξαιρετικό ζύγισμα, προσεγμένες αναρτήσεις, τιμόνι απαλλαγμένο από το 'θόρυβο' της μετάδοσης, η πίσω κίνηση από μόνη της, αρκετή δόση τεχνολογίας (στα 2 λίτρα).
Σε αντίθεση, το Audi μου φαίνεται να είναι το 'όχημα' που θα σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Κατά την άποψή μου, η BMW απευθύνεται στους περισσότερο 'ψαγμένους', όχι απαραίτητα σε αυτούς που θέλουν να πηγαίνουν πιο γρήγορα (άλλωστε, μπορείς να πας αρκετά πιο γρήγορα με τα ίδια χρήματα), αλλά σε αυτούς που θα εκτιμήσουν αυτά που έχει να προσφέρει: εξαιρετικό ζύγισμα, προσεγμένες αναρτήσεις, τιμόνι απαλλαγμένο από το 'θόρυβο' της μετάδοσης, η πίσω κίνηση από μόνη της, αρκετή δόση τεχνολογίας (στα 2 λίτρα).
Σε αντίθεση, το Audi μου φαίνεται να είναι το 'όχημα' που θα σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.
Σύμφωνοι, αλλά να σου πω κάτι. Έχω οδηγήσει και τα δύο και δεν είναι τόσο τραγικές οι διαφορές που να δικαιολογούν τα αυξημένο κόστος, αν όχι με ένα Audi, σίγουρα με ένα Golf ή ακομα περισσότερο με μία 147.
Και συνοψίζω στο εξής. Αν εξαιρέσουμε την πίσω κίνηση, για μένα η σειρά 1 δεν λέει τίποτα, στον ανταγωνισμό. Ένα λίγο καλύτερο τιμόνι δεν σώζει την κατάσταση. Ενδεικτικό είναι και το συγκριτικό στο Drive (στα 1600κκ) που αν και οι συντάκτες του είναι οι πλέον ενθουσιώδεις με τη 'σπορ' οδήγηση δεν δίστασαν να γράψουν, ζητώντας μάλιστα συγγνώμη, ότι το Golf είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο.
Να το δούμε και από άλλη γωνία? Με τα σχεδόν 28Κ που θα χρειαστείς για την 116i αγοράζεις το 'μικρό' Μazda RX-8 με 29Κ, με τους ίδιους χώρους, πίσω κίνηση και επιδόσεις που δεν συγκρίνονται ακόμα και με αυτές της 120i. -
Ο χρήστης ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΘΩΜΑΣ έγραψε:
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΔΩ ..ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ..ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗς ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥς ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.
1)- ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ,ΜΑΛΛΟΝ BMW120i.....ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ 'ΜΙΝΙ STATION WAGON'
2)-H ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙς ΕΜΠΕΙΡΙΕς ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.ΕΓΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ DESIGN..(EIDES O BUNGLE..)
3)-ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :EIMAI 40 ETΩΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ.ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ
FIAT 127,PEUGEUOT 106XR,PEUGEUOT 106RALLYE,OPEL ASTRA,OPEL VECTRA,RENAULT CLIO.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΩΝ 20ΑΡΗΔΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟ FORUM..
4)-ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. -
Ο χρήστης ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΘΩΜΑΣ έγραψε:
ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗς ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥς ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.
1)- ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ,ΜΑΛΛΟΝ BMW120i.....ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ 'ΜΙΝΙ STATION WAGON'
2)-H ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙς ΕΜΠΕΙΡΙΕς ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.ΕΓΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ DESIGN..(EIDES O BUNGLE..)
3)-ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :EIMAI 40 ETΩΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ.ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ
FIAT 127,PEUGEUOT 106XR,PEUGEUOT 106RALLYE,OPEL ASTRA,OPEL VECTRA,RENAULT CLIO.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΩΝ 20ΑΡΗΔΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟ FORUM..
4)-ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.Και εμένα μου αρέσει αρκετά η BMW. Δεν θα εκφραζόμουν σε καμμία περίπτωση αρνητικά για την εμφάνισή της. Όμως σύμφωνα με αυτά που γράφεις εδώ, η επιλογή σου θα έπρεπε να είναι το Α3 και μόνον.
Σε καμμία περίπτωση δεν κολλάει η σειρά 1 στο σενάριο που περιγράφεις.
Άποψή μου είναι ότι ταιριάζει σε πολύ πλούσιους 20άρηδες όπως χαρακτηριστικά έγραψες. Η εικόνα ενός 40άρη μέσα σε μία σειρά 1 μου φαίνεται λιγάκι αστεία... -
τελεια και παυλα? τι σημαινει αυτο?δεν θελεις να ακουσεις αλλες αποψεις?αν ειναι ετσι ας ειναι τελευταια η δικια μου Α3 πιστευω οτι σου τεριαζει πολυ περισσοτερο με τα δεδομενα που θετεις.
-
συγνωμη για το ορθογραφικο παιδια.ταιριαζει ηθελα να γραψω.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Άποψή μου είναι ότι ταιριάζει σε πολύ πλούσιους 20άρηδες όπως χαρακτηριστικά έγραψες. Η εικόνα ενός 40άρη μέσα σε μία σειρά 1 μου φαίνεται λιγάκι αστεία...
Συμφωνώ κι εγώ με το meco. '40 ETΩΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ' και κοιτάς τη σειρά 1. Έχω ψιλομπερδευτεί. Μπως έγινε και οικογενειακό αυτοκίνητο η σειρά 1;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗς ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥς ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.
1)- ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ,ΜΑΛΛΟΝ BMW120i.....ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ 'ΜΙΝΙ STATION WAGON'
2)-H ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙς ΕΜΠΕΙΡΙΕς ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.ΕΓΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ DESIGN..(EIDES O BUNGLE..)
3)-ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :EIMAI 40 ETΩΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ.ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ
FIAT 127,PEUGEUOT 106XR,PEUGEUOT 106RALLYE,OPEL ASTRA,OPEL VECTRA,RENAULT CLIO.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΩΝ 20ΑΡΗΔΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟ FORUM..
4)-ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.Και εμένα μου αρέσει αρκετά η BMW. Δεν θα εκφραζόμουν σε καμμία περίπτωση αρνητικά για την εμφάνισή της. Όμως σύμφωνα με αυτά που γράφεις εδώ, η επιλογή σου θα έπρεπε να είναι το Α3 και μόνον.
Σε καμμία περίπτωση δεν κολλάει η σειρά 1 στο σενάριο που περιγράφεις.
Άποψή μου είναι ότι ταιριάζει σε πολύ πλούσιους 20άρηδες όπως χαρακτηριστικά έγραψες. Η εικόνα ενός 40άρη μέσα σε μία σειρά 1 μου φαίνεται λιγάκι αστεία...einai OK 40arides stin 120. To problima einai 40arhs me oikogeneia den paei oute sta dyo autokinita giati den exoun xorous. Eidika to BMW. Alla kai to Audi mikro einai.
-
ok παιδια ειπαμε, δεν χρειαζονται ολοι Μοντεο, αν ειναι 4μελης οικογενεια!!!
Υπαρχουν οικογενειες που βολευονται σε κλιο και κορσα, και θα εχει προβλημα με Α3 η 120? ελεος δηλαδη. Εξαρταται και απο το ποσα πραγματα παιρνουνε μαζι τους, και απο το ποσα και ποσων ημερων ταξιδια κανουν. Γνωμη μου λογω συνθηκων στην αθηνα, ειναι να μην παιρνεις μεγαλυτερο αμαξι αποτι χρειαζεσαι 'για να υπαρχει'... Πχ ενα μοντεο δεν το κυκλοφορεις ανετα στην Αθηνα... Ενα Α3, καπως τρωγεται... -
Mπορείς πάντα να πάρεις ένα VW Transporter και να βάζεις μέσα γυναίκα, παιδιά, μαμά, παππού, θεία, όλα τα ξαδέρφια και τα κατοικίδια τους. Μπορείς να αγοράσεις και ένα ΚΤΕΛ και τις ελεύθερες ώρες σου να βγάζεις κ μεροκαμματο. Ή να ληστέψεις μια τράπεζα και να αγοράσεις μια φεράρι και ένα range rover για τις εκδρομές.
-
Εγω μαλλον θα ψηφισω παντως το 'μικρο' RX8...
BMW 120i VS A3 SPORTBACK 2.0FSI