ΕΙΠΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Α3-SPORTBACK 2.0FSI
ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΙς ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ
ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΑΛΛΑ....
ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ...
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ Α3 ΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
tpapo@sch.gr
Latest posts made by papoytsas-thomas
-
RE: Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
-
RE: Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
ΕΙΠΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Α3SPORTBACK 2.0FSI
ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΙς ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ...
ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ...
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ Α3 ΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
tpapo@sch.gr -
RE: Οικογενειακό με σπορ χαρακτήρα στα 1.6
ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ Α3 SPORTBACK 1,6FSI ( ΑΜΒΙΤΙΟΝ )
ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΘΑΣΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 26,000+ ΕΥΡΩ
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ FOCUS ii ? -
RE: Απορια για A3 Sportback
ΦΙΛΕ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ( ΠΡΙΝ 2.5 ΜΗΝΕΣ..)
ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΩΣ ΕΧΤΡΑ:
1.ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ + RCD ---> 2100 ε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
2.ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ --->700 -
RE: 205/65/R16
Ο χρήστης georgemv έγραψε:
Καλησπέρα μάγκες.Ψάχνω για ένα CRV λάστιχα 205/65/R16 και δεν βλέπω και πολύ φως στα μαγαζιά. Έχετε κάτι υπ' όψιν σας;
DEN YPARXEI TETOIO PRAGMA H AN YPARXEI DYSKOLA THA TO BREIS
-
RE: BMW 120i VS A3 SPORTBACK 2.0FSI
Ο χρήστης tupac έγραψε:
To bmw120i exei poli kaliteri odigiki simperifora kai epidoseis apo to audi.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ..ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ & ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ..
(ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 'DRIVE' 11/2004)
ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ BMW KAI TO 50/50 EXEI ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ AUDI...KAI IΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ..
ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΝΩ Η 1 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΤΑ 0-100 (ΕΛΑΦΡΩΣ..) ΤΟ Α3 ΤΗ ΦΤΑΝΕΙ( ΣΤΑ 400μ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑ ΣΤΑ 1000μ ( ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΤΕΛΙΚΗ 220ΧΛΜ ΕΝΩ Η 1 214ΧΛΜ) ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 'DRIVE' 11/2004 ΠΑΝΤΑ
ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΔΕ ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ 10PS ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΥς ΤΡΟΧΟΥΣ..
('1'- 129,6ps 'a3'-139,3ps)
AYTA .. -
RE: BMW 120i VS A3 SPORTBACK 2.0FSI
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ .ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΠΕΡΔΕΨΑΝ ΤΟ Α3 SPORTBACK 5-D ME TO A3 3-D....TO SPORTBACK EINAI PIO MEGALO ΣΕ ΜΗΚΟΣ,ΠΛΑΤΟΣ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΟ ΑΠΟ ΤΟ Α3 .ΧΩΡΟΙ ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΜΠΡΟΣ -ΠΙΣΩ -ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ).ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΟΓΩ ΜΑΣΚΑΣ ,ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΛΟΓΩ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑΣ ,ΜΕΣΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟ 2-3 ΦΟΡΕΣ...ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΙΔΙΑ,ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΙΔΙΕΣ ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΙΔΙΑ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥς ΣΤΟ EMPROS-ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΡΤΠΑΓΚΑΖ ΤΟ Α3 SPORTBACK...EINAI MOΝΟΔΡΟΜΟΣ..ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ Η ΥΨΗΛΗ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΣΥΝ.
ΑΥΤΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ...ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ Α3-SPORTBACK LOGV KAI OIKOGENEIAS... -
RE: OPEL FORUM
Ο χρήστης ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΘΩΜΑΣ έγραψε:
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Χ-ROVER ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΑΠΛΑ ΤΑ 10 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ASTRA 1.4 /VECTRA 1.6 DBILAS TUNED EXONTAS ΚΑΝΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ 100.000 ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ FORUM ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΓΛΙΑ ( VAUCHALL..) STO 40% MOTER SYMBAINEI AYTA POY ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΗΝ ΤΥΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..
ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ (ECOTEC 1.4,1.6) ΕΙΝΑΙ ΤΑ...ΛΑΔΙΑ .ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 60-70.000 ΧΛΜ .ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ OPEL TO EXOYME AΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΠΕΛΑΚΗΔΕΣ...ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.
ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙς 5000 ?? ΑΦΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΣΤΙΣ 15.000 (ΜΕ 5/30W SYNTHETIC OIL ) ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ. ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΕΙΠΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑ( LOGV KOSTOYS ..) ....ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ 3Η ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΣΥΝΕΧΩς.....[/quote]ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ,ΕΝΝΟΥΣΑ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΟΥ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ ΚΥΡΙΩΣ...ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ...
-
RE: OPEL FORUM
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επομένως αναθεωρώ:
Η καδένα προκαλεί ένα κροτάλισμα γιατί όντας σκληρή κοπανάει πάνω στα γρανάζια. Εγώ έχω καδένα αλλά δεν με ενοχλεί κάποιος σταθερός ήχος. Άρα είμαι εντάξει και ως προς το θέμα της αλλαγής (που μάλλον δεν θα χρειαστεί υπό κανονικές συνθήκες) και ως προς το θέμα του θορύβου (αφού η καδένα δεν θα 'τεντώσει'/φθαρεί με τη χρήση ώστε να κοπανάει πιο δυνατά πάνω στα γρανάζια, κατά συνέπεια ό,τι ακούω τώρα λογικά θ'ακούω και στο μέλλον -δηλαδή τίποτα-).
Αυτό όμως δεν εξηγεί το γιατί ο Θωμάς έχει σίγουρο το ότι αργότερα (στα 50-60.000 χλμ) θ'ακούω θόρυβο.
Επίσης γιατί θα ήταν τόσο καταστροφικό να χαθεί κάποιο γρανάζι; Θα τρελαθεί ο κινητήρας και θα βαράνε τα έμβολα ακανόνιστα ή .....;ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Χ-ROVER ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΑΠΛΑ ΤΑ 10 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ASTRA 1.4 /VECTRA 1.6 DBILAS TUNED EXONTAS ΚΑΝΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ 100.000 ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ FORUM ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΓΛΙΑ ( VAUCHALL..) STO 40% MOTER SYMBAINEI AYTA POY ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΗΝ ΤΥΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..
ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ (ECOTEC 1.4,1.6) ΕΙΝΑΙ ΤΑ...ΛΑΔΙΑ .ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 60-70.000 ΧΛΜ .ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ OPEL TO EXOYME AΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΠΕΛΑΚΗΔΕΣ...ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.
ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙς 5000 ?? ΑΦΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΣΤΙΣ 15.000 (ΜΕ 5/30W SYNTHETIC OIL ) ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ. ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΕΙΠΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑ( LOGV KOSTOYS ..) ....ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ 3Η ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΣΥΝΕΧΩς..... -
RE: OPEL FORUM
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ακριβως το αναποδο δεν εχουν ιμαντα πλεον αλλα καδενα.
Ασχετο.Μανο εμαθες τιποτα για το χαμηλωμα που λεγαμε παραπανω;;;
A, σωστά, βγήκα τη δημοσίευση και μίλαγε για τον 1800άρη κινητήρα που είναι ο παλιός ecotec. Οι μικρότεροι (1400-1600) και νεότεροι ecotec twinport έχουν πλέον καδένα.
Πάει λοιπόν ο βραχνάς της αλλαγής. .ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ .ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΑΚΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ...ΑΡΑ..
ΣΤΑ 55.000-60000 ΧΛΜ ΘΑ ΑΚΟΥΣ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΗΧΟ....ΙΣΩΣ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΛΟΓΩ ΚΑΔΕΝΑΣ...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ