Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 253
    • 254
    • 255
    • 256
    • 257
    • 939
    • 940
    • 255 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    138506
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      Αν θέλεις να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό και πολύ αξιόλογο .

      Nokian V 205/60 R15 Ήσυχα άνετα και με πολύ καλό κράτημα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lazarefa last edited by

        Διαβάζοντας σε ξένα sites με κριτικές ελαστικών για τα Pilot Sport 3 της Michelin είδα ότι αρκετοί παραπονιούνται για τα μαλακά πλαινά τους και τη μέτρια πληροφόρηση-πλαδαρή συμπεριφορά που έχουν κατά την οδήγηση σε στροφιλίκια σε σχέση πχ με τα Bridgestone Potenza Re050A (τα φοράω κι εγώ κι έχω κάνει 95000χλμ με 2 σετ οπότε καταλαβαίνω τι εννοούν). Όλα αυτά σε διάσταση 225/45/17. 'Εχετε εικόνα από άλλα ελαστικά της κατηγορίας με σκληρότερα πλαινά από τα Michelin (και άρα καλύτερη αίσθηση σε στροφές-πληροφόρηση) αλλά και καλύτερη πρόσφυση-άνεση-συμπεριφορά σε ευθείες-βρεγμένο από τα Potenza; Πάντα σε 225/45/17.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
          Διαβάζοντας σε ξένα sites με κριτικές ελαστικών για τα Pilot Sport 3 της Michelin είδα ότι αρκετοί παραπονιούνται για τα μαλακά πλαινά τους και τη μέτρια πληροφόρηση-πλαδαρή συμπεριφορά που έχουν κατά την οδήγηση σε στροφιλίκια σε σχέση πχ με τα Bridgestone Potenza Re050A (τα φοράω κι εγώ κι έχω κάνει 95000χλμ με 2 σετ οπότε καταλαβαίνω τι εννοούν). Όλα αυτά σε διάσταση 225/45/17. 'Εχετε εικόνα από άλλα ελαστικά της κατηγορίας με σκληρότερα πλαινά από τα Michelin (και άρα καλύτερη αίσθηση σε στροφές-πληροφόρηση) αλλά και καλύτερη πρόσφυση-άνεση-συμπεριφορά σε ευθείες-βρεγμένο από τα Potenza; Πάντα σε 225/45/17.

          Από ότι γράφεται, Pirelli P Zero.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            billopoulos last edited by

            Τα καλυτερα μαγαζια για να ψαξει και να παραγγειλει καποιος απο εξωτερικο ποια ειναι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
              Τα καλυτερα μαγαζια για να ψαξει και να παραγγειλει καποιος απο εξωτερικο ποια ειναι;

              ο camskill είναι ο ένας...

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                s3 last edited by

                με 70 λιρες μεταφορικα πλεον απο καμσκιλλ δε νομιζω να συμφερει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  peterpan last edited by

                  ενώ στο πόλο έχω energy κ είμαι πολύ ευχαριστημένος, στο γκολφ που οδήγησα με τα ίδια ελαστικά δεν έμεινα τόσο. για τόσο βαρύ όχημα μου φάνηκαν υπερβολικά μαλακά. το αυτοκίνητο άλλαξε συμπεριφορά θα έλεγα σε σχέση με τα continental eco contact που είχε... δε θα τα ξαναέβαζα σε όχημα κατηγορίας γκολφ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kapami last edited by

                    Τα Energy όπως έχω ξαναγράψει δεκάδες φορές στο θέμα, τα είχα στο Golf μου και ήταν μια περιστρεφόμενη απειλή οπότε τα διωξα ΑΜΕΣΩΣ φροντίζοντας να τα θάψω κάθε φορά που αναφέρονται και είμαι παρόν σε συζήτηση

                    Τα οδήγησα όμως σε πολύ πιο ελαφρύ αυτοκίνητο (Aygo) και δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα σε στεγνό δρόμο. Μια χαρά πήγαινε για τα δεδομένα του αυτοκινήτου, δεν έκανε απότομες αντιδράσεις και δεν γλίστραγε. Επομένως το βάρος του οχήματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη συγκεκριμένη περίπτωση καθώς η γόμα του ελαστικού αυτού δεν είναι σε θέση να παρέχει ικανοποιητική πρόσφυση για αυτοκίνητα αυξημένου βάρους, ενώ σε ελαφριά φαίνεται να πηγαίνει μια χαρά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sinanai last edited by

                      Πέρα από το βάρος διαφορά τα δυο αυτοκίνητα έχουν σε γεωμετρία, διαστάσεις ελαστικών/τροχών, και αλλού. Καθεμιά, λοιπόν, από αυτές τις - πολλές - παραμέτρους μπορεί να καθιστά ένα ελαστικό - ας το πω - 'αρεστό' σε ένα αυτοκίνητο, και, αντίθετα, 'μισητό' σε κάποιο άλλο.

                      Για τα Energy, συγκεκριμένα, θα συμφωνήσω, μιας και εγώ τα έχω οδηγήσει σε μια γκάμα αυτοκινήτων, με διαφορετική, κάθε φορά, εικόνα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dbekos last edited by

                        Ο χρήστης S3 έγραψε:
                        με 70 λιρες μεταφορικα πλεον απο καμσκιλλ δε νομιζω να συμφερει...

                        Πράγματι.
                        Οι 30 λίρες επιπλέον στα έξοδα μεταφοράς που χρεώνουν στο camskill απο τον Μάιο και έπειτα +τα έξοδα τοποθέτησης-ζυγοστάθμισης, φέρνουν τα περισσότερα ελαστικά σχεδόν στην ίδια τιμή με καταστήματα στην Ελλάδα, μετά βέβαια απο μια καλή έρευνα αγοράς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tommygun last edited by

                          σε ζαντα πλατους 5.5'' , ποιο ειναι το μικροτερο πλατος ελαστικου που μπαινει? 165? ή μπορει να μπει και 155?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης shinobas έγραψε:
                            Παιδια καλησπερα ! Ειμαι κ εγω σε φαση αλλαγης ελαστικων σε Punto 1.2 2004 με ελαστικα 185/60 R 14.
                            Ειμαι αναμεσα στα energy saver και τα premium contact 2.
                            Τα βρηκα και τα δυο στην ιδια τιμη, με τοποθετηση στα 280 Ευρω.
                            Εχω ακουσει οτι τα energy αργουν να φθαρουν αλλα τα PC2 εχουν καλυτερο φρεναρισμα σε στεγνο και βρεγμενο.
                            Επισης οτι οντως τα energy σου κανουν μεγαλυτερη οικονομια σε καυσιμο.
                            Θελω την οικονομια των energy αλλα και την αποκριση των PC2.
                            Καμμια γνωμη απο Puntακια....???

                            Δεν είμαι puntaκιας, αλλά δεν συγκρίνω κανένα οικολογικό λάστιχο με κανένα φυσιολογικό. Τα οικολογικά, όπου κι αν τα έχω οδηγήσει, από οποιαδήποτε εταιρεία είναι yatabazza.

                            Πάντως τα PC2 είναι εξαιρετικά στο βρεγμένο. Δεν τα βρίσκεις γιατί γενικά οι λαστιχάδες έχουν θέμα με την παραγωγή τους (μειώσαν την παραγωγή τους με την κρίση, τώρα αυξήθηκε η ζήτηση στην Ευρώπη, αλλά η παραγωγή όχι ακόμα και υπάρχουν ζητηματάκια διαθεσιμότητας σε αρκετά λάστιχα σε αγορές με το μέγεθος της Ελλάδας + αυτό που είπε ο bill). Εγώ πάντως βρήκα τα PC2 (στη Θεσσαλονίκη και σε 195-50-15) ετοιμοπαράδοτα.

                            Τα Energy δεν φθείρονται γιατί έχουν δείκτη φθοράς 480 (ενδεικτικά τα exalto 2 που φοράω έχουν 240 και τα PC2 280), που σε συνδυασμό με την υψηλή πρόσφυση της Ελληνικής ασφάλτου ( ) έχει ως αποτέλεσμα να έχω δει energy με 75.000χλμ (σε 6 χρόνια) και 8mm πέλμα! Και ο 'ειδικός' που τα είδε να κατέληξε στο συμπέρασμα 'εντάξει... καλά είναι ακόμα...'

                            Τα οδήγησα όμως σε πολύ πιο ελαφρύ αυτοκίνητο (Aygo) και δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα σε στεγνό δρόμο. Μια χαρά πήγαινε για τα δεδομένα του αυτοκινήτου, δεν έκανε απότομες αντιδράσεις και δεν γλίστραγε. Επομένως το βάρος του οχήματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη συγκεκριμένη περίπτωση καθώς η γόμα του ελαστικού αυτού δεν είναι σε θέση να παρέχει ικανοποιητική πρόσφυση για αυτοκίνητα αυξημένου βάρους, ενώ σε ελαφριά φαίνεται να πηγαίνει μια χαρά.

                            Ε, καλά... το Aygo γλιστράει και σταματημένο... που να κάνουν διαφορά τα energy...

                            Στα σοβαρά τώρα, προφανώς και κάθε λάστιχο ταιριάζει διαφορετικά σε κάθε αμάξι, απλά δεν έχω οδηγήσει ποτέ οικολογικό λάστιχο σε κανένα αμάξι που να πω ότι μ' άρεσε... Το C1 που είχα οδηγήσει, επαναλαμβάνω δεν πιάνεται, γιατί μιλάμε για αμάξια, όχι για αυτοκινούμενους τενεκέδες χωρίς φρένα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης markvag έγραψε:
                              Εγώ πάντως βρήκα τα PC2 (στη Θεσσαλονίκη και σε 195-50-15) ετοιμοπαράδοτα.

                              Αν δεν υπηρχαν και αυτα ετοιμοπαραδοτα τοτε θα επρεπε να το ειχαν κλεισει το μαγαζι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Εγώ πάντως βρήκα τα PC2 (στη Θεσσαλονίκη και σε 195-50-15) ετοιμοπαράδοτα.

                                Αν δεν υπηρχαν και αυτα ετοιμοπαραδοτα τοτε θα επρεπε να το ειχαν κλεισει το μαγαζι

                                Η αδελφή μου έπρεπε να τα παραγγείλει (σ' αυτή τη διάσταση).
                                Δεν στοκάρουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                  Εγώ πάντως βρήκα τα PC2 (στη Θεσσαλονίκη και σε 195-50-15) ετοιμοπαράδοτα.

                                  Αν δεν υπηρχαν και αυτα ετοιμοπαραδοτα τοτε θα επρεπε να το ειχαν κλεισει το μαγαζι

                                  Η αδελφή μου έπρεπε να τα παραγγείλει (σ' αυτή τη διάσταση).
                                  Δεν στοκάρουν.

                                  Μια απο τις πιο δημοφιλείς διαστασεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sinanai last edited by

                                    Βασίλη, δυστυχώς ήταν μια απ' τις πιο δημοφιλείς διαστάσεις, όσο υπήρχαν αυτοκίνητα με νορμάλ διαστάσεις ζαντών/ελαστικών. τώρα που τα 1.2 supermini φοράνε 17άρια... Το χάσαμε το λάστιχο πατριώτη. Τουλάχιστον παραμένουν απ' τις οικονομικότερες. Η Hankook π.χ., σε σχέση μ' αυτό που αναφέρω πιο πάνω, σταμάτησε τα RS2 Z212 στη διάσταση αυτή, και ήθελα να 'ναι τα επόμενά μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      govus last edited by

                                      Ο χρήστης tommygun έγραψε:
                                      σε ζαντα πλατους 5.5'' , ποιο ειναι το μικροτερο πλατος ελαστικου που μπαινει? 165? ή μπορει να μπει και 155?

                                      Ποια είναι η διάμετρος της ζάντας;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                                        Βασίλη, δυστυχώς ήταν μια απ' τις πιο δημοφιλείς διαστάσεις, όσο υπήρχαν αυτοκίνητα με νορμάλ διαστάσεις ζαντών/ελαστικών. τώρα που τα 1.2 supermini φοράνε 17άρια... Το χάσαμε το λάστιχο πατριώτη. Τουλάχιστον παραμένουν απ' τις οικονομικότερες. Η Hankook π.χ., σε σχέση μ' αυτό που αναφέρω πιο πάνω, σταμάτησε τα RS2 Z212 στη διάσταση αυτή, και ήθελα να 'ναι τα επόμενά μου.

                                        Εχω μεινει τοσο πισω;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sinanai last edited by

                                          Δεν υπάρχει supermini με 'σπορ' έκδοση που να μη φορά (τουλάχιστον) 17άρια, όταν ακόμα και το (πρώτο) 2.0 GTi 206 φόραγε 185/55R15...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tommygun last edited by

                                            Ο χρήστης Govus έγραψε:

                                            σε ζαντα πλατους 5.5'' , ποιο ειναι το μικροτερο πλατος ελαστικου που μπαινει? 165? ή μπορει να μπει και 155?

                                            Ποια είναι η διάμετρος της ζάντας;

                                            13''

                                            βασικα οτι θελει λεει ο καθενας,
                                            αλλος λεει 165, αλλος λεει 175,
                                            αλλος λεει αναλογα με τις προδιαγραφες του ελαστικου (που μου φαινεται και το πιο σωστο)
                                            η yokohama ειναι η μονη εταιρεια που βρηκα να αναφερει αυτην την προδιαγραφη, και εχει 155/80/13 λαστιχο για το οποιο συστηνει ζαντα απο 4-5.5''

                                            αντε βγαλε ακρη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 257
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 255 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr