-
Όντως λένε ότι η 1Μ είναι πραγματική Μ. (και γιατι να μην ήταν??)
Εγώ πάντως απαντώντας στο ερώτημα 'ποια Μ θα επαιρνες σημερα αν μπορουσες να διαλεξεις ανεξαρτητως χρηματων' και όχι απαραιτητα ποια είναι η καλυτερη ψηφισα αλλο γιατι θα επαιρνα τη Μ6.
Είναι εξωτική, σχεδον supercar τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα, έχει V10 με >500 άλογα και coupe. Και τουλαχιστον μια δικαιολογια για να την πάρεις εναντι της Μ5 (ανθρακονηματινη οροφή).
Έχω ακουσει ομως να ανοιγει πραγματικά Μ3 E92 και ήταν κόλαση (δε ξερω αν ηταν stock η φορουσε akrapovic).
με αυτη τη σειρα Μ6>Μ3 Ε92>Ζ4Μ coupe -
Βασικα για την Τρελα το καλυτερο Μ// ειναι η CSl απο εκει και περα Μ5-Μ6 ειναι πολυ ιδιατερα αυτοκινητα!
-
Ψήφισα 1Μ γιατί για από αυτά αυτό θα ήθελα να έχω. Μικρό και μαιτζέβελο, με δυνατότητες που ούτε σε κλειστή πίστα δεν θα μπορώ να εξαντλήσω και φυσικά σύγχρονο μπεμβέ παντού αλλού.
Ποιό θα ήθελα να οδηγήσω σε σπέσιαλ διαδρομή και μόνον? Ε39 όχι γιατί είναι το πιο γρήγορο, το πιο ντράιβερς καρ ή ότιδήποτε άλλο αλλά επειδή είναι η πιο κουλ Μ γιατί διαφημίστηκε ως κουλ την εποχή που πίστευα στο κουλνες...
-
-edit-
-
Με τόσα βρίσκεις και στην Ελλάδα νομίζω.
Σίγουρα Μ5 Ε60 βρίσκεις με καμιά 50αριά.
-
Με αρκετή δυσκολία μεταξύ Ε30 και Ε46 CSL... την τελευταία.
-
-
-
με βραχεια κεφαλη η ψηφος μου Μ3 Ε92 και εγω.
-
Πόσο να πηγαίνει η συντήρηση ενός πενταλιτρου στη σύγχρονη Ελλάδα ?
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα διλιτρο και ένα πενταλιτρο. 660€ τέλη το διλιτρο, 1.320 το πενταλιτρο. Στην ασφάλεια τι διάφορα να παίζει. Περιμένω μια οικονομοτεχνικη ανάλυση απο τους ειδικούς του φόρουμ!
Δώστε Μ6 στο λαό !,
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πόσο να πηγαίνει η συντήρηση ενός πενταλιτρου στη σύγχρονη Ελλάδα ?Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα διλιτρο και ένα πενταλιτρο. 660€ τέλη το διλιτρο, 1.320 το πενταλιτρο. Στην ασφάλεια τι διάφορα να παίζει. Περιμένω μια οικονομοτεχνικη ανάλυση απο τους ειδικούς του φόρουμ!
**Δώστε Μ6 στο λαό **!,
, η φτωχεια θελει καλοπεραση!
Τι εγινε, βρηκαμε καμμια Μ6 στο σφυρι? -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πόσο να πηγαίνει η συντήρηση ενός πενταλιτρου στη σύγχρονη Ελλάδα ?Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα διλιτρο και ένα πενταλιτρο. 660€ τέλη το διλιτρο, 1.320 το πενταλιτρο. Στην ασφάλεια τι διάφορα να παίζει. Περιμένω μια οικονομοτεχνικη ανάλυση απο τους ειδικούς του φόρουμ!
Δώστε Μ6 στο λαό !,
Στην si με σαφώς χαμηλότερο κεφάλαιο πληρώνω για μεικτή 550 το 6μηνο, και στο asfalistra.gr που έκανα ένα quote, για 5lt με αξία 45κ και μεικτή στην εθνική δίνει 1240 το 6μηνο. έχει και φθηνότερες βεβαίως.
Το σημαντικό είναι η βενζίνη που θα παίζεις απο 15λτ και πάνω. Το 20αρι σε γρήγορη βόλτα θα είναι ευκολάκι
- Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Την Ε30 και παλαιότερες τις ψηφίζει ο κόσμος διαβάζοντας στην καλύτερη περίπτωση τους Βρετανούς δημοσιογράφους του EVO (κι εγώ τους διαβάζω και γενικώς τούς σέβομαι), οι οποίοι πάντως δεν αγοράζουν τα αυτοκίνητα που οδηγούν, ή αγοράζουν (στη Βρετανία όπου ορισμένοι εξ αυτών έχουν την οικονομική άνεση) καμιά δεκαριά εξωτικά, να τους βρίσκονται...
Ουδείς θα συμβίωνε με τόσο παληό αμάξι, ή θα το πίεζε σήμερα, αν δεν ήταν τουλάχιστον το τρίτο του και πλέον...Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το εκάστοτε καινούργιο μοντέλο είναι κατ' ανάγκην και καλύτερο, πέραν των 'αριθμών'.
Τα Ζ αποκλείονται λόγω ανεπάρκειας του σασιού τους και μεταξονίου-μετατροχίων, για τη δεδομένη ισχύ (για ντριφτ καρ υπάρχουν πολύ φθηνότερες και εντιμότερες λύσεις).
Τα 5 και 6 είναι αστείο να θεωρούνται σπορ αυτοκίνητα, λόγω βάρους και μόνο.
Η Ε92, λόγω βάρους και πρωτοφανούς κατανάλωσης καυσίμου για Μ3, τείνει να καταταγεί με τις 5 και 6.
Μένει η Μ3 Ε46, με θεωρητικώς κορυφαία τη CSL, η οποία CSL όμως είναι εξαιρετικά υπερτιμημένη, τόσο οικονομικώς, όσο και οδικώς. Στα λεφτά της, εισέβαλλε στην επικράτεια της Porsche, και όποιος είχε το θράσος να κάνει κάτι τέτοιο στην αυτοκινητιστική ιστορία, έκλαψε πικρά... Και δεν αναφέρομαι στο brand name και στη 'μούρη', αλλά στην πρόσφυση και στην αίσθηση. Και στα φρένα...
Ιδεώδης επιλογή η Μ3 Ε46 CS, με την κοντύτερη κρεμαγιέρα της CSL, ανθρώπινη κατά τα άλλα.
ΓΙΑ την Ελλάδα, μία καλή απλή Ε46 με 18άρες ζάντες.
ΣΤΗΝ Ελλάδα, 'πέποιθα' (που έλεγε κι ο Ελ. Βενιζέλος) ότι η καλύτερη Μ3 που κυκλοφορεί είναι του Cavallino.Αντιστοίχως, χειρότερη Μ3 που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα (ως πακέτο διεφθαρμένου νεοπλουτισμού, άγνοιας και καγκουροβιασμού) ήταν η Ε92 τελεοπτικού ξεδοντιάρη αγράμματου υπανθρώπου, που της είχε βάλει κομπρέσσορα για 500++ ίππους και εξάτμιση τιτανίου Akrapovic, μη χάσει κανά άλογο στο κλάσιμο...
Το αποτέλεσμα, πέραν της υπερβολικής ισχύος, ήταν +30 κιλά μπροστά λόγω βιασμού τού μοτέρ, μείον 20 κιλά πίσω λόγω εξάτμισης, και άρα διαταραχή του ζυγίσματος και έντονα -για Μ3- 'μούτρα'...
Το βιασμένο όχημα, απ' ό,τι έμαθα, κατεστράφη τελικώς υπό του υπανθρώπου.... ('ρε μάγκα, ο Ολυμπιακός δε χάνει στου Καραϊσκάκη') -
@Coyot
Επειδη τυχαινει να διαβαζω και εγω το Αγγλικο evo, απο τα πρωτα του τευχη μαλιστα γυρω στα τελη του 98',
θα διαφωνησω με τα της επιλογης αρθρογραφων αλλα και των απανταχου petrolheads γενικοτερα στην Αγγλια.
Περα απο τις εξωτικες επιλογες του συν-ιδρυτη και εκδοτη Metcalfe, οι υπολοιποι εχουν αποκτησει ακρως ενδιαφεροντα
οχηματα, και μαλιστα οχι ιδιαιτερα ακριβα ενιοτε, παντα για τα δεδομενα της χωρας φυσικα. Σιγουρα βεβαια τα παλαιοτερα, δεν υπηρξαν μοναδικα οχηματα μετακινησης, και φυσικα κατι τετοιο γενικοτερα δεν ειναι ιδιαιτερα βολικο, και λογικο.
Για τα περι των ποθητων Μ που αναφερεις συμφωνω γενικα, το αυξανομενο βαρος, μετα απο ενα σημειο, δεν 'σωζεται'
οσα αλογα και ροπη να εχεις. Η Μ3 Ε92 'χοντρυνε' επικινδυνα αρκετα σε σχεση με την ηδη οριακη σε βαρος Μ3 Ε46.
Η CSL πραγματι υπερτιμημενη, αλλα οχι και τοσο αδικα, καθως, παροτι μπορει να μην εδειχνε απολυτως τα λεφτα της στο δρομο σε...οριακους ρυθμους, οπως τα αντιστοιχα 996 GT3, (βεβαια το video του γερμανικου motorvision που παρεθεσα λιγα post πριν, σε χρονομετρημενη διαδρομη ειχε αλλη αποψη...) αλλα ηταν ενα πρωτο εγχειρημα μετα απο πολλα χρονια, -της 3λιτρης CS αν δεν κανω λαθος- και με χρηση εξωτικων υλικων (ανθρακονημα σε οροφη, τιτανιο σε εξατμιση, μαγνησιο σε ζαντες κ.ο.κ) που δεν ειχαν τοποθετηθει ξανα σε Μ car. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Την Ε30 και παλαιότερες τις ψηφίζει ο κόσμος διαβάζοντας στην καλύτερη περίπτωση τους Βρετανούς δημοσιογράφους του EVO (κι εγώ τους διαβάζω και γενικώς τούς σέβομαι), οι οποίοι πάντως δεν αγοράζουν τα αυτοκίνητα που οδηγούν, ή αγοράζουν (στη Βρετανία όπου ορισμένοι εξ αυτών έχουν την οικονομική άνεση) καμιά δεκαριά εξωτικά, να τους βρίσκονται...
Ουδείς θα συμβίωνε με τόσο παληό αμάξι, ή θα το πίεζε σήμερα, αν δεν ήταν τουλάχιστον το τρίτο του και πλέον...Ε, όπως καταλαβαίνεις, αγαπητό coyot, πρέπει να διαφωνήσω... τα 'παληά' αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι φτιαγμένα από βούτυρο, όπως πιστεύει ο περισσότερος κόσμος (και υποστηρίζουν κανά-δυο Βρετανοί δημοσιογραφίσκοι που έχω ακούσει). Μια καλοσυντηρημένη Ε30 δεν έχει κανένα λόγο να είναι λιγότερο αξιόπιστη από μια Ε46 (που θέλει και βάσεις μηχανής/σαζμάν με κάθε αλλαγή λαδιών ). Σιγουρα δεν έχει δερμάτινη οροφή και θερμαινόμενα πιτσιλιστήρια αλλά όταν είσαι στην πίστα με τα βίας που το παρατηρείς...
Γενικά, δε νομίζω ότι η καθημερινή συμβίωση είναι το ζητούμενο σε μια Μ... Άλλωστε, από την γκάμα της Πενβε έχεις να επιλέξεις πολλά και καλά μοντέλα για αυτή τη δουλειά.Ο σεβασμός και η αίγλη κερδίζεται στις πίστες (αυτές με την άσφαλτο ή το χώμα - όχι αυτές των 'μπουζουκιών'), εκεί που η Μ3 Ε30 δε χρειάζεται να αποδείξει τίποτα.
Αγαπητό Coyot, γνωρίζεις καλύτερα από τον καθένα εδωπέρα, ότι η αποτελεσματικότητα περνάει σε δέυτερη μοίρα όταν πραγματικά έχεις τη δυνατότητα να αποκτήσεις κάτι που αποτελεί τμήμα των ονείρων σου (και δεν αναλώνεσαι σε ακαδημαϊκούς αυνανισμούς). Η εξέλιξη των τιμών στα Ε30 (ειδικά σε evo II και sport evo) τα λέει όλα...
Ο δε Cavallino, μετά χαράς θα αποχωριζόταν τη δική του για μια γριούλα... πιστεύω... ε;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πλέναμε πριν λίγο δίπλα δίπλα...Απλά πανέμορφη! Ο σαπιοκοιλιάς οδηγός της απ' την άλλη και άσχετος και τσίπης, χωρίς Navi και double clutch...
Μπορει να ειναι hardcore oδηγος και να θελει χειροκινητο κιβωτιο
Την e92 ψηφισα κι εγω! Η πιο ομορφη bmw αυτη τη στιγμη για μενα! Γρηγορο ομορφο και ακους και το ROARRRRRRRRRRRRRRRRR απο την ατμοσφαιρα v8 και εισαι κομπλε! Αν γινοταν να ψηφισω δευτερο θα διαλεγα την ε46!
-
Aπαντώντας σε Coyot και D-Jet, ξεκινώ λέγοντας πως σε διάφορα τέτοια διλήμματα ιντερνετικά του στυλ 'ποιο θα προτιμούσατε να είχατε @@', πάντα γουστάρω να τα διαβάζω γιατί έχει κάποιο ενδιαφέρον να βλέπεις πόσο διαφορετικά κριτήρια έχει ο καθένας σε σχέση με τον προηγούμενο. Συνήθως θεμιτά όπως 'αυξανόμενη ιστορική αξία και τιμή μεταπώλησης' ή 'ανετότερο/δυνατότερο στην καθημερινή χρήση'. Τα αγαπημένα μου βέβαια είναι τα υπεράκυρα από όπου κι αν τα πιάσεις, παραδείγματα - σόρι - δε θα δώσω, γιατί έχουμε διαμαντάκια στο παρόν θρεντ.
Για εμένα λοιπόν σε ένα τέτοιου τύπου δημοψήφισμα που μιλάμε για αυτοκίνητα (αυτοκινητάρες πιο συγκεκριμένα) και όχι σιχαμένες κούτες αστικής μετακίνησης, προέχει καταρχάς ο ρομαντισμός και ο αυστηρός διαχωρισμός του καθενός υποψήφιου στο πλαίσιο της εποχής του πάντα και τα υπόλοιπα μπαίνουν όλα στην εξίσωση (με μειωμένο συντελεστή πάντως ) προκειμένου να βγάλω τελικό αποτέλεσμα. Αυτό που είναι εύκολο να καταλάβει κανείς είναι ότι ποτέ δεν πρόκειται να βάλω δίπλα δίπλα μια Μ1 μια Ε30 και μια Ε46 'στις Σέρρες' το 2011 και να μετράω χρόνους και @@ ή να μετράω κόστη συντήρησης και βενζίνες και τέλη λες και θα πάω να αγοράσω αύριο Μ3 ή Ferrari 599GTO και δε μου βγαίνουν τα κουκιά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όντως δυσκολεύτηκα πάααρα πολύ να βγάλω κάποιο 'καλύτερο' και κατέληξα σε μια τετράδα που αν την ξαναδώ θα τη βάζω μάλλον συνεχώς με διαφορετική σειρά.
Από όλες τις Μ λοιπόν κατέληξα με τα δικά μου κριτήρια στις Ε46 CS, Ε30 Sport Evo, M635 CSi και Μ1. Το πιο ολοκληρωμένο εκειπέρα είναι η CS 'hands down' από όπου κι αν το πιάσεις. Μηχανάρα 6κύλινδρη όπως πρέπει στις Μ (καλοί οι 8 κι οι 10 κύλινδροι, αλλά άμα δεις ποιοι άλλοι βγάζουν τέτοιους, κάνει 'τζιζ'), στήσιμο/πάτημα σε τέλεια ισορροπία ακόμα και ανάμεσα στα μοντέλα της γκάμας E46 (Μ3 - Μ3 CS - M3 CSL) γι αυτό και τη θεωρώ ακόμα καλύτερη από τη CSL συνολικά, ηλεκτρονικά βοηθήματα και όχι... AIDS , ίσως το πιο όμορφο σχήμα 3άρας ever (υποκειμενικό αυτό, ΟΚ), πρακτικότητα στη στρατόσφαιρα σε σχέση με τα υπόλοιπα της παρέας και τέλος, από τα σεντανοειδή Μ σίγουρα κοντά στην κορυφή σχεδόν δίπλα-δίπλα με την Ε30 ως icons. Επίσης αγωνιστικές δάφνες άφθονες σε διάφορες κατηγορίες και μορφές, με ναυαρχίδα την Ε46 GTR βεβαίως.
Μετά έχουμε την Ε30 Sport Evo. H καλύτερη Ε30 κι αυτό λέει πολλά όταν μιλάμε για το πιο εικονικό ίσως μοντέλο της σειράς Μ, αυτό που αν και δεν ήταν πρώτο τα ξεκίνησε όλα για τον πολύ κόσμο. Eπίσης αν και ήταν η απόλυτη Ε30, εξακολουθούσε να είναι ένα πολύ καλό 'πολιτικό' αυτοκίνητο. Από αγωνιστικές δάφνες ας μην το συζητάμε. Χαλαρά το πιο πετυχημένο Μ στις πίστες. Το τετρακύλινδρο μοτέρ είναι μείον στο δικό μου τεφτέρι, ειδικά από τη στιγμή που γνωρίζω ότι ο τετρακύλινδρος ήταν λύση ανάγκης, ενώ η πραγματική επιθυμία ήταν για 6κύλινδρο και στις Ε30. Δεν έβγαινε το balance όμως.
Μετά Μ635 CSi. Σειρά 6 ακούς και έρχεται βέβαια αναπόφευκτα στο νου ο τωρινός ανοικονόμητος δεινόσαυρος των 8 τόννων και 30 χιλιάδων κυβικών V20. H αλήθεια για την Μ635 βέβαια είναι πως πρόκειται για ένα πανάλαφρο δίπορτο σεντάν, το οποίο διαθέτει και εξαιρετική ευελιξία λόγω του μικρού μεταξονίου του (2,625m), ειδικά σε σύγκριση με το μεγάλο αναλογικά μετατρόχιο. Για μια άλλη σύγκριση, ένα σύγχρονο ΜΧ5 έχει 2,330m μεταξόνιο... Το ΜΧ5 βέβαια δεν έχει εξακύλινδρο 3,5 λίτρα μοτέρ που βγάζει 286 άλογα, βασικά το 1984 δεν υπήρχε ΜΧ5 ούτε σε προσχέδιο. Το αυτοκίνητο σάρωνε στο ευρωπαϊκό τουρισμού και αλλού, ενώ είναι ένα από τα ομορφότερα σχήματα που έχουν βγει ποτέ από την BMW. To ότι δεν την είπαν απλά Μ6 τότε, αλλά απλά δήλωσαν την προέλευσή της από την ΒΜW Motorsport με το σηματάκι στη γρίλια, της έχει αφαιρέσει αδίκως πάρα πολλούς πόντους '///Μ-οσύνης' από τους ανά τον κόσμο ειδικοτυπίτες και όσους τραγουδάνε το γκόσπελ με τα ευαγγέλιά τους.
Τέλος είναι η Μ1. Καμμία πρακτικότητα, μπάχαλο με τα της παραγωγής, στις πίστες έτρεχε μονομάρκα (αν και support series στην F1 με οδηγούς τους πιλότους των μονοθεσίων)... ε, και;;; Αυτή ήταν η πρώτη ///Μ παραγωγής, ήταν ένα εκπληκτικό κεντρομήχανο από πλευράς ποιότητας κατασκευής, ποιότητας κύλισης, ευκολίας οδήγησης (ας μην ξεχνάμε ότι τότε τα άλλα κεντρομήχανα ήταν οι Ferrari 308, οι πρώτες Countach, κάτι De Tomaso Pantera ο θεός να φυλάει κλπ). Η πρώτη Μ. Άξια και αληθινή. Τέλος.Α, παρασύρθηκα και ξέχασα. D-Jet, ΟΧΙ δεν άλλαζα την Ε46 με Ε30, γιατί την χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά και όχι πάντα για αεριωθούμενες βόλτες. Coyot, ANETA άλλαζα αυτή με μια (ίδιας κατάστασης) CS, αν και συμφωνώ πως αν δεν ήμουν τόσο αρρωστάκι, αυτή που έχω θα ήταν η καλύτερη Μ 'να έχεις' στην Ελλάδα. Για μένα είναι η δεύτερη καλύτερη.
-
H CS είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη Μ3 και προσωπικά θα τη προτιμούσα από την Ε92, anytime, anyday, anywhere.
Αλλά αν είχα την επιλογή (και 2ο αυτοκίνητο) θα προτιμούσα την (για μένα) πιο Μ όλων των εποχών. Αυτή που δεν έχει κλιματισμό, δεν έχει συμβατικά ελαστικά, είναι ελαφριά, στριγγλίζει και κάνει τα πάντα!
Τη CSL:
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 645108.htm
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
H CS είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη Μ3 και προσωπικά θα τη προτιμούσα από την Ε92, anytime, anyday, anywhere.Αλλά αν είχα την επιλογή (και 2ο αυτοκίνητο) θα προτιμούσα την (για μένα) πιο Μ όλων των εποχών. Αυτή που δεν έχει κλιματισμό, δεν έχει συμβατικά ελαστικά, είναι ελαφριά, στριγγλίζει και κάνει τα πάντα!
Τη CSL:
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 645108.htm
Κλιματισμό είχες δυνατότητα να βάλεις
-
Κλιματισμό και ράδιο-cd μπορούσες να βάλεις και μάλιστα τζάμπα. Εντάξει το κασετοφωνο αλλα ο κλιματισμός ήταν έγκλημα.
Διαβάζω ενδιαφέρουσες απόψεις και χαίρομαι. Μερικες σκέψεις μου διάσπαρτες που μου δημιουργήθηκαν.
-
γιατί να μην μπορείς να ¨πιεσεις¨ μια καλοδιατηρημενη Ε30; Εντάξει τα μέταλλα αποκτούν κόπωση με τα χρόνια αλλα μια καλοδιατηρημενη μπορείς άνετα (θέλω να πιστεύω) να τη πας για στριψιμο σε στροφιλικι. Ο τετρακυλινδρος ειναι ενα μείον αλλα ο ανταγωνισμός εκει εβοσκε και συγκρατηθηκε και το κόστος. Ήταν όμως ¨καλος¨ τετρακυλινδρος για τα χρόνια του. Απο εκείνη την εποχή προσωπικά θα επέλεξα κάτι μη-BMW, μια Mercedes 190E-2.5 evο2. Δεν ειναι ¨καλυτερη¨ απο την Ε30 αλλα ειναι πιο brutal και προσωπικά είμαι συναισθηματικά δεμένος με αυτο το όχημα. Η αναπαλαίωση ενός εξ αυτών ειναι απο τα αυτοκινητικα μου όνειρα.
-
οι Μ6 / Μ5 Ε60 εντάξει ειναι απο άποψη βάρους γουρουνια έτοιμα προς σφαγή, αλλα ο ρόλος τους δεν ειναι/ήταν να ειναι παναλαφρα αλλα να ειναι σπορ-σενταν και νομίζω ότι σε αυτο το ρόλο (ηΕ60) ήταν μάλλον τα καλύτερα. Κάτι μαζερατι, κατι amg και κάτι αλλα μασκαραλικια δεν μπαίνανε καν σε σύγκριση. Επίσης γιατί ο v10 δεν μπορει να συγκριθεί με άλλους v10? τι δεν έχει καλο? ήταν ένας εξαιρετικός κινητήρας και ενδεχχομενως το ατμοσφαιρικό αριστούργημα της Μ , ever (τους τελευταίους τουρμπο τους έχω ψιλοχεσμενους ως μηχανολογικα έργα τέχνης όπως ήταν οι περισσότεροι κινητήρες Μ μέχρι τωρα).
-
όπως έγραψα και στην αρχή μια Μ5 Ε39 θα την καλοδεχομουνα στο γκαράζ μου (είμαι φίλος των μεγάλων γρηγορων σενταν). Απο εκει και έπειτα το απαυγασμα της Μ ειναι μάλλον η Μ3 Ε46 cs. Eχει όλα τα θετικά της σειράς και της csl (τιμόνι, φρένα, ρυθμίσεις κιβωτίου κα) χωρίς τα αρνητικά της.
-
γιατί μια e46 csl δεν μπορει να συγκριθεί με μια πορσε? εντάξει ήταν πανάκριβη (εξατμιση και ζάντες βέβαια με σημερινές τιμές κοστζουν περίπου 10.000 μόνα τους, μετα καρμπόν οροφή, ειδικό συμπιεσμενο ¨χαρτόνι ¨ για πάτωμα πόρτ μπαγκαζ, διαστημικά καρμπόν καθίσματα(4.500 ευρώ ζητάει η vw για κάτι ανάλογα μη καρμπόν), λεπτό πίσω τζαμί κλπ) αλλα αν εξαιρέσουμε την αρχική τιμή (αν υπαρχουν ακομη πρεπει με κανα 40αρι να παιρνεις μια τετοια) γιατί δεν μπορει να σταθεί δίπλα σε μια πορσε της εποχής της?
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
-
Ποιο ειναι το καλύτερο ///Μ.