-
Φίλε bolinari,
Με το καλό να έρθεις και εσύ στο 'κλαμπ των merivistas', αν τελικά το αποφασίσεις.
Μερικές απλές σκέψεις ως προς τα ερωτήματα που θέτεις:
Πρώτον, μην 'κολλάς' στο εάν το 1.3 είναι αδύναμος κινητήρας για τα κιλά του αυτοκινήτου. Η γνώμη μου είναι πως 'ναι, είναι αδύναμος'. Αλλά εσύ ανέφερες πως κινείσαι συντηρητικά και σε ενδιαφέρει πρωτίστως η χαμηλή κατανάλωση. Κατά συνέπεια, δεν σε ενδιαφέρουν ροπές, επιταχύνσεις και τελικές...Δεύτερον, παίζει μεγάλη σημασία και ο τρόπος που έμαθε να οδηγάει ο καθένας μας. Για παράδειγμα, εγώ μέχρι πρότινος οδηγούσα alfa romeo, με αποτέλεσμα ακόμα και το μοντέλο που τελικά αγόρασα (140 hp) να μου μοιάζει 'γάϊδαρος', ειδικά στα ξεκινήματα (χαμηλές στροφές). Για εσένα, μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα. Και αυτό δεν είναι κακό...
Τρίτον, θα σε συμβούλευα να ξανασκεφτείς την αγορά ενός diesel αυτοκινήτου (οποιασδήποτε μάρκας) με μόνο κίνητρο την απελευθέρωση. Ψάξε λίγο το οικονομικό όφελος που θα έχεις (από την τιμή της βενζίνης κατά κύριο λόγο) σε σχέση με το κόστος κτήσης αλλά και συντήρησης ενός κινητήρα diesel, ενώ να είσαι βέβαιος πως η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης θα σημάνει... αυξημένους φόρους για τα πετρελαιοκίνητα. Προσωπικά, είμαι τόσο βέβαιος, όσο ήμουν και για την απελευθέρωση! Το 'κόλπο' είναι παλιό και εφαρμοσμένο σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες: 'Επιτρέπουμε την πετρελαιοκίνηση και όταν η αγορά των diesel φτάσει σε ένα επίπεδο, με την πρόφαση των ρύπων - όχι του CO2 που άλλωστε δεν είναι ρύπος - αυξάνουμε κατακόρυφα τα τέλη κυκλοφορίας τους, σε επίπεδο αντίστοιχο ή και ακριβότερο των βενζινοκίνητων'. Και επί του προκειμένου πίστεψέ με, ξέρω κάτι παραπάνω...
Για να καταλήξω. Μόνος ουσιαστικός λόγος κτήσης ενός diesel είναι η διάρκεια ζωής ενός κινητήρα και η αντοχή του στα πολλά χιλιόμετρα. Χρειάζεσαι αυτοκίνητο με κινητήρα που θα 'βγάλει' πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα; Θα κάνεις πάνω από 30-35 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο; Τότε, δεν το συζητάμε, αγοράζεις diesel! Αν όμως δεν εμπίπτεις σε αυτή την κατηγορία χρηστών, τότε ξανασκέψου το...
-
Φίλε MonteCristo σε ευχαριστώ για την εμπειροστατομένη απάντηση σου.
Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου και πιστέυω ότι είναι πολύ πιθανό να συμβούν τα αναφερόμενα σου περί φορολόγησης.
Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι κατά μέσο όρο 19.000 το χρόνο (με το 75% σε αστική χρήση), με τάση μείωσης.
Επιπλέον με προβληματίζει η ποιότητα του πετρελαίου στην χώρα μας καθώς και η έλλειψη εκτεταμένου δικτύου έμπειρων τεχνιτών συντήρησης κινητήρων πετρελαίου.
Όσο αναφορά το meriva, είναι απο τα ελάχιστα αυτοκίνητα που μου ταιριάζουν απο άποψη διαστάσεων, χώρων και τιμής και πολύ δύσκολα θα καταλήξω σε κάποιο άλλο.
Τι να πώ..... είμαι μπερδεμένος...... την μια ημέρα σκέπτομαι να πάρω το πετρελαιοκίνητο ώστε να έχω χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (αλλά με ανησυχούν τα θέματα που ανέφερες και η ιπποδύναμη) και την άλλη ημέρα σκέπτομαι να πάρω το δοκιμασμένο βενζινοκίνητο, που θα είναι δυνατότερο, με λιγότερους θορύβους - κραδασμούς αλλά με στεναχωρεί η κατανάλωση. -
Ο MonteCristo μια χαρά τα λέει. Συμφωνώ απολύτως μαζί του.
Για το θέμα δύναμης του κινητήρα και απ'όσο γνωρίζω, οι μικρότερη ιπποδύναμη στα πετρελαιοκίνητα δε σημαίνει και μικρότερη δύναμη κινητήρα.
Από τη σελίδα εδώ
http://www.opel.gr/vehicles/modela-opel ... sions.html
και επιλέγοντας για σύγκριση διάφορους κινητήρες, βλέπει κανείς ότι ο diesel 1.3 ecoflex 95 mt5 έχει μεγαλύτερη ροπή έναντι του 1,4 - 120 turbo.
Ακόμα 1 θετικό τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας (119 μικρογραμμάρια CO2). Επίσης στη Γερμανία διατίθεται από Σεπτέμβριο και με start/stop στο πετρελαιοκίνητο 1,3 με έξτρα κόστος όμως. Πιθανότατα και στη χώρα μας. Θετικό αν κινείσαι στο κέντρο ή σε κίνηση γενικά.Όμως πότε θα κάνεις απόσβεση τα 3 χιλιάρικα παραπάνω; Ναι μεν φθηνότερο καύσιμο, μειωμένες καταναλώσεις, λιγότερα τέλη
αλλά
ακριβότερα service, πολύ ακριβότεροι κινητήρες. Θόρυβοι/κραδασμοί νομίζω δεν υπάρχουν πια.
Στη χώρα μας δεν υπάρχει και η τεχνική εμπειρία στις συντηρήσεις τέτοιων κινητήρων.
Προσωπικά, επειδή μένω εκτός μεγάλου δακτυλίου Αττικής και δεν έχω τον περιορισμό της απόκτησης, πέρασα κι εγώ από αυτό το δίλημμα. Επηρεασμένος και τις εξαγγελίες για απελευθέρωση στην κυκλοφορία στον ευρύτερο δακτύλιο της Αθήνας.
Όμως ακόμα και αν παρακάμψουμε το γεγονός ότι η συγκεκριμένη φήμη/εξαγγελία ακούγεται εδώ και 4 χρόνια και τελικά δεν προχωράει(μια αναζήτηση ειδήσεων στο google θα σε πείσει), θα ήταν συμφέρουσα κίνηση μόνο αν ήταν και τα dieselοαυτοκίνητα προσιτά.
Μην ξεχνάς ότι το κράτος δε θα θέλει να χάσει από τους φόρους που εισπράττει από αγορά/χρήση αυτοκινήτου (καύσιμα).
Απλά θα το εμφανίσει με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνεται ότι δίνει κάτι πολύ σπουδαίο. Έτσι θα τονωθεί και η αγορά που στενάζει τώρα.
Άποψή μου: Ας γίνει πρώτα και ας είμαστε η επόμενη γενιά αγοραστών από την 1η που υπάρξει. -
O πετρελαιοκινητήρας των 95 ίππων κινεί μια χαρά το Κόρσα, αλλά το Μερίβα και βαρύτερο και ογκωδέστερο αυτού είναι. Επίσης ακούγεται. Αν υπάρχει αμάξι για τεστ ντράιβ, καλό θα είναι να αναζητηθεί.
-
Σας ευχαριστώ για τις εύστοχες επισημάνσεις σας. Με βοηθάτε να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη
Ο χρήστης nikgl έγραψε:
Άποψή μου: Ας γίνει πρώτα και ας είμαστε η επόμενη γενιά αγοραστών από την 1η που υπάρξει.
Καλά τα λές και συμφωνώ απόλυτα, αλλά με την κρίση βλέπω να μένω με το meriva για πολλά, πολλά χρόνια. Για αυτο κοιτάω μήπως προλάβω τις εξελίξεις.
-
Ο χρήστης bolinari έγραψε:
Καλά τα λές και συμφωνώ απόλυτα, αλλά με την κρίση βλέπω να μένω με το meriva για πολλά, πολλά χρόνια. Για αυτο κοιτάω μήπως προλάβω τις εξελίξεις.'Ποτέ μην κανονίζεις να βγεις για ψάρεμα το βράδυ, αν δεν δεις πως είναι το ξημέρωμα'
Αν με καταλαβαίνεις... -
Ένας ακόμη κάτοχος του νέου meriva. Δεν λέω ακόμα ευτυχής μιας από τη μία είμαι ακόμα φρέσκος και από την άλλη είμαι ακόμη κολλημένος με το jimny μου . Το καημένο, άντεξε αδιαμαρτύρητα με δύο παιδιά 11 χρόνια με καρότσια, βαλίτσες, port bebe και παρκοκρέβατα φορτωμένα στην καμπούρα του (οροφή). Όμως ο ένας έφτασε αισίως τα 10 χρόνια και τρώγοντας όλο το φαγητό του, έφτασαν τα γόνατά του στο νεφρό μου. Να τον έβαζα στην οροφή και αυτόν δεν έπαιζε οπότε η αλλαγή αυτοκινήτου ήταν επιτακτική.
Το κυνήγι άρχισε με το 12χίλιαρο (με ελαφριές αποκλίσεις) να είναι ταβάνι για την επιλογή οικογενειακού πλέον αυτοκινήτου. Είδα citroen C3 picasso, Ford C-max (ok, το είδα δεν θα το αγόραζα), Suzuki sx4, Honda Jazz και αφού πέταξα πάνω από τα σύνεφα, προσγειώθηκα ανώμαλα μεταξύ Hyundai matrix και Nissan note. Ήμουν πολύ κοντά στο Nissan όταν τυχαία περιμένωντας στον οδοντίατρο, είδα σε ένα περιοδικό το νέο meriva. Λες να έχει έρθει λέω; Το περιοδικό ήταν παλιό οπότε έπαιζε. Ήθελα μόνο να πάω να το δω καθώς τα οικονομικά δεν το επέτρεπαν. Πήγα λοιπόν και το είδα...
Παιδιά το αυτοκίνητο είναι κόσμημα. Με κέρδισε με τη μία. Σχεδίαση, εξοπλισμός, και ... flexfix! Ναι είμαι ποδηλάτης και έπαιξε σηματικό ρόλο. Α, και κάτι άλλο... Τι χώροι ήταν αυτοί ρε παιδιά;;; Εγώ που είχα συνηθίσει στη... γκαρσονιέρα, βρέθηκα ξαφνικά σε μεζονέτα...
Δεν το κατάλαβα για πότε το έκλεισα... Την τιμή την πρόσεξα αλλά αργότερα. Βάλε ζάντες, βάλε πλοηγούς, βάλε βάσεις ποδηλάτων (περίμενα 3 μήνες για δαύτες) ξεπέρασα τον προϋπολογισμό μου κατά 7000 ευρώ... Αλλά πήρα αυτοκίνητο!
Τώρα... μετά από 4.000 χιλιόμετρα έχω να πώ τα εξής: Το ηλεκτρικό χειρόφρενο θα μου τη σπάει μέχρι να το συνηθίσω, θα ήθελα το σασί μισό μέτρο ψηλότερο παρόλο που είναι αρκετά ψηλό (απώθημένο από το 4Χ4), θα ήθελα να ακούω τον κινητήρα του για να αλλάζω ταχύτητες (έτσι είχα μάθει) και τέλος θέλω να πνίξω την αχώνευτη που τολμάει να μου υποδεικνύει από που θα πάω και μάλιστα στα αγγλικά. Όμως... δεν καταλαβαίνω πλέον ταξίδι, δεν πονάει το κεφάλι μου όταν φτάνω, δεν κάνω μιά ημέρα να φορτώσω-ξεφορτώσω, μπορώ -ναι κι όμως μπορώ- να προσπεράσω σε ανηφόρα και μάλιστα με ασφάλεια και επιτέλους φρενάρω χωρίς να φάω κάποια σακούλα με παπούτσια στο κεφάλι.
Α! Σημείωση: Μου λείπει το jimny στα κλειστά ανηφορικά στροφίδια όπου λόγω πίσω κίνησης και κοντών σχέσεων πραγματικά σκαρφαλώνε.
Γενικά πάντως το meriva δεν παίζεται. Το μόνο πραγματικά αρνητικό που έχω βρει μέχρι τώρα είναι ότι χωράει η πεθερά μου και κουβαλιέται μαζί. Πριν είχα δικαιολογία. Τώρα την κάτσαμε.
Καλώς σας βρήκα λοιπόν και θα τα λέμε συχνά.
Υ.Γ.1: Οι ασφαλέστερες σχάρες για ποδήλατα είναι αυτές που πιάνουν σε κοτσαδόρο. Στην οροφή θα τις ξεχνάτε και θα έχουν αντίσταση ενώ για τις φτηνές ούτε να το σκέφτεστε. Θα οδηγάτε και θα έχετε το νου σας εκεί. Έτσι κι αλλιώς και τις φτηνές να βάλετε τώρα, μετά θα βάλετε τις καλές. Πάρτε τες από τώρα να τελειώνετε.
Υ.Γ.1: Τολμήστε τις flexfix. Καλύτερα να ταλαιπωρηθείτε μια φορά στα 5 χρόνια που θα σας πιάσει λάστιχο (αν δεν σας εξυπηρετήσει το σετ επισκευής) παρά αυτά τα 5 χρόνια να ανεβοκατεβάζετε ποδήλατα.
-
Καλώς ήρθες στην παρέα και καλοτάξιδος,
ξέχνα το προηγούμενό σου αυτοκίνητο έχεις αλλάξει σελίδα πια (το αναφέρω για όλους μας). Κάθε μέρα καθώς θα το γνωρίζεις θα το εκτιμάς και περισσότερο.Μετά από 18,500 οδηγικής εμπειρίας όλα εξακολουθούν να είναι εξαίρετα όπως στην αρχή χωρίς τριγμούς και θορύβους.Νομίζω ότι αφού μεχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί κάτι είμαστε σε καλό δρόμο.Μια παρατήρηση-ερώτηση που έχει να κάνει με το γρήγορο ξεκίνημα,όταν ξεκινώ γρήγορα από φανάρι πχ. γεμίζω την 1η μέχρι τις 5.000 στροφές και βάλω νεκρά σταματώντας οι στροφές του κινητήρα αργούν να πέσουν,συμβαίνει σε κάποιον άλλο αυτό?
Πάντως έχω την εντύπωση-δεν το μέτρησα ακόμη ότι τελευταία η κατανάλωση έχει μειωθεί λιγάκι.Περισσότερα τις επόμενες μέρες που θα το δοκιμάσω -
Ο χρήστης kehmemo έγραψε:
Καλώς ήρθες στην παρέα και καλοτάξιδος,
ξέχνα το προηγούμενό σου αυτοκίνητο έχεις αλλάξει σελίδα πια (το αναφέρω για όλους μας). Κάθε μέρα καθώς θα το γνωρίζεις θα το εκτιμάς και περισσότερο.Να είσαι καλά. Όντως έτσι είναι. Ήδη το έχω εκτιμήσει στα ταξίδια που δεν έχει καμία σχέση.
Και μια φωτό από το πρώτο του ταξιδάκι...
-
Γειά σου Βαραβά και καλώς ήρθες και από μένα! Νόμιζα ότι είμαι ο μόνος με flexfix!
Τελικά ο οδοντίατρος θα σου μείνει αξέχαστος. Όσο για τους προϋπολογισμούς... άμα ερωτευτείς, τότε υπάρχουν μόνο για να ξεπερνιούνται.
Για το ηλεκτρικό χειρόφρενο που λες, κι εγώ δεν το έχω συνηθίσει ακόμα. Στο 50% το εκκινήσεων, δεν πατάω φρένο και κουμπάκι προς τα κάτω για απελευθέρωση, αλλά σκέτο αποσύμπλεξη+γκάζι που έχει το ίδιο αποτέλεσμα αλλά θα μου φθείρει το χειρόφρενο πιο σύντομα νομίζω.
Στο flexfix πήρες και 3η πινακίδα; Εγώ είχα ρωτήσει επίμονα και μου έλεγαν ότι το υπουργείο δίνει μόνο 2. Δε σκοτίστηκα και πολύ στη συνέχεια, αλλά μου μένει η βάση της πινακίδας άδεια όταν βάζω τα ποδήλατα στη βάση. Μπορεί να βάλω καμιά ζωγραφιά του μεγάλου μου γιού!Μετά από 4 'φορτώσεις' πάντως, το παίζω στα δάχτυλα το σύστημα. Σου βάζω 2 ποδήλατα σε 5 λεπτά! Ας είναι καλά το βιντεάκι στο youtube που σου δείχνει πως δουλεύει το σύστημα. Γιατί οι οδηγίες το περιγράφουν σε 5 σελίδες!!!
Πάντως αν κάποιος καίγεται για ρεζέρβα, είμαι 95 % σίγουρος ότι χωράει μια λεπτή κάτω από το καπάκι του 2ου επιπέδου στο πορτμπαγκάζ. Υπάρχει και σχηματισμένη κυκλική υποδοχή/εσοχή γι'αυτό. Τώρα προφανώς δε βάζουν στην opel λόγω του ότι μπορεί να τρώει όγκο από το 2ο επίπεδο. Ίσως η εσοχή σε όσους δεν έχουν Flexfix να είναι πιο βαθιά.
Η φωνητική πλοήγηση δεν απενεργοποιείται;
Πιο μοντέλο/χρώμα πήρες; Επίσης, αφού πήρες το gps μάλλον θα έχεις τη μεγάλη οθόνη τη μέση κοντερ σωστά; Αυτή με την ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας εννοώ.
προς kehmemo: Θα το τσεκάρω και θα σου πω. Για την κατανάλωση πάντως θα σου πω σε άλλη περίοδο γιατί τώρα έχω γλυκαθεί λίγο με το γκάζι.
Ερώτηση προς όλους: Όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο και το έχει δει ο ήλιος με παράλληλη ανάπτυξη εσωτερικής θερμοκρασίας, ξεκινάει αυτόματα ο ανεμιστήρας σχεδόν στο full. Χωρίς το ερκοντισιον να είναι αναμένο. Στη συνέχεια πέφτει. Τα led έντασης του ανεμιστήρα είναι σβηστά. Αν ρυθμίσω εγώ τον ανεμιστήρα χειροκίνητα στο χαμηλότερο δυνατό τότε τα led ενεργοποιούνται και μπορώ και να το σβήσω εντελώς. Συμβαίνει και σε σας;
Έχω αυτόματο κλιματισμό λόγω cosmo. -
Οδήγησα το Meriva 140 σε tst drive. Ο κινητήρας έχει πολύ δύναμη γι αυτό και η κατανάλωση είναι αρκετή. Σε ανηφορική γρήγορη έγραψε μέση 13,4 λιτ/100 χιλ. Σε ανοικτό δρόμο με 120 χαω, έγραφε 8,8.
Για χώρους κλπ δεν θα μιλήσω αφού για την κατηγορία του είναι υπερ-αρκετοί. Αυτό που βρήκα σημαντικό μειονέκτημα είναι το τιμόνι του. Στις γρήγορες στροφές χάνεις εντελώς την αίσθηση του, ενώ πολλές φορές φάνηκε να χαζεύει και να μην ξέρεις που πατάς ακριβώς.
Προσωπικά, αν και έχω μία προκατάληψη στην Opel, το έβγαλα από την λίστα μου. -
Ο χρήστης nikgl έγραψε:
Γειά σου Βαραβά και καλώς ήρθες και από μένα!Kαλώς σε βρήκα φίλε μου.
Στο flexfix πήρες και 3η πινακίδα; Εγώ είχα ρωτήσει επίμονα και μου έλεγαν ότι το υπουργείο δίνει μόνο 2. Δε σκοτίστηκα και πολύ στη συνέχεια, αλλά μου μένει η βάση της πινακίδας άδεια όταν βάζω τα ποδήλατα στη βάση. Μπορεί να βάλω καμιά ζωγραφιά του μεγάλου μου γιού!
Έφτιαξα πινακίδα και την τοποθέτησα κιόλας. Μπορεί να σε γράψει αν σε σταματήσει ο τροχονόμος και έχει κέφια. Πρέπει να φαίνεται η πινακίδα και να διακρίνονται τα φώτα/φλας όταν έχεις τα ποδήλατα φορτωμένα.
Η φωνητική πλοήγηση δεν απενεργοποιείται;
Πρέπει να το ψάξω όπως και πολλά άλλα... Λογικά θα πρέπει να απενεργοποιείται.
Πιο μοντέλο/χρώμα πήρες; Επίσης, αφού πήρες το gps μάλλον θα έχεις τη μεγάλη οθόνη τη μέση κοντερ σωστά; Αυτή με την ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας εννοώ.
Όπως το βλέπεις στη φωτό στο προηγούμενο post (1.4Τ Cosmo, 120 PS). Τη μεγάλη οθόνη έχει στο ταμπλώ.
Ερώτηση προς όλους: Όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο και το έχει δει ο ήλιος με παράλληλη ανάπτυξη εσωτερικής θερμοκρασίας, ξεκινάει αυτόματα ο ανεμιστήρας σχεδόν στο full. Χωρίς το ερκοντισιον να είναι αναμένο. Στη συνέχεια πέφτει. Τα led έντασης του ανεμιστήρα είναι σβηστά. Αν ρυθμίσω εγώ τον ανεμιστήρα χειροκίνητα στο χαμηλότερο δυνατό τότε τα led ενεργοποιούνται και μπορώ και να το σβήσω εντελώς. Συμβαίνει και σε σας;
Έχω αυτόματο κλιματισμό λόγω cosmo.Ναι, συμβαίνει και σε μένα.
-
Ερώτηση προς όλους: Όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο και το έχει δει ο ήλιος με παράλληλη ανάπτυξη εσωτερικής θερμοκρασίας, ξεκινάει αυτόματα ο ανεμιστήρας σχεδόν στο full. Χωρίς το ερκοντισιον να είναι αναμένο. Στη συνέχεια πέφτει. Τα led έντασης του ανεμιστήρα είναι σβηστά. Αν ρυθμίσω εγώ τον ανεμιστήρα χειροκίνητα στο χαμηλότερο δυνατό τότε τα led ενεργοποιούνται και μπορώ και να το σβήσω εντελώς. Συμβαίνει και σε σας;
Έχω αυτόματο κλιματισμό λόγω cosmo.Δεν το γνωρίζω γιατί δεν είχα χρήματα για το cosmo,(η αλήθεια είναι ότι για να ψήσω τη γυναίκα μου για τα 140 άλογα μου βγήκε η ψυχή οπότε ούτε λόγος για cosmo) αλλά από όσο θυμάμαι με το προηγούμενο astra cosmo που είχα συνέβαινε το ίδιο.
-
Μπάρες οροφής-Ερώτηση:
Ζήτησα τιμή από τον αντιπρόσωπο και μου ζήτησε 290 ευρώ αλλά επειδή είναι καλός μου κάνει έκπτωση και τις παίρνω 220. (Νταξ. βλάκας δεν είμαι... Στον επίσημο κατάλογο της Opel κοστίζουν 149 χωρίς ΦΠΑ. Δηλ. με το 23% το δικό μας φτάνουν τα 184 ευρώ... οπότε πληρώνω +36 ευρώ με την 'έκπτωση').Μήπως όμως να πάω στην Thule; Τις έχει τοποθετήσει κανείς; Ποιά είναι η άποψή σας; http://youtu.be/4ryipAQlnEA
-
http://www.ebay.co.uk/itm/Thule-753-Foo ... 43a8dadcd2
Από εδώ οι thule βγαίνουν γύρω στα 210 το ζευγαρι με τα αντίστοιχα ποδαράκια και απ'ότι είδα στο βιντεάκι δεν είναι και δύσκολο να τις τοποθετήσεις ο ίδιος.
Σε μένα ο Σφακιανάκης μου είχε πει ότι έχουν συνεργασία με thule και συμφέρουσες τιμές αλλά ας όψεται το αλτσχαιμερ. Δε θυμάμαι τίποτις.
Υπάρχουν γνήσιες opel? -
Ο χρήστης nikgl έγραψε:
http://www.ebay.co.uk/itm/Thule-753-Foot-Pack-Thule-869-Roof-Bars-Free-Delivery-/290595724498?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a8dadcd2
Από εδώ οι thule βγαίνουν γύρω στα 210 το ζευγαρι με τα αντίστοιχα ποδαράκια και απ'ότι είδα στο βιντεάκι δεν είναι και δύσκολο να τις τοποθετήσεις ο ίδιος.
Σε μένα ο Σφακιανάκης μου είχε πει ότι έχουν συνεργασία με thule και συμφέρουσες τιμές αλλά ας όψεται το αλτσχαιμερ. Δε θυμάμαι τίποτις.
Υπάρχουν γνήσιες opel?Tις THULE τις βρήκα γύρω στο 160άρι αν θυμάμαι από το τηλέφωνο που πήρα στην Trim στην Λεωφόρο Αθηνών. Οπότε δεν λέει από τας Αγγλίας. Ο κατάλογος της Opel http://www.opel-accessories.com/vehicle ... riva%20New προτείνει αυτές: http://www.opel-accessories.com/subprod ... m=13293025 για τις οποίες ανέφερα το κόστος πριν. Μάλλον θα τις βάλω στην Trim μιας και μου έδωσαν και καλύτερη τιμή για τα στηρίγματα για το Kayak. Συνολικά γύρω στο 100άρικο φτηνότερο το σετ της THULE και θα το προτιμήσω κι ας είναι της Opel πιο όμορφες. Δεν θα τις έχω μόνιμα πάνω.
-
Πριν λίγο είδα ένα Meriva με το σύστημα του ποδηλάτου στον πίσω προφυλακτηρα. Είδα να έχει επιπλέον πινακίδα πίσω δηλαδή ... μια μπροστά, μια πίσω στην πόρτα και μια στην βάση των ποδηλάτων. Η τρίτη έξτρα είναι?
-
Έξτρα όχι, υποχρεωτική μάλλον ναι (ειδικά αν δεν φαίνεται, λόγω αυτής της βάσης, η πίσω πινακίδα του αυτοκινήτου)...
-
Ο χρήστης Varavas έγραψε:
Ένας ακόμη κάτοχος του νέου meriva.Φίλε, να σε καλωσορίσω και εγώ στην παρέα και να σου ευχηθώ πολλά - πολλά και απροβλημάτιστα χλμ με το νέο σου 'αμόρε'.
θα ήθελα να ακούω τον κινητήρα του για να αλλάζω ταχύτητες
Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, εγώ πλέον τον ακούω. Όχι πως ο κινητπήρας είναι θορυβώδης, αλλά σιγά - σιγά τον συνήθισα και επιπλέον, νομίζω πως σταδιακά με τα χιλιόμετρα 'λύνεται' και δεν είναι τόσο ήσυχος όσο στην αρχή.
Μια παρατήρηση-ερώτηση που έχει να κάνει με το γρήγορο ξεκίνημα,όταν ξεκινώ γρήγορα από φανάρι πχ. γεμίζω την 1η μέχρι τις 5.000 στροφές και βάλω νεκρά σταματώντας οι στροφές του κινητήρα αργούν να πέσουν,συμβαίνει σε κάποιον άλλο αυτό?
Αυτό το θέμα που θίγεις αποτέλεσε αντικείμενο ολόκληρης... διατριβής στο συνεργείο της Opel που πήγα το αυτοκίνητο για τον park pilot ο οποίος μου βγήκε 'ζαβός' και τώρα περιμένω να μου τον αλλάξουν. Επί μισή ώρα και πλέον, ρωτούσα και μου απαντούσαν για τον τρόπο με τον οποίο ανεβάζει και κατεβάζει στροφές ο τουρμποκινητήρας, καθώς είχα παρατηρήσει ορισμένα περίεργα (κατά την δική μου άποψη) ακόμα και στην χρήση του 'αυτόματου πιλότου'. Σε γενικές γραμμές λοιπόν, μου έλεγαν πως έτσι γίνεται με τον τουρμποκινητήρα. Ανεβάζει και κατεβάζει αργά στροφές, για λόγους οικονομίας στο καύσιμο, αλλά και 'ζωής' του ίδιου του κινητήρα. Εγώ μηχανικός δεν είμαι, οπότε αφού τους ανάγκασα και έβαλαν το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό μηχάνημα και τα βρήκαν όλα ΟΚ, το πήρα και έφυγα...
Αυτό που βρήκα σημαντικό μειονέκτημα είναι το τιμόνι του. Στις γρήγορες στροφές χάνεις εντελώς την αίσθηση του, ενώ πολλές φορές φάνηκε να χαζεύει και να μην ξέρεις που πατάς ακριβώς.
Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη, αν και θίγεις ένα θέμα που περισσότερο έχει να κάνει με τις εμπειρίες του καθενός, τα αυτοκίνητα που έχει οδηγήσει, κλπ. Δεν ισχυρίζομαι πως έχω οδηγήσει τόσα πολλά αυτοκίνητα που να μπορώ να έχω 'ολοκληρωτική' άποψη, ούτε πως το τιμόνι του Meriva είναι το ίδιο καλό όσο το τιμόνι ενός αυτοκινήτου των 50 ή 60 χιλιάδων ευρώ. Έχοντας οδηγήσει όμως σχεδόν όλα τα πολυμορφικά, suv, τζιποειδή ή ακόμα και σεντάν και στέισον αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τον τελευταίο 1,5 χρόνο στην χώρα (την περίοδο που αναζητούσα αυτοκίνητο) δεν βρήκα τόσο κακό το τιμόνι του Meriva, συγκρινόμενο μάλιστα και με αυτοκίνητα αρκετά ακριβότερα. Και υπάρχει μάλιστα, ένα πολύ διαφημισμένο, φημισμένο και μοσχοπουλημένο μοντέλο που προσωπικά, το βρήκα απαράδεκτο στο τιμόνι του. Anyway, πρόσθεσε σε όλα αυτά πως είμαστε και οικογενειάρχες άνθρωποι μιας κάποιας ηλικίας που τα στομάχια μας δεν αντέχουν πλέον τις πολλές γρήγορες στροφές και δεν βάζουμε τα παιδιά μας στο αυτοκίνητο για να δούμε πόσο δύσκολα θα.. κουτουλήσουν στα τζάμια
Να σας πω επίσης, ότι μόλις πριν λίγες μέρες επέστρεψα από τις διακοπές, που στην πραγματικότητα ήσαν και τα πρώτα χιλιόμετρα εκτός πόλης για το Meriva μου, το οποίο ώρες - ώρες με άφηνε κατάπληκτο με τις επιδόσεις και τις 'αντοχές' του και ώρες - ώρες με έκανε να βρίζω και να μιλάω για τα '140... μουλάρια' του κινητήρα του. Είπαμε όμως... Ως πρώην alfisti, θεωρώ πως στις εκκινήσεις και στις χαμηλές στροφές 'καίει κάρβουνο'... Αναλυτικότερες εντυπώσεις, αλλά και στοιχεία που μου προξένησαν θετική ή αρνητική εντύπωση, σκοπεύω να παραθέσω εντός των ημερών και όταν βρω λίγη ευκαιρία για να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη.
-
Ερώτηση προς όλους: Όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο και το έχει δει ο ήλιος με παράλληλη ανάπτυξη εσωτερικής θερμοκρασίας, ξεκινάει αυτόματα ο ανεμιστήρας σχεδόν στο full. Χωρίς το ερκοντισιον να είναι αναμένο. Στη συνέχεια πέφτει. Τα led έντασης του ανεμιστήρα είναι σβηστά. Αν ρυθμίσω εγώ τον ανεμιστήρα χειροκίνητα στο χαμηλότερο δυνατό τότε τα led ενεργοποιούνται και μπορώ και να το σβήσω εντελώς. Συμβαίνει και σε σας;
Έχω αυτόματο κλιματισμό λόγω cosmo.Έχω κι εγώ το Cosmo και τα ίδια κάνει και το δικό μου. Προφανώς πρόκειται για εργοστασιασκή ρύθμιση, ώστε έχοντας τα παράθυρα ανοικτά τα εναλλάσεται γρηγορότερα ο αέρας από έξω προς τα μέσα για να ψύχεται η καμπίνα.
Opel Meriva 2010